alast logo

با 6 میلیارد چیکار میشه کرد

با 6 میلیارد چیکار میشه کرد

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد ؟ ما را همراهی نمایید.

بعضی از سرمایه گذاران به دلیل نوسانات ارزی که کشورمان در طی این سال ها با آن روبرو است، اقدام به سرمایه گذاری در خارج از کشور می کنند. این تصمیم علاوه بر سود فردی، سبب ارزآوری کشورمان می شود و در نتیجه اثرات مثبتی را بر اقتصاد به دنبال دارد.

از هنگامی که شخص متقاضی با این اقدام گام بر می دارد، تا موقعی که سرمایه گذاری مناسب و با توجه به بودجه در اختیار داشته شما انجام می شود، بایستی ابهامات برطرف و مراحل لازم به شکل قانونی پیموده شود.

عوامل متعددی همچون رفاه اجتماعی، امنیت سرمایه گذاری، آب و هوای کشور مقصد، کمترین ریسک از دست دادن سرمایه، آینده فرزندان و … در انتخاب کشور مقصد برای انجام یک سرمایه گذاری امن و مطمئن تاثیرگذار است.

در واقع زمانی که شما پول بیشتری را از سرمایه گذاری خود به دست آورید، سرمایه گذاری صحیح و مطمئنی را انجام داده اید. به عبارتی شما بایستی سرمایه گذاری را انتخاب کنید که بیشترین سودآوری، مربوط به شما باشد.

به این ترتیب عوامل متعددی در سرمایه گذاری و پاسخ به این که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، تاثیرگذار است که شما را به اهدافتان نزدیک تر می کند. با ما همراه باشید تا در این خصوص که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟

اینفوگرافیک با 6 میلیارد چیکار میشه کرد

اینفوگرافیک با 6 میلیارد چیکار میشه کرد
اینفوگرافیک با 6 میلیارد چیکار میشه کرد

در این راستا می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این حوزه به شمار می رود.

 

هدف از مهاجرت

هدف از مهاجرت
هدف از مهاجرت

پیش از توضیح در این باره که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، بهتر است به موضوع اصلی یعنی مقصود از مهاجرت و سرمایه گذاری در خارج از کشور بپردازیم:

به طور کلی انگیزه هر شخص از مهاجرت، کسب بهترین شرایط است. به همین منظور سعی دارد تا بهترین سرمایه گذاری را انتخاب کند. ممکن است اغلب افراد با عوامل بازدارنده و یا مشکلات بسیاری در سرمایه گذاری در کشور مبداء همراه باشند و در این راستا با مهاجرت به دنبال بهترین و مناسب ترین شرایط باشند.

امروزه افرادی که بنا به دلایل متعدد شرایط سختی را برای انجام سرمایه گذاری در کشور مبداء پشت سر می گذارند، برای داشتن درآمد مناسب، به دنبال مکانی امن برای زندگی هستند.

در بعضی موارد، درخواست کنندگان به سایر کشورها به منظور فراهم کردن امنیت و آرامش اقتصادی مهاجرت می کنند که ممکن است در این بین، با موانع بسیاری مواجه شوند و مجدداً به کشور مبداء بازگردند.

لطفا از پست با ده میلیارد چیکار میشه کرد دیدن کنید.

سرمایه گذاری در خارج از کشور

سرمایه گذاری در خارج از کشور
سرمایه گذاری در خارج از کشور

در حقیقت یکی از بهترین شیوه های مهاجرت به اغلب کشورهای توسعه یافته، سرمایه گذاری است. هر کشور برای جذب سرمایه گذاران، روش های متفاوتی را به منظور سرمایه گذاری ارائه می دهند که برخی از شیوه های فوق منجر به اخذ اقامت دائم آن کشور می شود و در برخی دیگر از شیوه های مهاجرتی صرفاً سبب وصول سود حاصل از سرمایه گذاری برای شخص متقاضی خواهد شد.

مثلاً شما درخواست کننده محترم با خرید هر ملکی، امکان دریافت اقامت در کشور مقصد را به دست نخواهید آورد.

در حال حاضر اغلب کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری مطمئن و سودآور، شرایط مطلوبی را در نظر گرفته اند زیرا اقتصاد آن ها در موقعیت مناسبی قرار دارد و در نتیجه شما با سود سرمایه بسیاری همراه خواهید شد.

لازم به توضیح است که این کشورها با هدف پیشرفت اقتصادی، بستر مناسبی را برای سرمایه گذاران متقاضی فراهم کرده اند. هم اکنون بنابر شرایط موجود، تفاوت هایی در شیوه های سرمایه گذاری مبنی بر اثر آن بر اقتصاد سایر کشورها، مبلغ و مزایای آن وجود دارد. دقت داشته باشید که استانداردهای سرمایه گذاری، نرخ تورم، مالیات و امنیت، از مهمترین علل سرمایه گذاری در خارج از کشور محسوب می شوند.

لطفا از پست سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان دیدن کنید.

حفظ ارزش مالی شما

زیرا همان طور که در بخش قبلی گفتیم، تورم علاوه بر اثر مهمی که روی اقتصاد کشور مقصد به دنبال دارد، سبب حفظ ارزش مالی شما در این سرمایه گذاری خواهد شد.

گفتنی است که معین بودن مالیات، پیروی از معیارهای سرمایه گذاری، ثبات اقتصادی و یا به عبارتی عدم افزایش نرخ تورم، از مهمترین اصول سودآوری در سرمایه گذاری به شمار می آید.

حال با توضیحات ارائه شده، شما می توانید با کمک کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، بهترین تصمیم در این خصوص که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد را بگیرید تا بیشترین سوددهی را علاوه بر حفظ سرمایه اولیه خود به دست آورید.

با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟

شیوه های متعدد سرمایه گذاری در خارج

شیوه های متعدد سرمایه گذاری در خارج
شیوه های متعدد سرمایه گذاری در خارج

شما متقاضیان محترم از این فرصت برخوردارید تا از طریق شیوه های متعدد سرمایه گذاری، بهترین انتخاب را در این مورد که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، داشته باشید و مهاجرت امنی را انجام دهید.

این گروه از سرمایه گذاران که با توجه به بودجه خود بهترین روش سرمایه گذاری را برای مهاجرت بر می گزینند، می توانند علاوه بر این که تابعیت و پاسپورت کشور مقصد را برای خود به دست آورند، برای تمامی اعضای خانواده درجه یک خود نیز این شرایط را فراهم آورند.

اگر شما برای سرمایه گذاری با این مبلغ، بهترین کشورها را انتخاب کنید، علاوه بر سرمایه گذاری سودده و امن، از مزایای آن نیز برخوردار خواهید شد.

اکثر کشورها شیوه های متعدد و متفاوتی را با توجه به شرایط شخص متقاضی و وضعیت کشورشان برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نظر گرفته اند که برخی از آن ها انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری با 6 میلیارد است که شامل:

1)  سرمایه گذاری به شیوه خرید مستغلات و ملک 2) خرید اوراق قرضه دولتی 3) سپرده های بانکی 4) ثبت شرکت 5) تاسیس کسب و کار (startup)  6)خرید سهام 7) صندوق های ETF (سرمایه گذاری قابل معامله) می شوند.

لازم به توضیح است که کشورهای خارجی ضوابط به خصوصی را به منظور اعطای پاسپورت سرمایه گذاری برای متقاضیان بین المللی در نظر گرفته اند. به این ترتیب، بعضی کشورها مجوز سرمایه گذاری درخواست کنندگان بین المللی را فقط در قسمت های معینی میسر می سازند.

قطعاً بهترین کشورها برای انجام یک سرمایه گذاری سودآور، کشوری است که شیوه های متعددی را در این راستا ارائه دهد. اطلاعات تکمیلی در این خصوص که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد را از متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کسب نمایید.

سرمایه گذاری کم خطر با بیشترین سود دهی در خارج از کشور

سرمایه گذاری کم خطر با بیشترین سود دهی در خارج از کشور
سرمایه گذاری کم خطر با بیشترین سود دهی در خارج از کشور

در ابتدا باید متذکر شد که سرمایه گذاری ایمن در یکی از بهترین کشورها که بیشترین بهره دهی را به همراه دارد، مستلزم تحقیقات گسترده ای برای کشور مورد نظرتان است.

برای نمونه برای انجام این اقدام مهم لازم است در دستگاه قضایی آن کشور، بازبینی شرایط کنترل فساد که امری بسیار مهم تلقی می شود را مورد بازبینی قرار دهید. به این علت که در هنگام سختی های احتمالی که ممکن است در این راستا ایجاد شود، بایستی مدیران آن کشور، بی غرض اقدام کنند.

عرضه و تقاضا موضوع مهم دیگری است که برای سرمایه گذاری با شش میلیارد بایستی مورد تفحص و بررسی بیشتر قرار گیرد.

دقت داشته باشید که شیوه صحیح برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید

دقت داشته باشید که شیوه صحیح برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید، به طور مثال در شیوه کارآفرینی، برخی از دولت ها با ناکامی کمپانی ها همراه بوده اند؛ از این رو درصد این که شخص متقاضی با نابود شدن سرمایه اولیه مواجه شود، بسیار است.

با توضیحات بیان شده باید گفت که خرید ملک در خارج از کشور یکی از کم ریسک ترین و مطمئن ترین شیوه های سرمایه گذاری است که البته لازم است تحقیقات لازم در خصوص کشور مقصد انجام شود. گفتنی است که کشور سوئیس برای انجام این سرمایه گذاری انتخاب مناسبی نیست و ممکن است شما در این سرمایه گذاری، سود مطلوبی را به دست نیاورید.

اما سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در شهر لندن با بیشترین سودآوری از لحاظ سود اجاره و ارزش ملک برای فرد متقاضی وجود دارد. به این دلیل که مقدار درخواست خرید ملک در انگلستان به مراتب نسبت به دیگر کشورها بیشتر است.

یکی از مهمترین مزیت های خرید ملک، خطر کمتر کلاهبرداری در شیوه فوق می باشد. علاوه بر این، متقاضیان این فرصت را دارند که یک Hostel در کشور مورد نظر با واحدهای کوچکتر را بسازند و چنانچه آن کشور یکی از کشورهای توریست پذیر به شمار آید، می توانند آن را به اشخاص و یا گردشگران دیگر اجاره دهند.

برتری Hostel در مقایسه با Hotel این است که شما با مشکلات و موانع ساخت و مدیریت هتل در Hostel مواجه خواهید شد.

برای مشاوره و کسب آگاهی بیشتر، با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تماس بگیرید.

سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید ملک
سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید ملک

یکی از انتخاب های مناسب به متقاضیان سرمایه گذاری در خارج در این خصوص که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، می توان به خرید ملک اشاره کرد. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شیوه های سرمایه گذاری که توسط کارشناسان حقوقی مجرب ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به سرمایه گذاران محترم توصیه می شود، خرید ملک است.

این سرمایه گذاری مستلزم پیروی از شرایط خاصی است که پایبند بودن به تمامی ضوابط کشور مقصد، می تواند در کوتاهترین زمان و یا حتی در دراز مدت، سودآوری مطلوبی را به دنبال داشته باشد. ممکن است شما به شیوه سرمایه گذاری فوق بتوانید اقامت برخی از کشورها را کسب کنید.

زیرا هر کشوری ضوابط و مقررات منحصر به فردی را برای این سرمایه گذاری در نظر گرفته است که بر اساس تابعیت شخص درخواست کننده، قوانین فوق متفاوت است.

در این راستا، کشورهایی مانند اوکراین، پرتغال، اسپانیا، ترکیه و یونان از محبوب ترین کشورها در دنیا برای سرمایه گذاری فوق محسوب می شوند. علاوه بر کشورهای ذکر شده، Italy،France و mexico از جمله کشورهای دیگری هستند که به متقاضیان، اقامت آن کشور را اعطا می کنند.

هزینه های نسبتاً مناسب خرید ملک در بعضی از کشورهای نامبرده، سبب گردیده تا به درخواست کنندگانی که به دنبال روشی مطمئن برای سرمایه گذاری در این زمینه که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، هستند، از سوی مشاوران متبحر شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ توصیه شود.

حال در ادامه، به تابعیت و اقامت برخی از این کشورها می پردازیم:

فرانسه:

در واقع این کشور مستقیماً با خرید ملک به متقاضیان اقامت نمی دهد و فاقد طرحی همچون پاسپورت طلایی است. اما چنانچه این سرمایه گذاری با شیوه دیگری نظیر تاسیس کسب و کار و یا طرح های خود حمایتی همراه شود، منجر به دریافت اقامت خواهد شد. نوع اقامت شما در این کشور به صورت زیر است:

1)      اخذ تابعیت France در سال دهم 2) تمدید پاسپورت به شکل سالیانه تا پنج سال 3) وصول اقامت دائم این کشور در ابتدای سال ششم 4) پاسپورت یک ساله با در اختیار داشتن منابع درآمدی و توان مالی برای تهیه خرید منزل

اسپانیا:

برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور، علاوه بر طرح های آسان تر، دارای طرح پاسپورت طلایی برای جذب سرمایه گذاران متقاضی است.

اگر چه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، این سرمایه گذاری نیاز به هزینه بالایی دارد و مناسب افرادی است که به دنبال سرمایه گذاری امن و پاسخ به با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، هستند؛ اما این افراد می تواند از امتیازاتی همچون حق اشتغال و یا تحصیل، تردد به محدوده شنگن، تاسیس کسب و کار و سایر مزیت های متعدد برخوردار شود.

گفتنی است که صدور اقامت دائم به شیوه سرمایه گذاری فوق در Spain برای متقاضی و دیگر اعضای درجه یک خانواده میسر خواهد بود. در اقامت اسپانیا، متقاضی از مزایایی از جمله وصول تابعیت این کشور (از سال دهم)، اخذ اقامت دائم Spain  (از سال پنجم) و اقامت بیست و چهار ماهه با امکان تمدید برخوردار می شود.

یونان:

وصول اقامت از طریق سرمایه گذاری فوق در این کشور به نسبت دیگر کشورهای نامبرده آسان تر است. در حقیقت شما با انجام این سرمایه گذاری، امکان وصول پاسپورت طلایی را دارید و همچنین می توانید همراه با سایر اعضای خانواده، اقامت به یادماندنی را تجربه نموده و یا حتی اقامت یونان را دریافت کنید.

اگر چه هزینه سرمایه گذاری شما به نسبت کشور Spain کمتر است، اما اسپانیا در مقایسه با یونان، کشور بهتری برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک به شمار می آید. اقامت این گروه از متقاضیان به این شکل است:

اخذ اقامت دائم (از سال پنجم) 2) وصول تابعیت یونان (از سال هفتم) 3) اقامت پنج ساله با امکان تمدید

پرتغال:

به منظور مهاجرت به شیوه فوق و دریافت اقامت، این کشور انتخاب مناسبی است. لازم به توضیح است که پرتقال برای خرید ملک، سه طرح را به متقاضیان ارائه می دهد:

1) خرید برای محدوده کم جمعیت 2) مستغلات قدیمی نیاز به نوسازی 3) خرید املاک تازه ساز

از مهمترین مزیت های کشور پرتغال در این روش سرمایه گذاری می توان امکان پیوست خانواده، اعطای اقامت دائم، طرح های متنوع خرید ملک، ویزای قوی و مجوز اشتغال و تحصیل در این کشور را نام برد. دارندگان این گذرنامه از اقامت بیست و چهار ماهه که امکان تمدید مجدد آن وجود دارد و اخذ تابعیت و اقامت دائم (از سال پنجم) نیز برخوردار خواهند شد.

با کارشناسان حقوقی و مشاوران خبره و زبده ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید تا در خصوص تابعیت و اقامت در بهترین کشورها برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

مدارک لازم برای خرید ملک در خارج از کشور

مدارک لازم برای خرید ملک در خارج از کشور
مدارک لازم برای خرید ملک در خارج از کشور

متقاضیان سرمایه گذاری در خارج که با چالش با 6 میلیارد چیکار میشه کرد مواجهند، خرید ملک را در راستای سوددهی بیشتر انتخاب می کنند. در این مهاجرت بایستی مستندات لازم را به سفارت کشور مقصد ارائه دهند:

سند فروش

مدرک فوق نشاندهنده صاحب ملک است. داده های مرتبط به شهرداری هم در قولنامه فوق به طور کامل مندرج شده است.

کپی نقشه بنا

به منظور آگاهی و مطابقت با قانون ارائه کپی، نقشه ساخت و ساز از مدارک ضروری برای خرید ملک به شمار می آید.

NOC (تاییدیه عدم اعتراض)

شاید در بعضی از کشورها برای سرمایه گذاری به شیوه خرید ملک، نشان دادن گواهی عدم اعتراض، اجباری نداشته باشد.

گواهی تخصیص

نامه فوق برای گرفتن وام مسکن یکی از مهمترین مدارک محسوب می شود که حاوی اطلاعات مرتبط به بنا و مالک است و صدور آن از سوی سازمان مسکن انجام می شود.

قرارداد فروش

قرارداد فروش
قرارداد فروش

در سند فوق، اطلاعات مرتبط به مالک نظیر تاریخ مالکیت، قوانین و شرایط و حتی جزئیات پرداخت مندرج شده است.

گواهی تملک

در نامه فوق، اطلاعات مربوط به خریدار و فروشنده ذکر شده است که نشان دادن آن برای اخذ وام مسکن ضروری است.

رسیدهای پرداخت

نشان دادن رسیدهای پرداختی در زمان خرید و فروش ملک به بانک، از دیگر مدارک مهم در این روش سرمایه گذاری در خارج از کشور است.

قبض مالیات بر دارایی

پرداخت مالیات برای مالکان، امری الزامی است. به منظور رسیدگی به مالیات معوق، نشان دادن رسید فوق ضروری است.

تاییدیه تحمیل

سرمایه گذاران برای رسیدگی به پرداختی های به تاخیر افتاده و یا پرداختی برای گرفتن وام مسکن بایستی گواهی تحمیل را عرضه دارند.

تاییدیه پایان کار

در واقع گواهی فوق اثبات می کند که بنا، مطابق نقشه و اصول ساخت و ساز احداث شده است. متقاضیانی که به وصول وام مسکن برای خرید ملک در خارج از کشور نیاز دارند، نشان دادن این تاییدیه ضروری است.

تاییدیه سکونت

صدور گواهی سکونت از سوی ادارات مرتبط انجام می شود و براساس آن، امکان سکونت در بنا اثبات می شود.

اطلاعات تکمیلی را از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بخواهید.

سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق ثبت شرکت
سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق ثبت شرکت

یکی از بهترین شیوه های سرمایه گذاری برای با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، ثبت شرکت و مهاجرت به کشور مقصد است. در حقیقت این نوع سرمایه گذاری به مفهوم گسترش فعالیت های اقتصادی و یا ایجاد بیزینس پلن جدید در بازارهای خارجی است.

به این ترتیب سرمایه گذاران با در اختیار داشتن CV شغلی موفق، کسب و کار دقیق و از همه مهمتر سرمایه کافی که در این زمینه، شش میلیارد می تواند بودجه مناسبی باشد، این امکان را فراهم می کند تا در کوتاهترین زمان ممکن، تابعیت و اقامت دائم را دریافت کنند.

این روش سرمایه گذاری از سریع ترین شیوه ها به منظور مهاجرت به بهترین کشورها و دریافت اقامت دائم شخص داوطلب و همسر و یا فرزندان وی است.

به افرادی که به دنبال پاسخ مناسب برای با 6 میلیارد چیکار میشه کرد هستند، باید گفت که این روش سرمایه گذاری سودآور و در عین حال امن، علاوه بر تسریع در روند مهاجرت و اقامت شما، این فرصت را برای فرزندان شما فراهم می کند تا در مدارس دولتی و یا بهترین مراکز آموزشی در کشور مورد نظرتان به تحصیل بپردازید و از امکانات سایر تبعه آن کشور نیز برخوردار شوید.

شرایط عمومی ثبت شرکت در خارج از کشور

شرایط عمومی ثبت شرکت در خارج از کشور
شرایط عمومی ثبت شرکت در خارج از کشور

نخستین گام به منظور بهره مندی از مزایای سرمایه گذاری فوق، طراحی و یا شروع کسب و کار و یا به عبارتی طرح های اقتصادی موفق در زمینه تخصص رشته تحصیلی و یا مهارت های شخصی شما می باشد.

در مجموع این روش سرمایه گذاری با توجه به سرمایه اولیه شخص داوطلب برای آن گروه از متقاضیانی که مایلند در بازارهای بین المللی فعالیت اقتصادی مطلوبی داشته باشند، انتخاب مناسبی است. در این راستا، رعایت چند نکته الزامی است:

متقاضیان تاسیس Business plan در سایر کشورها، بایستی اقدامات لازم را به شیوه ثبت شرکت انجام دهند. به منظور سرمایه گذاری موفق بایستی طرح اقتصادی و CV خود را برای تایید کسب و کارتان در اختیار داشته باشید.

مسلط بودن به بازار اقتصادی و بیزینس پلن در خصوص ثبت شرکت با هدف دستیابی به بیشترین سوددهی، الزامی است

علاوه بر این، مسلط بودن به بازار اقتصادی و بیزینس پلن در خصوص ثبت شرکت با هدف دستیابی به بیشترین سوددهی، الزامی است. لازم است در زمینه ای که مایلید، فعالیت اقتصادی موفقی داشته باشید و کشوری را انتخاب کنید که با تقاضای بسیاری همراه است.

چنانچه از شرایط مورد نیاز به منظور ایجاد کمپانی با حداقل سرمایه خواسته شده همراه هستید، فرد به نماینده خود وکالتنامه قانونی را ارائه می دهد تا پروسه های ثبت شرکت در خارج از کشور را به شکل رسمی آغاز کند.

بعد از مراحلی مانند گواهی Business plan، اساسنامه، عرصه فعالیت ها، کد اقتصادی شرکت، مشخص کردن مکانیسم و غیره، کمپانی تاسیس می شود. بعد از آن، برای اشتغال در زمینه کسب و کار ثبت شده، به فرد متقاضی دعوتنامه ای اعطا می شود تا با ورود به کشور مقصد، مهارت و طرح خود را در راستای سوددهی بیشتر توسعه دهد.

آگاهی کافی و صحیح شما از بازار تجاری سازی در کشور مقصد، امری بسیار حائز اهمیت است. به منظور این که کمپانی راه اندازی شده شما فعال و موفق باشد، طراحی بیزینس پلن (طرح اقتصادی) و تعیین کشور مقصد، مورد مهم دیگری است که سرمایه گذار بایستی به آن توجه بسیار داشته باشد.

مهمترین عوامل در تعیین کشور برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

مهمترین عوامل در تعیین کشور برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
مهمترین عوامل در تعیین کشور برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذارانی که در انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری و پاسخ با 6 میلیارد چیار میشه کرد، هستند، بایستی به این مورد توجه داشته باشند که برای تعیین کشور مقصد با هدف ثبت شرکت، می بایست نکات مهمی را در نظر گرفت. شاید عرضه خدمات و یا محصولات تولیدی توسط اغلب کمپانی ها امری مهم باشد، اما تمامی کشورها برای این سرمایه گذاری، مناسب، ویژه و یا حتی جذاب نیستند.

مدیری در این سرمایه گذاری موفق است که در تعیین کشور مقصد هوشمندانه عمل کند

مدیری در این سرمایه گذاری موفق است که در تعیین کشور مقصد هوشمندانه عمل کند. طبق تحقیقات کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، کشورهایی از جمله Austria، Denmark و Spain از برترین کشورها برای سرمایه گذاری به شیوه فوق محسوب می شوند که متقاضیان علاوه بر سوددهی و حفظ سرمایه اولیه، می توانند از دیگر امکانات موجود در این کشورها بهره مند شوند. به این ترتیب شما برای ایجاد هر طرح اقتصادی، مستلزم آگاهی از بازار آن کشور، طرح انتخابی و یا حتی طراحی طبق مقدار سرمایه اولیه هستید.

دقت داشته باشید که صنعت بازرگانی کشور، دستگاه مالیاتی کشورها، نرخ بیکاری، حداقل سرمایه لازم، میزان سال های سکنای اولیه و فهرست نیازمندی های محدوده شغلی بر مبنای آگاهی از بازار عرضه و تقاضا، از مهمترین عوامل موثر در تعیین کشور مورد نظر برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است.

مطمئناً شخص متقاضی با اطلاع از تمامی موارد نامبرده می تواند با در اختیار داشتن سرمایه اولیه و جواب با 6 میلیارد چیکار میشه کرد را با موفقیت و با بیشترین بهره دهی راه اندازی نموده و از مزایای آن برخوردار شود.

در انتها خاطر نشان می شویم مقدار تولید ناخالص داخلی در هر کشور که نشاندهنده خدمات نهایی تولیدی و اعتبار پولی کلیه محصولات است، مهمترین عامل در تعیین کشور مقصد برای سرمایه گذاری از طریق شیوه فوق است.

مراحل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج

مراحل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج
مراحل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج

ممکن است روند این نوع سرمایه گذاری با توجه به کشور مقصد نسبت به محدوده فعالیت و ارائه طرح اقتصادی شما متفاوت باشد. لذا پیشنهاد می شود پیش از هر اقدامی، ضوابط و مقررات کشور مورد نظرتان را کاملاً مطالعه کنید.

البته بازگشایی یک کمپانی در بازارهای جهانی با در اختیار داشتن حداقل سرمایه و نوسانات ارزی، شاید امری سخت و دشوار به نظر آید. معمولاً پیشنهاد می شود به تنهایی برای انجام این سرمایه گذاری اقدام نکنید، به خصوص در صورتی که به ضوابط، زبان رسمی و حتی شبکه های آن کشور شناخت کافی ندارید.

اگر چه محیط بیزینس پلن و ایجاد ایده اقتصادی برای کمپانی های بازارهای خارجی فوق العاده است، اما بایستی شرایط گوناگون و یا قوانین آن کشور برای سرمایه گذاران را در نظر بگیرید.

به همین منظور توصیه کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به این گروه از متقاضیان این است که کلیه جوانب سرمایه گذاری در خارج از کشور را طبق شرایط موجود در آن کشور مورد تحقیق و ارزیابی قرار دهید.

مراحل ثبت شرکت به شرح زیر است:

در گام نخست یعنی پیش ثبت نام، بایستی مشخصات فردی و نام کمپانی خود را به طور کامل برای کشور مقصد ارسال کنید.

در این مرحله بایستی تاییدیه های لازم را از وزارت تجارت کشور مقصد دریافت کنید.

گستره تجارت هدف خود را برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت برگزینید.

اسناد لازم را به منظور کسب مصوبات دولت کشور مقصد، تهیه و تنظیم کنید.

در انتها بایستی منتظر نتیجه موافقت و تایید از سوی دولت کشور مورد نظرتان باشید.

اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور

اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور
اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور

این نوع سرمایه گذاری با توجه به کشور انتخابی شما، مستلزم نشان دادن مستندات خاصی است. لذا توصیه می شود با مشاوران با تجربه و زبده ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید تا قوانین و ضوابط کشور مورد نظرتان را به طور کامل در اختیارتان قرار دهند. از مهمترین اسنادی که شما در این سرمایه گذاری بایستی به دولت آن کشور ارائه دهید، عبارتند از:

تاییدیه ثبت نشان تجاری (کپی برابر اصل)، طرح اقتصادی (Business plan) و یا COSP برای طرح بیزینس پلن از جمله مدارکی است که متقاضی باید برای سرمایه گذاری به سفارت آن کشور ارائه دهد.

ارائه اساسنامه بر پایه مقاصد طرح اقتصادی

یکی از مهمترین مدارک لازم برای این سرمایه گذاری، ارائه اساسنامه بر پایه مقاصد طرح اقتصادی است.

تکمیل و ترجمه فرم ویژه برای ثبت شرکت خارجی همراه با تقاضای کتبی سازمان ثبت علائم تجاری و ثبت برند در کشور مقصد، از دیگر مستندات مورد نیاز محسوب می شود.

نشان دادن آگهی راه اندازی کمپانی و آگهی جدیدترین تغییرات کمپانی برای افراد حقیقی و حقوقی که در نشریه ها منتشر شده است.

پرداخت هزینه، نشان دادن وکالت نامه دادگستری و تنظیم سربرگ شناسایی روی سربرگ کمپانی که به تایید مسئولین و دارندگان حق امضاء رسیده باشد و مهر کمپانی مندرج شده باشد.

یکی دیگر از مستندات مورد نیاز، نشان دادن اصل تاییدیه ثبت علامت تجاری و یا فرم مالیاتی است که بایستی مدیر مرتبط، آن را در کشورمان رویت کند و برای درج در پرونده، کپی آن استرداد داده شود.

برای کسب آطلاعات تکمیلی، به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نموده و از تجربیات متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بهره مند شوید.

اخذ اقامت به شیوه ثبت شرکت

اخذ اقامت به شیوه ثبت شرکت
اخذ اقامت به شیوه ثبت شرکت

با توجه به عنوان مقاله با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، باید گفت که توسعه طرح های اقتصادی و فعالیت در خارج از کشور منجر به اخذ اقامت به شیوه ثبت شرکت می شود.

این گروه از سرمایه گذاران با ثبت کمپانی و برند خود در خارج از کشور، اقامت موقت دریافت می کنند که به سبب آن، درصد گسترش بیزینس پلن و حضور خود را با بهره مندی از معاملات عرضه و تقاضای بین المللی و استفاده از دستگاه بانکی خارجی را تا حد بسیاری افزایش می دهند.

بعد از گذشت مدتی، چنانچه سرمایه گذاران در زمینه شغلی خود موفقیت های لازم را کسب نمایند، مشمول اخذ اقامت دائم خواهند شد.

در سایر کشورها، زمان متفاوتی برای اقامت موقت در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در کشور Russia پس از گذشت سه سال و در Canada پس از سه الی پنج سال، دارندگان اقامت موقت می توانند درخواست اقامت دائم را به سفارت آن کشور ارائه دهند.

چنانچه اقامت دائم کشور مقصد برای سرمایه گذاری فوق را دریافت کنید، امکان وصول ویزای کشور مورد نظر را خواهید داشت

چنانچه اقامت دائم کشور مقصد برای سرمایه گذاری فوق را دریافت کنید، امکان وصول ویزای کشور مورد نظر را خواهید داشت و در نتیجه بعد از گذراندن مراحلی، می توانید تابعیت آن کشور را هم به دست آورید.

گفتنی است که در این نوع روش سرمایه گذاری در خارج از کشور، سرمایه گذار می تواند برای دریافت اقامت فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال و یا همسر خود درخواست اقامت دهد.

دقت داشته باشید شاید نیاز باشد تا بعد از گذشت نود روز در کشور مقصد، محل سکونت خود را در حضور ایستگاه پلیس محلی و یا شهرداری که از جمله مقامات مرتبط به شمار می آیند، ثبت کنید.

در این صورت، برای شما تاییدیه ثبت شده صادر خواهد شد. در واقع تاییدیه فوق حق زندگی در کشور مقصد را اثبات می کند.

بهتر است بدانید در بیشتر کشورهای اروپایی، این امکان را دارید که بعد از گذشت پنج سال از اقامت موقت برای وصول اقامت دائمی، تقاضای خود را به دولت آن کشور ارائه دهید.

اگر چه استثنائاتی در این رابطه در نظر گرفته شده است که این مجوز را برای سرمایه گذاران متقاضی فراهم می کند تا طبق میزان سرمایه گذاری، پاسپورت معتبر کشور مقصد را طی شش الی دوازده ماه اخذ کنید.

مزیت های سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

مزیت های سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
مزیت های سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، شما با انجام این نوع سرمایه گذاری علاوه بر اقامت شغلی می توانید ویزای کشور هدف را اخذ کنید. در ضمن از این فرصت برخوردارید که از دستگاه بانکداری و حتی جابجایی پول بین المللی نیز برخوردار شوید. از دیگر مزایای روش سرمایه گذاری فوق می توان به:

1) امکان وصول اقامت (برای شخص متقاضی و سایر اعضای خانواده) 2) اخذ راحت پاسپورت دیگر کشورها  3) گرفتن کارت اعتباری و افتتاح حساب بانکی 4) امکان دریافت شهروندی کشور مقصد (درخواست کننده به همراه خانواده) اشاره داشت.

ورود به بازار بین المللی و دریافت بیشترین اعتبار برای برند خود نیز یکی از مهمترین مزایای این سرمایه گذاری به شمار می آید. ناگفته نماند که سرمایه گذاران می توانند با شرکت در بورس های خارجی و انجام نقل و انتقالات به شیوه سهام شرکت، از مزایا و سوددهی بالای این سرمایه گذاری برخوردار شوند. در بیشتر کشورها با هدف ثبت شرکت و سرمایه گذاری موفق در ارائه طرح های اقتصادی، به سرمایه بسیاری نیاز نیست و متقاضی با حداقل سرمایه می تواند اقدامات لازم را در بهترین کشورها انجام دهد.

سرمایه گذاری به شیوه Startup در خارج از کشور

سرمایه گذاری به شیوه Startup در خارج از کشور
سرمایه گذاری به شیوه Startup در خارج از کشور

شخص درخواست کننده می تواند در کشور مورد نظر از طریق کارآفرینی کسب و کار جدیدی را راه اندازی نموده و به وسیله آن درآمد کسب کند. به این ترتیب یکی از مناسب ترین شیوه های سرمایه گذاری که می توان در پاسخ به سوال با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، معرفی نمود؛ سرمایه گذاری به شیوه Startup و یا کارآفرینی است.

سرمایه گذار به شیوه فوق و با در اختیار داشتن مبلغ ذکر شده، امکان وصول اقامت در کشور مقصد را به دست می آورد. البته برای انجام این سرمایه گذاری، شخص درخواست کننده بایستی به دولت کشور مورد نظر اثبات کند که از یک برنامه تجاری توانمند و قوی برخوردار است و با تاسیس آن نه تنها سبب رونق و پیشرفت آن کشور می شود، بلکه افراد بسیاری را برای جذب نیروی کار استخدام می کند که تمامی این موارد می تواند سوددهی بالایی را به همراه داشته باشد. کشورهایی مانند Swiss، Australian و Canadian از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری به شیوه Startup شناخته می شوند.

این سرمایه گذاری اقدامی مدبرانه برای کشورهای متعدد است که از این طریق بتوانند کارآفرینان مبتکر و سازنده، سرمایه و حتی ایده این گروه از متقاضیان را از سرتاسر دنیا جذب و در راستای ارتقای کشور و کاهش نرخ بیکاری اقدامات لازم را انجام دهند. سرمایه گذار برای انجام این سرمایه گذاری بایستی از شرایط زیر برخوردار باشد:

صلاحیت راه اندازی کسب و کار 2) دریافت گواهی پشتیبانی و یا Letter of Support از سازمان های مشخص شده 3) تایید مهارت در زبان فرانسوی و یا انگلیسی با کسب حداقل نمره (CLB 5) 4) تایید استطاعت مالی لازم برای ارائه توانایی پشتیبانی های مالی در مدت اقامت

شرایط اخذ Startup Visa

شرایط اخذ Startup Visa
شرایط اخذ Startup Visa

به طور کلی هر شخصی که از شرایطی که در زیر متذکر می شویم برخوردار باشد، امکان سرمایه گذاری از طریق ایجاد Startup را در کشور مورد نظر داراست:

  1. اشخاصی که طرح تجاری و یا یک بیزینس پلن قابل سرمایه گذاری را دارند، می توانند برای سرمایه گذاری در خارج از کشور اقدام کنند.
  2. سرمایه گذارانی که مایلند در یکی از بهترین کشورهای خارجی، Business plan جدید را با در اختیار داشتن سرمایه اولیه شش میلیارد تاسیس کنند.
  3. سرمایه گذارانی که قصد ارائه خدمات و یا محصولات خود را در بازارهای بین المللی دارند، می توانند از شرایط اخذ Startup visa برخوردار شوند.
  4. اشخاصی که مایلند یکی از شعب بیزینس موفق در یکی از کشورهای برتر را برای سرمایه گذاری خریداری کنند.
  5. گروه دیگری که امکان دریافت ویزای فوق را دارند، اشخاصی هستند که با اتمام دوره تحصیلی قصد تاسیس بیزینس پلن مستقل و اقامت دائم در آن کشور را دارند.
  6. کسب و کارهای موفقی که قصد ایجاد شعبه جدید در کشور مقصد را به منظور سودآوری در سرمایه گذاری دارند.
  7. سرمایه گذارانی که فعالیت آن ها در حوزه کارآفرینی است، از شرایط اخذ پاسپورت فوق برخوردار هستند.
  8. اشخاصی که مایلند در بازارهای بین المللی سرمایه گذاری کنند و به شیوه وصول پاسپورت فوق به کشور مقصد مهاجرت کنند.

لازم به توضیح است که هر کشور ارائه دهنده شرایط متفاوتی را برای اخذ Startup Visa در نظر گرفته است که بهتر است سرمایه گذاران پیش از هر اقدامی، در رابطه با کشور مقصد اطلاعات لازم را از کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ دریافت کنند.

دریافت اقامت در خارج از کشور به شیوه سرمایه گذاری

دریافت اقامت در خارج از کشور به شیوه سرمایه گذاری
دریافت اقامت در خارج از کشور به شیوه سرمایه گذاری

در ادامه مبحث با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، لازم است به وصول اقامت از راه سرمایه گذاری در بهترین کشورهای خارجی بپردازیم. همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، سرمایه گذاران می توانند از طریق شیوه های متعدد به خارج از کشور با هدف سرمایه گذاری مهاجرت کنند.

ثبت شرکت به انواع متنوع مانند نمایندگی، شعبه و یا کمپانی های مستقل و یا سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه، خرید ملک، شرکت در بورس، کارآفرینی و غیره از ضوابط خاص در هر کشوری تبعیت می کند و شاید همان طور که به برخی از آن ها اشاره کردیم، برای بعضی از سرمایه گذاران منجر به اخذ اقامت شود. به این ترتیب نخستین گام برای تعیین بهترین کشور به منظور سرمایه گذاری موفق و سودآور، معلوم شدن انگیزه شما از انجام این سرمایه گذاری است.

در این راستا، اغلب سرمایه گذاری هایی که در خارج از کشور انجام می شود، مستلزم مدیریت و نظارت فرد متقاضی است. لذا بهتر است به همراه سرمایه گذاری در یکی از کشورها، بررسی بیشتری برای اقامت داشته باشید تا با تردد به آن کشور، بر امور کسب و کار خود رسیدگی بیشتری کنید.

چنانچه تردد به کشور مورد نظر میسر نیست، بایستی برای سرمایه گذاری کسب و کارهایی را برگزینید که به رسیدگی و بررسی بسیاری نیاز ندارد

چنانچه تردد به کشور مورد نظر میسر نیست، بایستی برای سرمایه گذاری کسب و کارهایی را برگزینید که به رسیدگی و بررسی بسیاری نیاز ندارد؛ مانند سرمایه گذاری از طریق خرید ملک که با رعایت تمامی استانداردهای سرمایه گذاری به حضور پیوسته شما نیازی ندارد.

به این ترتیب در صورتی که هدف اصلی شما از سرمایه گذاری اخذ اقامت است، در تعیین بهترین کشور و شیوه مطلوب سرمایه گذاری بایستی دقت بسیار داشته باشید.

شاید سرمایه گذاری در کشور اسپانیا از طریق خرید ملک سبب کسب اقامت در آن کشور شود، ولی در کشور اتریش به این گروه از متقاضیان سرمایه گذاری، اقامت اعطا نمی گردد.

لازم به توضیح است:

ثبت شرکت از سخت ترین روش های سرمایه گذاری محسوب می شود. معمولا مقررات در نظر گرفته شده برای بیشتر کشورها که اقامت از طریق این نوع سرمایه گذاری به تنهایی امکانپذیر نیست، متقاضی بایستی علاوه بر در اختیار داشتن مبلغ مشخص (حداقل شش میلیارد) و نشان دادن برنامه تجاری توانمند برای دریافت اقامت اقدام کنند.

گفتنی است که سرمایه گذارانی که مایلند به شیوه ثبت شرکت در کشور مقصد سرمایه گذاری نموده و اقامت آن را دریافت کنند، بایستی به این مورد توجه داشته باشند که اغلب کشورها هزینه بسیاری را برای این سرمایه گذاری در نظر گرفته اند.

خدمات شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در عرصه سرمایه گذاری

خدمات شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در عرصه سرمایه گذاری
خدمات شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در عرصه سرمایه گذاری

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ از جمله شرکت هایی است که با در اختیار داشتن کارشناسان و مشاوران زبده و با سابقه در امر مهاجرت، پیوسته همراه شما بوده و سعی می کنند در راستای سرمایه گذاری، راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

شما متقاضیان سرمایه گذاری در خارج از کشور که به دنبال روشی مطمئن در خصوص با 6 میلیارد چیکار میشه کرد هستید، می توانید مراحل متعدد سرمایه گذاری را با اطمینان خاطر تحت حمایت های کارشناسان حقوقی این شرکت پشت سر گذارید.

در این راستا در ادامه به عمده ترین خدماتی که در عرصه سرمایه گذاری در خارج از کشور توسط شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ انجام می شود، خواهیم پرداخت:

برآورد شرایط فرد درخواست کننده و ارائه مشاوره های لازم در خصوص مدارک و یا مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری از جمله خدمات مهم این شرکت به شمار می آید.

کارشناسان حقوقی ما، رسیدگی های لازم در مورد مستندات فرد درخواست کننده و وصول پاسپورت شغلی را برای تسریع در امر مهاجرتی بر عهده دارند. سرمایه گذاران برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری به ارائه مدارکی به دولت آن کشور نیاز دارند که مشاوران ما سعی می کنند در تهیه و جمع آوری این اسناد مرتبط و ترجمه آن ها، شما را همراهی کنند.

وصول پاسپورت با هدف مهاجرت به کشور مورد نظر به منظور سرمایه گذاری برای فرد درخواست کننده از دیگر خدمات این شرکت محسوب می شود.

البته تهیه Business plan (طرح تجاری) و همراهی در روند ثبت شرکت که در خارج از کشور پروسه ای سخت و دشوار است، بر عهده کارشناسان حقوقی با تجربه و کارآمد شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ است.

از دیگر خدمات متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، می توان به گرفتن نامه برای تقاضای اقامت دائم و اخذ اقامت دائم برای فرد درخواست کننده با توجه به شرایط کشور مورد نظر و نوع سرمایه گذاری اشاره کرد.

سرمایه گذاران بایستی به این نکته توجه داشته باشند که هر کشور معیارهایی همچون میزان سرمایه گذاری، سابقه متقاضی و حتی نوع سرمایه گذاری را برای اعطای تابعیت و یا اقامت در نظر گرفته اند که شخص می بایست از آن برخوردار باشد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این نوشتار سعی کردیم به بهترین شیوه های سرمایه گذاری در خصوص با 6 میلیارد چیکار میشه کرد، با در نظر گرفتن بهترین کشورها برای سوددهی و بهره مندی از امکانات موجود در آن، توضیحات لازم را بیان کنیم.

شما با سرمایه گذاری در برخی از کشورها نه تنها اقامت و تابعیت آن کشور را به دست خواهید آورد، بلکه با حفظ سرمایه اولیه می توانید از سودآوری قابل توجهی نیز برخوردار شوید.

در انتها خاطر نشان شدیم که کارشناسان حقوقی زبده و متبحر ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، در تکمیل فرم ها و پیگیری های مورد نیاز در راستای سرمایه گذاری امن، پیوسته همراه شما بوده و اطلاعات لازم را در اختیار شما متقاضیان محترم قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest