alast logo

با ده میلیارد چیکار میشه کرد

با ده میلیارد چیکار میشه کرد

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که با ده میلیارد چیکار میشه کرد ؟ همراه شما هستیم.

 

در این مقاله، سعی داریم درباره سرمایه گذاری در خارج، وضعیت آن و ایجاد درآمد همراه با سوددهی سرمایه، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

پس اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا هستید، حتما این مقاله رو تا انتها بخونید.

اگر هم مبلغتون کم هست، بهترین سرمایه گذاری با پول کم در سال 1400 را مطالعه کنید.

به منظور دستیابی به بهترین نتایج در سرمایه گذاری در خارج از کشور، بایستی به موارد کاربردی و مهم دقت و توجه بسیار داشته باشید.

اشخاصی که قصد سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی را دارند، معمولا با نگرانی های بسیاری در این رابطه همراه خواهند شد تا با هدف رسیدن به تولید درآمد و این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، مناسب ترین کشور را انتخاب کنند و در این راستا، اقدامات لازم را با کمک افراد خبره و با تجربه انجام دهند.

ویدئو با ده میلیارد چیکار میشه کرد

تعیین شیوه سرمایه گذاری و برگزیدن مناسب ترین کشور برای انجام این امر در برخی موارد، به علت نبود شخص سرمایه گذار در کشور مورد نظر و از همه مهمتر نداشتن شناخت کافی از وضعیت بازار کشور مقصد، در برخی موارد ممکن است با مشکلات بسیاری همراه باشد.

لذا، مشاوران و کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره ای الست گروپ، سعی دارند تا کلیه اطلاعات لازم در خصوص سرمایه گذاری را با ذکر مهمترین راهکارهای اصولی در اختیار شما متقاضیان محترم قرار دهند.

اینفوگرافیک با ده میلیارد چیکار میشه کرد

اینفوگرافیک با ده میلیارد چیکار میشه کرد
اینفوگرافیک با ده میلیارد چیکار میشه کرد

شرکت مشاوره ای الست گروپ، از بهترین و معتبرترین شرکت های مشاوره ای برای سزمایه گذاری به شمار می آید.

شما حتی همراه با شرکت مشاوره ای الست گروپ، می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید. با ما همراه باشید تا در این خصوص که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم.

 فهرست مطالب:

شرایط کلی برای سرمایه گذاری در بهترین کشورها را نام ببرید.

کدام کشورها با هدف اقامت به شیوه سرمایه گذاری مناسب هستند؟

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور را توضیح دهید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در خارج از کشور

انواع ثبت شرکت در خارج از کشور را شرح دهید.

وضعیت اقامت در کشورهای خارجی به شیوه ثبت شرکت چگونه است؟

با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

سرمایه گذاری از طریق STARTUP

شرایط لازم برای سرمایه گذاری از طریق STARTUP

مدارک لازم برای سرمایه گذاری از طریق STARTUP

شرایط عمومی سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشورهای اروپایی

مهمترین نکات در مورد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

مزایای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

شیوه وصول پاسپورت سرمایه گذاری

نتیجه گیری

 

شرایط کلی سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

شرایط کلی سرمایه گذاری در کشورهای خارجی
شرایط کلی سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

چند سالی است که کشورمان با کاهش و یا افزایش ارز روبرو است و همین موضوع سبب گردیده تا بعضی از اشخاص، با بودجه ای که در اختیار دارند، سرمایه گذاری خود را در یکی از پیشرفته ترین کشورهای خارجی انجام دهند تا در کوتاهترین زمان، علاوه بر حفظ سرمایه اولیه خود، به سود آوری قابل توجهی دست یابند.

بنابراین، سرمایه گذاران سعی دارند اقدامات موثری را به منظور سوددهی خود و در عین حال ارزآوری به درون کشور انجام دهند تا روی اقتصاد کشور اثر مثبتی را به دنبال داشته باشد.

از مدتی که شخص اقدام به سرمایه گذاری در کشور مورد نظر می کند تا هنگامی که سرمایه گذاری با بودجه شخص انجام می شود، بایستی مراحلی پشت سر گذاشته شود و در این راستا، ابهاماتی که ممکن است پیش بیاید، برطرف شود.

موضوع مهم در موضوع با ده میلیارد چیکار میشه کرد بایستی به آن توجه بسیار داشته باشید، تعیین کشور مقصد و برگزیدن مناسب ترین شیوه سرمایه گذاری با این مبلغ است.

پارامترهای متعددی برای تعیین برترین کشور به منظور سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود که بهتر است پیش از هر اقدامی، اطلاعات لازم را کسب کنید.

مهمترین عوامل در سرمایه گذاری:

1) میزان سوددهی 2) امنیت سرمایه گذاری 3) آسایش و رفاه اجتماعی در آن کشور 4) حفظ سرمایه اولیه 5) وضعیت آینده فرزندان در آن کشور 6) شرایط آب و هوایی و …

از جمله مواردی به شمار می آیند که تعیین مناسب ترین کشور به منظور سرمایه گذاری موفق و سودآور موثر هستند. لازم به ذکر است که ریسک سرمایه گذاری بسیار بالا است و در صورتی که مقصد انتخابی از نظر اقتصادی پیشرفته نباشد، احتمال این که شما با از دست دادن سرمایه اولیه مواجه شوید، بسیار است.

بنابراین توصیه می شود کشورهایی که دارای بیشترین سوددهی و کمترین ریسک هستند را برای سرمایه گذاری مطمئن و ایمن انتخاب کنید.

کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره ای الست گروپ، به این گروه از متقاضیان متذکر می شوند که برای سرمایه گذاری امن در خارج، کشورهایی را انتخاب کنید که در زمینه فوق از مزیت های قانونی بسیاری برخوردار هستند.

بهترین کشورها برای اقامت از طریق سرمایه گذاری

بهترین کشورها برای اقامت از طریق سرمایه گذاری
بهترین کشورها برای اقامت از طریق سرمایه گذاری

موضوع مهمی که در تعیین برترین کشورها در این زمینه به منظور اقامت به شیوه سرمایه گذاری در خارج از کشور حائز اهمیت است، به این موضوع اختصاص دارد که بعد از سرمایه گذاری، اقامت به اعضای خانواده شخص متقاضی و حتی وی تعلق می گیرد یا خیر.

شیوه های متعددی برای مهاجرت به روش فوق وجود دارد که در ادامه مبحث ده میلیارد چیکار میشه کرد، در خصوص هر یک از آن ها اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم.

به منظور توضیحات دقیق تر و جامع تر در رابطه با هر روش سرمایه گذاری، در زیر به برترین کشورها با هدف بیشترین سوددهی اشاره خواهیم کرد:
  •   خرید ملک، بهترین روش سرمایه گذاری در خارج از کشور است که در این راستا کشورهایی از جمله پرتغال، اسپانیا و قبرس می توانند بهترین انتخاب به شمار آیند.
  •   برای دستیابی به بهترین نتایج به شیوه ثبت شرکت، بهتر است کشورهایی مانند Austria، Denmark و Spain را برای سرمایه گذاری مطمئن و سودآور برگزینید.
  •   Startup از دیگر شیوه های سرمایه گذاری در خارج از کشور است که استرالیا، Canada و Switzerland می تواند آینده درخشانی را برای شما به همراه داشته باشد.
  •   خرید اوراق قرضه در Bulgaria، Ireland و England بهترین سرمایه گذاری را به دنبال دارد.
  •   سرمایه گذاری به شیوه خود حمایتی یا استطاعت مالی در فرانسه، اتریش و پرتغال، امنیت بالا و در عین حال کمترین ریسک از دست دادن سرمایه را به همراه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به کارشناسان شرکت مشاوره ای الست گروپ مراجعه نمایید.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور
سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور

از متداول ترین شیوه های مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور مورد نظر، ثبت شرکت است. در حقیقت شیوه فوق در بازارهای بین المللی به مفهوم شروع و توسعه فعالیت های اقتصادی است.

ثبت شرکت از محبوب ترین شیوه های مهاجرتی برای اشخاص جویای کار و تجارت به شمار می آید.

معمولا اشخاصی که کسب و کارها و یا ایده های متعددی دارند و به نتایج قابل قبول و مطلوب در بازارهای داخلی دست نیافته اند، در بازارهای بین المللی مستلزم عرضه و درخواست هستند که با اخذ پاسپورت فوق در کشور مقصد، امکان مهاجرت به دیگر کشورها را با هدف سرمایه گذاری دارند.

لازم به توضیح است که به منظور سرمایه گذاری موفق در کشورهای خارجی از طریق ثبت شرکت، نیاز است که در حیطه فوق از سرمایه مورد نیاز و تجارب کافی در بازارهای خارجی در عرصه فعالیت های اقتصادی برخوردار باشید.

ارائه CV شغلی موفق، سرمایه لازم و کسب و کار دقیق

دقت داشته باشید با ارائه CV شغلی موفق، سرمایه لازم و کسب و کار دقیق (Business plan)این امکان را دارید که در کوتاه ترین زمان، تابعیت و اقامت دائم برترین کشورها را برای سرمایه گذاری از طریق شیوه فوق به دست آورید.

باید گفت که ثبت شرکت، علاوه بر تسریع در روند اقامت و مهاجرت، این فرصت را برای شما متقاضیان محترم فراهم می کند تا فرزندان شما در معتبرترین مراکز آموزشی و یا حتی مدارس دولتی آن کشور، تحصیلات خود را به صورت رایگان ادامه دهند.

بررسی شرایط و مراحل ثبت شرکت در خارج

بررسی شرایط و مراحل ثبت شرکت در خارج
بررسی شرایط و مراحل ثبت شرکت در خارج

در نظر گرفتن شرایط کلی برای سوال با ده میلیارد چیکار میشه کرد، از جمله موارد مهم دیگری است که فرد متقاضی بایستی در مهاجرت به خارج از کشور به آن توجه بسیاری داشته باشد.

گفتیم که نخستین گام برای طراحی و تولید کسب و کار اقتصادی در زمینه حرفه و تخصص شما، ثبت شرکت است. متقاضیانی که مایلند در بازارهای خارجی فعالیت های اقتصادی خود را شروع کنند، این روش سرمایه گذاری انتخاب مناسبی به شمار می آید، اما

برای کسب موفقیت، بایستی به موارد زیر توجه کنید:

1) داوطلب ایجاد برنامه اقتصادی در سایر کشورها، بایستی به شیوه ثبت شرکت اقدامات لازم را انجام دهد. برای این امر، درخواست کننده بایستی طرح اقتصادی را همراه با CV به منظور تایید کسب و کار خود به کشور مقصد ارائه دهد.

همچنین مهارت کافی در بازارهای اقتصادی و اشتغال در حیطه مورد نظر امری الزامی است. بهتر است فعالیتی را در کشور مقصد انتخاب کنید، که با تقاضای بسیاری همراه است.

چنانچه از شرایط خواسته شده به منظور تاسیس شرکت برخوردار باشد

2) چنانچه از شرایط خواسته شده به منظور تاسیس شرکت برخوردار باشد، متقاضی به وکیل خود وکالت نامه رسمی ارائه می دهد که از طریق آن می تواند پروسه ثبت شرکت را آغاز کند.

بعد از مراحلی همچون اثبات تعیین روال کار، Business plan، عرصه فعالیت ها، کد اقتصادی شرکت، اساس نامه و غیره، شما می توانید نسبت به تاسیس شرکت اقدام کنید. بعد از سپری شدن مراحل فوق، به فرد متقاضی برای فعالیت در زمینه کسب و کار ثبت شده، دعوتنامه ای اعطا می گردد تا تخصص و طرح خود را در کشور مقصد گسترش دهد.

3) آگاهی صحیح شما از بازارهای بین المللی در ارائه طرح تجاری در کشور مورد نظر، بسیار حائز اهمیت است. به منظور این که بازدهی و موفقیت شما در شرکت ثبت شده بیشتر باشد، تعیین کشور مقصد به همراه طراحی ایده اقتصادی، امری بسیار مهم تلقی می شود.

مهمترین مراحل ثبت شرکت عبارتند از:

–        پیش ثبت نام؛ نخستین گام به منظور انجام مراحل ثبت شرکت به شمار می آید که بایستی مشخصات فردی و عنوان شرکت را به طور کامل ارسال کنید.

–        در مرحله بعدی، بایستی برای گرفتن مجوزهای لازم از وزارت تجارت آن کشور، ابتدا مهاجرت کوتاهی به کشور مقصد داشته باشید و در خصوص مستندات خواسته شده، اطلاعات لازم را به دست آورید.

–        در این گام، امری الزامی و مهم است که گستره فعالیت های اقتصادی خود را تعیین کنید.

–        در انتها بایستی به منظور مرتب کردن و تهیه اسناد خود و سپس کسب مصوبات دولت آن کشور، اقدامات لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است که تمامی موارد مذکور به شکلی نیستند که شما کلیه روند ثبت شرکت را به تنهایی انجام دهید، بلکه بایستی از کارشناسان حقوقی مجرب و باسابقه ما در شرکت مشاوره ای الست گروپ که در این زمینه از تخصص و مهارت های کافی برخوردار هستند، مشاوره های لازم را دریافت کنید.

به این علت که این نوع سرمایه گذاری به وضعیت مکانی و حوزه فعالیت هایی که شما در این مسیر بر می گزینید، بستگی دارد. شما به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در خارج از کشور

مدارک لازم برای ثبت شرکت در خارج از کشور
مدارک لازم برای ثبت شرکت در خارج از کشور

در بخش قبلی، به شرایط و مراحل ثبت شرکت در پی اینکه با ده میلیارد چیکار میشه کرد، اشاره کردیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. اما شما برای انجام این پروسه، به اسناد مرتبط نیاز دارید که عبارتند از:

تاییدیه ثبت نشان تجاری کمپانی که بایستی ممهور شده با کپی برابر با اصل باشد.

تکمیل فرم های خاص به منظور ثبت شرکت خارجی که بایستی به زبان انگلیسی ترجمه شود.

نشان دادن اطلاعیه تاسیس شرکت و آگهی تغییرات اخیر شرکت برای افراد حقیقی و حقوقی که به شکل مکتوب در روزنامه منتشر شده است.

تقاضای کتبی با عنوان نام کشور مقصد برای مهاجرت و سرمایه گذاری به سازمان ثبت علائم تجاری

تقاضای کتبی با عنوان نام کشور مقصد برای مهاجرت و سرمایه گذاری به سازمان ثبت علائم تجاری، یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای تاسیس ثبت شرکت می باشد.

تمامی مستندات شناسایی مدیران و همچنین دارندگان حق امضاء کمپانی که مشتمل بر شناسنامه و کارت ملی متقاضی (کپی برابر اصل) است، بایستی به دولت کشور مقصد ارائه گردد.

اظهارنامه ای که در داخل کشور بایستی در اختیار مسئول مرتبط قرار گیرد و برای درج در پرونده، کپی برابر اصل آن تحویل گردد؛ یکی دیگر از مدارک مهم برای ثبت شرکت محسوب می شود.

تمامی هزینه های مرتبط به روش فوق در خارج از کشور بایستی پرداخت شود.

نشان دادن وکالتنامه دادگستری، چنانچه روند ثبت شرکت توسط وکلای حقوقی انجام شده باشد.

انواع ثبت شرکت در کشورهای خارجی

انواع ثبت شرکت در کشورهای خارجی
انواع ثبت شرکت در کشورهای خارجی

کمپانی ها، بنا بر نوع فعالیتی که انجام می دهند، به گروه های مدنی و تجاری تقسیم می شوند. به منظور این که بتوانید شرکتی را راه اندازی  نموده و فعالیت خود را به طور جدی شروع کنید، آگاهی از این شرکت ها امری الزامی است. برای اطلاع از این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، می توانید در زمینه های زیر برای ثبت شرکت اقدام کنید:

شرکت مدنی:

از جمله کمپانی هایی هستند که از گردآمدن چند مالک تشکیل می شوند و هر فرد، صاحب سرمایه مرتبط به خود است اما این دارایی به طور گروهی سازمان می یابد.

شرکت های تجاری:

شرکت های تجاری:
شرکت های تجاری:

این سری از شرکت ها که بیشتر ثبت کمپانی ها را بر عهده دارند و با هدف بازرگانی و یا طرح های تجاری ایجاد می شوند، به گروه های متعددی تقسیم می شوند که در ادامه در خصوص هر یک از آن ها، توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد:

شرکت با مسئولیت محدود:

چنانچه مایلید برای این نوع شرکت در خارج از کشور اقدام کنید، بایستی به این مورد توجه داشته باشید که معمولا شرکت تجاری فوق حداقل با دو شریک راه اندازی و ثبت می شود. شما برای تاسیس این شرکت، بایستی مبلغ مشخصی را به منظور سرمایه گذاری در اختیار داشته باشید. در ضمن، ضمانت و تعهد شریکان بایستی تا بیشترین حدی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته اند، در شرکت ثبت شود.

شرکت سهامی خاص:

برای تاسیس این نوع از شرکت های تجاری، حداقل 3 شریک نیاز است. علاوه بر مبلغ مشخصی که برای سرمایه گذاری شرکا بایستی در راه اندازی این شرکت تجاری متقبل شوند، باید به این نکته توجه داشته باشند که مشارکت آن ها تحت نظر دو بازرس انجام می شود.

گفتنی است که هیئت مدیره به مدت بیست و چهار ماه و ناظران هم مسئولیت دوازده ماه مالیاتی این شرکت را بر عهده دارند.

شرکت تضامنی:

ثبت این شرکت در کشورهای خارجی، با هدف تجارت و اعمال امور مرتبط تجاری میان 2 نفر و در عین حال با تعهد ضمانت شده راه اندازی می شود و چنانچه سرمایه شرکت تضامنی به منظور تعهدات نامبرده کافی و یا امکانپذیر نباشد، مسئولیت کلیه تادیه و ضمانت های قروض بر عهده متعهد است.

شرکت غیر سهامی:

معمولا فرد شریک و متعهد با همدیگر شراکت می کنند و تمامی ماموریت های مرتبط را متقبل می شوند.

شرکت دانش بنیان:

به منظور این که بتوانید این شرکت را ثبت کنید، بایستی خدمات و یا محصولی که به شیوه فروش تکنولوژی و یا حتی فعالیت ها می باشد را ارائه دهید تا سبب سوددهی و درآمد در آن کشور شود.

مناسب ترین شیوه سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت برای افرادی که به دنبال بهترین اقدام برای درک با ده میلیارد چیکار میشه کرد هستند، شرکت های دانش بنیان است.

هیئت مدیره کمپانی های فوق، دو نفره است که بایستی دارای مدرک فوق لیسانس باشند. اشخاص این مجموعه می توانند با دارا بودن گواهینامه معتبر، عضو هیئت علمی باشند.

لازم به ذکر است که این نوع از شرکت های تجاری تا مدت پانزده سال از پرداخت مالیات معاف هستند. باید گفت که ثبت این کمپانی ها به منظور ایجاد کسب و کار ثابت و مستدام و تولیدات داخلی در راستایCommercialization  (تجاری سازی) یافته های پژوهشی است.

وضعیت اقامت در کشورهای خارجی به شیوه ثبت شرکت

وضعیت اقامت در کشورهای خارجی به شیوه ثبت شرکت
وضعیت اقامت در کشورهای خارجی به شیوه ثبت شرکت

روش فوق از متداولترین شیوه های سرمایه گذاری در خارج است و در این راستا، کشورهایی که موقعیت رفاهی و اقتصادی مطلوبی دارند، از سرمایه گذارانی که مایلند طرح اقتصادی را تاسیس نموده و یا شرکتی را به ثبت برسانند، دعوت به همکاری می کنند.

چنانچه شما شغلی دارید و در پی فرصت هایی برای توسعه حرفه خود هستید و این امکان برای شما در داخل کشور فراهم نیست و یا رشد مطلوبی ندارد، مناسب ترین اقدام برای سرمایه گذاری، ثبت شرکت در کشور مورد نظر و مهاجرت به شیوه فوق است.

بعد از نود روز از اقامت در کشور مقصد، این فرصت را دارید که با مراجعه به مقامات مرتبط در آن کشور نظیر Police Station یا شهرداری، مدرک مندرج شده در مدت اقامت در کشور مقصد را بگیرید و در واقع شما با وصول گواهینامه فوق، اجازه زندگی در این کشور را دارید.

در بیشتر کشورهای اروپایی بعد از گذشت پنج سال از اقامت موقت، شما می توانید اقامت دائم آن کشور را دریافت کنید

معمولا در بیشتر کشورهای اروپایی بعد از گذشت پنج سال از اقامت موقت، شما می توانید اقامت دائم آن کشور را دریافت کنید و همچون تبعه آن معرفی می شوید.البته بر حسب سرمایه و میزان سرمایه گذاری که در آن کشور انجام داده اید، شما می توانید بین شش الی دوازده ماه ویزای کشور مرتبط را وصول کنید.

گفتنی است که پیش نیازهای لازم برای اخذ گذرنامه و در عین حال امکان ثبت شرکت در هر کشور متفاوت است و باید متذکر شد که بعضی از کشورها فقط از سرمایه گذاری های بالا استقبال می کنند.

در این راستا، به منظور دریافت اطلاعات در مورد کمترین و یا بیشترین مقدار سرمایه با هدف ثبت شرکت، از این فرصت برخوردارید که به موسسات حقوقی معتبر کشور مقصد مراجعه کنید.

در انتها خاطر نشان می شویم که:

مهمترین سرمایه به منظور سرمایه گذاری فوق، برخورداری فرد از استطاعت مالی است

مهمترین سرمایه به منظور سرمایه گذاری فوق، برخورداری فرد از استطاعت مالی است و با اثبات آن، در واقع شما پنجاه درصد از پروسه را پشت سر گذاشته اید و می توانید به راحتی در کشور مورد نظر سرمایه گذاری خود را از طریق ثبت شرکت انجام دهید.

روش فوق، اقدامی موثر و موفق در راستای این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، برای متقاضیان علاقه مند است.

برای کسب آگاهی بیشتر، می توانید با کارشناسان مجرب شرکت مشاوره ای الست گروپ، در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که شما همراه با شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

برخی از مهمترین روش های سرمایه گذاری با ده میلیارد، عبارتست از سرمایه گذاری از طریق STARTUP، خرید ملک، سرمایه گذاری به شیوه Franchise و … که در ادامه نوشتار، در خصوص هر یک، توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. با ما باشید.

سرمایه گذاری از طریق STARTUP

سرمایه گذاری از طریق STARTUP
سرمایه گذاری از طریق STARTUP

از دیگر شیوه های مطمئن که می توان در پاسخ با ده میلیارد چیکار میشه کرد به سرمایه گذاران معرفی کرد، استارت آپ است.

در حقیقت این روش سرمایه گذاری در اقتصاد هر کشور پیشرفت عظیمی را به همراه دارد. اغلب کشورهای توسعه یافته در سراسر دنیا، از این متد کارآفرینی حمایت می کنند.

در این راستا، کشورهای متعدد به اشخاصی که اقدام به راه اندازی Startup می کنند و در این زمینه خلاق و مبتکر هستند، اقامت، پاسپورت و تابعیت سریع اعطا می کنند.

پاسپورت فوق در برخی موارد به عنوان پاسپورت کارآفرینی به شمار می آید

پاسپورت فوق در برخی موارد به عنوان پاسپورت کارآفرینی به شمار می آید و برای اشخاصی با اندیشه های بسیار عالی و به علت کارآفرینی، مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال های اخیر، سرمایه گذاری به شیوه فوق به افرادی که به دنبال این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، بسیار توصیه می شود.

هر چند شما در این سرمایه گذاری به استطاعت مالی بسیاری نیاز ندارید و کشور مقصد، حمایت های لازم را از طرح خلاقانه شما انجام می دهد.

این گروه از متقاضیان می توانند برای خود و اعضای خانواده، اقامت دائم را دریافت کنند

این گروه از متقاضیان می توانند برای خود و اعضای خانواده، اقامت دائم را دریافت کنند. به طور کلی کسب و کارهای نوین و مبتکر در صنایع متعدد که با هدف ایجاد تغییرات عظیم در دنیا راه اندازی می شوند را استارتاپ ها می گویند.

این نوع از سرمایه گذاری ها ارزش بسیاری را برای اغلب کشورها به دنبال دارند و می توان گفت که اعتبار آن ها را تا حد زیادی افزایش می دهد.

زیرا با ایجاد اشتغالزایی، سبب پیشرفت کشور می شوند. بهتر است بدانید که برخی از استارت آپ ها در زمینه ارتباطات و فناوری تشکیل می شوند.

شرایط لازم برای سرمایه گذاری از طریق Startup

شرایط لازم برای سرمایه گذاری از طریق Startup
شرایط لازم برای سرمایه گذاری از طریق Startup

به منظور صلاحیت تقاضای پاسپورت Startup و سرمایه گذاری از طریق شیوه فوق، بایستی از شروط زیر برخوردار باشید:

یکی از شروط لازم به منظور سرمایه گذاری به شیوه استارتاپ این است که بایستی یک بیزینس پلن مورد قبول و در عین حال واجد شرایط کشور مقصد و یا یک طرح کسب و کار مبتکرانه را ایجاد کنید.

متقاضی بایستی طرح اقتصادی خود را همچون تقاضای عنوان کرده در کشور مورد نظر راه اندازی کند.

فرد می بایست به شکل Full time روی حرفه معرفی شده کار کند و اجازه اشتغال در حرفه های متعدد را ندارد.

بایستی از یکی از ارگان های مورد تایید برای انجام سرمایه گذاری در خارج از کشور، گواهی پشتیبانی دریافت کنید.

متقاضی بایستی دارای گواهینامه معتبر زبان باشد

متقاضی بایستی دارای گواهینامه معتبر زبان باشد. ارائه مدرک فوق به منظور سرمایه گذاری به شیوه فوق، امری الزامی است و بدون گواهینامه زبان، امکان تقاضای پاسپورت فوق را ندارید.

داشتن گواهی استطاعت مالی، از دیگر شروط مهم برای انجام این سرمایه گذاری است. به عبارتی شما بایستی برای زندگی و اقامت در کشور مقصد، از شرایط مالی کافی برخوردار باشید.

از لحاظ شغلی و تحصیلی بایستی دارای شخصیت مورد تایید باشید تا از این طریق بتوانید طرح تجاری خود را مدیریت کنید.

عدم سوء پیشینه و عدم محکومیت در حوزه قضایی، از دیگر شرایط لازم برای ارائه این طرح سرمایه گذاری است.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری به شیوه استارتاپ

مدارک لازم برای سرمایه گذاری به شیوه استارتاپ
مدارک لازم برای سرمایه گذاری به شیوه استارتاپ

بعد از مشخص شدن هدف شما از این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد از طریق سرمایه گذاری فوق؛ باید به این مورد توجه داشته باشید که ارائه اسناد مرتبط، امری الزامی است.

همه ساله اشخاص بسیاری برای دریافت Startup Visa به کشورهای توسعه یافته اقدام می کنند و در این راستا، اشخاصی موفق به دریافت پاسپورت استارتاپ می شوند که دارای مستندات لازم و CV بهتری باشند.

با کارشناسان مجرب و حاذق ما در شرکت مشاوره ای الست گروپ در ارتباط باشید

با کارشناسان مجرب و حاذق ما در شرکت مشاوره ای الست گروپ در ارتباط باشید تا برای تهیه مدارک مرتبط، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند تا در پروسه تقاضای پاسپورت، با مشکل خاصی مواجه نشوید. این مدارک شامل:

1) ویزای معتبر 2) فرم تقاضا 3) عکس 4) پیش نویس Business plan 5)  سابقه و اسناد شغلی و تحصیلی 6) گواهینامه زبان 7) گواهی استطاعت مالی که بیانگر تامین هزینه های زندگی به مدت شش ماه است، می باشد.

همچنین گواهی معاینه پزشکی و موسسه معتبر نظیر وزارت معدن و تجارت از مهمترین مستندات مرتبط برای این روش سرمایه گذاری است.

دقت داشته باشید که کلیه اسناد بایستی به شکل رسمی و English Language ترجمه شده و مورد تایید کشور مقصد قرار گیرد. چنانچه سفارت آن کشور از فرد متقاضی اطلاعات بیشتری را درخواست کند، شاید به اسناد بیشتری نیاز داشته باشید.

شرایط عمومی سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشورهای اروپایی

یکی از مواردی که علاوه بر حفظ سرمایه اولیه می تواند تجارتی عالی و شیوه سودآوری به شمار آید، سرمایه گذاری در کشورهای خارجی به شیوه خرید ملک است.

سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی که از نظر رشد اقتصادی در سطح بالایی قرار دارند، انتخاب مناسبی است. در پاسخ به متقاضیانی که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، باید گفت که خرید ملک، روشی مطمئن و امن در راستای حفظ دارایی شما است.

اشخاص بسیاری هستند که برای خرید ملک در کشورهای اروپایی از سرمایه مورد نیاز برخوردار هستند

اشخاص بسیاری هستند که برای خرید ملک در کشورهای اروپایی از سرمایه مورد نیاز برخوردار هستند و مایلند از این طریق، اقامت آن کشور را دریافت کنند؛ اما به علت دغدغه ها و نگرانی های بسیار، از انجام این اقدام صرف نظر می کنند.

با بازبینی معیارهای سرمایه گذاری و در عین حال شناسه های اقتصادی موثر در کشورهای فوق، افراد متقاضی این امکان را دارند که با اعتماد بیشتر اقدام به سرمایه گذاری در یکی از بهترین کشورهای اروپایی کنند.

پرتغال، قبرس، یونان و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی محسوب می شوند که این فرصت را برای درخواست کنندگان فراهم می کنند تا علاوه بر دریافت اقامت به شیوه فوق، ملک خریداری شده را اجاره و یا پس از مدتی با سود بیشتر اقدام به فروش آن کنند.

به عبارت دیگر، سرمایه گذاری به شیوه فوق در پاسخ با ده میلیارد چیکار میشه کرد، راهکاری قابل اطمینان برای اشخاصی است که مایلند در خارج از کشور اقدام به خرید ملک کنند.

تابعیت و اقامت چه کشورهایی را می توان از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک به دست آورد؟

دلایل متعددی در خرید ملک در کشورهای خارجی مانند سوددهی، اخذ اقامت، سرمایه گذاری، مهاجرت و یا حتی تهیه مسکن برای سفرهای خارجی موثر است.

لازم به ذکر است که سرمایه گذاری به شیوه فوق در خارج از کشور امکانپذیر است ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که این اقدام پیوسته به اقامت و یا حتی مهاجرت منجر نخواهد شد.

برخی از کشورها در برابر سرمایه گذاری فوق ممکن است اقامت و یا پاسپورت آن کشور را دریافت کنند. بهتر است بدانید که تعداد کشورهایی که شهروندی و یا اقامت دائم را به این گروه از سرمایه گذاران اعطا می کنند، بسیارند و اغلب آن ها در خاورمیانه و یا اروپا واقع هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه به اقامت در بهترین کشورهای اروپایی از طریق خرید ملک اشاره خواهیم کرد.

France :

این روش سرمایه گذاری در کشور فرانسه مستقیماً به فرد متقاضی اقامت نمی دهد، ولی چنانچه خرید ملک از طریق سایر شیوه ها همچون ایجاد بیزینس پلن و یا طرح های خود حمایتی همراه باشد، امکان دریافت اقامت این کشور وجود دارد. نوع اقامت به این صورت است که:

1)      پاسپورت یک ساله با هزینه خرید ملک و یا ارائه منابع درآمد موثق 2) تمدید پاسپورت به طور سالیانه تا مدت پنج سال 3) اخذ اقامت دائم این کشور در اواخر سال پنجم 4) وصول تابعیت کشور فرانسه با ورود به سال دهم

Spain:

این کشور علاوه بر این که طرح های ساده تری را برای سرمایه گذاری به شیوه خرید ملک ارائه می دهد، ویزای طلایی هم به این گروه از متقاضیان اعطا می کند.

اگر چه این روش سرمایه گذاری در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی سخت تر است، اما امکان ایجاد کسب و کار، تحصیل، تردد به محدوده شنگن، حق کار و سایر مزیت های متعدد را فراهم می کند.

لازم به توضیح است که این روش سرمایه گذاری در کشور اسپانیا، اقامت دائم برای شما و سایر اعضای درجه یک خانواده را مهیا می سازد.

بنابراین نوع اقامتی که به شما در این کشور تعلق می گیرد؛ بیست و چهار ماهه با امکان تمدید، اخذ اقامت دائم این کشور از سال پنجم و وصول تابعیت Spain از سال دهم است.

یونان و پرتغال

البته یونان و پرتغال هم از دیگر کشورهایی هستند که اقامت دائم و شهروندی را به متقاضیانی که به شیوه خرید ملک اقدام به سرمایه گذاری در این کشورها کرده اند، اعطا می کند.

اما در خصوص کشورهایی که تابعیت و یا اقامت را از طریق سرمایه گذاری به شیوه فوق به متقاضیان ارائه نمی دهد، باید گفت که:

جمهوری فدرال آلمان از جمله کشورهای اروپایی است که به این گروه از سرمایه گذاران، نه تنها اجازه مهاجرت نمی دهد، بلکه از صدور پاسپورت این کشور نیز ممانعت می کند.

این افراد که مایلند با ده میلیارد سرمایه گذاری مطمئنی را در کشور آلمان انجام دهند، باید به این مورد توجه داشته باشند که آن ها تنها سرمایه گذاری سودآوری را می توانند انجام دهند.

به این ترتیب کانادا و استرالیا هم از دیگر کشورهایی محسوب می شوند که اقدام مناسبی برای مهاجرت و یا اقامت به شمار نمی آیند و شما تنها می توانید سرمایه گذاری سودآور و امنی را در این کشورها انجام دهید.

با کارشناسان حقوقی کارآمد و خبره ما در شرکت مشاوره ای الست گروپ در ارتباط باشید تا در این راستا، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

مهمترین نکات در مورد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

افرادی که مایلند سرمایه گذاری خود در خارج از کشور را از طریق خرید ملک انجام دهند، بایستی به نکات زیر توجه کنند:

نخستین و مهمترین مورد، مشخص کردن هدف خود از انجام این سرمایه گذاری است. ممکن است انگیزه اصلی شما دریافت اقامت، مهاجرت و یا تهیه مسکن برای انجام سفرهای خارجی است. لذا بهتر است با توجه به شرایط و در عین حال هدف خود کشور مورد نظر را برای این سرمایه گذاری مشخص کنید.

خرید ملک های تجاری در برخی از کشورها امکانپذیر و در برخی دیگر میسر نیست. بنابراین چنانچه مایلید زمین های تجاری را در این کشورها خریداری کنید، لازم است قوانین و ضوابط آن ها را با دقت توسط افراد مجرب در این امر مورد تفحص و بررسی قرار دهید.

از مشاوره حقوقی خود بخواهید در مورد سابقه پرداخت مالیات، متراژ، امتیازات، لوله کشی، برق، امکانات ملک، سیستم تهویه و … تحقیقات لازم را انجام دهند.

بهتر است سوالات مرتبط در خصوص هزینه های متفرقه را از وکیل خود بپرسید

بهتر است سوالات مرتبط در خصوص هزینه های متفرقه نظیر نقل و انتقالات، مالیات، مجوزات لازم، حق تمبر و هزینه اسناد رسمی را از وکیل خود بپرسید.

در صورتی که در پی شهروندی به شیوه سرمایه گذاری فوق هستید، در مورد موقعیت اقامت اعضای خانواده خود، حق و حقوق و یا حتی نوع اقامت هر یک از آن ها در کشور مورد نظر بررسی های لازم را انجام دهید.

در حال حاضر این نوع سرمایه گذاری که در پاسخ به متقاضیانی که با ده میلیارد چیکار میشه کرد توصیه می شود، از پرطرفدارترین شیوه های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی است.

دقت داشته باشید که شما با پیروی از کلیه شروط لازم در این امر، در کوتاهترین زمان می توانید به سوددهی خوبی با حفظ سرمایه اولیه خود دست یابید.

این سرمایه گذاری در برخی از کشورها منجر به دریافت اقامت نمی شود

همان طور که گفتیم، این سرمایه گذاری در برخی از کشورها منجر به دریافت اقامت نمی شود که در چنین شرایطی درخواست کنندگان فقط با اجاره دادن ملک می توانند درآمد مطلوبی را به دست آورند و یا با مهاجرت از امکانات موجود در این خانه ها بهره مند شوند.

در ضمن، با خریدن ملک بیش از مبلغ معین شده در بعضی از کشورها، شهروندی اعطا می گردد.

سرمایه گذاری به شیوه Franchise

یکی دیگر از سرمایه گذاری های مطمئن که به اغلب متقاضیان در این امر پیشنهاد می شود، سرمایه گذاری به شیوه راه اندازی رستوران های زنجیره ای و یا  Franchise است.

از مهمترین شروط این سرمایه گذاری، مبلغی است که شخص متقاضی برای سرمایه گذاری در کشور مقصد بایستی در اختیار داشته باشد. گفتنی است هر کشوری مبلغ متفاوتی را برای این نوع سرمایه گذاری ها در نظر می گیرند.

برخی از کشورها به منظور سرمایه گذاری فوق، نخست شخص متقاضی بایستی اقامت آن کشور را دریافت کند و سپس برای خرید Franchise اقدامات لازم را انجام دهند.

حضور در کلاس ها

حضور در کلاس ها و یا دوره های آموزشی که از سوی این مراکز زنجیره ای و یا برندها انجام می شود، از شرایط عمومی این سرمایه گذاری است.

نکته مهم که در خصوص این سرمایه گذاری بایستی متذکر شویم، این است که متقاضیان بایستی حتماً در فضای شغلی خود حضور داشته باشند.

گفتنی است که در شیوه فوق، داشتن وسایل مرتبط و یا امکانات مورد نیاز برای تاسیس شعب مورد نظر، امری مهم و ضروری تلقی می شود.

مزایای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

مزایای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی
مزایای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

با توجه به عنوان مقاله با ده میلیارد چیکار میشه کرد و ذکر انواع سرمایه گذاری های مطمئن در خارج از کشور، لازم است در این بخش به مهمترین مزیت های سرمایه گذاری بپردازیم:

تنوع بخشی

یکی از مهمترین و آشکارترین مزیت های سرمایه گذاری، تنوع بخشی آن در کشورهای خارجی است. زمانی که سرمایه در اختیار داشته خود را در اغلب کشورها با رعایت تمامی ضوابط در سرتاسر دنیا منتشر می کنید، در واقع اتحاد کمی میان آن ها ایجاد می شود. به عبارتی نوسانات ارزی روی سرمایه شما اثر چندانی ندارد.

ایجاد فرصت های شغلی متعدد

سرمایه گذاری در کشور مقصد طیف وسیعی از فرصت های شغلی را که ممکن است در داخل کشور امکان راه اندازی آن وجود نداشته باشد را برای شما میسر می سازد.

حفظ سرمایه گذاری

حفظ سرمایه گذاری در مقابل نابودی و هر گونه دغلکاری، یکی از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی است.

کمپانی های بازار مترقی، همگی از مقررات و ضوابط قوی برخوردار هستند و در این راستا با تسلط شرکتی درست و در عین حال تادیب شدیدی را برای فساد از بازار در نظر می گیرند.

ضمانت های فوق سبب گردیده که سرمایه گذارانی که به صورت خرده فروشی در خارج فعالیت می کنند، در مقابل خسارت های معاملات داخلی و کلاهبرداری احتمالی در امان باشند.

تنوع ارزی

شما با سرمایه گذاری در یکی از کشورهای مورد نظر، با افزایش ارز همراه خواهید شد. معمولاً این امر سبب می گردد که Portfolio از مزیت هایی نظیر افزایش ارز و یا بازارهای مطلوب برخوردار شوند.

عدم کاهش ارزش سرمایه و حفظ آن در تغییرات قیمت ارز در کشور مبداء از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در سایر کشورها است.

در پاسخ به با ده میلیارد چیکار میشه کرد، باید گفت که شما در این سرمایه گذاری که در کشور مورد نظر انجام می دهید، از لحاظ دلار و یا یورو سود قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

سود آوری و همچنین پایدار و ماندنی بودن سرمایه برای نسل های آینده

سود آوری و همچنین پایدار و ماندنی بودن سرمایه برای نسل های آینده، اصلی ترین مزیت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی است.

در انتها بایستی خاطر نشان شویم که تسریع در وصول اقامت دائم کشور مقصد، بزرگترین مزیت سرمایه گذاری به شمار می آید زیرا فرد این امکان را دارد که در هر منطقه از کشور مورد نظر اقامت داشته باشد و با توجه به حرفه و تخصص خود، مشغول به کار شود.

البته فرد متقاضی هم مجوز تحصیل و کار به شکل مستقل را در آن کشور دارد. علاوه بر این، فرزندان وی اجازه تحصیل و بهره مندی از امکانات آموزشی را نیز دارند.

گفتنی است که فرزندان رده سنی کمتر از بیست و یک سال، امکان بهره مندی از شرایط پاسپورت والدین را دارند، غیر از این بایستی به شکل جداگانه برای وصول پاسپورت آن کشور اقدام کنند.

سوالی که ممکن است برای اغلب سرمایه گذاران مطرح شود این است که آیا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری امکانپذیر است؟

همان طور که در بخش های قبلی متذکر شدیم، بعضی کشورها برای این گروه از متقاضیان، شرایطی را فراهم کرده اند که چنانچه شخصی در حوزه به خصوصی فعالیت دارد و یا دارایی کافی برای سرمایه گذاری داشته باشد، امکان مهاجرت به آن کشور را دارد و امکان وصول اقامت کشور مقصد را دارند.

لازم به توضیح است که در زمینه فوق، ضوابط اغلب کشورها متفاوت است. اصلی ترین استانداردهای اعطای تابعیت و یا حتی اقامت کشورها عبارتند از:

نوع سرمایه گذاری

نوع سرمایه گذاری
نوع سرمایه گذاری

بعضی کشورها تنها بر مبنای خرید ملک، اقامت در آن کشور را دریافت می کنند، بعضی دیگر هم از طریق اشتغال از قبل مشخص شده از سوی سازمان های دولتی و یا سفارت مرتبط می توانند به این اقدام مهم دست یابند.

البته بعضی دیگر اولویتی درباره نوع سرمایه گذاری ندارند و این موضوع برای آن ها مهم تلقی نمی شود، بلکه مسئله مهم، مبلغ سرمایه گذاری است.

مبلغ سرمایه گذاری

بعضی کشورها حداقل مبلغ سرمایه گذاری به منظور اعطای اقامت افراد متقاضی را مشخص می کنند. ممکن است مبلغ فوق بر مبنای کشور مقصد، طرح های اقتصادی لازم و نیز شرایط درخواست کننده متفاوت باشد.

سابقه درخواست کننده

بعضی از کشورها علاوه بر مبلغ و همچنین نوع سرمایه گذاری که در بخش های قبلی توضیحات لازم را در خصوص هر یک از آن ها متذکر شدیم، سابقه شغلی و تحصیلی درخواست کننده را هم برای وصول اقامت در نظر می گیرند.

اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از متخصصین شرکت مشاوره ای الست گروپ کسب نمایید. شرکت مشاوره ای الست گروپ از بهترین موسسات برای مشاوره سرمایه گذاری محسوب می شوند. همچنین شما می توانید به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

شیوه وصول پاسپورت سرمایه گذاری

شیوه وصول پاسپورت سرمایه گذاری
شیوه وصول پاسپورت سرمایه گذاری

در ادامه این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، بهتر است به روش اخذ گذرنامه فوق اشاره کنیم:

نخست بایستی متذکر شد که مهاجرت به اغلب کشورها از طریق سرمایه گذاری میسر نیست، اما در بیشتر کشورها، آیین و مقررات این پاسپورت مهیا شده است و همه ساله اکثر کشورها گذرنامه فوق را جزئی از ضوابط مهاجرتی خود قرار می دهند.

گفتنی است که در حوزه مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری، هر کشوری مقررات خاص خود را دارد.

بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که برخی کشورها شیوه های سرمایه گذاری متعددی را برای متقاضیان در نظر می گیرند تا آن ها بتوانند با توجه به سرمایه در اختیار داشته، مناسب ترین و بهترین روش سرمایه گذاری را انتخاب کنند. البته برخی دیگر هم تنها یک شیوه برای سرمایه گذاری موفق و کارآمد ارائه می دهند.

مزایای هر یک از این پاسپورت ها در سایر کشورها متفاوت است

مزایای هر یک از این پاسپورت ها در سایر کشورها متفاوت است. به این صورت که بعضی کشورها به این گروه از متقاضیان، حق تابعیت و یا اقامت دائم می دهند و برخی دیگر تنها بین دو الی پنج سال، اقامت موقت را به سرمایه گذاران اعطا می کنند.

در رابطه با این که شیوه وصول این پاسپورت به چه صورت است، باید گفت که تمامی مراحل و اقدامات لازم به کشور مورد نظر بستگی دارد.

داشتن کادر مجرب و متخصص

شرکت مشاوره ای الست گروپ، با در اختیار داشتن کادر مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا در خصوص روش دریافت این ویزا، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

همچنین در مورد اخذ پاسپورت شغلی، تهیه بیزینس پلن، روند ثبت شرکت و برآورد شرایط درخواست کننده و ارائه مشاوره های مورد نیاز، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند تا با اطمینان کامل، سرمایه گذاری در خارج از کشور را انجام دهید.

شرکت مشاوره ای الست گروپ از بهترین موسسات برای مشاوره سرمایه گذاری محسوب می شوند. همچنین شما می توانید به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این نوشتار، توضیحات لازم را در مورد این که با ده میلیارد چیکار میشه کرد، در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دادیم.

بنا بر این که متقاضیان در کشور مبداء برای سرمایه گذاری با محدودیت های بسیاری همراه هستند، لازم است کشورهایی را برگزینند که محدودیت های کمتری را برای آن ها به دنبال داشته باشد و یا به شیوه فوق بتوانند اقامت آن کشور را به دست آورند.

همان طور که متذکر شدیم، کشورهایی که از لحاظ امنیت سیاسی و یا اقتصادی در سطح بالایی قرار دارند و در این راستا با ریسک کمتری همراه هستند، انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می آیند.

مهمترین شاخص های امنیت سرمایه گذاری ثبات سیاسی، مصادره اموال و فساد است

مهمترین شاخص های امنیت سرمایه گذاری ثبات سیاسی، مصادره اموال و فساد است که بایستی از افراد خبره در این امر مساعدت بگیرید. در این رایطه می توانید به شرکت مشاوره ای الست گروپ مراجعه نمایید.

شرکت مشاوره ای الست گروپ از معتبرترین موسسات برای مشاوره سرمایه گذاری محسوب می شوند. همچنین شما می توانید به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest