alast logo

پر سودترین خط تولید در ایران

پر سودترین خط تولید در ایران

فهرست موضوعات این مقاله:

با موضوع پر سودترین خط تولید در ایران در خدمت شما هستیم.

در کشور ما، ایران، افراد بسیاری هستند که به دنبال راه اندازی یک خط تولید پر سود می باشند. در گام نخست، همواره این سؤال در راس همه موارد قرار می گیرد که ” پرسودترین خط تولید در ایران ” کدام است؟

لازم به ذکر است که تعداد خطوط تولید کوچک اما سود آور در ایران، بسیار است که هر فرد، با در نظر گرفتن شرایط و تخصص خود، می تواند در یکی از این خطوط تولید، مشغول به فعالیت و سودآوری شود.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، در مقاله ” پرسودترین خط تولید در ایران ” به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته است. این مقاله، جهت ارتقاء سطح آگاهی و دانش علاقمندان به سرمایه گذاری در خطوط تولید، توسط مشاوران و متخصصان این شرکت، نگاشته شده است.

بدیهی است که در صورت تمایل به اخذ هرگونه مشاوره در امر سرمایه گذاری، می توانید با متخصصان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست با 5 میلیارد چه کاری راه بندازم دیدن کنید.

پرسودترین خط تولید در ایران

پرسودترین خط تولید در ایران
پرسودترین خط تولید در ایران

از نظر تئوری، خط تولید، به فرآیندی پیوسته گفته می شود که در کارخانه، کارگاه و یا حتی کارگاه های خانگی و در حد کوچک، به هدف تولید یک محصول مشخص، انجام می گیرد.

خط تولید از تهیه مواد اولیه خام آغاز شده و در اتمام کار، به شکل تمام شده و کامل آن، در اختیار مشتری قرار گرفته و به فروش می رسد. به کلیه این مراحل، خط تولید گفته می شود. این فرآیند، می تواند به شکل فرآوری محصول، مونتاژ محصول و یا پالایش آن، باشد.

تعداد خطوط تولید سودآور در ایران، بسیار است که هر فرد با توجه به شرایط خود، می تواند در هر یک از آن ها، فعالیت کرده و کسب درآمد کند. در دنباله این مقاله، به معرفی چندین ایده پرسود برای احداث یک خط تولید سود آور در ایران، پرداخته ایم.

حتما در کنار این مقاله، مقالات مهم و جنجالی بهترین راه پولسازی در ایران، بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران و پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم را مطالعه کنید.

پس با ما هم چنان تا انتهای این مقاله همراه باشید:

تولید شانه تخم مرغ پرسودترین خط تولید در ایران

تولید شانه تخم مرغ پرسودترین خط تولید در ایران
تولید شانه تخم مرغ پرسودترین خط تولید در ایران

صنعت بازیافت، نه تنها در ایران، بلکه در تمامی کشورهای جهان، از جمله پرسودترین و پر رونق ترین شغل ها به شمار می رود. بازیافت کاغذ و کارتن باطله و تولید مواد مختلف از آن ها، یک کار پر سود با سرمایه اولیه بسیار کم می باشد.

این کسب و کار، به سبب ارزان بودن مواد اولیه آن، یک نوع کسب و کار مناسب با هر میزان سرمایه اولیه می باشد. از سوی دیگر، صنعیت بازیافت، تاثیر بسیار زیادی در بهبود شرایط محیط زیست داشته و از شرایط اشتغال زایی مطلوبی نیز برخوردار است.

در کنار تمامی این موارد، فعالیت در زمینه صنعت بازیافت، بسیار سودآورد است. شانه تخم مرغ، یک محصول بازیافتی و سودآور به شمار می رود.

کل صنعت غذایی کشور، به شانه تخم مرغ، نیاز روز افزون دارند

نه تنها صاحبان طیور، بلکه کل صنعت غذایی کشور، به شانه تخم مرغ، نیاز روز افزون دارند. شانه تخم مرغ، در بسته بندی، ذخیره و حمل و نقل تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرد و از تخم مرغ در برابر آسیب و شکستن، جلوگیری می کند.

از سوی دیگر، شانه تخم مورد قابلیت کودپذیری داشته و کاملاً قابل تجزیه می باشد. با این توصیفات، می توان تولید شانه تخم مرغ را، یکی از پرسودترین خط تولید در ایران، به شمار آورد.

لازم به ذکر است که برای شروع کار تولید، علاقه و تخصص و میزان سرمایه اولیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. دریافت مشورت، پیش از شروع به کار تولید، امری عاقلانه و هوشمندانه است که باعث پیشبرد و سوددهی سریع کار می شود.

از همین رو، شایسته است که پیش از اقدام به هرگونه فعالیت در زمینه راه اندازی خط تولید، ابتدا با مشاوران و متخصصان با تجربه شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید. ایشان با در نظر گرفتن شرایط هر فرد، بهترین و سودآورترین ایده را به وی، پیشنهاد خواهند داد.

تولید انواع دستمال کاغذی پرسودترین خط تولید در ایران

تولید انواع دستمال کاغذی پرسودترین خط تولید در ایران
تولید انواع دستمال کاغذی پرسودترین خط تولید در ایران

بدون تردید، دستمال کاغذی، یکی از بزرگترین نیازهای هر خانواده ایرانی می باشد. این محصول پرکاربرد، در دسته محصولات بهداشتی قرار می گیرد که استفاده بسیار زیادی در همه جای کشور، دارد. دستمال کاغذی، در حقیقت، یک نوع کاغذ بسیار نازک از جنس خمیر می باشد.

عموماً دستمال کاغذی را بر اساس کیفیت و سایز و ضخامت آن دسته بندی می کنند. هم چنین، قدرت جذب و روشن بودن آن نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستمال کاغذی محسوب می شود.

آمارها، نشانگر آن است که هر ساله نزدیک به دویست تن دستمال کاغذی، در کارخانجات مختلف تولیدی در سرتاسر کشور، تولید و توزیع می شود. دستمال کاغذی، یک خط تولید پرسود و شاید از جمله پرسودترین خط تولید در ایران، به شمار می رود.

صفحه خط تولید با ۲۰۰ میلیون را مشاهده کنید.

تولید غذای حیوانات خانگی پرسودترین خط تولید در ایران

تولید غذای حیوانات خانگی پرسودترین خط تولید در ایران
تولید غذای حیوانات خانگی پرسودترین خط تولید در ایران

با افزایش روز افزون افراد به داشتن حیوانات خانگی، تامین غذای این موجودات، به یکی از سودآورترین انواع تولید در کشور مبدل شده است.

بیشتر افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند، به تغذیه این موجودات اهمیت بسیار می دهند که این امر، خود بر افزایش میزان تقاضا برای غذای با کیفیت خوب، افزوده است. حیوانات خانگی، دسته ای از حیوانات می باشند که توان از آن ها در خانه نگهداری نمود. این حیوانات شامل انواع پرندگان و خزندگان می شوند.

اما، در این میان، آمار افرادی که سگ و گربه دارند، بیشتر می باشد. لذا، تولید غذای سگ و گربه، می تواند یک ایده سودآور به شمار رود. تا سال 1398، حجم وسیعی از غذای سگ و گربه، از کشورهای دیگر به ایران صادر می شد.

اما با تصویب طرح ممنوعیت ورود کالاهای لوکس به ایران، ورود غذای سگ و گربه نیز ممنوع اعلام شد. این امر، یک بستر مناسب برای سودآوری تولید کنندگان داخلی به وجود آورده است و علاقمندان به این ایده را بر آن داشته است که به تولید و اشتغال زایی در این زمینه، روی آورند.

صفحه سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان را مشاهده کنید.

تولید غذای حیوانات خانگی و به خصوص تولید غذای سگ، امروزه یکی از سود آور ترین نوع تولید، می باشد

تولید غذای حیوانات خانگی و به خصوص تولید غذای سگ، امروزه یکی از سود آور ترین نوع تولید، می باشد که سود کلانی را نصیب تولید کننده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ” پرسودترین خط تولید در ایران ” با توجه به شرایط خود، می توانید با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نموده و از مشاورات متخصصان این شرکت، به هدف پیشبرد فعالیت خود تا رسیدن به مرحله سودآوری، بهره بگیرید.

تولید زغال فشرده پرسودترین خط تولید در ایران

تولید زغال فشرده پرسودترین خط تولید در ایران
تولید زغال فشرده پرسودترین خط تولید در ایران

با حرارت دادن خاک اره، زغال فشرده که خاصیت آتش زایی دارد، تولید می گردد. با توجه به تنوع مصرف زغال فشرده، حجم بالایی از آن، روزانه مورد نیاز می باشد.

برای شروع به تولید زغال فشرده، نیازی به داشتن سرمایه فراوان و یا مهارت و دانش خاصی نیست و به راحتی می توان روش کار را یاد گرفته و خط تولید پر سود آن را، راه اندازی نمود. تولید زغال فشرده، یک ایده سودآور برای افراد علاقمند به این شاخه تولیدی، به شمار می رود.

تولید یونولیت پرسودترین خط تولید در ایران

تولید یونولیت پرسودترین خط تولید در ایران
تولید یونولیت پرسودترین خط تولید در ایران

یونولیت به دلیل وزن کم و نیز قیمت پایین آن به نسبت محصولات مشابه، بسیار در زمینه ساخت و ساز خانه، مورد توجه سازندگان، قرار گرفته است. یونولیت از بلوک سیمانی بسیار سبک تر که این امر باعث کاهش وزن کل ساختمان می شود.

امروزه، در صنعت ساختمان، یونولیت از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و تقاضا برای آن نیز، روز به روز در حال افزایش می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از یونولیت، جدا از قیمت مناسب تر آن به نسبت بلوک های سیمانی، کمک به صرفه جویی انرژی در ساختمان به عنوان یک عایق حرارتی می باشد.

با توجه به افزایش تقاضا برای یونولیت، بدون تردید، می توان آن را در دسته سودآورترین انواع تولید در ایران، به شمار آورد.

تولید مواد شوینده پرسودترین خط تولید در ایران

تولید مواد شوینده پرسودترین خط تولید در ایران
تولید مواد شوینده پرسودترین خط تولید در ایران

شاید یکی از پرسودترین ایده ها، تولید مواد شوینده باشد. در حال حاضر در سرتاسر کشور، شرکت ها و تولیدی های بسیاری هستند که اقدام به تولید مواد شوینده ای نظیر شامپو، مایع ظرفشویی، وایتکس، مایع دستشویی و … می کنند.

اما در عین حال، میزان تقاضا برای مواد شوینده نیز، بسیار زیاد می باشد. برای شروع، می توان یکی از محصولات شوینده را انتخاب کرده و تولید آن را به صورت تخصصی، آغاز نمود. یکی از مزایای تولید یک کارخانه تولید مواد شوینده، سرمایه کم شروع به تولید آن می باشد.

تولید آن را می توان در یک کارگاه کوچک و با سرمایه ای بسیار پایین آغاز نمود و به سودآوری بالایی دست یافت. با توجه به بازار خوب فروش محصولات شوینده، می توان از همان روز های نخست، به سودآوری رسید.

با افزایش تنوع محصولات و میزان فروش، میزان سودآوری، افزایش چشم گیری خواهد داشت. شروع به کار تولید مواد شوینده، تناسب مستقیمی با شرایط جسمی، روحی و مالی و نیز تخصص فرد دارد.

از همین رو، توصیه می شود، پیش از شروع به کار تولید، ابتدا با افرادی مجرب در این زمینه مشورت نمایید.

مشاوران و متخصصان با تجربه شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، همواره آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره در امور سرمایه گذاری برای احداث یک خط تولید سودآور، بوده و در این مسیر تا رسیدن به سودآوری، همواره همراه تولید کننده، خواهند ماند.

تولید محصولات نوشیدنی پرسودترین خط تولید در ایران

تولید محصولات نوشیدنی پرسودترین خط تولید در ایران
تولید محصولات نوشیدنی پرسودترین خط تولید در ایران

در سرتاسر جهان، صنعت نوشیدنی دومین صنعت سودآور، به شمار می رود. بازار آبمیوه، در ایران رونق بسیاری دارد که این امر خود تضمینی بر بازگشت سرمایه و رسیدن به سودآوری در مدت زمانی کوتاه، می باشد.

به صورت کلی، آبمیوه به دو شکل مختلف تولید می گردد. آبمیوه های معمولی، از فشردن میوه و یا رقیق کردن کنسانتره تولید می شوند. نکتار نیز، مخلوطی از آب و شکر و آبمیوه و برخی دیگر از افزودنی ها می باشد. البته می بایست در نکتار، از 30 تا 50 درصد از آبمیوه طبیعی استفاده گردد.

با توجه به تنوع بالای انواع آبمیوه، می توان بازار خوبی را برای آن،تضمین نمود

با توجه به تنوع بالای انواع آبمیوه، می توان بازار خوبی را برای آن،تضمین نمود. تولید کننده می تواند آبمیوه را به شکل غلیط یا رقیق، تفاله دار و یا همراه با تخم شربتی و به اشکال مختلف، تولید نماید تا با افزایش تنوع کار خود، میزان فروش را بالا ببرد.

بازگشت سرمایه خط تولید محصولات نوشیدنی، در مدتی کوتاه انجام می گیرد که این یکی از بزرگترین مزایای یک خط تولید به شمار می رود. البته، محصولات نوشیدنی دیگری، علاوه بر آبمیوه ها نیز وجود دارند که آن ها نیز بسیار سودآور می باشند.

از آن جمله می توان به خط تولید بسیار سودآور آب معدنی و نیز خط تولید دوغ، اشاره کرد. آب به عنوان مهم ترین نوع از نوشیدنی، بسیار پر مصرف بوده و حاشیه سود بالایی نیز دارد.

با توجه به این که، کیفیت آب آشامیدنی در دسترس، در بیشتر مناطق کشور، در حد نامطلوبی می باشد، تقاضا برای خرید آب معدنی، روز به روز در حال افزایش می باشد که این امر، تضمینی بر بازگشت سرمایه اولیه و سودآوری کلان، در کوتاه مدت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چگونگی راه اندازی یک خط تولید پرسود در ایران، با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نموده و با متخصصان با تجربه این شرکت، مشورت نمایید.

تولید محصولات غذایی پرسودترین خط تولید در ایران

از انواع مواد غذایی که تضمین بازگشت سرمایه و سوددهی بالا را به همراه دارند، خط تولید و بسته بندی عسل و مربا می باشند. عسل و مربا، از جمله انواع خوراکی های محبوب در میان ایرانیان هستند.

عسل، که معمولاً طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می دهد و دارای مشتریان ثابت می باشد، با رقم های بسیار کلانی به فروش می رسد. برای راه اندازی یک خط تولید عسل، نیازی به سرمایه کلان نیست.

می توان این کار را با یک سرمایه اولیه کم شروع کرده و در مدتی کوتاه به درآمد و سود رسید. همانند تولید عسل، بسیاری از انواع مواد غذایی وجود دارند که می توان در حوزه تولید و بسته بندی آن ها، مشغول به فعالیت شده و به سودی قابل توجه دست پیدا کرد.

از آن جمله، می توان به تولید روغن خورکی، تولید شیر، تولید رب، تولید سس و تولید کشک اشاره کرد.

چنان چه علاقمند به سرمایه گذاری و راه اندازی یک خط تولید برای محصولات خوراکی می باشید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتقاء سطح آگاهی خود، با شرکت مشاوره مشورت سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

مشاوران این شرکت، همواره آماده ارائه مناسب ترین مشاوره سرمایه گذاری، در جهت تولید و رسیدن به سوددهی بیشتر، با در نظر گرفتن شرایط فرد، بوده و گام به گام همراه وی، به عنوان همراهی دلسوز و دانا، خواهند ماند.

تولید ظروف یک بار مصرف آلومینیومی پرسودترین خط تولید در ایران

یکی دیگر از خطوط تولید پرسود که بخ خصوص در سال های اخیر، با رشد چشم گیری مواجه بوده است، تولید ضروف یک بار مصرف آلوینیومی می باشد. با توجه به افزایش مصرف غذاهای آماده و نیمه آماده در کشور، مصرف آلومینیم برای بسته بندی این غذاها نیز، بیشتر شده است.

در میان امارهای جهانی، ایران در میان 10 کشور پر مصرف ظروف یک بار مصرف جهان، قرار گرفته است که این امر، خود حاکی از سوددهی بالای تولید این ماده می باشد. ظروف آلومینیومی یک بار مصرف، کاملاً بهداشتی بوده و در برخورد با گرما، واکنشی از خود نشان نمی دهند.

از این رو، به گزینه ای پرطرفدار برای تهیه ظروف یک بار مصرف برای غذاهای گرم، مبدل شده اند.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آلومینیم به نسبت ظروف یک بار مصرف پلاستیکی و یا فومی، تقاضا برای آن نیز، بسیار بالا می باشد. از همین رو، می توان تولید ظروف یک بار مصرف آلومینیومی را نیز، در زمره کارهای تولیدی پر سود قرار داد.

تولید پلاستیک پرسودترین خط تولید در ایران

راه اندازی یک خط تولید پلاستیک، نیاز به سرمایه اولیه بیشتری به نسبت سایر انواع تولیدات می باشد. این در حالی است که سوددهی بالای آن، این سرمایه اولیه را در مدتی کوتاه، با درآمد بالای خود، جبران خواهد نمود.

لازم به ذکر است که در تولید محصولات پلاستیکی، انتخاب محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. به عنوان نمونه، تولید نایلون یا نایلکس، که از جنس پلاستیک می باشد، از جمله محصولات پرکاربرد در سرتاسر جهان به شمار می رود.

از همین رو، می توان ایجاد خط تولید پلاستیک را یکی از سود آورترین انواع سرمایه گذاری به شمار آورد. برای دریافت مشاوره در زمینه ایجاد خط تولید پلاستیک، می توانید با مشاوران شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید.

تولید لیوان کاغذی پرسودترین خط تولید در ایران

تولید لیوان کاغذی پرسودترین خط تولید در ایران
تولید لیوان کاغذی پرسودترین خط تولید در ایران

با توجه به رواج بیش از حد استفاده از لیوان های کاغذی در تمامی فروشگاه ها، رستوران های بین راه و بسیاری از کافی شاپ ها و … تقاضا برای خرید این محصول، بسیار زیاد می باشد.

مواد اولیه ای که برای تولید لیوان های کاغذی استفاده می شوند، بدون هیچ گونه ضرری می باشند و بر خلاف لیوان های پلاستیکی که نوشیدن مواد داغ از آن ها، ضرراتی را به همراه دارد، کاملاً سالم می باشند.

هم چنین به جهت آن که تجزیه لیوان های کاغذی با سرعت بسیار بالاتری به نسبت لیوان های پلاستیکی انجام می گیرد، محبوبیت بیشتری در سرتاسر جهان، پیدا کرده است. از همین رو، بسیار از افراد، برای نوشیدنی های سرد نیز، از لیوان های کاغذی استفاده می کنند تا به طبیعت ضرری وارد نکنند.

در کنار تمامی این موارد، تولید لیوان کاغذی، یک کار بسیار سودآور می باشد. با خرید دستگاه های لازم برای تولید این محصول و با توجه به میزان بالای تقاضای خرید آن، در مدتی کوتاه می توان به سوددهی بالایی رسید.

تولید در و پنجره UPVC پرسودترین خط تولید در ایران

از دیگر ایده های هوشمندانه پولساز، تولید در و پنجره های یو پی وی سی می باشد. برای شروع به کار در این خط تولید، به سرمایه اولیه به نسبت متوسطی نیاز است و تنها در مدتی کوتاه، می توان این سرمایه  را چندین برابر نمود.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این نوع از محصول، هر روزه بر تعداد افراد علاقمند به در و پنجره های دو جداره، افزوده می شود. این محصول، به دلیل استحکام بالای آن، یک گزینه مناسب برای استفاده در ساخت خانه می باشد.

در و پنجره های UPVC به نسبت در و پنجره های قدیمی، از استحکام بسیار بالاتری برخوردار می باشند که این امر باعث افزایش سفارش این محصول گردیده است. در همین راستا، این محصول را می توان به عنوان یکی از بهترین ایده های سودآور برای راه اندازی یک خط تولید به شمار آورد.

آشنایی با پرسودترین خط تولید در ایران

بدون تردید، موارد ذکر شده در این مقاله، تنها چندین مورد از هزاران ایده راه اندازی یک کسب و کار پرسود می باشد. اما پیش از شروع به راه اندازی یک خط تولید و قدم گذاشتن در یک راه جدید، می بایست اطلاعات لازم و کافی را در مورد کسب و کار مورد نظر، به دست آورد.

قدم گذاشتن در راهی نا معلوم و بدون داشتن آگاهی، می تواند باعث از بین رفتن سرمایه شود. هم چنین، پیش از ایجاد یک خط تولید، می بایست توانایی ها و شرایط خود فرد و داشتن تجربه کاری در آن زمینه نیز، در نظر گرفته شود.

یکی از مواردی که می تواند در سودآوری و موفقیت در ایجاد خط تولید بسیار مفید باشد، داشتن علاقه فردی و روحیه بالا برای شروع به کار تولید می باشد. علاوه بر تمامی این موارد، بررسی دقیق وضعیت بازار، پیش از انجام هر اقدامی بسیار مهم است.

باید از صادرات و واردات محصول و نیز مواد اولیه لازم برای تهیه آن، آگاهی کافی پیدا کرد. اطلاع از قیمت محصول در بازار و میزان نوسان آن نیز، از دیگر موارد مهمی می باشد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

در همین راستا، قبل از آغاز به کار، لازم است که از افرادی که در این زمینه تجربه کافی و لازم را دارند، مشورت گرفته شود. توصیه اکید ما به علاقمندان به شروع یک کسب و کار جدید و کسب سودی قابل توجه از خط تولید خود، بهره گیری از راهنمایی های مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ می باشد.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با سال ها سابقه درخشان و رضایت کامل کلیه سرمایه گذاران، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره در زمینه ایجاد پرسودترین خط تولید در ایران به شمار می روند.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

تعداد کسب و کارهایی که در ایران می توانند سود بسیاری را برای سرمایه گذار داشته باشند، بسیار زیاد است. در این میان، با توجه به گستردگی ایده های موجود در کشور، بسیاری از سرمایه گذاران، آگاهی لازم و کافی را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن را ندارند.

از همین رو، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مقاله ” پرسودترین خط تولید در ایران ” را به هدف ارائه برخی ایده های نوین و سودآور در اختیار این افراد قرار داده است.

بدیهی است که با توجه به گستردگی ایده های ممکن، اخذ مشاوره با مشاوران شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، گزینه ای برتر، برای رسیدن به سودآوری بیشتر در زمانی کوتاه تر و با آگاهی بیشتر، می باشد.

در این مقاله به بررسی موضوع ” پرسودترین خط تولید در ایران ” پرداخته شده است. امید است که اطلاعات آمده در این مقاله، برای علاقمندان به این مطلب، مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest