alast logo

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله از سایت شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ، قصد بررسی شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک را داریم.

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک؛ نماینده املاک، خلبانان، مدیر ساخت و ساز، دستیار اجرایی، مشاوره فناوری و اطلاعات، راننده کامیون، نماینده فروش، اپراتور پمپ نفت، آتش نشانان،  تکنسین توربین بادی.

پردرآمدترین شغل در استرالیا، مختص جراحان در ابتدا است .

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک
شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

کانادا که اغلب سرزمین فرصت ها نامیده می شود، دارای بازار کار است که مجموعه مهارت ها و تجربیات مختلفی را در خود جای می دهد. اما اگر مدرک دانشگاهی نداشته باشید چه؟ آیا این بدان معناست که فرصت های مشاغل با درآمد خوب برای شما وجود نخواهد داشت؟ قطعا نه! بیایید به حوزه شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک بپردازیم.

  • نماینده املاک از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

نماینده املاک از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک
نماینده املاک از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

میانگین حقوق: 100000 تا 150000 دلار در سال

از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، تبدیل شدن به مشاور املاک است. با مجموعه ای مناسب از مهارت ها و استعداد برای فروش، می توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید.

مشاوران املاک و مستغلات از طریق کمیسیون درآمد کسب می کنند، بنابراین پتانسیل کسب درآمد نامحدود است. الزامات شامل مجوز ملک است که پس از دوره کوتاه مدت و قبولی در آزمون صلاحیت می توان آن را دریافت کرد.

لطفا از پست پردرآمدترین شغل ها در آلمان دیدن کنید.

  • خلبانان

میانگین حقوق: 75000 تا 200000 دلار در سال

همه خلبانان ملزم به داشتن مدرک دانشگاهی نیستند. با مجوزها و گواهینامه های مناسب می توانید با هواپیماهای تجاری پرواز کنید و درآمد عالی داشته باشید. نقطه شروع کسب مجوز خلبانی خصوصی (PPL) و سپس رفتن به مجوز خلبانی تجاری (CPL) است.

  • مدیر ساخت و ساز

میانگین حقوق: 85000 تا 120000 دلار در سال

در بخش ساخت و ساز، تجربه عملی اغلب بر آموزش رسمی برتری دارد. مدیران ساخت و ساز، مسئول نظارت بر پروژه های ساختمانی، مدیریت بودجه و اطمینان از پروتکل های ایمنی هستند. دیپلم دبیرستان همراه با سال ها تجربه در محل می تواند شما را برای این نقش آماده کند.

  • دستیار اجرایی

میانگین حقوق: 55000 تا 80000 دلار در سال

دستیاران اجرایی بسیار بیشتر از منشی های صرف هستند که با مسئولیت‌هایی مانند مدیریت برنامه‌ریزی‌ها، تهیه گزارش‌ها و مدیریت ارتباطات، نقشی اساسی در عملکرد روان هر کسب‌وکار دارند.

پردرآمدترین شغل در دبی، را مطالعه نمایید.

  • مشاور فناوری اطلاعات از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

مشاور فناوری اطلاعات از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک
مشاور فناوری اطلاعات از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

میانگین حقوق: 70000 تا 110000 دلار در سال

در دنیای فناوری، مهارت‌ها اغلب بر درجه برتری دارند. مشاوران فناوری اطلاعات، مسئول تجزیه و تحلیل و بهبود چارچوب تکنولوژیکی سازمان هستند. گواهینامه هایی مانند Cisco Certified Network Associate (CCNA) و Certified Information Systems Security Professional (CISSP) می تواند ارزشمندتر از مدرک باشد.

  • راننده کامیون

میانگین حقوق: 45000 تا 70000 دلار در سال

شاید رانندگی با کامیون در مسافت های طولانی جذاب به نظر نرسد، اما نوعی حرفه پردرآمد است که مجوزهای خاصی مانند گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) مورد نیاز است، اما مدرکی لازم نیست. پتانسیل حقوق و دستمزد با تجربه و نوع موادی که برای حمل و نقل شما تأیید شده است، افزایش می یابد.

  • نماینده فروش

میانگین حقوق: 50000 تا 120000 دلار در سال

در حوزه فروش، پتانسیل درآمد شما به طور مستقیم با توانایی شما در بستن معاملات مرتبط است. نمایندگان فروش دارویی و فنی، می توانند علاوه بر حقوق پایه، پورسانت های خوبی نیز دریافت کنند. تجربه قبلی و نوعی شبکه قوی می‌تواند به شما در این حرفه کمک کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ مشورت نمایید.

  • اپراتور پمپ نفت

میانگین حقوق: 65000 تا 80000 دلار در سال

در بخش انرژی در حال رشد کانادا، اپراتورهای پمپ نفت تقاضای بالایی دارند. این متخصصان، مسئول عملیات ماشین آلات پمپاژ نفت و گاز هستند. این شغل، آموزش حرفه ای و گواهینامه مورد نیاز است اما مدرکی لازم ندارد.

  • آتش نشان

میانگین حقوق: 50000 تا 90000 دلار در سال

آتش نشانی حرفه دیگری است که در آن شجاعت، قدرت بدنی و مهارت های تصمیم گیری سریع شما می تواند راه را برای حرفه ای پردرآمد هموار کند.

برای تبدیل شدن به آتش نشان در کانادا، به طور کلی باید تعدادی آزمایشات و برنامه آموزشی را پشت سر بگذارید، اما مدرک رسمی لازم نیست. بسیاری از آتش نشانان از موقعیت های داوطلبانه بالا می روند و تجربه و آموزش های بیشتری را برای افزایش پتانسیل درآمد خود کسب می کنند.

  • تکنسین توربین بادی

میانگین حقوق: 52000 تا 77000 دلار در سال

با حرکت جهان به سمت راه حل های انرژی سبزتر، تقاضا برای تکنسین های توربین بادی در کانادا، در حال افزایش است. این نقش شامل نصب، نگهداری و تعمیر توربین های بادی است. در حالی که آموزش فنی لازم است، مدرک دانشگاهی لازم نخواهد بود. بسیاری از تکنسین ها مهارت های خود را از طریق مدارس حرفه ای یا آموزش در حین کار به دست می آورند.

  • افسر پلیس

میانگین حقوق: 60000 تا 100000 دلار در سال

اگر احساس وظیفه قوی و میل به خدمت به جامعه خود دارید، تبدیل شدن به افسر پلیس می تواند مسیر شغلی مفیدی باشد. در کانادا، الزامات معمولاً شامل دیپلم دبیرستان، تکمیل موفقیت آمیز ارزیابی فیزیکی و آموزش آکادمی پلیس است.

رتبه های بالاتر در نیروی پلیس اغلب حقوق های بیشتری را به همراه دارد و بازدهی خوبی را برای سرمایه گذاری اولیه آموزشی شما ارائه می دهد.

  • کنترل کننده ترافیک هوایی

میانگین حقوق: 75000 تا 140000 دلار در سال

کنترلرهای ترافیک هوایی، نقش مهمی در حرکت ایمن و کارآمد هواپیما دارند. در حالی که کار پر فشاری محسوب می شود، پاداش های مالی قانع کننده ای دارد. برنامه های آموزشی و گواهینامه هایی مورد نیاز بوده و مسئولیت پذیری بالایی با این نقش همراه است، اما مدرک، پیش نیاز نیست.

  • تکنسین رادیولوژی از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

تکنسین رادیولوژی از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک
تکنسین رادیولوژی از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

میانگین حقوق: 58000 تا 80000 دلار در سال

مراقبت های بهداشتی چندین مسیر را برای مشاغل پردرآمد بدون مدرک ارائه می دهد و از جمله این مسیرها تبدیل شدن به تکنسین رادیولوژی است. این متخصصان آزمایش های تصویربرداری مانند اشعه ایکس و ام آر آی را انجام می دهند. معمولاً گواهینامه یا مدرک کاردانی در فناوری رادیولوژی مورد نیاز است، اما تکمیل این برنامه ها اغلب کمتر از دو سال طول می کشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید.

  • کارشناس روابط عمومی

میانگین حقوق: 45000 تا 85000 دلار در سال

اگر در برقراری ارتباط مهارت دارید و از کار با مردم لذت می برید، شغل در روابط عمومی می تواند بلیط شما برای دستمزد بالا باشد. اگرچه بسیاری از متخصصان در این زمینه دارای مدرک در رشته های ارتباطات یا رشته های مرتبط هستند.

  • نصب و تعمیر آسانسور

میانگین حقوق: 60000 تا 95000 دلار در سال

نصب و تعمیرات آسانسور، مسئولیت نگهداری و نصب آسانسور، پله برقی و سایر سیستم های آسانسور را بر عهده دارند. آموزش های حرفه ای و کارآموزی، مهارت های لازم برای این شغل را فراهم می کند. تقاضا برای این افراد حرفه ای به ویژه در مناطق شهری با ساختمان های بلند، مرتباً در حال افزایش است.

  • کارگزاران وام مسکن

میانگین حقوق: 60000 تا 100000 دلار در سال

کارگزاران وام مسکن به عنوان واسطه بین خریداران بالقوه مسکن و موسسات وام دهنده عمل می کنند و به تضمین بهترین شرایط ممکن وام کمک خواهد نمود. در حالی که شما نیاز به دریافت مجوز دارید، معمولاً مدرک لازم نیست. با درک خوب از بازار املاک و مهارت های شبکه ای قوی، می توانید در این حرفه پرسود، پیشرفت کنید.

  • بازاریاب دیجیتال

میانگین حقوق: 45000 تا 95000 دلار در سال

قلمرو دیجیتال مارکتینگ، زمینه دیگری است که در آن مهارت ها و نتایج شما می تواند از هر مدرک آموزشی رسمی پیشی بگیرد. تخصص در بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی یا کمپین های ایمیلی، می تواند بلیط ورود شما به مشاغل پردرآمد باشد. دوره های آنلاین مختلف، گواهینامه هایی ارائه می دهند که می تواند اعتبار و پتانسیل کسب درآمد شما را تقویت کند.

  • توسعه دهنده وب

میانگین حقوق: 55000 تا 110000 دلار در سال

توسعه دهندگان وب، معماران اینترنتی محسوب می شوند که مسئول ایجاد و نگهداری وب سایت ها هستند. با مهارت در کدنویسی زبان‌هایی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت، می‌توانید شغلی پردرآمد را در این زمینه در حال گسترش راه‌اندازی کنید. در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان، مدرک دارند، تعداد بی شماری دیگر از طریق بوت کمپ های کدنویسی یا راه های خودآموز وارد این صنعت شده اند.

برای کسب اطلاعات و بینش بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ مشورت نمایید.

  • کارگزار حمل و نقل

میانگین حقوق: 50000 تا 85000 دلار در سال

کارگزاران حمل و نقل به عنوان رابط بین فرستنده و حمل کننده عمل می کنند و حمل و نقل کالا را سازماندهی می نمایند. این نقش مستلزم مهارت های سازمانی و ارتباطی عالی است و در حالی که دیپلم دبیرستان به طور کلی حداقل نیاز آموزشی است، تمرکز اغلب بر تجربه مرتبط در صنعت لجستیک است.

  • متخصص بهداشت دندان

میانگین حقوق: 70000 تا 90000 دلار در سال

متخصصان بهداشت دندان در کنار دندانپزشکان کار می کنند و بر مراقبت های پیشگیرانه از دهان تمرکز دارند. اگرچه مدرک بهداشت دهان و دندان معمولاً مورد نیاز نیست، شما باید برنامه دیپلم یا مدرک کاردانی را تکمیل کرده و مجوز فعالیت را دریافت نمایید. با تاکید روزافزون بر سلامت دندان، این حرفه هم ثبات شغلی و هم حقوق جذابی را ارائه می دهد.

سوالات متداول درباره شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک کدامند؟

در کانادا چندین فرصت شغلی پردرآمد وجود دارد که نیازی به مدرک ندارند. این موقعیت ها حقوق رقابتی و پتانسیل رشد شغلی را بدون نیاز به آموزش سنتی چهار ساله ارائه می دهند. در اینجا سه ​​گزینه برتر وجود دارد:

جوشکار

جوشکاری نوعی تجارت ماهرانه است که شامل اتصال فلزات به یکدیگر با استفاده از تکنیک های مختلف مانند جوشکاری قوس الکتریکی، جوشکاری گاز و لحیم کاری است. جوشکارها نقش مهمی در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، تولید و هوافضا دارند. آنها مسئول ایجاد سازه‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات با همجوشی اجزای فلزی با یکدیگر هستند.

متوسط ​​حقوق: جوشکاران در کانادا، می توانند حقوق متوسطی بین 50000 تا 80000 دلار در سال دریافت کنند.

الزامات آموزشی: در حالی که کارآموزی رسمی یا دیپلم فنی می تواند مفید باشد، بسیاری از جوشکاران حرفه خود را با آموزش در حین کار و گواهینامه شروع می کنند.

تکنسین برق

برقکارها وظیفه نصب، نگهداری و تعمیر سیستم های الکتریکی در محیط های مسکونی، تجاری و صنعتی را بر عهده دارند. آنها اطمینان حاصل می کنند که ساختمان ها دارای برق مطمئن هستند و نقش آنها را در جامعه مدرن ضروری می کند.

متوسط ​​حقوق: برقکاران در کانادا می توانند حقوق متوسطی بین 50،000 تا 90،000 دلار در سال دریافت کنند، با پتانسیل کسب درآمد بالاتر با کسب تجربه.

الزامات آموزشی: تبدیل شدن به برقکاری ماهر، معمولاً شامل تکمیل برنامه کارآموزی و اخذ گواهینامه استانی یا منطقه ای لازم است.

لوله کش

لوله کش ها تاجران ماهری هستند که سیستم های لوله کشی را در خانه ها، ساختمان ها و زیرساخت ها نصب، تعمیر و نگهداری می کنند. آنها نقش حیاتی در تضمین دسترسی به آب سالم و بهداشت دارند.

متوسط ​​حقوق: لوله‌کش‌ها در کانادا می‌توانند به طور متوسط ​​سالانه 50000 تا 80000 دلار حقوق دریافت کنند و با کسب تخصص، فرصت‌هایی برای درآمد بالاتر نیز داشته باشند.

الزامات آموزشی: برای تبدیل شدن به لوله کش معمولاً نیاز به تکمیل نوعی برنامه کارآموزی و اخذ گواهینامه استانی یا منطقه ای لازم است.

مزایای دنبال کردن شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک چیست؟

انتخاب شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک می تواند چندین مزیت داشته باشد:

ورود سریعتر به نیروی کار

دنبال کردن هر حرفه ماهر اغلب به افراد این امکان را می دهد که سریعتر از دنبال کردن مدرک سنتی، وارد نیروی کار شوند. این بدان معناست که می توانید زودتر شروع به کسب درآمد خوب و کسب تجربه عملی کنید.

بدهی دانشجویی کمتر

اجتناب از هزینه مدرک دانشگاهی می تواند به شما کمک کند تا از بدهی وام دانشجویی جلوگیری کنی که می تواند بار مالی قابل توجهی برای بسیاری از فارغ التحصیلان باشد. در عوض، می‌توانید در حین یادگیری از طریق دوره‌های کارآموزی و برنامه‌های آموزشی درآمد کسب کنید.

امنیت شغلی و تقاضا

بسیاری از مشاغل و حرفه های ماهر در کانادا، تقاضای بالایی دارند. این تقاضای بالا، به امنیت شغلی تبدیل می شود، زیرا کارفرمایان اغلب برای یافتن کارگران واجد شرایط تلاش می کنند. شما می توانید از نوعی شغل پایدار با فرصت هایی برای پیشرفت لذت ببرید.

آیا شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک جنبه منفی دارد؟

در حالی که دنبال کردن شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک، می تواند سودمند باشد، برخی از نکات منفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

خواسته های فیزیکی

بسیاری از مشاغل تجاری مانند جوشکاری، نجاری و لوله کشی می تواند از نظر فیزیکی سخت باشد. آنها اغلب به ساعت های طولانی ایستادن، بلند کردن اجسام سنگین و کار در شرایط چالش برانگیز نیاز دارند.

نگرانی های ایمنی

برخی از مشاغل ماهر شامل کار با ابزار و مواد بالقوه خطرناک است. اقدامات احتیاطی و آموزش ایمنی بسیار مهم است، اما همیشه سطحی از خطر در ارتباط با این حرفه ها وجود دارد.

تحرک شغلی محدود

در حالی که بدون مدرک می توانید حرفه موفق و با درآمد خوب داشته باشید، ممکن است محدودیت هایی برای پیشرفت شغلی شما وجود داشته باشد. برخی از موقعیت ها ممکن است از نظر درآمد بالقوه و مسئولیت های شغلی، در مقایسه با مشاغلی که نیاز به مدرک دارند، سقف داشته باشند.

چگونه می توانم برای شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک آماده شوم؟

برای آماده شدن برای شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک ، باید مراحل زیر را در نظر بگیرید:

تجارتی پر تقاضا را انتخاب کنید

در برنامه های کارآموزی ثبت نام کنید

دریافت گواهینامه و مجوز

اطلاعات جامع درباره شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

عنوان شغلی میانگین حقوق (CAD/سال توضیح مختصر
نماینده املاک 100000 – 150000 دلار کسب درآمد از طریق کمیسیون فروش ملک؛ نیاز به مجوز دارد
خلبان تجاری 75000 تا 200000 دلار پرواز با هواپیماهای تجاری؛ به مجوزهای خلبانی مختلف نیاز دارد.
مدیر ساخت و ساز $85,000 – $120,000 نظارت بر پروژه های ساختمانی؛ تجربه آموزش
دستیار اجرایی $55,000 – $80,000 برنامه ها و ارتباطات مدیران را مدیریت کنید.
مشاور فناوری اطلاعات 70000 تا 110000 دلار تجزیه و تحلیل و بهبود چارچوب های فناوری؛ گواهینامه ها مفید است
راننده کامیون $45,000 – $70,000 حمل و نقل کالا از راه دور؛ نیاز به CDL دارد.
نماینده فروش 50000 تا 120000 دلار فروش محصولات یا خدمات؛ درآمد اغلب بر اساس کمیسیون
اپراتور پمپ نفت 65000 تا 80000 دلار بهره برداری از ماشین آلات در بخش انرژی؛ نیاز به آموزش دارد
آتش نشان 50000 تا 90000 دلار موقعیت های خطرناک شجاعانه برای نجات جان آموزش مورد نیاز
تکنسین توربین بادی 52000 تا 77000 دلار نصب و نگهداری توربین های بادی؛ آموزش حرفه ای
افسر پلیس 60000 تا 100000 دلار خدمت و محافظت از جوامع؛ نیاز به آموزش آکادمی دارد
کنترل کننده ی ترافیک هوایی 75000 دلار – 140000 دلار مدیریت حرکات هواپیما؛ نیاز به آموزش تخصصی
تکنسین رادیولوژی $58,000 – $80,000 انجام تست های تصویربرداری مانند اشعه ایکس. گواهینامه مورد نیاز
کارشناس روابط عمومی $45,000 – $85,000 مدیریت تصویر و ارتباطات شرکت
نصب/تعمیر آسانسور 60000 تا 95000 دلار تعمیر آسانسور و پله برقی؛ آموزش حرفه ای
کارگزار وام مسکن 60000 تا 100000 دلار میانجیگری بین خریداران مسکن و وام دهندگان؛ نیاز به مجوز دارد
بازاریاب دیجیتال $45,000 – $95,000 تسلط بر استراتژی های بازاریابی آنلاین؛ گواهینامه های مفید
توسعه دهنده وب $55,000 – $110,000 ایجاد و نگهداری وب سایت ها؛ مهارت های کدنویسی بسیار مهم است
کارگزار باربری 50000 تا 85000 دلار هماهنگی حمل و نقل کالا؛ تجربه در لجستیک
متخصص بهداشت دندان 70000 تا 90000 دلار ارائه مراقبت های پیشگیرانه از دندان؛ دیپلم و مجوز.

نتیجه گیری درباره شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

نتیجه گیری درباره شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک
نتیجه گیری درباره شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

واضح است که انبوهی از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک وجود دارد.

خواه به فناوری، مراقبت های بهداشتی، فروش یا هر کدام از زمینه های متعدد دیگری که در مورد آنها صحبت کردیم علاقه مند باشید، کلید موفقیت در آموزش های تخصصی، گواهینامه ها و بالاتر از همه، فداکاری و سخت کوشی نهفته است روی توسعه مهارت های مناسب سرمایه گذاری کنید و شغل پردرآمدی که به دنبال آن هستید ممکن است در اختیار شما باشد.

توصیه می کنیم برای آگاهی بیشتر درباره شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک با کارشناسان ما در شرکت الست گروپ مشورت کنید تا آنها اطلاعات لازم را خدمتتان ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest