alast logo

شغل هایی با درآمد میلیاردی

شغل هایی با درآمد میلیاردی

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله، به معرفی و بررسی شغل هایی با درآمد میلیاردی می پردازیم.

شغل هایی با درآمد میلیاردی در خارج از کشور عبارتند از: 
  • جراح مغز و اعصاب
  • کارشناس بیهوشی
  • برنامه نویسی
  • بازاریابی و فروش
  • متخصص پوست و مو
  • مدیر عامل اجرایی
  • Physiotherapy
  • مترجمی
  • تحلیلگر مالی
  • پزشک ورزشی
از اساسی ترین پارامترهایی که اغلب افراد متخصص و متبحر را به ادامه زندگی و یا یک بیزینس پلن موفق در خارج از کشور علاقه مند می کند، امنیت شغلی و از همه مهمتر درآمد بسیار بالای کسب و کارها است.

معمولاً زمانی که بحث شغل هایی با درآمد میلیاردی مطرح می شود، متقاضی بایستی از جوانب متعدد، موضوع فوق را تحت نظر کارشناسان و مشاوران خبره در این امر مورد بررسی و ارزیابی بیشتر قرار دهند تا بهترین و پردرآمدترین کسب و کارها را برگزیند.

مشاغلی که حقوق میلیاردی دارند، علاوه بر تامین نیازهای روحی شخص داوطلب، زندگی مرفهی را در کشور مقصد برای آن ها فراهم می کند.

دقت داشته باشید که شما برای ورود به کسب و کارهایی که درآمد میلیاردی را برای شما به دنبال دارند، امری چندان آسان نخواهد بود و شما بایستی مراحل متعددی را با توجه به تخصص و تجربه خود در حوزه شغلی و مرتبط به رشته تحصیلی خود پشت سر بگذارید.

با توجه به این که سرمایه گذاری در خارج از کشور مزایای بسیاری را به همراه دارد، در ادامه به مهمترین مزیت های آن اشاره خواهیم کرد. اگر مایلید در خصوص شغل هایی با درآمد میلیاردی در خارج از کشور اطلاعات لازم را دریافت کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

با 5 میلیارد چه کاری راه بندازم؟

اینفوگرافیک شغل هایی با درآمد میلیاردی

اینفوگرافیک شغل هایی با درآمد میلیاردی
اینفوگرافیک شغل هایی با درآمد میلیاردی

در این راستا می توانید از کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کمک بگیرید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این حوزه شناخته می شود.

 

شغل هایی با درآمد میلیاردی

شغل هایی با درآمد میلیاردی
شغل هایی با درآمد میلیاردی

در بخش های قبلی، به مهمترین و حائز اهمیت ترین موضوعات یعنی امنیت و مزایای سرمایه گذاری مطمئن در خارج از کشور پرداختیم، حال در ادامه قصد داریم تا شغل هایی با درآمد میلیاردی را برای شناخت بیشتر شما معرفی کنیم.

جراح مغز و اعصاب

یکی از پردرآمدترین مشاغل در دنیا، مرتبط به حوزه پزشکی و به ویژه جراحی است که برای بیشتر جراحان می تواند با اهداف درونی همراه باشد.

جراحی با سختی های بسیار مغز انسان، امری کاملاً سخت و پیچیده است که مستلزم تخصص و مهارت های بسیار می باشد و به همین منظور جراحان مجرب، حقوق قابل توجهی را دریافت خواهند کرد. گفتنی است اگر شما جزء برترین و مشهورترین جراحان متخصص در این حوزه باشید، مسلماً درآمد میلیاردی دریافت می کنید.

البته دقت داشته باشید که اگر چه شما حقوق بالایی دریافت خواهید کرد، اما این تخصص با استرس بسیار و روحیه به خصوصی همراه است. جراحان متخصص در این حوزه روی حساس ترین و در عین حال ظریف ترین قسمت های بدن بیماران کار می کنند که کوچک ترین خطا ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری را برای فرد بیمار به همراه داشته باشد.

بهتر است بدانید رتبه دوم شغل هایی با درآمد میلیاردی به جراحان متخصص در این حوزه اختصاص دارد که در سراسر جهان از محبوب ترین ها به شمار می آیند.

این گروه از متخصصین، بایستی بیش از هر اقدامی برای کسب درآمد میلیاردی، کشوری را به منظور مهاجرت انتخاب کنند که حقوق و مزایای بسیاری را با توجه به سوابق شغلی، تخصص، تجارب و نیز گواهینامه معتبر زبان آن ها در نظر می گیرند.

در این راستا، کشورهایی از جمله کانادا، ایالات متحده آمریکا، هلند، بلژیک، استرالیا، فرانسه، ایرلند، انگلیس، دانمارک و سوئیس، از بهترین کشورها محسوب می شوند که بیشترین حقوق را برای جراحان متخصص در نظر گرفته اند.

کشورهای نامبرده اضافه بر درآمد بالا، از لحاظ کیفیت زندگی، رفاه اجتماعی، پروسه اقامت و شهروندی، شرایط مطلوبی را برای این گروه از متخصصین در نظر گرفته اند. برای کسب آگاهی بیشتر، با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، در ارتباط باشید.

پردرآمدترین شغل در دبی چیست؟

شیوه های مهاجرت پزشکان

شیوه های مهاجرت پزشکان
شیوه های مهاجرت پزشکان

با معرفی بهترین شغل هایی با درآمد میلیاردی، بهتر است با توجه به شرایط جراح متخصص و کشور انتخابی در این بخش از مقاله، به شیوه های مهاجرت این گروه از جراحان متخصص بپردازیم.

لازم به توضیح است کشوری همچون اتریش، تعریفی برای پاسپورت معادلسازی گواهینامه این گروه از متخصصین ندارد و در گام نخست، آن ها می توانند با دریافت اقامت بلند مدت مانند پاسپورت تحصیلی کشور اتریش و یا سرمایه گذاری، اقامت خود را وصول کنند و سپس برای معادلسازی گواهینامه خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

در صورت متاهل بودن، این امکان را دارید که از طریق اخذ پذیرش تحصیلی این کشور، از پیوست همسر و یا سایر اعضای خانواده نیز بهره مند شوید و به منظور آموزش زبان آلمانی و در عین حال معادلسازی گواهینامه خود، زمان کافی داشته باشید.

اگر قادر به ارائه نمره زبان قابل قبولی نیستید، این فرصت را دارید که در دوره های یادگیری English language نام نویسی کنید و به این ترتیب به کشور اتریش وارد شوید و پروسه تطبیق گواهینامه خود را پشت سر بگذارید.

سرمایه گذاری در اغلب کشورهای اروپایی، شیوه دیگری برای مهاجرت جراحان متخصص است

سرمایه گذاری در اغلب کشورهای اروپایی، شیوه دیگری برای مهاجرت جراحان متخصص است که شما از طریق شیوه های متعدد مانند خرید ملک و یا ثبت شرکت، امکان دریافت اقامت را دارید.

شیوه معتبر دیگری که مورد درخواست اغلب جراحان متخصص است، شیوه خود حمایتی است که در شیوه فوق، تنها کافی است متقاضی از استطاعت مالی مناسبی برخوردار باشد و بدون جابجایی سرمایه، اقامت بلند مدت دریافت کند. روش فوق در اکثر کشورهای اروپایی همچون یونان، اسپانیا، پرتغال، فرانسه و یا سوئیس میسر است.

همان طور که متذکر شدیم، تعیین بهترین شیوه مهاجرت پزشکی از طریق یکی از موارد بالا میسر است و هر شخص با توجه به مقاصد و شرایطی که در اختیار دارد، می تواند بهترین گزینه را برگزیند. در این راستا، توصیه می شود برای تعیین بهترین مسیر مهاجرتی خود با گروه مشاوران حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

کارشناس بیهوشی

جالب است بدانید بعد از جراحان مغز و اعصاب، متخصصین بیهوشی از دیگر مشاغل پردرآمد در دنیا هستند. این گروه از متخصصین قبل از جراحی، روند بیهوشی شخص بیمار را بر عهده دارند.

کمترین گواهینامه تحصیلی مورد نیاز برای متخصص بیهوشی، Bachelor Anesthesiology  (لیسانس هوشبری) است. شاید برخی قصد ادامه تحصیل در دوره های فوق لیسانس و یا PhD را داشته باشند.

معمولا تجربه بسیاری برای حرفه فوق نیاز است و تازه ترین راهنمای مشاغل پردرآمد خانگی، مجازی و فنی در داخل کشورمان و دیگر کشورهای دنیا، بدون سرمایه و یا دارایی اندک که می توان گفت دارای بازار کار پیوسته در قبل از استخدام شدن همچون کارشناس بیهوشی است، بایستی اضافه بر ارائه مستندات تحصیلی و توانایی های مورد نیاز، دست کم پنج سال پیشینه فعالیت در اتاق عمل  (Surgery room) را داشته باشید.

گفتنی است که رسیدن به این مرحله، روندی طولانی است که به طور معمول مستلزم دوازده تا سیزده سال آموزش پزشکی است. بدون شک امری کاملاً طبیعی است که این گروه از کارشناسان، درآمد بالایی را دریافت کنند.

حال سوالی که ممکن است مطرح شود این است که استخدام متخصصین هوشبری در اغلب کشورها به چه صورت است؟

همان طور که بیان کردیم، این شغل، از مهمترین رشته های پیراپزشکی است که در روند معالجه نقش موثری دارد، طوری که بسیاری از کشورها برای این گروه از کارشناسان، شرایط و بازار شغلی و درآمد بالایی را در نظر گرفته اند.

درخواست کنندگان بهره مندی از این فرصت استخدامی، بایستی پیشنهاد شغلی  (Job Offer) را از کارفرمایان خارجی فعال خود در کشور مورد نظر وصول کنند تا از این طریق امکان دریافت پاسپورت کاری آن کشور را داشته باشند.

به این ترتیب، علاقه مندان کاریابی متخصص هوشبری در خارج بایستی اضافه بر ارائه سابقه شغلی و اسناد تحصیلی معتبر، از شرایط لازم برای مهاجرت به کشور مورد نظر برخوردار باشند.

در صورت واجد شرایط بودن، معمولاً از آن ها برای حضور در مصاحبه های شغلی نیز دعوت می شود. به منظور برخورداری از فرصت های شغلی و در عین حال رسیدن به بهترین نتایج در مصاحبه های انجام شده، بهتر است متقاضیان به زبان رسمی آن کشور تسلط کافی در طی مصاحبه داشته باشند.

علاوه بر این، بایستی شناخت کافی نسبت به اصول و توانایی های ارتباطی داشته باشند تا از این طریق نظر کارفرمای فعال خارجی خود را جذب کنند. همچنین بایستی علم مامایی خود را در طی مصاحبه نشان دهند تا برای اخذ Job Offer شانس خود را افزایش دهند.

اطلاعات تکمیلی را از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بخواهید.

لطفا از پست سرمایه گذاری در آلمان دیدن کنید.

کار متخصص هوشبری در خارج از کشور

کار متخصص هوشبری در خارج از کشور
کار متخصص هوشبری در خارج از کشور

درخواست کنندگان بهره مندی از این مشاغل میلیاردی، اضافه بر ارائه پیشنهاد شغلی، برای استفاده از این فرصت در هر کشوری، باید برای تطبیق اسناد تحصیلی خود در کشور مقصد اقدام کنند.

به این ترتیب شما بایستی برای ارزشیابی اسناد خود، پیشینه شغلی و اسناد تحصیلی خود را برای نظام سلامت کشور مورد نظر ارسال کنید. در بیشتر موارد برای این گروه از متخصصین که تحصیلات خود را در دیگر مراکز آموزشی معتبر دنیا پشت سر گذاشته اند، سنجشی به منظور معادلسازی اسناد تحصیلی برگزار می شود.

در سنجش فوق، علم رشته بیهوشی متقاضیان اشتغال در کشور مقصد، مورد ارزیابی و بررسی بیشتر قرار می گیرد که آن ها بایستی با موفقیت در آن به دستگاه مسئول (بهداشت و درمان) کشور مقصد ثابت کنند که از لحاظ شرایط و سطح علمی، هم ردیف سایر فارغ التحصیلان آن کشور هستند.

بعد از کسب نمره قبولی در سنجش تطبیق مدارک، متخصصین هوشبری بایستی تحت نظر هم گروه های ثبت نام  (Register peers) شده خود در کشور مقصد دوره های کارورزی را پشت سر بگذارند تا در اتمام دوره همچون متخصص بیهوشی، مجوز کار به آن ها اعطا گردد.

دقت داشته باشید هر کشوری برای تطبیق اسناد هوشبری، سنجش برگزار شده را به زبان رسمی همان کشور انجام می دهد و به منظور کسب نمره قبولی هم مسلط بودن به زبان کشور مقصد، امری ضروری است.

برنامه نویسی (Programming)

از دیگر شغل هایی با درآمد میلیاردی در خارج از کشور در زمینه تکنولوژی، برنامه نویسی است. در واقع این شغل در بین کلیه کسب و کارها بهترین بازار کار را به دنبال دارد که طبق بررسی های انجام شده از سال (2019-2029) میلادی نشان می دهد بازار کار حرفه فوق با روند صعودی بیست و دو درصدی همراه است.

مقدار فوق تقریباً رشد شش برابری برای کلیه کسب و کارها را نشان می دهد. این گروه از کارشناسان، برنامه های گوشی های همراه هوشمند و کد برنامه های کامپیوتری را می نویسند.

بر اساس این که در سال های آتی هر شخص وابستگی بسیاری به نرم افزار و یا برنامه ها دارد، برنامه نویسی بسیار مهیج است و می توان گفت آینده بسیار درخشانی به همراه دارد.

به همین منظور از جمله مشاغل ثروت ساز محسوب می شود. خلاقیت بسیار زیاد، لازمه حرفه فوق است. این حرفه با تمامی منافعی که به دنبال دارد، مزیت هایی همچون امکان دورکاری، ایجاد کسب و کار آزاد داشته و فاقد نیاز به تحصیلات آکادمی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت های سرمایه گذاری را مطالعه کنید.

پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان به خارج از کشور

پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان به خارج از کشور
پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان به خارج از کشور

از اساسی ترین تصمیماتی که مهاجرت می تواند در طی زندگی با هدف دستیابی به بیشترین درآمد به همراه داشته باشد، مهاجرت به خارج از کشور است که توصیه می شود پیش از هر اقدامی، شناخت کافی نسبت به بازار کار حرفه خود در اغلب کشورها به دست آورید و سپس بر مبنای موقعیت و شرایط خود برای مهاجرت، بهترین کشور را برگزینید.

در رابطه با مهاجرت این گروه از programmers به کشورهای خارجی برای انگلیسی زبانان باید گفت که اغلب کسب و کارهای برنامه نویسی در کشورهایی مانند بلژیک، هلند، ایالات متحده، سوئیس، ایرلند و بریتانیا است که با در اختیار داشتن شرایط لازم می توانند از درآمد میلیاردی برخوردار شوند.

گفتنی است Australian و New Zealand بهترین کشورها برای مهاجرت این گروه از کارشناسان کامپیوتر است که خواستار شیوه زندگی آرام هستند.

اما شرایط در خصوص کشورهای غیر انگلیسی زبان متفاوت است؛ طبق نظر کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، در کشورهای پیشرفته در حوزه تکنولوژی اطلاعات مانند روسیه، ژاپن، هند و کره جنوبی برای برنامه نویسان، آینده درخشانی در کشورهای فوق رقم می خورد. فهرست بهترین کشورها با توجه به بیشترین حقوق و شرایط بازار شغلی به منظور مهاجرت برنامه نویسان عبارتند از:

1) Swiss 2) Canada 3) Australia 4) Netherlands 5) German 6) America  7) Sweden  8) Denmark 9) Singapore 10) England

در انتها بایستی خاطر نشان شویم قطعاً از عمده ترین گزینه ها به منظور تعیین بهترین کشورها برای این گروه از متقاضیان، متوسط درآمد Programmer در کشور مقصد است. براساس آمار به دست آمده، بیشترین درآمد به کشورهای سوئیس، امریکا، استرالیا و سوئد اختصاص دارد.

روند مهاجرت شغلی برنامه نویسان به خارج از کشور

روند مهاجرت شغلی برنامه نویسان به خارج از کشور
روند مهاجرت شغلی برنامه نویسان به خارج از کشور

با توجه به عنوان مقاله شغل هایی با درآمد میلیاردی، لازم است برای مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای نامبرده در بخش بالا که حقوق قابل توجهی را برای برنامه نویسان به همراه دارد، مواردی را در خصوص پروسه مهاجرت متذکر شویم. طبق تجربه کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ،این موارد به ترتیب عبارتند از:

  •   نخستین گام برای مهاجرت شغلی، داشتن Job Offer (پیشنهاد شغلی) مناسب توسط کارفرمایان معتبر فعال در آن کشور است.
  •   چنانچه کارفرما قادر به دریافت مجوز شغلی شما در کشور مقصد باشد، سفارت بایستی برای ریجکت و یا تایید تقاضای شغلی شما، تصمیمات لازم را انجام دهد.
  •   بعد از اثبات تقاضای کارفرما از سوی کنسولگری به منظور نیاز مبرم شما در این حوزه، پذیرش صدور پاسپورت شغلی به سفارت کشور مقصد ارسال می شود.

بعد از انجام تمامی مراحل نامبرده، درخواست کننده بایستی روند اخذ پاسپورت را توسط کنسولگری آن کشور دنبال کند.

درآمد، بازاریابی و فروش قابل توجه متخصصین Marketing

درآمد، بازاریابی و فروش قابل توجه متخصصین Marketing
درآمد، بازاریابی و فروش قابل توجه متخصصین Marketing

در این بخش، به یکی دیگر از شغل هایی با درآمد میلیاردی می پردازیم که مختص بازاریابان و یا مارکترها است. همان طور که می دانید، در سرتاسر جهان، فروش و یا بازاریابی از پردرآمدترین کسب و کارها به شمار می آیند که این موضوع در اغلب کشورهای اروپایی، جایگاه خاصی را به خود اختصاص می دهد. در اکثر کشورهای پیشرفته، درآمد کارشناسان بازاریابی بسیار بالا است.

به همین منظور از جمله شغل هایی با درآمد میلیاردی شناخته می شود. روز به روز صنعت Digital marketing  در حال پیشرفت است. در این راستا افرادی بازاریاب هستند که دست کم در نود درصد زمینه های فوق، اطلاعات لازم را برای کسب بیشترین درآمد در اختیار دارند.

معمولاً بازاریابان در اغلب کشورها از گواهینامه معتبر در ارتباطات و یا بازاریابی برخوردار هستند، البته شاید دارای توانایی هایی در تکنولوژی داده ها و به خصوص طراحی و یا توسعه Website باشند.

بیشترین درخواست توانایی هایی که در زمینه فوق وجود دارد، شامل استراتژی و بازاریابی محتوا، DPM (مدیریت پروژه دیجیتال)، آنالیز اطلاعات، branding، تخصص SEO، طراحی و توسعه Website است.

دقت داشته باشید هر چند بیشتر توانایی های Digital marketing با درخواست های بسیاری در تمام دنیا در گروه های مشابه دارند، اما در میان کشورها، نیاز به مجموعه به خصوصی از این توانایی ها متفاوت است.

بطور مثال در اغلب کشورها و ایران، SEO سایت از پردرآمدترین مشاغل در عرصه های Digital marketing محسوب می شود. این در حالی است که بهره مندی از Google در کشور China بسته است و به عبارتی SEO Site در این کشور مفهومی ندارد.

لذا کارشناسان حقوقی مجرب و کارآمد شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به این گروه از متقاضیان توصیه می کنند که پیش از هر اقدامی، بررسی های لازم در مورد عرصه تخصصی خود در کشور مقصد را انجام دهند تا در این راستا برای مهاجرت و بهره مندی از شغل هایی با درآمد میلیاردی، بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

حال با توضیحات ارائه شده، این سوال مطرح می شود که بیشترین درآمد و تقاضا برای Digital marketers در کدام کشورها است؟

کشورهایی همچون:

1)  استرالیا 2) هلند 3) آمریکا 4) کانادا 5) بریتانیا 6) ایرلند 7) اتریش 8) ایتالیا 9) سنگاپور 10) اسپانیا

جزء ده کشور پیشرفته دنیا هستند که بیشترین حقوق را برای بازاریابان مجرب در نظر گرفته اند.

Chief executive (مدیر عامل اجرایی)

Chief executive (مدیر عامل اجرایی)
Chief executive (مدیر عامل اجرایی)

مدیر عامل اجرایی اشخاصی هستند که وظیفه انتخاب و یا دستورسازی سیاست های نهادها را بر عهده دارند. گفتنی است این پست پردرآمد و بسیار حساس که از جمله شغل هایی با درآمد میلیاردی محسوب می شود، علاوه بر ارگان های دولتی، در تمامی ارگان های خصوصی هم وجود دارد. Chief executive، هماهنگی فعالیت ها در حداکثر سطوح یک ارگان را بر عهده دارند.

همچنین برنامه ریزی های لازم را برای آن ها انجام می دهند و در عین حال مسئولیت راهنمایی اجرای کردن آن ها را دارند. حرفه فوق امری مشکل است و شاید در طی روز، کل زمان شما را در بر گیرد که با نگرانی های ذهنی بسیار همراه خواهد بود.

با توضیحات ارائه شده در خصوص این شغل، باید گفت که Chief executive از مشاغل پردرآمد در دنیا شناخته می شود.

Beauty therapist (متخصص پوست و مو)

داشتن پوستی زیبا و شاداب، آرزوی هر شخص است و افراد بسیاری مایلند برای این جوانسازی، درآمد زیادی را صرف این مسئله کنند. به این ترتیب این امر سبب گردیده که این گروه از متخصصین مجرب و کاربلد در عرصه پزشکی فوق، از بازار کار بسیار عالی و درآمد قابل توجهی برخوردار باشند.

بارزترین مزیت های بیوتی تراپیست، سختی و حساسیت کمتر است و چنانچه در پی مشاغلی با بیشترین درآمد و در عین حال آسان در خارج از کشور هستید، توصیه می کنیم با توجه به مهارت های به دست آمده و مدرک معتبر تحصیلی خود، حرفه فوق را با هدف کسب درآمد میلیاردی انتخاب کنید.

بدیهی است حرفه فوق در اغلب کشورهای توسعه یافته با در اختیار داشتن دانش فنی به روز در گروه کسب و کارهای با درآمد بالا قرار دارد. لازم به توضیح است همچون اغلب تخصص ها، سطح دانش و تجارب هر فرد در میزان درآمد او تاثیر گذار است.

بنابراین، هر اندازه مقدار سوابق شغلی شما همچون یک متخصص پوست و مو در این زمینه بیشتر باشد و دسترسی به جدیدترین اطلاعات و در عین حال موضوعات در عرصه درمانگر زیبایی بیشتر باشد و یا به عبارتی در حوزه شغلی خود ماهر باشید، درآمدی که از آن کسب می کنید، به مراتب بیشتر خواهد بود.

بازار کار متخصص پوست و مو در خارج از کشور

در بخش قبلی گفتیم که در حال حاضر افراد بسیاری در دنیا از بُعد دیگری به سلامت و زیبایی پوست خود نگاه می کنند و در نتیجه مراقبت های لازم از آن امری مهم تلقی می شود.

این گروه از متخصصین با توجه به تخصص و تجاربی که در این زمینه به دست آورده اند، این امکان را دارند که در مراکز و یا کلینیک های زیبایی و یا حتی سالن فعالیت خود در عرصه زیبایی انجام دهند و از درآمد بالای آن بهره مند شوند.

در این راستا کشورهای متعددی در آسیا، آمریکا، اروپا و یا سایر نقاط دنیا وجود دارند که نسبت به جذب درمانگر زیبایی مجرب و متخصص با بهترین حقوق و مزایا پرداخته اند.

بیشتر مراکز زیبایی در خارج از کشور به منظور کامل کردن کادر متخصص خود و برخورداری از روش های بین المللی در راستای مراقبت های پوستی، سعی می کنند تا از نیروی مجرب متخصص پوست و مو بهره مند شوند.

اما موضوع مهم، بهترین مقصد برای مهاجرت این گروه از متخصصین است که در ادامه، توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد:

کشور Canada

کشور Canada
کشور Canada

نخستین نواحی در مهاجرت به خارج از کشور و دستیابی به بالاترین حقوق در زمینه این رشته پزشکی، به کشور فوق (کانادا) اختصاص دارد. Canada نه تنها برای یادگیری و تکمیل دوره های آموزشی زیبایی انتخاب مناسبی است، بلکه در راستای سلامت پوست انتخاب مطلوبی به شمار می آید. این موضوع سبب گردیده که برای کسب و کار اشخاص متخصص در امر زیبایی، گزینه فوق العاده ای با دریافت بیشترین درآمد به حساب آید.

کشور Australia

کشور Australia
کشور Australia

از دیگر کشورهایی که نسبت به جذب متخصصین متبحر و ماهر در حوزه مراقبت های پوستی و یا زیبایی اقدام می کند، کشور استرالیا است که درآمد بالایی را برای این متخصصین مجرب در نظر گرفته است.

کشور آلمان

کشور آلمان
کشور آلمان

یکی از کشورهای مهاجرپذیر در حوزه EU، کشور آلمان است که شرایط خاصی را برای پذیرش متخصصین پوست و مو با درآمد قابل توجه در نظر گرفته است. دقت داشته باشید به منظور وارد شدن به بازار کار در کلینیک های زیبایی این کشور اروپایی، باید از تجارب و مهارت های بالایی با هدف بیشترین درآمد برخوردار باشید.

کشورهای عربی

حال حاضر امارات متحده عربی، قطر، عمان و دیگر کشورهای عربی، جزء ثروتمندترین کشورهای دنیا هستند که به منظور بالا بردن سطح کیفی زندگی تبعه خود در زمینه متخصصین زیبایی، اقدام به پذیرش نیروی مجرب و متخصص نموده است که به طور طبیعی درآمد بسیار بالایی را به این درمانگران اختصاص می دهد.

متذکر می شویم برای برخورداری از درآمد میلیاردی این گروه از پزشکان متخصص، علاوه بر اطلاع از کشورهای ایده آل و پذیرنده در حوزه فوق، لازم است تا از تمامی روند مهاجرتی شناخت کافی داشته باشید. در این راستا، توصیه می شود با کارشناسان و مشاوران حقوقی با سابقه ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

Physiotherapy

Physiotherapy
Physiotherapy

فیزیوتراپیست های مجرب و متخصص با به کارگیری از تکنیک ها و ابزارهای به خصوص، در راستای تقلیل درد و مشکل در بیماران، تلاش می کنند.

ممکن است برخی از مشکلات و یا صدمات بدنی با مشکلات بسیاری همراه باشند که می تواند زندگی فرد را دچار بی نظمی کند و شاید در برخی موارد، مشکل اصلی میزان درد و ناراحتی در شخص باشد.

ناراحتی فوق سبب گردیده تا بیماران برای تسکین و التیام ناراحتی های جسمانی خود، هزینه بسیاری را بپردازند؛ لذا حقوق و در عین حال بازار کار این گروه از درمانگرها بسیار بالا است.

Physiotherapy که از جمله رشته های Paramedical است، در معالجه آرتروز، نارسایی مادرزادی، مهار صدمات حاصل از انجام امور فیزیکی و غیره امری مفید و موثر است.

با توجه به عنوان مقاله و به علت این که تعداد سالمندان با روند صعودی همراه است و یا بروز مشکلات متعدد، پیوسته کشورهای متعدد به منظور معالجه صدمات ایجاد شده، نیاز مبرم به فیزیوتراپیست های متخصص دارند که حقوق بالایی را برای آن ها در نظر گرفته اند.

در این راستا Canada، Sweden، ایالات متحده، Australia، England، آلمان و نروژ، از جمله کشورهایی به شمار می آیند که درآمد بالایی را به فیزیوتراپیست های متخصص و مجرب اختصاص می دهند.

البته ناگفته نماند که کشورهایی مانند Russia و Austria هم برای مهاجرت این گروه از متخصصین، گزینه مناسبی است. با این که هزینه های زندگی در کشور روسیه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی به مراتب پایین تر است، اما شرط اصلی برای وارد شدن به مراکز تحصیلی و یا بازار کار، مسلط بودن به زبان روسی در کشور فوق است.

درآمد و بازار کار Physiotherapy

درآمد و بازار کار Physiotherapy
درآمد و بازار کار Physiotherapy

در حال حاضر بنا بر افزایش متوسط سنی و رشد نزولی جامعه، هر کشوری به نیروی مجرب متخصص و متبحر نیاز مبرم دارد. تقریباً فیزیوتراپیست های کارآمدی در داخل کشورمان به فعالیت مشغول هستند که تمامی آن ها از بازار کار مطلوبی برخوردار هستند؛

اما پیوسته اشخاص در پی پیدا کردن موقعیت کاری مطلوب تر با بیشترین درآمد هستند و همین موضوع سبب گردیده که بعضی از متخصصین مجرب در این حوزه برای کسب مزایا و امکانات قابل توجه بر اساس تخصص و مهارت های خود، اقدام به مهاجرت به خارج از کشور کنند.

بهتر است در این راستا مشاوره های لازم را با کارشناسان حقوقی مجرب در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به منظور تسریع در روند مهاجرتی انجام دهید. دقت داشته باشید که براساس محل کار فیزیوتراپیست ها، متوسط درآمد آن ها در هر کشوری متفاوت است. عمدتاً آن ها در بیمارستان ها و یا مراکز تخصصی فیزیوتراپی مشغول فعالیت هستند.

گفتنی است حکه قوق در نظر گرفته شده در اغلب کشورهای توسعه یافته و یا حتی شهرهای کوچک، با در نظر گرفتن مراکز درمانی دولتی و یا خصوصی متفاوت است.

استخدام Physiotherapist در خارج از کشور

استخدام Physiotherapist در خارج از کشور
استخدام Physiotherapist در خارج از کشور

فیزیوتراپی از دیگر شغل هایی با درآمد میلیاردی است که علاقه مندان به این رشته برای مهاجرت به کشور مقصد و دریافت حقوق بالا، بایستی از شرایط خاصی برخوردار باشند.

درخواست کنندگان استخدام در کشور Canada در وهله نخست بایستی اسناد لازم را تطبیق دهند و سپس در سنجش مربوطه به منظور ورود به کشور مورد نظر شرکت کنند.

در صورت کسب نمره قبولی در سنجش فوق، این امکان را دارند که ادامه روند مهاجرتی را با هدف دریافت بیشترین درآمد انجام دهند.

به این ترتیب در America هم به منظور کار این گروه از متخصصین، نخست بایستی اسناد معادلسازی ارائه شده و سپس برای شرکت در سنجش ارزشیابی اقدام کنند و در صورتی مجوز ورود به بازار کار این کشور را پیدا می کنند که در سنجش فوق، نمره قابل قبول را به دست آورند.

در آلمان برای استخدام فیزیوتراپیست، نخست نیاز است تا از سوی کارفرمایان خارجی خود Job Offer دریافت کنند و سپس نسبت به تطبیق اسناد خود اقدام کنند و چنانچه به زبان آلمانی مسلط باشند، امکان وصول پاسپورت کاری این کشور اروپایی را دریافت خواهند کرد.

در کشور Sweden به علت فقدان نیروی مجرب کار، پیوسته تعداد بسیاری Physiotherapist به منظور ادامه تحصیل و یا اشتغال در این کشور پذیرش می شوند که مهمترین شرط پذیرش آن ها، مهارت به زبان سوئدی در Level C1 است.

چنانچه در هر مورد از اطلاعات بیان شده دچار ابهام بودید، به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نمایید.

Translator (مترجمی)

در فهرست مشاغل پردرآمد در دنیا، رتبه هشتم به مترجمی اختصاص دارد. اگر چه translator فاقد درآمد و در عین حال امنیت شغلی است، اما بایستی بدانید که اغلب کشورهای دنیا، به علت گسترش International relations  (روابط بین المللی) مانند رابطه تجاری و یا سیاسی، مترجمی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. وی بایستی مهارت کامل در زبان خارجی متعدد داشته باشد.

در واقع مترجمی Levels مختلفی دارد و در صورتی که بتوانید به سطح های بالاتر همچون مترجمی به منظور کمپانی های تجاری خارجی و یا ارگان های دولتی که از روابط خارجی برخوردارند دست یابید، امور حساس تری خواهید داشت و بدون شک در ازای سختی کار و حساسیت شما، درآمد بیشتری دریافت خواهید کرد.

چنانچه کوچکترین خطایی در ترجمه به خصوص در محتوای حقوقی و یا حتی قراردادها صورت گیرد، به احتمال بسیار منافع یک نهاد و یا کشوری با مشکلات جدی همراه خواهد شد. به همین دلیل است که مترجمی از جمله مشاغل با حساسیت کار بسیار بالا است.

در این بین، بهترین کشورها برای مهاجرت، Canada، آلمان، آمریکا و استرالیا است که علاوه بر درآمد بالا، امکانات و مزایایی بسیاری را برای مترجمین در نظر گرفته اند.

روش های مهاجرتی مترجمین به خارج از کشور

روش های مهاجرتی مترجمین به خارج از کشور
روش های مهاجرتی مترجمین به خارج از کشور

همان طور که می دانید، اشتغال و یا مهاجرت در خصوص رشته مترجمی به خارج از کشور، درخواست کنندگان بسیاری دارد که این گروه از مترجمین با بازبینی مسیرهای مهاجرتی می توانند بهترین شیوه را انتخاب کنند.

به طور مثال ادامه تحصیل در خارج از کشور، سرمایه گذاری، خود اشتغالی، Startup، Job Offer، کارآفرینی، express entry visa از جمله شیوه های مهاجرتی مترجمین به شمار می آید.

برای انجام این امر، درخواست کنندگان بایستی اطلاع کافی از شرایط کشور مقصد داشته باشند و در این راستا اقدامات لازم نسبت به شرایط خود را انجام دهند. دقت داشته باشید معیارهایی برای اشتغال با بیشترین حقوق در خارج از کشور مشخص شده که درخواست کنندگان حرفه فوق بایستی برای اطلاع بیشتر با کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشند.

اشتن حداقل گواهینامه لیسانس در رشته مترجمی از مهمترین ملاک ها است

داشتن حداقل گواهینامه لیسانس در رشته مترجمی از مهمترین ملاک ها است. اشخاص از شیوه های متعددی که به آن اشاره کردیم، می توانند برای کار مترجمی در خارج از کشور اقدام کنند.

توصیه مشاوران با سابقه ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به این گروه از متقاضیان، این است که پیش از هر اقدامی به دلیل شرایط متفاوت هر کشور به منظور پذیرش مترجمین نسبت به شرایط مشخص شده، اطلاع کافی پیدا کنید. البته درخواست کنندگان این امکان را دارند که از طریق تحصیل در رشته فوق به خارج از کشور مهاجرت کنند.

قطعاً تحصیل در این رشته، مزایای بیشتری را در اغلب کشورهای انگلیسی زبان به دنبال دارد و حتی می توان گفت که دانشجویان رشته مترجمی، شناخت بیشتری نسبت به این زبان با تحصیل در کشورهای فوق به دست می آورند.

موضوع مهمی که در این بین مطرح می شود، درآمد مترجمین در خارج از کشور است که هر کشور با توجه به سوابق شغلی و یا شرایط متقاضی، حقوق متفاوتی را برای شغل فوق در نظر گرفته است.

Financial analyst (تحلیلگر مالی)

از دیگر شغل هایی با درآمد میلیاردی در دنیا در زمینه مالی، تحلیلگر مالی است. افرادی که در حوزه فوق از مهارت و تخصص کافی برخوردارند، این امکان را دارند که پیش بینی موقعیت های بازارهای متعدد را انجام دهند و به آسانی سرمایه مالی خود را افزایش دهند.

بسیاری از ارگان ها درآمد قابل توجهی را برای استخدام تحلیلگران مالی در نظر می گیرند. ناگفته نماند که شما چه از طریق سرمایه اولیه خود در این حوزه مشغول به فعالیت شوید و یا همچون فرد حقوقی و یا حقیقی استخدام شوید، باید به این نکته توجه داشته باشید که تحلیلگران مالی با یک شغل پر استرس همراه هستند.

به این دلیل که بازارهای مالی پیوسته طبق تحلیل ها نخواهد بود و این امر به هر اندازه که به تخصص و سطح دانش بسیار همراه باشد، در کل به احتمال و یا شانس شما بستگی دارد.

گفتنی است کوچکترین بدبیاری و یا اشتباه در تحلیل ها و یا حتی اتفاقات پیش بینی نشده، ممکن است با از دست دادن سرمایه مالی مشتریان و یا خود شما همراه شود. لذا حرفه فوق با تمامی سختی ها و پیامدهایی که به احتمال بسیار به دنبال دارد، اما جزء مشاغل پردرآمد محسوب می شود.

پزشک ورزشی

Sports medicine رسیدگی های لازم در خصوص صدمات ورزشکاران را انجام می دهد. معمولا مصدومیت ورزشکاران حرفه ای با اشخاص عادی متفاوت است. این پزشکان بایستی صدمات فوق را به شکلی معالجه کنند تا پس از ریکاوری، ورزشکار بتواند مجدداً به مسابقات خود بازگردد.

حرفه فوق یکی دیگر از مشاغل پردرآمد به شمار می آید و چنانچه پزشک ورزشی بتواند در این خصوص مهارت های خود را ثابت کند و در شغل خود مشهور و خوشنام باشد، قطعاً امکان فعالیت در تیم های ورزشی بزرگ جهانی را خواهید داشت که به طور طبیعی درآمد نسبتاً بالایی دارد.

به این ترتیب روانپزشکی، رادیولوژیست، دادستان و قاضی، مهندس هوافضا، مدیر بیمارستان، پرستاری، مدیریت رویداد، logistics  (متخصص آماد)، مدیر ارشد ساخت و ساز، جراح قلب، مهندس مکانیک، متخصص زنان و زایمان، حسابداری خصوصی، حفاری فراساحل، خلبان خطوط هوایی، مهندس نفت،

تامین سرمایه، ادمین پایگاه داده، کارشناس آموزش و توسعه از جمله مشاغل پردرآمد دیگر در دنیا به شمار می آیند که هر یک از آن ها برای مهاجرت به کشور مورد نظر بایستی از شرایط و مدارک خاصی برخوردار باشند تا بتوانند از امکانات، مزایا و در عین حال حقوق بالا بهره مند شوند.

معیارهای مهم در تعیین بهترین مشاغل پردرآمد

معیارهای مهم در تعیین بهترین مشاغل پردرآمد
معیارهای مهم در تعیین بهترین مشاغل پردرآمد

در ادامه شغل هایی با درآمد میلیاردی، بهتر است به مهمترین ملاک ها در انتخاب بهترین کسب و کارها در خارج از کشور بپردازیم. بدون شک ملاک های متعددی برای مهاجرت وجود دارد که بعضی از آن ها کلی و بعضی دیگر بسته به شرایط و اهداف مهاجرتی هر شخص خاص و متفاوت هستند.

بازارکار قوی به منظور دستیابی به بهترین حقوق و مزایا برای وضعیت دلخواه از اساسی ترین معیارها است. متقاضی بایستی در رابطه با مهاجرت به کشور مقصد، به دو نکته بسیار مهم، کسب و کارهای قوی و همچنین کسب و کارهایی که بیشترین تقاضا را در حال حاضر و یا در سال های اخیر دارند، توجه بسیار داشته باشند.

بنابراین تقاضای بازار کار در خارج از کشور رابطه مستقیمی با درآمد میلیاردی شما خواهد داشت.

لازم به توضیح است که رابطه میان رشته تحصیلی و در عین حال شغلی که براساس تجارب و سوابق از طریق آن کسب درآمد می کنید، نقش شایانی در انتخاب بهترین کسب و کارهای پردرآمد دارد.

توصیه کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به متقاضیان محترم این است که پیش از هر اقدامی، به مهمترین عوامل در تعیین کشور مقصد در راستای مهاجرت شغلی و یا سرمایه گذاری با هدف کسب بیشترین درآمد که شامل نرخ بیکاری، امنیت، پشتیبانی از مهاجرین، پیروی از حقوق بشر، تبعیض میان تبعه و مهاجران و …  است، توجه بسیار داشته باشید تا در این راستا بتوانید به موفقیت و گام های موثرتری دست یابید.

مشاوران و کارشناسان حقوقی حاذق و خبره ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ پیوسته همراه شما بوده و در این مسیر راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این نوشتار، با کمک کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، توضیحات لازم در رابطه با شغل هایی با درآمد میلیاردی را در اختیار شما قرار دادیم.

به منظور تعیین بهترین کشور مقصد و شیوه مناسب برای سرمایه گذاری، در وهله نخست بایستی به اقتصاد و بازار کار آن کشور به منظور کسب بیشترین درآمد، مزایا و یا امکانات، توجه بسیار داشته باشید.

به این ترتیب امنیت شغلی و درآمد میلیاردی در برخی از کشورها با توجه به تخصص و توانایی های شخص متقاضی سبب گردیده که اغلب درخواست کنندگان برای زندگی و یا اشتغال، بهترین کشورها را به منظور یک سرمایه گذاری موفق برگزینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest