alast logo

سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

فهرست موضوعات این مقاله:

با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله، بیشتر در مورد سرمایه گذاری زودبازده و پرسود توضیح دهیم.

سرمایه گذاری زودبازده و پرسود؛ استارتاپ، خرید ملک، خرید بیزینس، کارآفرینی، ثبت شرکت، خود اشتغالی، سرمایه گذاری از طریق Donation است.

در مقالات قبل، سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان، سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان و سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون را بررسی کردیم.

سرمایه گذاری زودبازده و پرسود یکی از راه های مهاجرت به کشورهای خارجی می باشد. شما می توانید به ازای پرداخت پول به کشور خارجی و سرمایه گذاری در بخش‌های مشخص، علاوه بر کسب سود و سهیم شدن در فعالیت‌های اقتصادی، حق اقامت و شهروندی کشور مقصد را بگیرید.

یکی از هدف های شرکت  مشاوره سرمایه گذاری زودبازده و پرسود، مشاوره دادن به کسانیست که می خواهند به کشورهای خارجی مهاجرت کنند تا بتوانند از مزایای بهتری برای نشان دادن توانایی  و یا حرفه خودشان بهره مند شوند.

لطفا از پست اقامت آلمان از طریق خرید ملک دیدن کنید.

اینفوگرافیک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

اینفوگرافیک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود
اینفوگرافیک سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

در این راستا می توانید با کارشناسان شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این زمینه معرفی می شود.

راز افزایش سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

راز افزایش سرمایه گذاری زودبازده و پرسود
راز افزایش سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

دغدغه اصلی همه سرمایه گذاران این است که بتوانند با سرمایه گذاری هایی که انجام می دهند، سوددهی بهتری نصیبشان شود تا به سرمایه بالایی دست پیدا کنند.

نکته اصلی این است که باید قبل از انجام هر کاری، راه درست را پیدا کنند و با سرمایه گذاری درست و حقیقی بتوانند سرمایه و دارایی های خودشان را افزایش دهند.

در حال حاضر با وجود بیشترشدن شرکت های سرمایه گذاری، شما باید بتوانید یک شرکت خوب در این راه پیدا کنید تا بتوانید به راه پیشرفت وافزایش سرمایه دست پیدا کنید.

با مشورت از شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در خصوص سرمایه گذاری زودبازده و پرسود،  شما می توانید در حرفه یا مقام خود به بالاترین سطح برسید. در حال حاضر سرمایه‌گذاری با تدبر و مشاوره با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مطمئن ترین راه حفظ ارزش دارایی است.

با توجه به  تورم، تنها راه حفظ ارزش پول، قدرت خرید و دستیابی به ثروت زیاد، سرمایه گذاری با فکر و اندیشه است. پیشنهاد می کنیم سرمایه گذاری در اروپا با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ را حتما تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله سرمایه گذاری در آلمان را مطالعه کنید.

بهترین سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در کشورهای اروپایی

بهترین سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در کشورهای اروپایی
بهترین سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در کشورهای اروپایی

در ادامه مبحث، به سرمایه گذاری پرسود و پربازده دراروپا می پردازیم. حفظ  ارزش پول و بالا بردن میزان سرمایه افراد، آن ها را به فکر سرمایه گذاری می اندازد.

سرمایه گذاری پربازده و پرسود نیازمند آگاهی بالا و تجربه و تخصص فراوان می باشد. ثروت بیشتر و سرمایه‌گذاری هوشمندانه،امروزه  یکی از بهترین راه های  خوب برای افرادی است که می خواهند از پول خود کسب سود کنند. برای این که سود یا حفظ ارزش پول در اختیارشان  کم نشود، سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می تواند روش مناسبی باشد.

با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

بهترین روش سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

بهترین روش سرمایه گذاری زودبازده و پرسود
بهترین روش سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

برای سرمایه گذاری در اروپا، راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با انجام سرمایه گذاری، مهاجرت کنید. 

بسیاری از افرادی که خواهان مهاجرت هستند، باید با توجه به هدف و شرایط خودشان، یک راه مناسب برای سرمایه گذاری در اروپا را تشخیص داده و انتخاب کنند.در این را4ه می نوانند از تجربیات متخصصین شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بهره ببرند.

نکته: خود حمایتی، خرید اوراق قرضه و خرید ملک، یکی از بهترین روش ها برای  سرمایه گذاری در اروپا می باشد. شما می توانید با راه اندازی شرکت های فناوری و یا استارتاپ ها که یکی از راه های بسیار خوب سرمایه گذاری است، به بازدهی خوبی دست یابید. البته این کارها برای فرد راه انداز می تواند هزینه های بسیار زیادی به همراه داشته باشد ولی در عین حال جزو بهترین سرمایه گذاری ها در اروپا می باشند.

البته باید توجه داشته باشید این که اروپا بازار بزرگی برای امور صادرات و واردات است، سرمایه گذاری در این زمینه ها نیز سود بسیار خوبی به همراه دارد. پس سرمایه گذاری در این موارد را نیز می توان یکی از بهترین نوع سرمایه گذاری در خارج نام برد.

این موارد ذکر شده نمونه ای از گزینه های اقامت سرمایه گذاری اروپا هستند. اما این که بهترین سرمایه گذاری در اروپا کدام است، به شرایط کشور مقصد، اهداف، سرمایه و خواسته شما بستگی دارد.

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت از راه سرمایه گذاری

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت از راه سرمایه گذاری
بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت از راه سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود، گزینه های زیادی در اروپا وجود دارد که شما بتوانید از این طریق مهاجرت کنید.  یک کشور اروپایی برای انتخاب به عنوان بهترین کشور به منظور سرمایه گذاری باید این ویژگی ها را داشته باشد:

  1. هزینه های زندگی مناسب
  2. آب و هوای خوب
  3. امنیت بالا
  4. دموکراسی
  5. مدرنیته
  6. نظام قضایی درست و سالم

  همچنین شرایط اقامت آن مناسب با اهداف شما باشد. به همین منظور نمی توان به طور دقیق یک کشور را به عنوان بهترین کشور اروپایی برای سرمایه گذاری معرفی کرد. اما در ادامه با ما همراه شوید تا با اطلاعات بیشتر، آگاهی مورد نظر خود را به دست آورید.

در حال حاضر در کشور ما سیستم اقتصادی با مشکل همراه است و افرادی که سال های زیادی برای جمع آوری پول و سرمایه تلاش کرده اند، در کشور نمی توانند سرمایه گذاری کنند و به همین خاطر سرمایه گذاری در کشورهای خارجی را گزینه مناسب پیش روی خود می دانند.

در کل سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.   باید آگاه باشید که سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی، موجب بیشتر شدن سرمایه شما می شود و مزایای زیادی نیز دارد که افراد سرمایه گذار می توانند از آن بهره مند شوند.

وجود این مزایا  برای انجام  سرمایه گذاری در اروپا عامل دیگری است که افراد را به سمت سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی سوق می دهد.

مهاجرت با شرکت مشاوره سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

مهاجرت با شرکت مشاوره سرمایه گذاری زودبازده و پرسود
مهاجرت با شرکت مشاوره سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

کسانی که بتوانند در کشورهای اروپایی سرمایه گذاری کنند، باید به کشور مقصد سفر کنند تا بتوانند اقامت دائم یا موقت کشور اروپایی را بگیرند در این راه برای بهره مندی هر چه بیشتر از مزایای اقامتی خود و همچنین برای انجام امور مهاجرتی خود، با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ همکاری نمایید.

همکاری و مشاوره با شرکت معتبر مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، می تواند به عنوان عاملی کمکی در مسیر پیشبرد اهداف شما در کشورهای اروپایی به حساب آید.

برای این که بدانید منظور از سرمایه گذاری چیست؛ منظور از روش های سرمایه گذاری کم ریسک و روش های سرمایه گذاری با ریسک بالا در کشورهای اروپایی شامل کدامین روش هاست؛ منظور از سرمایه گذاری زودبازده و پرسود چیست؛ بهترین کار این است که اول با جزئیات سرمایه گذاری آشنا شوید تا در این راه بهتر قدم بردارید.

در علم اقتصاد، سرمایه گذاری به عملی گفته می شود که در آن شخص،  پس انداز مالی خود را تبدیل به یک و یا چند نوع دارایی می کند تا برای مدت زمانی  آن را نگه دارد.

نگهداری  این دارایی ها در علم اقتصاد، سرمایه گذاری نامیده می شود. یکی از مهم ترین بحث های  موجود در سرمایه گذاری، انتخاب نوع سرمایه گذاری و روش آن می باشد.

مدیریت سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

مدیریت سرمایه گذاری زودبازده و پرسود
مدیریت سرمایه گذاری زودبازده و پرسود

لذا، مدیریت پس انداز مالی سرمایه گذاران از جمله تخصصاتی است که افراد سرمایه گذار باید به خوبی با آن آشنا باشند. فردی که اندوخته مالی خود را تبدیل به سرمایه می کند، انتظار دارد تا بعداز گذشت مدتی، از سرمایه خود سوددهی  مالی داشته باشد. در واقع هدف افراد از سرمایه گذاری را می توان به دست آوردن سود و یا حداقل  حفظ ارزش پولشان دانست.

در صورتی که فردی نتواند سودی مناسب را از سرمایه گذاری خود به دست آورد و یا ارزش پول های سرمایه گذاری شده در طی گذشت زمان به خوبی حفظ نشود، چنین فردی دچار شکست در سرمایه گذاری خود شده است.

 سرمایه گذاری در خیلی  از بحث های  اقتصادی مطرح می باشد. در اصل خیلی از افراد به این فکر می کنند که شکل اصلی  اقتصاد را سرمایه گذاری تشکیل داده است و پیش روی بیشتر اهداف اقتصادی افراد، سرمایه گذاری می باشد.

افرادی که پا در راه سرمایه گذاری می گذارند واقدام به سرمایه گذاری پس انداز خود می کنند، باید با راه های  درست و به روز پیش بروند تا از هر نوع اتفاق که باعث آسیب به سرمایه خود می شود، به دور باشند.

اگر فردی بدون فکر درست قدم در سرمایه گذاری بگذارد، باید ریسک زیادی را تحمل کند

اگر فردی بدون فکر درست قدم در سرمایه گذاری بگذارد، باید ریسک زیادی را تحمل کند و در آخر نیز باقی ماندن سرمایه ی او به همان قوت سابق، تضمین شده نیست. در اقتصاد کلان، سرمایه گذاری به مقدار خریداری شده از کالاها در واحد زمان گفته می شود که این کالاها مصرف نمی شوند. اما به منظور تولید در آینده نگهداری می شوند.

به عنوان مثال فردی که ابزار لازم برای ساخت ویلایی را در سال کنونی می خرد ولی اقدامی نمی کند، در واقع اکنون سرمایه گذاری می کند تا در سال یا سال های آینده از اموال خریداری شده سودآوری کافی را ببرد.

حال در صورتی که ساخت ویلا  برای فرد در آینده موجب شود تا بتواند هزینه ابزار خریداری شده را به دست آورد، به عنوان یک سرمایه گذاری مثبت و درست شناخته می شود.

اما در صورتی که پول های پرداخت شده  برای خرید ابزار بعد از تمام شدن ساخت خانه جبران نشود، فرد با شکست در سرمایه گذاری خود روبرو شده است. به همین دلیل است که ارزیابی  اقتصادی برای امر سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسیاری از هموطنانمان به دلایل زیادی، قصد سرمایه گذاری در کشورهای خارجی را دارند تا به سوددهی مناسب برسند. این افراد کشورهای اروپایی پیشرفته را محلی امن برای افزایش و رشد سرمایه خود می دانند.

باید در راه سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی با ذهنیت باز و درست قدم بگذارید تا بتوانید در مسیر اقتصادی پیشرفت کنید

باید در راه سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی با ذهنیت باز و درست قدم بگذارید تا بتوانید در مسیر اقتصادی پیشرفت کنید. در زمانی که فردی هیچ ذهنیت و یا برنامه ای برای سرمایه گذاری در کشور اروپایی نداشته باشد، امکان مواجه شدن باشکست خیلی بالا می باشد.

به همین دلیل است که  برای سرمایه گذاری در خارج از کشور، بهتر است با مشاوران و متخصصان در این زمینه مشورت کنید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ  جزو شرکت های بهتر، معتبر و برتر کشوری می باشد که می تواند برای سرمایه گذاری در اروپا راهنمایی های لازم را به شما ارائه نماید.

همچنین این امکان نیز وجود دارد که برای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی نیاز به سفر به این کشورها داشته باشید. بهتر است یادآوری شود که شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، جزو شرکت های نمونه ی مهاجرتی می باشد که نه تنها به سوالات شما در مورد سرمایه گذاری در اروپا پاسخ می دهد، بلکه شما می توانید به منظور همکاری با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ،  از روش های مهاجرتی مناسب با توجه به شرایط خودتان بهره مند شوید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و همچنین برای آشنایی با روش های مهاجرتی مناسب با توجه به شرایط خودتان، با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در این زمینه همکاری نمایید. همکاری و مشاوره با ما می تواند به عنوان راهی روشن، در طول مقصد مورد نیاز برای گرفتن  اقامت کشورهای اروپایی، راهنما و همراه  شما باشد.

مزایای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در کشورهای اروپایی چیست؟

مزایای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در کشورهای اروپایی چیست؟
مزایای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود در کشورهای اروپایی چیست؟

مزیت اول؛ سرمایه گذاری در اروپا شما را از تورم به دور نگه می دارد:

شما باسرمایه گذاری  در جای مناسب و با اهداف خوب و مشخص  می توانید به خوبی شاهد بالا رفتن  و رشد سرمایه خودتان در طی مدت زمان معین شده برای سرمایه باشید.

همان طور که قبلا هم چند بار اشاره کردیم، نکته مهم در این سرمایه گذاری ها گرفتن تحلیل درست و مناسب از سمت مشاوران اقتصادی می باشد.این سرمایه گذاری باید با تحلیل و بررسی  درست و بجا طوری  باشد که بر اساس برنامه های به روز اقتصادی کشورهای اروپایی صورت گیرد تا شاهد بهره وری مناسب آن باشید. 

به همین دلیل انتخاب یک مشاور آگاه اقتصادی که با شرایط کشورهای اروپایی آشنایی کامل داشته باشد، می تواند به عنوان برگ برنده شما در چنین حالتی عمل کرده و سرمایه ی شما را به خوبی بالا ببرد.

شما می توانید برای آگاهی بیشتر با مشاوران شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مشورت نمایید که نه تنها تحلیل مناسبی از سرمایه گذاری در اروپا را در اختیار شما خواهد گذاشت، بلکه این مشاوران می توانند با بررسی شرایط شما، بهترین روش را برای مهاجرت شما به کشورهای اروپایی پیشنهاد دهند.

مزیت دوم؛ شما می توانید باسرمایه گذاری در اروپا، آینده مالی خود را تضمین کنید:

تعداد زیادی  از افرادی که بتوانند برای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی اقدام کنند، باید شرایط سفر به این کشور را داشته باشند و به این کشورها سفر کرده و اقامت موقت و یا دائم کشورهای اروپایی را بگیرند. در این راه، توصیه می کنیم برای به دست آوردن  هر چه بیشتر از مزایای اقامتی خود و همچنین برای انجام امور مهاجرتی خود، از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ همکاری بگیرید. 

داشتن دغدغه های ذهنی به دلیل جمع کردن سرمایه برای آینده، یکی از بزرگترین و بااولویت ترین دغدغه های ذهنی برای همه افراد می باشد.  همه افراد در طول زندگی خود با تورم و بالا و پایینی موارد مالی و شکست روبرو شده اند که این ماجرا باعث درگیری ذهنی بسیاری از افراد می باشد.

ثروت بیشتر، سرمایه‌گذاری هوشمندانه

ثروت بیشتر، سرمایه‌گذاری هوشمندانه
ثروت بیشتر، سرمایه‌گذاری هوشمندانه

در حال حاضر این حال و شرایط اقتصادی، ممکن است ذهن شما را با دغدغه این که کجا سرمایه گذاری کنید درگیر کرده باشد. به همین دلیل برخی از افراد آگاه به دنبال محلی امن برای سرمایه گذاری زودبازده و پرسود هستند. کشورهای اروپایی به دلیل سیستم اقتصادی مناسب و درستی که دارند، کمتر دچار تورم های پشت سرهم  می شوند. معمولا تورم این کشورها با درصد بسیار پایین اتفاق می افتد.

در کشورهای اروپایی راه های بسیاری را برای سرمایه گذاری فراهم کرده اند و به همین دلیل شما می توانید چندین محل مناسب برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

همه ی این ماجراها  در آنجا جمع شده اند و مهر تاییدی بر تضمین سرمایه ی شما در سال های آینده می زنند. در چنین حالتی نه تنها اصل سرمایه ی شما برای سال های آینده تضمین شده است، بلکه امکان بالارفتن سرمایه ی شما هم در طول این سال ها وجود دارد. در صورتی که سرمایه گذاری شما بر اساس مشاوره های  مناسب اقتصادی صورت گرفته شده باشد، بعد از گذشت سال ها، شاهد  بالارفتن قدرت خرید خود در کشور خواهید بود.

شما با آگاهی لازم با توجه به محل و نوع سرمایه گذاری، امکان این که بعد از چندین ماه و یا چند سال شاهد بالارفتن سرمایه گذاری خود بشوید. پیش بینی شده است که افراد با سرمایه گذاری در راه های زیادی می توانند برای خود درآمد ثابت داشته باشند و هر گونه فکر و خیال بابت آینده را از ذهن دور کنند

شما با سرمایه گذاری تضمین شده می توانید با اصل سرمایه و با افزایش پی در پی، آینده خود را تضمین کنید

شما با سرمایه گذاری تضمین شده می توانید با اصل سرمایه و با افزایش پی در پی، آینده خود را تضمین کنید و این بستگی به این دارد که در کدام کشور اروپایی سرمایه گذاری شود و راه درست سرمایه گذاری را پیدا کنید.

درگیری های مالی خود را نسبت به آینده و دوران بازنشستگی خود به فراموشی بسپارید. دوران بازنشستگی جزو یکی از مراحل حساس زندگی می باشد که در این دوران، با وجود سرمایه ی کافی، خیلی  پر اهمیت می باشد و می توان از آن بهره مند شد.

اما برای این که بتوانید برای دوران بازنشستگی خود سرمایه ای مناسب را جمع کنید، باید از همان ابتدای  دوران میانسالی خود به فکر سرمایه گذاری درست  باشید. سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی یکی از بهترین گزینه ها و راهی  است که می تواند درگیری مالی شما را در طول دوران بازنشستگی شما به خوبی رفع کند تا شما برای زندگی برنامه ریزی داشته و به دنبال اهدافی که دارید، بروید و دوران بازنشستگی خوبی را سپری کنید.

مزیت سوم بعدی؛ شما می توانید با سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی، اقامت این کشورها را دریافت کنید:

با گذشت عمر و پا گذاشتن به دوران بازنشستگی، دیگر توان و قدرت قبل از میانسالی در شما وجود ندارد تا با انجام کار و سرمایه گذاری در امور مختلف بتوانید به سرمایه برسید. شما باید قبل از میانسالی به فکر سرمایه گذاری باشید و برای دوران بازنشستگی هم برنامه ریزی کنید.

در صورتی که شما با یک فکر اقتصادی مناسب بتوانید سرمایه ی خود را وارد کشورهای اروپایی کنید، می توانید از افزایش و بالا بردن سرمایه ی مناسب خود تا دوران بازنشستگی خاطر جمع باشید. در این مسیر، از شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ غافل نمانید.

مهاجرت مساله ای است که بسیاری از افراد چنین فکر می کنند که روش های زیادی  برای مهاجرت به کشورهای اروپایی وجود دارد و شرکت های بسیاری هستند که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای اروپایی فعالیت می کنند.

مشاوران شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

مشاوران شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، جزو شرکت های نام آور و پر افتخار در کشور ما می باشد که از سال ها  پیش  در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی فعالیت می کند. متخصصان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ ، راه های مناسب و بهترین  راه برای مهاجرت به کشورهای اروپایی را در نظر دارند که این روش ها هر کدام با توجه به شرایط افراد می باشد.

شما نیز در صورتی که برای انتخاب روش مهاجرتی خود به کشورهای اروپایی  شک و تردید در دل دارید، می توانید به سبب همکاری با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ  و با آزمودن  شرایط خودتان، بهترین راه و روش  مهاجرتی را برای مهاجرت به کشورهای اروپایی انتخاب کنید.

یکی از بهترین  راه و روش های مهاجرتی به کشورهای اروپایی، مهاجرت از راه  سرمایه گذاری می باشد. در این روش مهاجرتی، شما می توانید با یک حرکت چندین نشان را دنبال کنید و ویزای اقامتی خود را در کشور اروپایی پیشرفته مقصد بگیرید و در کنار آن اقدام به سرمایه گذاری و بالا بردن سرمایه ی خود کنید. این یکی از بهترین فرصت هایی است که در طول زندگی می تواند نصیب شما شود.

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری
بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

در ادامه مطلب می توانید با بررسی دقیق و به طور خاص، بهترین کشور برای سرمایه گذاری مهاجران  را ببینید. در لیست زیر و با بررسی توجه بیشتر می‌توانید ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را پیدا کنید. 

  1. سرمایه گذاری در آلمان
  2. سرمایه گذاری در کانادا
  3. سرمایه گذاری در یونان
  4. سرمایه گذاری در اسپانیا
  5. سرمایه گذاری در پرتغال
  6. سرمایه گذاری در استرالیا
  7. سرمایه گذاری در فرانسه
  8. سرمایه گذاری در امارات
  9. سرمایه گذاری در عمان

سرمایه گذاری در آلمان

سرمایه گذاری در آلمان
سرمایه گذاری در آلمان

اگر شرایط مالی خوبی دارید و در کنار آن علاقه به یادگیری زبان ندارید و می خواهید همراه خانواده مهاجرت کنید، بهترین مورد برای مهاجرت، آلمان می باشد. شما با سرمایه گذاری در آلمان می توانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای به آلمان سفر کنید.

شما می توانید با حداقل مبلغی به یورو، در آلمان به سرمایه گذاری بپردازید. آلمان این موقعیت فراهم است که مهاجران بتوانند حتی با سرمایه اندک هم سرمایه گذاری کنند واز این طریق مهاجرت کنند. راه هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، خرید سهام شرکت با مسئولیت محدود است که پر بازده بوده به سود خوبی دست پیدا کنید.

نکته مهم این است که بعد از سرمایه گذاری در آلمان، با شما مانند یک فرد آلمانی رفتار خواهد شد و از تمامی حقوقی که شهروندان آلمانی دارند، از یک سری مزایا  بهره مند خواهید شد مانند:

  1. حق تحصیل
  2.  اشتغال به کار
  3. تردد بین کشورهای اروپایی
  4. تردد بین آلمان و ایران و …

مزایای سرمایه گذاری در آلمان

از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در آلمان می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

  1. آلمان از لحاظ اقتصادی در اروپا اول و در جهان چهارم است.
  2. کشور آلمان کشوری است که عضو شنگن است.
  3. امکان دسترسی راحت  به شنگن
  4. سرمایه گذاری در مراکز تجاری اروپا
  5. گرفتن  تابعیت آلمان بعد از ۸ سال زندگی و اقامت در این کشور
  6. گرفتن یکی از قویترین و بهترین پاسپورت های جهان
  7. مبادلات تجاری بسیار راحت با دیگر کشورهای اروپایی
  8. سود بسیار بالا در بازار ملک و املاک و مستغلات آلمان
  9. دسترسی به خطوط هواپیمایی به بیشتر مناطق اروپایی

انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور

انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور
انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور

 برای اقامت گرفتن کشورهای اروپایی، سرمایه گذاری می تواند یکی از بهترین روش های مهاجرت باشد.  سرمایه گذاری در خارج از کشور انواع مختلفی دارد که در زیر به بهترین روش  و مطمئن ترین آن ها اشاره می کنیم.

  1. سرمایه گذاری از طریق استارتاپ
  2. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  3. سرمایه گذاری از طریق خرید بیزینس
  4. سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی
  5. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  6. سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی
  7. سرمایه گذاری از طریق Donation

تغییر و تحول در قسمت سرمایه گذاری هر ساله در حال بهتر شدن است! 

سرمایه گذاری در آلمان

سرمایه گذاری در آلمان
سرمایه گذاری در آلمان

آلمان در بین همه کشورهای توسعه یافته گزینه ای است که می توان با سرمایه گذاری، اقامت شهروندی را گرفت. آلمان به سرمایه گذاران اقامت شهروندی می دهد. شما می توانید با سرمایه گذاری، اقامت و تابعیت آلمان را دریافت کنید و بعد از پنج سال، جزو شهروندان آلمان شوید.

انواع روش های سرمایه گذاری در آلمان چیست؟

انواع روش های سرمایه گذاری در آلمان چیست؟
انواع روش های سرمایه گذاری در آلمان چیست؟

جمهوری فدرال آلمان یکی از مراکز صنعتی اروپا و جهان به حساب می آید که باعث شده تا سرمایه گذاری در آن قدمی بزرگ به طرف رشد و زوال اقتصادی این کشور داشته باشد. 

مهمترین راه های سرمایه گذاری در آلمان عبارتند از:

خرید ملک، سرمایه گذاری

نکات طلایی که در زمان سرمایه گذاری از راه های خرید ملک در اروپا باید رعایت کنیم، این است که باید حتما ارزش ملک مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع به این  طریق است که بسیاری  از ملک ها به میزان حداقل سوددهی خود رسیده اند و قیمت آن ها رشد بالای  خود را داشته است. پس باید خرید در محلی انجام گیرد که حداقل دارای شرایط زیر باشد:

خرید ملک در محل هایی که دارای آینده خوبی بوده و در آینده قیمت آن ها افزایش پیدا خواهد کرد.(حومه شهرهای بزرگ یکی از مثال های این مورد است.)

  • نزدیکی به مراکز بزرگ خرید و مکان های عمومی
  • نزدیکی به سیستم های حمل و نقل عمومی

خرید سهام

شما می توانید با خریدن همه یا قسمتی از سهام یک شرکت آلمانی، سرمایه گذاری مناسب و پرسودی داشته باشید. این یکی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری می باشد.

بعد از این که نام متقاضی جزو سهامداران شرکت در نوتار ثبت شد، با مدیرعامل شرکت، یک قرارداد استخدامی به نام مدیر داخلی یا مدیر شعبه انجام می دهد و به پشتوانه مقررات کار کشور آلمان می تواند درخواست گرفتن اقامت را ارسال کند.

ثبت شرکت

راه دیگر این است که تقاضا کننده در کشور آلمان یک شرکت مسئولیت محدود ثبت کند و به همین دلیل شروع کسب و کار، درخواست اقامت خود اشتغالی را ارسال کند.

به همین منظور تقاضاکننده باید در کنار داشتن طرح کسب و کار جمع آوری  شده که برطرف کننده یکی از ضرورت های لازم اقتصاد و صنعت آلمان باشد، سرمایه مد نظر لازم برای اجرایی کردن کسب و کار را هم داشته باشد و بتواند آن را در راه کسب و کار خود در آلمان نیز خرج کند.

از فواید  سرمایه گذاری در آلمان از راه ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) محدودیت سنی نیاز ندارد.

2) لازم به مدرک زبان نیست.

3) فرصت گرفتن اقامت دائم را دارد.

4) فرصت در کنار خانواده بودن مانند همسر و فرزند زیر 18 سال وجود دارد.

5) امکان تحصیل بدون هزینه فرزند زیر 18 سال وجود دارد.

6) مجوز کار بدون محدودیت همسر وجود دارد.

7) فرصت سفر به کلیه کشورهای حوزه شنگن

8) گرفتن اقامت تضمینی کشور آلمان

9) به همراه داشتن حساب بانکی در آلمان

10) فرصت تجارت با تمامی دنیا

11) گرفتن سود سالانه از طرف کمپانی آلمانی

اگر دنبال به روزترین و بهترین  اطلاعات درباره اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری هستید، این مقاله برای شما جمع آوری شده است. در این مقاله، با تحویل به‌روزترین اطلاعات، به سوال های گوناگون  شما درباره انواع راه ها و روش ها و شرایط گرفتن اقامت آلمان با سرمایه گذاری پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول در خصوص سرمایه گذاری در آلمان

√• اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری به چه روش انجام پذیر است؟

√• روش‌های دریافت اقامت در آلمان با سرمایه گذاری کدامند؟

√•حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای دریافت اقامت چقدر است؟

√•مراحل دریافت اقامت آلمان با سرمایه گذاری چگونه است؟

√•مراحل دریافت اقامت آلمان با سرمایه گذاری چقدر طول می‌کشد؟

√•مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت آلمان با سرمایه گذاری کدامند؟

اقامت آلمان از راه سرمایه گذاری 

به صورت کلی گرفتن  اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری، از چهار راه زیر ممکن است؛ 

راه اندازی یک کسب و کار بر پایه فعالیت‌های حرفه‌ای و فردی مانند رستوران، کافی شاپ و …

اگر کار و تخصص شما در زمینه فعالیت‌های صنفی از قبیل رستوران، کافی شاپ، فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه پوشاک و … است و تمایل  به سرمایه گذاری در کشور آلمان را دارید، می‌توانید بدون نیاز به ثبت شرکت و تنها با دریافت جوازهای صنفی مربوطه، اقدام به سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار مورد نظر خود در این کشور نمایید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در آلمان:

اگر مالک یک شرکت فعال و معتبر در ایران هستید و می‌خواهید در کشور آلمان به فعالیت بپردازید، می‌توانید شرکت مشابه به شرکت خود را تاسیس نموده و فعالیت اقتصادی خود را شروع کنید. شرکت شما به صورت مسئولیت محدود می‌باشد.

ثبت شرکت تضامنی:

تمامی شرایط ثبت شرکت تضامنی، مانند شرکت مسئولیت محدود می‌باشد و  تنها تفاوت موجود، تفاوت در نوع ثبت شرکت است. این تفاوت مربوط به میزان اعتبار شرکت و مسئولیت‌های سهامداران آن است.

تاسیس دفتر نمایندگی یا شعبه:

اگر شما مالک یک مجموعه بزرگ و معتبر تولیدی (مانند کارخانجات مواد غذایی) و یا یک شرکت بازرگانی (مانند شرکت‌های واردات و صادرات) در ایران هستید، طبق قوانین سرمایه گذاری در آلمان، شما تاجر کامل به حساب می‌آیید و می‌توانید برای مجموعه تحت نظر خود، اقدام به تاسیس شعبه در آلمان کنید. تاسیس شعبه به دو شکل امکانپذیر است:

  • تاسیس شعبه مستقل
  • تاسیس شعبه وابسته: مانند دفتر کارخانه، انبار پخش کالا و …

حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای دریافت اقامت، چقدر است؟

حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای دریافت اقامت 25.000 یورو در نظر گرفته شده است.  یادآوری می شود به غیر از حداقل سرمایه در نظر گفته شده، شما باید هزینه‌های سالیانه اداره شرکت را نیز به آلمان منتقل کنید.  مخارج سالیانه اداره شرکت شامل موارد زیر است:

  • حقوق یک سال خودتان به عنوان مدیر عامل شرکت
  • هزینه اجاره یک سال دفتر
  • حقوق یک سال کارمندان استخدام شده
  • سایر هزینه‌های ثابت و غیر ثابت مانند خرید تجهیزات و تبلیغات

فرآیند و مراحل دریافت اقامت آلمان با سرمایه گذاری چگونه است؟

اول از همه مدارک باید ترجمه رسمی شود و به تایید سفارت آلمان برسد. مدارک تایید شده به علاوه طرح توجیهی، برای وکلای آلمانی ارسال شده تا بعد  از تایید طرح توجیهی در اداره ثبت شرکت‌ها در ایالت مورد نظر شما در آلمان، برای شما اجازه فعالیت اقتصادی صادر شود. پس از آن مدارک لازم به ایران ارسال شده تا شما با مراجعه به سفارت، درخواست خود را ثبت نمایید. 

آیا به اعضای خانواده نیز اقامت تعلق می‌گیرد؟

بله. به تمامی افراد تحت تکفل شما (همسر و فرزندان زیر 18 سال) اقامت آلمان تعلق می‌گیرد. 

آیا این نوع اقامت به دریافت اقامت دائم و پاسپورت (تابعیت آلمان) منجر می‌شود؟

بله. پس از یک دوره 3 ساله، در صورت موفقیت شرکت راه اندازی شده، اقامت موقت شما به اقامت دائم آلمان  تبدیل خواهد شد.

موفقیت شرکت به این صورت در نظر گرفته می‌شود که:

فعالیت اقتصادی شما تا حدود زیادی طبق طرح ارائه شده اولیه پیش برود. برای سه سال آینده چشم اندازی قابل قبول داشته باشید. از لحاظ مالی نتیجه مثبتی داشته و تمامی پرداخت‌های قانونی از جمله بیمه، مالیات و … را به موقع پرداخته باشید.

مزایای دریافت اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری چیست؟

  • مدت زمان خیلی کوتاه انجام راه های گرفتن اقامت آلمان
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • امکان راه اندازی کسب و کار در یکی از امن‌ترین اقتصادهای جهان
  • امکان به همراه بردن خانواده
  • امکان زندگی در آلمان و کل کشورهای حوزه شینگن
  • داشتن حقوقی تقریباً مشابه با شهروندان اتحادیه اروپا
  • عدم نیاز به ثبت شرکت (برای روش راه اندازی کسب و کار)

محدودیت‌ها و دریافت اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری کدامند؟

  • هزینه زیاد مهاجرت به آلمان و گرفتن اقامت آلمان از این راه
  • هزینه زیاد مالیات سالیانه در این روش و تمدید اقامت موقت
  • الزام به ارائه مدارک مربوط به فعالیت‌های اقتصادی مرتبط در کشور مبداء
  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری در آلمان عدد بالایی در نظر گرفته شده است.
  • هر مجموعه‌ای مجاز به افتتاح شعبه و یا نمایندگی در آلمان نیست.

راه های گرفتن اقامت آلمان با سرمایه گذاری چقدر طول می‌کشد؟

کلا این پروسه حدوداً بین 7 تا 10 ماه طول می‌کشد.

شرایط تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری چیست؟

شرایط تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری چیست؟
شرایط تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری چیست؟
  • پرداخت به موقع مالیات سالانه
  • احراز توان پرداخت حقوق و بیمه یک سال آینده خود و کارمندان خود
  • احراز سودآوری کسب و کار راه اندازی شده
  • احراز صحت فعالیت اقتصادی انجام شده طبق طرح ارائه شده اولیه

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری کدامند؟

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری کدامند؟
مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری کدامند؟
  1. مدارک مالی که نشان دهند متقاضی، سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر را دارد.
  2. مجوز کسب و کار برای روش راه اندازی کسب و کار
  3. مدارک شرکت فعال در ایران با سابقه فعالیت معتبر (حداقل یک سال) برای روش‌های ثبت شرکت و تاسیس دفتر نمایندگی
  4. مدارک شناسایی متقاضی

هم اکنون، شرایط دریافت ویزا و یا اقامت آلمان به چه صورت است؟

اگر شما قصد مهاجرت به آلمان را دارید، در حال حاضر چند راه دیگر نیز وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و محدودیت‌های خاص خود هستند. وکلای ما در شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ برای ارائه مشاوره مهاجرت و اخذ اقامت آلمان و سایر کشورهای حوزه شنگن در خدمت شما می‌باشند.

امروزه، به دلیل این که آلمان به چهارمین مرکز سرمایه گذاری در کلیه کشورهای دنیا تبدیل شده است، بیشتر سرمایه گذاران قصد دارند که از طریق روش های گوناگون مانند خرید سهام کمپانی آلمانی یا ثبت شرکت، این کشور را با هدف بهره وری بالا و عملکرد بالای اقتصادی برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

زیرا جمهوری فدرال آلمان بزرگترین و همچنین قلب صنعت ایالت اروپا محسوب می شود که می تواند در سرمایه گذاری، مسئولیت بزرگی را داشته باشد.

شما نیز می‌توانید اعتماد را در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر، با ما باشید. در ادامه، تعدادی از فعالیت های موفقیت آمیز شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ  را مشاهده می نمایید.

آشنایی با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

آشنایی با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ
آشنایی با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به ‌عنوان نماینده انحصاری تعداد بالایی از مؤسسات تحصیلی، آکادمی فوتبال، کاریابی بین‌المللی، شرکت‌های مختلف و دیگر موارد شناخته شده ‌است و در بیشتر از ۱۰۰ کشور بین‌ المللی  به‌ عنوان نماینده فعال و قانونی، افراد را در مسیر درست یاری خواهد کرد تا بتوانند به هدف مهاجرت برسند.

ما در این مجموعه  با بودن مدیران نمونه در حیطه کاریابی و سرمایه‌گذاری و همین‌طور در زمینه کارآفرینی، توانسته ‌ایم فعالیت‌های خود را پیش ببریم و به ‌عنوان بهترین گروه مهاجرتی نام بگیریم.

هدف اصلی شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ،  مشاوره دادن به افرادی است که قصد دارند فعالیت‌ها و یا توانایی‌های خود را در کشور دیگری به کار بگیرند و زندگی با کیفیت بیشتری را تجربه کنند.

افراد با ثبت‌نام در سایت  شرکت مشاوره سرمایه گذاری  الست  گروپ می‌توانند مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان و وکلای مهاجرتی این مجموعه را دریافت کنند و به‌ صورت رایگان برای اهداف خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

این‌ که بتوان در مسیر مهاجرت ،اعتماد را تجربه کرد، مهم‌ترین هدف افراد است. برای این منظور می‌توانید به شرکت مشاوره سرمایه گذاری  الست گروپ تکیه کنید تا بدون درگیری ذهنی  و چالش، مسیر پر پیچ ‌و خم مهاجرت را به‌ خوبی سپری کنید.

حیطه فعالیت های شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

حیطه فعالیت های شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ
حیطه فعالیت های شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ این  توانایی را دارد که  در فعالیت‌های مختلف مشارکت کند و مشاوره‌های حرفه‌ای برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر دارند را در بر داشته باشند.

مهم‌ترین حوزه فعالیت‌های این شرکت در موارد زیر می‌باشد. 

سرمایه‌گذاری

معنی مهاجرت سرمایه‌گذاری برای افراد در این است که قادر هستند در یک کسب ‌و کار مشارکت داشته باشند و براساس خرید سهام و ملک و به ثبت رساندن یک شرکت و یا راه‌اندازی هر گونه فعالیت دیگر، اقامت خود را از کشور مد نظر اخذ کنند.

کارآفرینی

ما در این مجموعه می‌توانیم بر اساس روابطی که در کشورهای دیگر داریم، امکان سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم سازیم تا با طرح ایده‌ها و کسب ‌و کار مد نظر خود که شرایط کارآفرینی را فراهم می‌کند، اقامت کشور مورد نظر را نیز دریافت کنید.

کاریابی

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ  با داشتن مجوزهای کاریابی بین ‌المللی، توانایی این را دارد که خدمات مختلف در حیطه جاب آفر و فرستادن نیروهای کار به دیگر کشورهای زیادی  بر اساس توانایی و رزومه‌ی آن‌ها را فراهم سازد. پس در این ‌باره می‌توانید به ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ  اعتماد کنید.

تحصیلی

همکاران ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ  قادر هستند در موسسه های زیادی به منظور پذیرش شما از دانشگاه‌ها اقدام کنند و با توجه به شرایط موجود شما و مدارک مد نظر، سریع‌ترین راه‌حل ممکن را برای پذیرش در دانشگاه‌ها، کالج‌ها و دوره‌های آموزشی سراسر دنیا فراهم سازند.

توریست درمانی

در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپt  در کنار شماییم تا خدمات ‌رسانی دقیقی در رابطه با ایرانیانی که قصد استفاده از خدمات درمانی خارج از کشور را دارند، داشته باشیم. این کار می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین شرایط پزشکی را در خارج از کشور تجربه کنند.

اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با انواع مهاجرت‌های مختلف داریم و می‌توانیم با فعالیت‌های کارشناسان حرفه‌ای خود، در هر زمینه‌ای بهترین شرایط موجود را برای شما به منظور مهاجرت ایجاد کنیم.

ورزشی

در صورتی ‌که به فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستید و یا ورزشکار حرفه‌ای می‌باشید، اما در تلاشید تا بتوانید در این زمینه آموزش‌های بیشتری ببینید و قصد پیشرفت دارید، با کمک کارشناسان ما در شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ می‌توانید هر چه سریع‌تر به این اهداف خود برسید و راه هموارتری را برای این مسیر داشته باشید.

 اهمیت کمک گرفتن از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

اهمیت کمک گرفتن از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ
اهمیت کمک گرفتن از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

دلیل این‌ که راه های  مهاجرت از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد، این است که هنگامی‌ که در تمام دنیا افراد تصمیم به مهاجرت از وطن خود می‌گیرند، تعداد زیادی مشکلات را نادیده می‌گیرند و در جست و جوی محقق کردن رویاهای خود در کشوری دیگر می‌باشند.

این افراد با هدف پیشرفت، تصمیم به مهاجرت می‌گیرند که این به ‌عنوان بزرگ‌ترین تصمیم‌گیری در زندگی آن‌ها به حساب می‌آید. البته باید بدانید که مهاجرت از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد و به دلیل این ‌که هزینه‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت در کشور مقصد در نظر گرفته می‌شود، باید به صورت ویژه‌ای به آن بپردازید و حساسیت به خرج بدهید.

در همین راستا ممکن است از افرادی که اطلاعاتی در این زمینه ندارند، کمک بگیرید و شما را با مشاوره اشتباه ونادرست از شما کلاهبرداری کنند. به همین منظور، بهتر است از کارشناسان و افراد مجرب برای رسیدن به مهاجرت  بدون درگیری ذهنی بی‌حاشیه کمک بگیرید.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ با داشتن کارشناسان حرفه‌ای، قادر به کمک  به ایرانیان عزیز است تا برای مهاجرت به تمامی نقاط دنیا، خدمت رسانی کنند.

برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان، به ما اعتماد کنید.  شرکت مشاوره سرمایه گذاری  الست  گروپ، آگاهی و خدمات‌رسانی به شما که دوستدار مهاجرت به دیگر کشورهای مختلف جهان هستید، اما برای این کار تخصصی ندارید، نگران هستید را وظیفه خود می داند. می توانید با اعتماد به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به خواسته و اهدافتان دستیابی پیدا کنید.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

سرمایه گذاری به عنوان یکی از واجبات  و مهمترین مسئله در زندگی مالی شناخته می شود. افراد برای این که بتوانند ارزش دارایی های خود را حفظ کنند، باید اقدام به سرمایه گذاری بخشی از آن ها در امور مختلفی کنند.

امروزه  یکی از روش های تضمین شده سرمایه گذاری که منافع زیادی  را برای سرمایه گذار دارد، سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می باشد. اقتصاد با دوام و رو به رشد این کشورها سبب شده است تا بیشتر اشخاص، اروپا را به عنوان محل سرمایه گذاری خود انتخاب کنند.

انتخاب اروپا به عنوان محلی برای سرمایه گذاری مالی، امری بسیار خوب  می باشد اما به شرطی که همراه با برنامه ای از پیش طراحی شده و راهنمایی افراد کاربلد باشد.

این نوع سرمایه گذاری در صورتی که به خوبی پیش برود، می تواند سبب رسیدن سرمایه گذار به اهداف مالی خود شود. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل عدم آگاهی از بازارهای مالی اروپایی، روش های نامناسبی را برای سرمایه گذاری در اروپا انتخاب کنند.

یادآوری می شود  چنین افرادی برای این که از آسیب ضرر و زیان های مالی به دور باشند، با شرکت های آگاه در زمینه فعالیت های مختلف اقتصادی در کشورهای اروپایی همکاری کنند.

شرکت  مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی نیز فعالیت می کند و شما می توانید به سبب همکاری با این شرکت معتبر، از بازارهای مختلف مالی کشورهای متنوع اروپایی آگاهی یابید.

جمع آوری اطلاعات  و متنوع بودن بازارهای مالی اروپایی، می تواند این حق انتخاب را به شما بدهد تا بازاری مناسب را با توجه به میزان سرمایه و استعداد خود برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. در واقع شما به سبب همکاری با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ می توانید با یک تیر، دو نشان بزنید.

توصیه می کینیم مقاله با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest