alast logo

سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان

سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله به بررسی موضوع سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان و به طور کل سرمایه گذاری با مبلغ پایین، یکی از موضوعات جنجالی و پر بحث این روزها است که اما و اگرهای زیادی در انجام آن وجود دارد.

این روش برای افرادی که با سرمایه کم قصد ساخت زندگی جدید و آینده ای روشن در دیگر کشورها را دارند، مناسب است. اما این که چه افرادی شانس استفاده از آن را دارند و چه شرایطی به امکانپذیر شدن آن کمک می کند، یکی از موضوعات مهمی است که باید از آن اطلاع داشت.

بسیاری از افراد با تبلیغات سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان دست به سرمایه گذاری های پر ریسک می زنند و نتیجه بیشتر آن ها چیزی جز شکست فرد نیست.

اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا هستید این صفحه را ببنید.

همچنین مطالعه صفحه بهترین سرمایه گذاری با پول کم در سال 1400، قبل از مطالعه این مقاله به شما توصیه می شود.

ویدئو سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان

اما این روش می تواند روشی کارآمد و مفید برای سرمایه گذاری نیز باشد، اگر با مشورت افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه انجام شود.

در راستای بررسی شرایط، روش ها و امکانپذیری سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

اینفوگرافیک سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان

اینفوگرافیک سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان
اینفوگرافیک سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان

شرکت مشاوره ای الست گروپ، از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری به شمار می رود. شما همراه با شرکت الست گروپ نیز می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

آیا سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان در خارج از کشور، امکان‌پذیر است؟

بهترین روش‌های سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان چیست؟

چه کشورهایی برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان مناسب تر هستند؟

در سرمایه گذاری با مبالغ پایین، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

ملزومات سرمایه گذاری موفق در خارج از کشور چیست؟

انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، چه مزایا و معایبی دارد؟

سرمایه گذاری در کشورهای دیگر توسط افراد خارجی چه استانداردهایی دارد؟

در انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

کارآفرینی، نوآفرینی و ثبت شرکت که سه روش سرمایه گذاری هستند، چه تفاوتی دارند؟

مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری چه مواردی هستند؟

پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری کدامند؟

در کدام کشورها اخذ شهروندی با سرمایه گذاری سریع تر است؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، مناسب چه افرادی است؟

چه مسائلی شانس مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را افزایش می دهند؟

نتیجه گیری

 

آیا سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان در خارج از کشور امکان‌پذیر است؟

آیا سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان در خارج از کشور امکان‌پذیر است؟
آیا سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان در خارج از کشور امکان‌پذیر است؟

روش سرمایه گذاری یکی از روش های خوب اما نسبتا سخت مهاجرتی است که به دلیل کم بودن متقاضیان انجام این روش، شانس مهاجرت با استفاده از آن نسبتا زیاد است.

همان طور که از نام این روش مشخص است، در مهاجرت سرمایه گذاری، فرد باید مبلغی را به عنوان سرمایه کاری خاص در کشور مورد نظر خود صرف کند و از طریق صرف و انتقال مبلغ، امکان مهاجرت به آن کشور را خواهد داشت.

یکی از موضوعات مهم در مورد این روش، حداقل و حداکثر مبلغ سرمایه گذاری است.

در این باره باید گفت که سرمایه گذاری در کشورهای خارجی، سقف مشخصی ندارد اما کف یا حداقل آن در بسیاری از کشورها مشخص است و افراد می توانند با در نظر گرفتن آن اقدام به استفاده از این روش کنند. اما آیا سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان هم امکانپذیر است؟!

سرمایه گذاری با مبالغ پایین

سرمایه گذاری با مبالغ پایین
سرمایه گذاری با مبالغ پایین

نه فقط سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، بلکه سرمایه گذاری با مبالغ پایین تر هم در بعضی کشورها امکانپذیر است.

علاوه بر این؛ بعضی روش های سرمایه گذاری، امکان استفاده از سرمایه با مبالغ پایین در ابتدای مهاجرت را فراهم می کنند تا متقاضیان مهاجرت به این روش بتوانند با هر میزان سرمایه، دست به این کار بزنند.

در کشور ما، 500 میلیون تومان مبلغ چندان کمی نیست و با استفاده از آن می توان در بسیاری از شرکت ها یا فرصت های اقتصادی سرمایه گذاری کرد.

در بسیاری از کشورهای دنیا این مبلغ پایه سرمایه گذاری است

اما در بسیاری از کشورهای دنیا این مبلغ پایه سرمایه گذاری است و در بعضی کشورها حتی نمی توان با چنین مبلغی به سرمایه گذاری فکر کرد.

به طور کل در پاسخ به امکانپذیری سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، باید گفت که اگر انتخاب درست و آگاهانه ای بابت مقصد مهاجرت انجام شود، سرمایه گذاری نه فقط با 500 میلیون تومان، بلکه با مبالغ کمتر هم امکان دارد.

اما اگر بتوانید کمی مبلغ خود را افزایش دهید، گزینه های بهتری هم پیش روی شما خواهد بود.

مقاله سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون را مشاهده کنید.

برای انتخاب درست و آگاهانه، مشاوره با افراد متخصص مهم ترین اقدام است و شرکت مشاوره ای الست گروپ، از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری به عنوان متخصص این کار، یکی از بهترین گزینه ها برای مشاوره و راهنمایی به منظور انتخاب مقصد مهاجرتی مناسب برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان است.

بهترین روش‌های سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان چیست؟

بهترین روش‌های سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان چیست؟
بهترین روش‌های سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان چیست؟

قبل از اقدام به سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، ابتدا باید با روش هایی که امکان این میزان سرمایه گذاری را فراهم می کنند، آشنایی کامل داشت و سپس بر اساس توانایی، مهارت‌ ها، سلایق و هدف از مهاجرت، بهترین روش را انتخاب کرد.

برای مثال؛ بسیاری از افراد سرمایه گذاری با این مبلغ را از همان ابتدا برای اخذ اقامت دائم یک کشور و دریافت تابعیت انتخاب می کنند

اما بعضی افراد صرفا برای خروج از کشور و راه اندازی کسب و کار یا فرصت اقتصادی اقدام به این کار می کنند تا بعد از اثبات خود در کشور مقصد و افزایش سرمایه، برای مهاجرت به کشوری دیگر با شرایط بهتر زندگی اقدام کنند.

با این حال در مهاجرت با مبالغ متوسط و پایین مانند 500 میلیون تومان و از روش سرمایه گذاری، انتخاب ها چندان زیاد نیستند.

خرید ملک با هدف اجاره دادن

خرید ملک با هدف اجاره دادن
خرید ملک با هدف اجاره دادن

هر چند در بسیاری از کشورها، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک امکان دریافت ویزای سرمایه گذاری و اقامت را به فرد نمی دهد،

اما هستند کشورهایی که با خرید ملک توسط افراد خارجی، ویزای سرمایه گذاری را برای آن ها صادر کرده و فرد می تواند برای زندگی یا اجاره ملک خود به آن کشور رفت و آمد داشته باشد.

در سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان از طریق خرید ملک، بهتر است ملک را با هدف اجاره خریداری کرد.

در سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان از طریق خرید ملک، بهتر است ملک را با هدف اجاره خریداری کرد. با این کار، بخشی از سرمایه با اجاره دادن ملک بر می گردد و با افزایش ارزش ملک می توان در زمان مناسب اقدام به فروش آن و سرمایه گذاری با مبالغ بالاتر کرد.

همان طور که گفته شد، خرید ملک برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان تنها در بعضی کشورها امکانپذیر است و در صورت انتخاب این روش به عنوان روش مهاجرتی، باید از گزینه هایی که این امکان را دارند، اطلاع کسب کرد.

شرکت مشاوره ای الست گروپ، از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری به شمار می رود. البته شما به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ، می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

ثبت شرکت به تنهایی یا به صورت شراکت

ثبت شرکت به تنهایی یا به صورت شراکت
ثبت شرکت به تنهایی یا به صورت شراکت

ثبت شرکت به تنهایی و به صورت انفرادی یا به صورت شراکت با فردی دیگر، یکی از روش های دیگر سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان است.

این روش نسبت به روش خرید ملک مطمئن تر است و انتخاب های فرد در انتخاب مقصد مهاجرت بیشتر است. افراد زیادی همه ساله متقاضی ثبت شرکت هستند اما به دلیل کمبود سرمایه اولیه، این امکان را ندارند.

با خرید سهام یا سرمایه گذاری همراه با این افراد می توان به عنوان عضوی از هیئت مدیره آن شرکت، ویزای حضور در کشوری که شرکت در آن ثبت شده را دریافت کرد.

البته ثبت شرکت به تنهایی هم امکانپذیر است اما تنها در بعضی کشورهای خاص، امکان سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان از طریق ثبت شرکت در آن ها وجود دارد.

راه اندازی استارتاپ

راه اندازی استارتاپ
راه اندازی استارتاپ

راه اندازی استارتاپ یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان است.  در این روش که نسبت به بیشتر روش های سرمایه گذاری نیاز به کمترین هزینه دارد، صرفا نیاز به ایده خلاقانه و پشتکار و رزومه خوب در ایده استارتاپی است.

در صورت پذیرش ایده، فرد می تواند با حمایت سرمایه گذاران دیگر و با حداقل سرمایه خود به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کند.

روش های گفته شده، رایج ترین روش ها برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان در کشورهای دیگر هستند اما روش های دیگری هم وجود دارند که استفاده از آن ها تنها در بعضی کشورهای خاص و به شکل محدود امکانپذیر است.

با این حال اگر قصد آشنایی با تمام روش ها را دارید، می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره ای الست گروپ در ارتباط باشید.

چه کشورهایی برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان مناسب تر هستند؟

چه کشورهایی برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان مناسب تر هستند؟
چه کشورهایی برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان مناسب تر هستند؟

یکی از موضوعات مهمی که متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان باید به آن توجه داشته باشند، انتخاب مقصد مهاجرتی است.

هر چند روش سرمایه گذاری، روش مهاجرتی در بسیاری از کشورها است اما آینده آن در بعضی کشورها درخشان تر است و در بعضی کشورها، نتیجه چندان موفقیت آمیزی نخواهد داشت.

کشورهای زیر، بهترین مقصد مهاجرتی به منظور سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان هستند.

یونان

یونان یکی از کشورهایی است که برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، گزینه‌ ای مناسب می باشد. البته این میزان سرمایه حداقل سرمایه ای است که می توان برای اخذ اقامت یونان از آن استفاده کرد.

یکی از مزایای مهم مهاجرت سرمایه گذاری به یونان علاوه بر امکان مهاجرت با مبالغ پایین، مدت زمان اخذ اقامت این کشور از طریق ویزای سرمایه گذاری است.

در حالی که بسیاری از کشورها برای اخذ اقامت دائم، مدت زمانی را برای اقامت اجباری تعیین می کنند، در یونان نیازی به اقامت اجباری نیست و متقاضی مهاجرت، این امکان را دارد که پس از سرمایه گذاری به کشور خود رفت و آمد داشته باشد.

معمولا پس از 5 سال از ورود سرمایه و اخذ اقامت سرمایه گذاری، افراد می توانند در اخذ اقامت دائم و شهروندی یونان اقدام کنند. در این کشور می توان از طریق خرید ملک، ثبت شرکت یا کارآفرینی، سرمایه گذاری کرد و اقامت دریافت کرد.

لتونی

لتونی یکی دیگر از کشورهایی است که در صورت داشتن سرمایه متوسط و اندک، می توان به عنوان گزینه ای برای مهاجرت روی آن حساب کرد.

مهاجرت به این کشور هم مانند یونان مزیت عدم نیاز به اقامت اجباری در خاک لتونی را دارد. البته در این کشور بر خلاف یونان، اقامت دائم و شهروندی پس از 10 سال اقامت فرد صادر می شود.

برای مهاجرت به لتونی هم انواع روش های خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی یا استارتاپ قابل استفاده هستند.

سنگاپور

سنگاپور، دیگر مقصد مهاجرتی برای سرمایه گذاری متوسط و اندک است که اقامت دائم و شهروندی در آن پس از 2 سال به متقاضیان تعلق می گیرد.

در کشور سنگاپور هم روش های مختلفی برای مهاجرت سرمایه گذاری وجود دارد که مهم ترین آن ها ثبت شرکت است.

البته روش هایی مانند خرید اوراق بهادار در سنگاپور یا مشارکت در مشاغل ثبت شده هم انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری در این کشور می باشند.

ترکیه

ترکیه همسایه ایران، در حالت کلی به عنوان گزینه مهاجرت انتخاب می شود. اما در موضوع مهاجرت سرمایه گذاری، این کشور به دلایل مختلف، یکی از بهترین گزینه ها است که یکی از مهم ترین آن ها، نزدیکی ترکیه به ایران و امکان رفت و آمد ساده در میان دو کشور است.

همچنین اجازه اقامت دائم ترکیه از طریق سرمایه گذاری، خیلی زود داده می شود و بیشتر افراد در کمتر از 1 سال موفق به اخذ اقامت دائم این کشور می شوند.

کشورهای نامبرده، بهترین کشورها برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان هستند اما اگر انتخاب شما هیچ کدام از موارد بالا نیست، باز هم جای نگرانی نخواهد بود زیرا که کشورهای دیگری هم برای سرمایه گذاری با این میزان وجود دارند.

برای آشنایی با دیگر گزینه های مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون سرمایه می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره ای الست گروپ، یکی از بهترین مجموعه های مشاوره سرمایه گذاری در دیگر کشورها در ارتباط باشید.

شما به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز می توانید سرمایه گذاری نمایید.

در سرمایه گذاری با مبالغ پایین، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در سرمایه گذاری با مبالغ پایین، باید به چه نکاتی توجه کرد؟
در سرمایه گذاری با مبالغ پایین، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، به طور کل یکی از پر ریسک ترین روش های مهاجرت است که کوچک ترین اشتباه در محاسبات انجام آن، باعث ضرر و زیان های جدی برای فرد می شود.

برای مثال اگر فرد، مقصد مهاجرتی خود را به درستی انتخاب نکند یا با در نظر گرفتن مقصد، مبلغ یا شیوه سرمایه گذاری مناسبی را استفاده نکند، احتمال هدررفت یا از بین رفتن سرمایه وجود دارد و این موضوع گاهی اوقات باعث مشکلات جدی برای فرد می شود.

بسیاری از افراد، تمام سرمایه خود را برای سرمایه گذاری در دیگر کشورها استفاده نمی کنند

به همین دلیل، بسیاری از افراد، سرمایه گذاری با مبالغ متوسط یا پایین را ترجیح می دهند و به عبارت دیگر بسیاری از افراد، تمام سرمایه خود را برای سرمایه گذاری در دیگر کشورها استفاده نمی کنند. با این حال اگر به نکات زیر توجه نکنید، حتی در پایین ترین مبلغ سرمایه گذاری هم احتمال ضرر وجود دارد.

در سرمایه گذاری و مهاجرت از این طریق، بررسی کامل شرایط اقامت در کشور مقصد، یکی از مهم ترین موضوعات است. کشور مورد نظر علاوه بر این که از نظر سرمایه گذاری باید مناسب وضعیت متقاضی باشد، از دیگر نظرات مانند شرایط و رفاه زندگی، امکانات تحصیلی، امکانات زندگی و … نیز باید گزینه ای مناسب باشد.

روش سرمایه گذاری مناسب در هر کشور با کشوری دیگر متفاوت است

روش سرمایه گذاری مناسب در هر کشور با کشوری دیگر متفاوت است و این موضوع گاهی اوقات در مورد ایالت های کشورهای مختلف نیز اهمیت دارد.

برای مثال در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا بهترین روش سرمایه گذاری در هر کدام از ایالت ها متفاوت می باشند و انتخاب روش را باید بر اساس سیاست های همان ایالت انجام داد.

بهتر است قبل از اقدام به سرمایه گذاری درباره انجام این کار مشورت کرد

بهتر است قبل از اقدام به سرمایه گذاری درباره انجام این کار مشورت کرد. مجموعه هایی مانند شرکت مشاوره ای الست گروپ به دلیل تجربه بالا در این کار، انتخابی خوب برای مشاوره و کسب راهنمایی برای مشاوره پیش از مهاجرت سرمایه گذاری هستند.

علاوه بر جمع آوری سرمایه برای استفاده از روش های سرمایه گذاری، بهتر است مقداری سرمایه برای حداقل یک سال زندگی در کشور مورد نظر را هم جمع آوری کرد. در ابتدای مهاجرت ممکن است درآمد فرد از روش سرمایه گذاری به حدی نباشد که پاسخگوی هزینه های زندگی در کشوری دیگر باشد.

ملزومات سرمایه گذاری موفق در خارج از کشور چیست؟

ملزومات سرمایه گذاری موفق در خارج از کشور چیست؟
ملزومات سرمایه گذاری موفق در خارج از کشور چیست؟

چه برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان و چه سرمایه گذاری با مبالغ بیشتر و کمتر، ملزوماتی وجود دارند که رعایت آن ها این روش را موفقیت آمیز می کند.

تمام متقاضیان سرمایه گذاری در دیگر کشورها با هر شرایط و هر میزان بودجه و با رعایت این نکات می توانند مهاجرتی بدون ضرر و زیان داشته باشند. ملزومات یک سرمایه گذاری موفق عبارتند از:

آشنایی کامل با وضعیت اقتصادی کشور مقصد که شامل بررسی نرخ بیکاری آن کشور، وضعیت مشاغل، شرایط اقتصادی آن کشور، میزان تورم و شاخص آن در سال های قبل، وضعیت بازارهای مالی داخلی مانند بورس و … می شود.

البته باید به این نکته توجه کرد که نیازی به مثبت بودن نتایج بررسی در همه زمینه ها وجود ندارد. به عبارتی ممکن است یک کشور وضعیت اقتصادی خوبی داشته باشد اما نرخ بیکاری به دلایل مختلف در آن بالا باشد.

از دیگر ملزومات یک مهاجرت موفق به روش سرمایه گذاری

از دیگر ملزومات یک مهاجرت موفق به روش سرمایه گذاری، داشتن یک سرمایه اضافه علاوه بر مبلغی است که برای سرمایه گذاری در کشور دیگر استفاده می شود.

این کار کمک می‌کند که در صورت بروز ضرر و زیان یا اشتباه در محاسبات اولیه مهاجرت بدون هیچ مشکلی انجام شده و امکان استفاده از سرمایه اضافه هم وجود داشته باشد.

آشنایی با دیگر روش های اقامت در کشور مورد نظر

یکی دیگر از نکاتی که به موفقیت آمیز بودن مهاجرت کمک می کند، آشنایی با دیگر روش های اقامت در کشور مورد نظر است. متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در یک کشور بهتر است که با دیگر روش های مهاجرت به آن هم آشنایی داشته باشند تا در صورت نتیجه بخش نبودن روش سرمایه گذاری از طریق دیگر اقدام کنند.

مورد دیگری که به نتیجه موفق مهاجرت سرمایه گذاری کمک می کند، آشنایی با شرایط زندگی، فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور است.

شاید در مهاجرت سرمایه گذاری؛ اولین عامل موثر، سرمایه فرد باشد اما برای زندگی در آن کشور، ارتباط با مردم به خصوص مسئولین مانند مسئولین اداره مهاجرت، آشنایی با فرهنگ برای برقراری ارتباط بهتر تاثیر زیادی دارد.

لازم است قبل از اقدام به سرمایه گذاری در یک کشور، حداقل یک بار به آن کشور سفر کرد تا از نزدیک با وضعیت اقتصادی، شرایط زندگی و ارتباطات آن کشور آشنا شد و سپس برای هزینه کردن سرمایه در آن اقدام کرد.

انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟

انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟
انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟

همان طور که گفته شد، بسیاری از افراد، روش سرمایه گذاری را برای مهاجرت به کشوری دیگر انتخاب می کنند. این روش مزایا و معایب زیادی دارد اما مهم ترین مزیت آن امکان اخذ اقامت دائم آن کشور یا شهروندی کشور مقصد، زودتر از دیگر روش های مهاجرتی است.

برای سرمایه گذاری در کشورهای مختلف چه در حد سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان و چه در سطح مبالغ بالاتر، روش های مختلفی وجود دارند که متقاضیان بسته به قوانین کشور مقصد امکان انتخاب هر کدام از این روش ها را دارند.

سرمایه گذاری استارتاپ

یکی از انواع روش های مهاجرت سرمایه گذاری، به خصوص برای افرادی که متقاضی سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان هستند، سرمایه گذاری استارتاپی است.

این روش سرمایه گذاری به این صورت است که متقاضی یک ایده نوین برای راه اندازی کسب و کار در کشوری را مطرح می کند و سپس از سمت آن کشور و بعضی سازمان ها برای راه اندازی کسب و کار حمایت می شود.

استارتاپ و سرمایه گذاری از طریق آن تنها در بعضی کشورها امکانپذیر است و شرایط آن کمی مشکل است. ایده مورد نظر باید کاربردی و قابل اجرا باشد.

سود و منفعت خوبی برای کشور مورد نظر داشته باشد تا به حال در آن کشور و دیگر کشورهای همسایه مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

سرمایه گذاری خرید ملک

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در دیگر کشورها است. در مورد این روش سرمایه گذاری باید به یک نکته مهم دقت کرد که در بعضی کشورها، فرد با خرید ملک، اقامت آن کشور را هم دریافت می کند.

اما در بعضی کشورها، خرید ملک تنها راهی برای قرار دادن سرمایه در آن کشور است و ویزایی بابت آن برای فرد صادر نمی شود. به همین دلیل در مورد انتخاب این روش تحقیق و بررسی انتخاب مقصد مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرمایه گذاری خرید بیزینس

سرمایه گذاری خرید بیزینس یکی دیگر از انواع روش های سرمایه گذاری در دیگر کشورها است. در این روش سرمایه گذاری، فرد می تواند یک بیزینس در حال ورشکستگی یا فعال در کشوری را خریداری کرده و از طریق دریافت امتیاز آن، ویزای اقامت در آن کشور را دریافت کند.

این نوع سرمایه گذاری هم تنها در بعضی کشورها به اخذ ویزای اقامت موقت و بعد از آن اقامت دائم منجر می شود.

سرمایه گذاری ثبت شرکت

از دیگر روش های مناسب برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی به خصوص کشورهای مطرح دنیا می توان به ثبت شرکت اشاره کرد که ایده ای خوب و قطعی برای سرمایه گذاری اما پر هزینه است.

ثبت شرکت علاوه بر هزینه، مراحل مختلفی هم دارد که متقاضیان باید از آن مطلع بوده و هر مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سرمایه گذاری کارآفرینی

کارآفرینی دیگر روش سرمایه گذاری است که امکان سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان هم از طریق آن وجود دارد. در این روش، فرد برای راه اندازی کسب و کار خود در دیگر کشورها درخواست ویزا می دهد.

این روش، شباهت زیادی به روش استارتاپی دارد اما با این تفاوت که نیازی به نوین بودن ایده نیست و کشورها حمایت مالی بابت آن نخواهند داشت.

البته روش های سرمایه گذاری دیگری هم وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سرمایه گذاری خود اشتغالی یا سرمایه گذاری Donation اشاره کرد.

برای آشنایی با دیگر روش های سرمایه گذاری و انتخاب بهترین نوع آن بر اساس شرایط خود می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره ای الست گروپ که در زمینه مشاوره امور سرمایه گذاری تجربه بالایی دارند، در ارتباط باشید. شما همراه با شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز می توانید سرمایه گذاری نمایید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، چه مزایا و معایبی دارد؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، چه مزایا و معایبی دارد؟
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، چه مزایا و معایبی دارد؟

همان طور که در بخش قبل گفته شد، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم مانند دیگر روش های مهاجرتی، مزایا و معایبی دارد و متقاضیان استفاده از آن ابتدا باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

در صورتی که مزایای این روش برای متقاضیان بیشتر از معایب آن باشد، استفاده از روش سرمایه گذاری به صرفه خواهد بود و در مقابل اگر معایب و مشکلات این شیوه مهاجرتی بیشتر باشد، بهتر است برای مهاجرت، روشی دیگر را انتخاب کرد. از جمله مزایا و معایب این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

متقاضی سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، بیشتر یا کمتر باشد، تفاوتی ندارد. این روش در بیشتر مبالغ سرمایه گذاری، اکثر کشورها و بیشتر انتخاب های سرمایه گذاری، مزایای زیر را دارد.

  • با مهاجرت سرمایه گذاری می توان کشوری امن و با ثبات از نظر اقتصادی را انتخاب کرد.
  • در مهاجرت سرمایه گذاری اصولی، علاوه بر حفظ سرمایه به میزان آن افزوده شده و از سود سرمایه هم استفاده می شود.
  • در بیشتر کشورها، احتمال پایین آمدن ارزش سرمایه اولیه بسیار پایین است.
  • سود ناشی از رشد سرمایه یا دریافت سود ماهانه آن به صورت ارزی است که ارزش بیشتری دارد.
  • سود مهاجرت سرمایه گذاری برای نسل های آینده بسیار زیاد است.
  • با سرمایه گذاری در بیشتر کشورها می توان تابعیت و اقامت دائم آن ها را هم دریافت کرد.
  • سرمایه گذاری بهترین شیوه استفاده از حداکثر رفاه زندگی در کشور مورد نظر است.

معایب مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

البته این روش در کنار مزایای زیاد، معایبی هم دارد که یکی از آن ها امکان از دست رفتن سرمایه است. البته این مشکل معمولا زمانی بروز می کند که فرد مقصد اشتباه یا روش اشتباهی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده باشد.

همچنین عدم تعلق گرفتن وام به سرمایه گذاران خارجی حداقل نه تا زمان اخذ اقامت دائم، یکی دیگر از مشکلاتی است که سرمایه گذاران در دیگر کشورها با آن روبرو می شوند.

تفاوت های سیاست های مالی و اداری برای شرایط خاص مانند پس گرفتن سرمایه و برگشت به کشور، از دیگر مشکلات مهاجرت به این شیوه است که به طور کل، گویای به صرفه بودن استفاده این روش می باشد.

سرمایه گذاری در کشورهای دیگر توسط افراد خارجی، چه استانداردهایی دارد؟

سرمایه گذاری در کشورهای دیگر توسط افراد خارجی، چه استانداردهایی دارد؟
سرمایه گذاری در کشورهای دیگر توسط افراد خارجی، چه استانداردهایی دارد؟

همان طور که گفته شد؛ قبل از اقدام به سرمایه گذاری در دیگر کشورها، مهم ترین کار، بررسی شرایط سرمایه گذاری در کشور یا گزینه های مورد نظر است که ریسک سرمایه گذاری را کاهش داده و نتیجه این کار را موفقیت آمیز می کند.

اما گاهی اوقات فرد با بررسی تمام فاکتورها باز هم با شکست در سرمایه گذاری مواجه می شود که علت این موضوع، معمولا انتخاب کشوری است که استانداردهای سرمایه گذاری در آن رعایت نمی شود.

موارد مختلفی به عنوان استاندارد یا اصول سرمایه گذاری در یک کشور شناخته می شوند که توجه به آن ها ریسک و خطر سرمایه گذاری را کاهش داده و موجب موفقیت آمیز تمام شدن این روش می شود. این موارد عبارتند از:

ریسک مصادره اموال

یکی از استانداردهایی که در انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری باید در نظر داشت، ریسک مصادره اموال است.

این موضوع به معنی احتمال مصادره اموال سرمایه گذاران خارجی در اثر بالا و پایین شدن شرایط اقتصادی در یک کشور است. هر چقدر ریسک این موضوع پایین تر باشد، آن کشور انتخاب امن تری برای مهاجرت است.

بالا بودن ریسک مصادره در کشور مورد نظر به این معنی است که سیستم قضایی آن کشور نسبت به اموال سرمایه گذاران خارجی غیر عادلانه برخورد می کند.

کنترل فساد در ارگان های اقتصادی

کنترل فساد یکی دیگر از موضوعاتی است که برای بررسی استانداردهای کشور مورد نظر باید به آن توجه داشت. هر چقدر کنترل فساد به ارگان های اقتصادی یک کشور و سیستم اداری بیشتر باشد، فضای آن کشور برای سرمایه گذاری امن تر است.

کیفیت نظارت بر سرمایه ها

در نهایت کیفیت نظارت بر سرمایه ها دیگر عاملی است که استاندارد بودن یا نبودن یک کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی تعیین می کند. به خصوص در بخش های خصوصی، نظارت بیشتر مانع فساد اداری و مشکل برای سرمایه افراد چه در میان سرمایه گذاران داخلی و چه در میان سرمایه گذاران خارجی می شود.

البته استانداردها موضوعی نیستند که افراد عادی، از آن ها مطلع باشند. آشنایی با این مباحث تنها در تخصص افرادی است که با امور مهاجرتی آشنایی کافی دارند.

از جمله متخصصین این زمینه می توان به مشاورین شرکت مشاوره ای الست گروپ اشاره کرد که مشاوره در زمینه انتخاب بهترین مقصد سرمایه گذاری، یکی از خدمات آن ها است.

در انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری، باید به چه نکاتی توجه کرد؟
در انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بررسی استانداردهای مالی یک کشور به کاهش ریسک سرمایه گذاری در آن کشور کمک می‌کند. اما علاوه بر این موضوع، باید به نکات دیگری هم در انتخاب کشور مقصد برای سرمایه گذاری توجه کرد. این نکات مواردی هستند که در ادامه خواهیم گفت.

میزان تولید ناخالص ملی

همه کشورها علاوه بر صادرات و واردات خود، بخشی به نام تولید ناخالص در اقتصاد خود دارند که فاکتور مهمی برای بررسی میزان رشد اقتصادی آن کشور است.

در مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، یکی از مهمترین فاکتورهایی که می توان مورد بررسی قرار داد و به عنوان اصلی مهم برای انتخاب کشور مقصد به آن توجه کرد، میزان تولید ناخالص ملی است.

در یک حالت کلی، هر چقدر جمعیت نیروی کار یک کشور بیشتر باشند، تولید ناخالص ملی در آن کشور بیشتر است اما کشورهای زیادی هم وجود دارند که با وجود جمعیت کم، تولید ناخالص ملی در آن ها آمار بالایی دارد که این کشورها بهترین مقاصد برای سرمایه گذاری و مهاجرت از این طریق می باشند.

تورم

دیگر موضوعی که در انتخاب مقصد مهاجرت باید به آن توجه داشت، تورم در آن کشور است. هر چقدر میزان تورم بالاتر باشد، وضعیت اقتصادی نیز بدتر و شاخص های اقتصادی وضعیت نامساعدتری دارند.

کشورهایی که تورم در آن ها بالا است، به هیچ وجه انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری نیستند زیرا ارزش سرمایه ها به یک باره افت پیدا می کند. بهترین نرخ تورم برای سرمایه گذاری در یک کشور، زیر 3 درصد است.

مالیات

مالیات، حساب و کتاب دولت با مردم، سرمایه داران و همه افرادی است که در زمینه های تجاری یک کشور فعالیت می کنند. مبلغ مالیات معمولا برحسب درآمد مشخص می شود و هر چقدر درآمد بیشتر باشد، میزان آن بالاتر خواهد بود.

بررسی یک کشور از نظر میزان مالیات دریافتی از مشاغل، یکی از سخت ترین موارد است زیرا همان اندازه که مالیات پایین برای اقتصاد یک کشور مشکل ساز است، مالیات بالا هم نیروهای کار را به دردسر می اندازد و مسائلی مانند فرار مالیاتی و جرم های این چنینی رخ می دهند.

مالیات باید متناسب با درآمد باشد و تشخیص این موضوع صرفا با کارشناسان امور سرمایه گذاری خارجی مانند کارشناسان شرکت مشاوره ای الست گروپ است.

کارآفرینی، نوآفرینی و ثبت شرکت که سه روش سرمایه گذاری هستند، چه تفاوتی دارند؟

کارآفرینی، نوآفرینی و ثبت شرکت که سه روش سرمایه گذاری هستند، چه تفاوتی دارند؟
کارآفرینی، نوآفرینی و ثبت شرکت که سه روش سرمایه گذاری هستند، چه تفاوتی دارند؟

متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان یا مبالغ بیشتر و کمتر، راه های مختلفی برای مهاجرت سرمایه گذاری دارند که از میان انواع آن ها، سه روش کارآفرینی، استارتاپ یا نوآفرینی و ثبت شرکت، محبوب ترین روش ها هستند.

هر کدام از این روش ها شرایط خاصی دارند و در صورتی که به درستی انجام شوند، فرد می تواند مهاجرتی بدون ریسک و خطر را تجربه کند.

با توجه به این که بیشتر متقاضیان مهاجرت، این سه روش را اشتباه می گیرند، در ادامه به توضیح مختصر هر کدام خواهیم پرداخت.

کارآفرینی

کارآفرینی
کارآفرینی

کارآفرینی روشی آشنا و مشخص برای تمام افراد است. در این روش، فرد با سرمایه خود کسب و کاری جدید را در یک کشور راه اندازی می کند که در این کسب و کار، امکان استخدام انواع نیروی کار خارجی یا  داخلی وجود دارد.

این کسب و کار ممکن است نوین و جدید باشد یا صرفا در منطقه یا ایالتی خاص از یک کشور وجود نداشته باشد. همچنین کسب و کارهای کارآفرینی ممکن است به صورت خرید یک بیزینس ورشکسته نیز باشند که در هر حالت امکان سرمایه گذاری برای فرد ایجاد می کنند.

بیشتر کسب و کارهایی که امکان مهاجرت سرمایه گذاری با روش کارآفرینی را به فرد می دهند، نیاز به سرمایه بالایی دارند.

نوآفرینی یا استارتاپ

نوآفرینی یا استارتاپ
نوآفرینی یا استارتاپ

همان طور که از نام این روش سرمایه گذاری مشخص است، کسب و کار یا موضوعی که برای آن سرمایه گذاری می شود، باید نوآورانه باشد و در کشور مقصد وجود نداشته باشد.

همچنین این کسب و کار باید درصد موفقیت بالایی داشته باشد تا کشور مقصد آن را به عنوان ایده مهاجرتی بپذیرد. مزیت مهم سرمایه گذاری به این شیوه، عدم نیاز به سرمایه بالا است.

در این شیوه، با کمترین مبالغ هم می توان دست به سرمایه گذاری زد زیرا که کشورها معمولا از ایده های قوی و کاربردی، حمایت مالی می کنند.

ثبت شرکت

ثبت شرکت دیگر روش سرمایه گذاری است که در آن، فرد یک شعبه از شرکتی که در کشور خود فعال است را در کشوری دیگر ثبت می کند.

در این روش، فرد باید مدیر عامل یا عضوی از هیئت مدیره شرکت در کشور خود باشد. البته امکان خرید بیزینس های آماده نیز برای روش ثبت شرکت و مهاجرت سرمایه گذاری از این طریق وجود دارد.

در بخش های قبل، جزئیات بیشتری از روش ها گفته شده ارائه کردیم اما اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید و سرمایه شما اندک و در حد 500 میلیون تومان است، قبل از هر اقدامی با مشاورین شرکت مشاوره ای الست گروپ، مشورت داشته باشید. شما می توانید همراه با شرکت مشاوره ای الست گروپ نیز اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری چه مواردی هستند؟

مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری چه مواردی هستند؟
مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری چه مواردی هستند؟

در هر روش مهاجرتی، اولین و مهم ترین قدم، دریافت ویزا است و در مورد مهاجرت سرمایه گذاری هم این موضوع اهمیت زیادی دارد.

به منظور دریافت ویزا در روش مهاجرت سرمایه گذاری هم مانند دیگر روش ها، متقاضی باید مدارک خود را به سفارتخانه کشور مقصد ارائه کند.

سفارت بعد از بررسی مدارک و تایید صلاحیت آن ها، تایم مصاحبه برای متقاضی مشخص می کند و در صورتی که فرد در مصاحبه هم پذیرفته شود، ویزای سرمایه گذاری او صادر می شود.

از جمله مدارکی که برای اخذ ویزا از نوع سرمایه گذاری مورد نیاز است و باید به سفارت کشور مورد نظر ارسال شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدارک شناسایی فرد که شامل شناسنامه، پاسپورت و کارت شناسایی می شود.

در مورد آقایان، مدرک پایان خدمت و در مورد خانم ها، گواهی محضری رضایت همسر در صورت تاهل مورد نیاز است. همچنین در صورتی که فرد متاهل باشد، باید مدارک ازدواج، همسر و فرزندان خود را هم به سفارت ارائه کند.

گواهی تمکن مالی که به صورت نامه گردش حساب بانکی دریافت می شود

گواهی تمکن مالی که به صورت نامه گردش حساب بانکی دریافت می شود و فرد باید گردش و موجودی کافی برای سرمایه گذاری را داشته باشد.

ارائه جواز کسب یا مدرک شغلی

ارائه سهام شرکت در متقاضیانی که قصد ثبت شرکت دارند.

گواهی های سلامت

گواهی های سلامت مانند سلامت جسمی که در بعضی سفارتخانه ها، تنها از پزشک مورد تایید سفارت قابل دریافت است و گواهی سلامت اخلاقی مانند عدم سوء پیشینه

ارائه اسناد ملکی که مالکیت متقاضی بر اموال مختلف را ثابت کنند.

ارائه درخواست های متقاضی مبنی بر اخذ ویزای سرمایه گذاری و …

البته آماده سازی هر کدام از مدارک گفته شده، شرایطی دارد. برای مثال؛ تمام مدارک باید به زبان انگلیسی یا زبان رسمی کشور مقصد ترجمه شود و این کار تنها توسط دارالترجمه های رسمی قوه قضاییه امکانپذیر است.

بنابراین برای آماده سازی مدارک هم بهتر است ابتدا با مشاورین مجموعه های مشاوره ای در زمینه سرمایه گذاری، به خصوص برای سرمایه گذاری در خارج از کشور مانند شرکت مشاوره ای الست گروپ که تجربه بالایی در این زمینه دارد، مشورت کرد و از راهنمایی های آن ها برای تسریع روند درخواست و اخذ ویزا، استفاده کرد.

پر طرفدارترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری کدامند؟

پر طرفدارترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری کدامند؟
پر طرفدارترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری کدامند؟

در میان کشورهای مختلفی که متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری برای اخذ ویزای آن ها اقدام می کنند، بعضی کشورها پرطرفدارتر هستند. این موضوع دلایل زیادی دارد.

در واقع فاکتورهای مختلفی در پرطرفدارکردن یک کشور به عنوان مقصد مهاجرتی موثر هستند که از جمله آن ها می توان به مواردی مانند رفاه اجتماعی، کیفیت و سطح زندگی در کشور مورد نظر، امکاناتی که از سمت دولت در اختیار شهروندان قرار می گیرد، میزان و نرخ بیکاری، امنیت شغلی و اجتماعی و … اشاره کرد.

در میان لیست بلند بالای مقاصد مهاجرت سرمایه گذاری، کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و پرتغال از پرطرفدارترین کشورها برای این نوع مهاجرت هستند و در همین لیست، 5 کشور کانادا، اتریش، استرالیا، انگلستان و پرتغال، بالاترین رتبه در لیست کشورهای برتر برای سرمایه گذاری نیروهای خارجی را در اختیار دارند.

در کدام کشورها، اخذ شهروندی با سرمایه گذاری سریع تر است؟

در کدام کشورها، اخذ شهروندی با سرمایه گذاری سریع تر است؟
در کدام کشورها، اخذ شهروندی با سرمایه گذاری سریع تر است؟

بیشتر افرادی که از طریق سرمایه گذاری به دیگر کشورها سفر می کنند، بیش از هر چیز قصد دریافت اقامت دائم آن کشورها را دارند.

اخذ اقامت دائم و شهروندی از طریق مهاجرت سرمایه گذاری راحت تر از دیگر روش های مهاجرت است. البته مدت زمان اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری با ۵۰۰ میلیون تومان یا هر مبلغ دیگری در هر کشور متفاوت است.

بنابراین اگر با این هدف، قصد مهاجرت سرمایه گذاری را دارید و به دنبال بهترین کشور از این نظر هستید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

مقایسه کشورهای پرطرفدار از نظر زمان اخذ اقامت دائم

تقریبا بیشتر کشورها ظرف 5 سال، اقامت دائم متقاضیان از طریق مهاجرت سرمایه گذاری را صادر می کنند، البته در بیشتر آن ها یک شرط مهم وجود دارد و آن اقامت اجباری فرد در آن کشور برای مدت زمانی مشخص است.

در واقع حتی اگر اقامت فرد یک روز از مدت زمان اجباری کمتر بوده و از زمان لازم برای اخذ اقامت دائم گذشته باشد، امکان دریافت تابعیت و شهروندی آن کشور را نخواهد داشت.

کشورهایی مانند انگلستان، نیوزلند، یونان، استرالیا و پرتغال با 5 سال اقامت بعد از دریافت ویزای سرمایه گذاری، اقامت دائم و شهروندی را برای فرد صادر می کنند که در میان آن ها، پرتغال 7 روز اقامت اجباری به طور سالانه در هر سال از 5 سال، استرالیا 5 روز اقامت اجباری در 5 سال متوالی، نیوزلند 146 روز اقامت اجباری و انگلیس 185 روز اقامت اجباری دارد.

کشورهایی هم مانند سنگاپور وجود دارند که بدون نیاز به اقامت اجباری، پس از 2 سال اقامت دائم را برای فرد صادر می کنند

اما کشورهایی هم مانند سنگاپور وجود دارند که بدون نیاز به اقامت اجباری، پس از 2 سال اقامت دائم را برای فرد صادر می کنند یا در کانادا و جزیره پرنس ادوارد و ایالت کبک هم شهروندی را پس از 3 سال صادر می کنند.

اما در صورتی که فرد 730 روز در 5 سال پیاپی در کانادا و این ایالت ها اقامت اجباری داشته باشد، اقامت دائم برای وی صادر می شود.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، مناسب چه افرادی است؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، مناسب چه افرادی است؟
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، مناسب چه افرادی است؟

یکی از سوالات مهم و متداولی که در مورد مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان مطرح می باشد، این موضوع است که این شیوه و این مبلغ مهاجرت به طور کل مناسب چه افرادی است.

در پاسخ باید گفت که مهاجرت سرمایه گذاری با هر مبلغی، مناسب افرادی است که با شرایط زندگی در دیگر کشورها از نظر صرف هزینه ها و … آشنایی کامل داشته باشند یا مبلغی که برای سرمایه گذاری از آن استفاده می کنند، مبلغی بدون استفاده باشد.

به عبارت دیگر، به دلیل ریسک بالای مهاجرت سرمایه گذاری، این روش به افرادی که تمام زندگی و پس انداز آن ها مبلغ سرمایه گذاری است، توصیه نمی شود.

اما در صورت نیاز به انجام آن، مشاوره با متخصصین امور مهاجرت و سرمایه گذاری مانند مشاوران شرکت مشاوره ای الست گروپ، ریسک خطر و شکست را تا حد زیادی کاهش می دهد.

چه مسائلی شانس مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را افزایش می دهند؟

چه مسائلی شانس مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را افزایش می دهند؟
چه مسائلی شانس مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را افزایش می دهند؟

در نهایت، این موضوع که چه مسائلی شانس مهاجرت سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان یا دیگر مبالغ را افزایش می دهد، از دیگر نکات مهمی است که متقاضیان این شیوه مهاجرتی باید از آن مطلع باشند. به طور کلی می توان موارد زیر را به عنوان مهم ترین مسائل در افزایش شانس مهاجرت معرفی کرد.

  • تجربه زندگی در کشور مورد نظر و آشنایی با شرایط اقتصادی، محلی و ارتباطات آن کشور
  • داشتن سرمایه ای مازاد بر مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری به منظور کاهش ریسک سرمایه گذاری
  • مشاوره با افراد خبره در زمینه مهاجرت سرمایه گذاری و استفاده از راهنمایی های آن ها
  • تسلط کامل به زبان کشور مورد نظر و آشنایی با اصطلاح تجاری آن ها
  • داشتن سابقه موفق در فعالیت های تجاری مختلف مانند گرداندن شرکت در کشور خود
  • داشتن املاک و دارایی های غیر نقدی برای اثبات تمکن مالی و …

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

همان طور که گفته شد، سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان چندان غیر ممکن نیست و هر چند شانس آن نسبت به دیگر مبالغ سرمایه گذاری پایین تر است، اما با انتخابی درست و آگاهانه می توان بدون هیچ مشکل یا ضرری از آن استفاده کرد.

در سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان و به طور کل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، آگاهی از وضعیت اقتصادی کشور مقصد و انتخاب بهترین مقصد مهاجرتی با توجه به شرایط مالی یکی از مهم ترین موضوعات است.

با توجه به احتمال بالا بودن تعداد گزینه ها و عدم آشنایی با شرایط تمام کشورها، بهتر است قبل از هر اقدامی در زمینه سرمایه گذاری، با متخصصان امور مهاجرت مشورت کرد.

شرکت مشاوره ای الست گروپ

شرکت مشاوره ای الست گروپ، یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه مشاوره سرمایه گذاری است که با بررسی شرایط، بودجه و علایق افراد، بهترین روش سرمایه گذاری و مناسب ترین مقصد مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری را برای متقاضیان مشخص می کند.

همچنین شما می توانید به همراه شرکت مشاوره ای الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

در پایان توصیه می کنیم، با ده میلیارد چیکار میشه کرد را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest