alast logo

سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله به بررسی موضوع سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان خواهیم پرداخت. همراه شما هستیم.

اغلب افراد مایلند از طریق سرمایه گذاری به خارج از کشور مهاجرت کنند تا بدین وسیله علاوه بر اقامت در بهترین کشورهای اروپایی و شرایط مهاجرت، سرمایه خود را تا چندین برابر افزایش دهند.

تعیین مناسب ترین شیوه سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا و همچنین برگزیدن کشور مناسب به علت عدم شناخت کافی و حضور نداشتن شخص در آن کشور می تواند با مشکلات بسیاری همراه باشد.

 

ویدئو سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

دقت داشته باشید که سرمایه گذاری ریسک بالایی دارد و در صورتی که اقتصاد کشور مقصد توسعه نیافته باشد، نه تنها سود مطلوبی را به دست نخواهید آورد، بلکه ممکن است با از دست دادن سرمایه اولیه مواجه شوید.

بنابراین، بهتر است کشوری را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که کمترین ریسک و بیشترین سوددهی را به دنبال دارد.

چنانچه قصد سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور را دارید، می توانید به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید. شرکت الست گروپ، یکی از بهترین شرکت های مشاوره برای سرمایه گذاری می باشد.

اینفوگرافیک سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

اینفوگرافیک سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان
اینفوگرافیک سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اگر بتوانید، میزان سرمایه خود را تا میلیارد افزایش دهید، توصیه می کنیم صفحه با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم را ببینید.

همچنین توصیه می کنیم صفحات سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان و سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون را ببینید.

فهرست مطالب:

برای سرمایه گذاری در خارج از کشور، چه شرایطی لازم است؟

مهمترین فاکتورها در سرمایه گذاری چیست؟

انواع شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان را نام ببرید.

در مورد وضعیت اقامت از طریق سرمایه گذاری در خارج از کشور را توضیح دهید.

مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور را ذکر کنید؟

نتیجه گیری

 

شرایط لازم برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

شرایط لازم برای سرمایه گذاری در خارج از کشور
شرایط لازم برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

یکی از شیوه های مهاجرتی به سایر کشورهای اروپایی، سرمایه گذاری است که انواع متعددی دارد.

بعضی از شیوه های فوق سبب وصول اقامت و بعضی دیگر تنها باعث سوددهی بیشتر حاصل از سرمایه گذاری می شود. لازم به ذکر است با هر شیوه خرید ملک، اقامت کشور مورد نظر را به دست نخواهید آورد.

اقتصاد اغلب کشورها در موقعیت مطلوبی قرار دارد

بلکه مهمترین مورد شرایطی است که کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته اند. زیرا اقتصاد اغلب کشورها در موقعیت مطلوبی قرار دارد و سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در کشورهای فوق نه تنها سبب حفظ سرمایه می شود، افزایش سود دهی را به دنبال دارد.

از سوی دیگر معتبرترین کشورهای اروپایی به منظور پیشرفت جریان اقتصادی، مناسب ترین بستر را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

همین موضوع سبب گردیده تا اغلب اشخاص در سایر کشورها، رغبت بسیاری به سرمایه گذاری و بهره مندی از مزایای بی شمار آن در کشورهای اروپایی داشته باشند.

بر اساس مقدار مبلغ سرمایه گذاری، شرایط و از همه مهمتر اثر آن روی اقتصاد کشورها، مزیت های هر یک از شیوه های سرمایه گذاری متفاوت است.

تعیین بهترین کشورها به منظور سرمایه گذاری

برای تعیین بهترین کشورها به منظور سرمایه گذاری و گرفتن تصمیم در حیطه فوق باید از طریق Typology، هر یک از فاکتورهای تاثیرگذار به منظور سرمایه گذاری در خارج از کشور را با یکدیگر مقایسه کرد.

امنیت، مالیات، نرخ تورم و حتی استانداردهای سرمایه گذاری از اساسی ترین عواملی به شمار می آیند که در تعیین بهترین کشور برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان نتیجه بخش است.

زیرا تورم، اثر زیادی در اقتصاد کشور مقصد و اعتبار مالی سرمایه گذاری دارد. به عنوان مثال، افزایش نرخ تورم در کشوری سبب تقلیل ارزش پول آن کشور می شود.

چنانچه سرمایه گذاری شما خرید ملک در کشور مقصد با شرایط فوق باشد، هر چند ممکن است قیمت ملک افزایش یافته باشد، ولی در حقیقت به دلیل تقلیل ارزش پول کشور مقصد، سرمایه گذاری انجام شده شما در آن کشور سوددهی را به دنبال نخواهد داشت.

مهمترین عوامل برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

مهمترین عوامل برای سرمایه گذاری در خارج از کشور
مهمترین عوامل برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان بایستی به مباحث اثرگذار به منظور دستیابی به بهترین نتایج، دقت و توجه بسیار داشته باشید.

مقید بودن به رعایت تمامی استانداردهای سرمایه گذاری، امنیت و همچنین دارا بودن مالیات معین، سه فاکتور مهم برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی به شمار می آید.

همان طور که بیان کردیم، نوع و مقدار سرمایه گذاری بر اقتصاد کشورها اثرات متفاوتی را به دنبال دارد که سبب می گردد مزیت های آن ها هم گوناگون باشد.

لذا، شما بایستی بتوانید عوامل متعدد را هم مورد بازبینی قرار دهید و به مقیاس های سرمایه گذاری به خصوص نرخ تورم، دقت بسیار داشته باشید.

بدون شک با کاهش ارزش پول و در عین حال افزایش نرخ تورم کشور مورد نظر، شما با سود قابل توجهی روبرو نخواهید شد.

با ذکر چند مثال توضیح دقیق تری در مورد سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در اختیار شما قرار می دهیم:

کشور آمریکا مالیات های سنگینی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است که باید گفت سرمایه گذاری در این کشور به صرفه نیست.

Vancouver از جمله شهرهایی است که از اقتصاد بسیار عالی برخوردار است که شما با سرمایه گذاری در آن می توانید به سوددهی خوبی دست یابید.

سرمایه گذاری در Geneva و Vienna

سرمایه گذاری در Geneva و Vienna به دلیل وجود سازمان ملل انتخاب مناسبی است. زیرا معیارهای سرمایه گذاری به بهترین شکل در آن ها رعایت شده است.

امنیت اجتماعی در آفریقای جنوبی نسبتاً پایین است و برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان انتخاب مناسبی نیست.

وکلای حقوقی ما در شرکت الست گروپ توضیحات لازم را در خصوص شیوه های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی، پارامترهای تاثیرگذار و حتی ملزومات لازم در سرمایه گذاری را به همراه شرایط مورد نیاز در کشورهای متعدد در اختیار شما قرار می دهند تا با شناخت کامل از این روش، اقدامات لازم را انجام دهید.

دقت داشته باشید که روند سرمایه گذاری و یا خریدن ملک تا دوازده ماه زمانبر است و در کل فرآیندی آسان نیست. اما خرید ملک در کشور Austria برای ایرانیانی که دارندگان کمپانی و یا پزشک هستند، میسر است.

شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

پیش نیازهای موفقیت در سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

پیش نیازهای موفقیت در سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان
پیش نیازهای موفقیت در سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

شما برای کسب موفقیت از طریق شیوه فوق به آگاهی صحیح شیوه ها و مقررات سرمایه گذاری و اصلاح دید و بینش نیاز دارید.

به طور کلی اگر شما استدلال سرمایه گذاشتن را جایگزین تعقل فقر کنید، می توانید سرمایه گذاری موفقی را در خارج از کشور داشته باشید. به این دلیل که اثر فوق العاده انرژی در داشتن سرمایه گذاری موفق امری قابل توجه است.

لذا در مرحله اول نیاز است تا علاوه بر موارد ذکر شده؛ به پیشرفت سطح فکری، انرژی مثبت، تقویت اندیشه قدرت سرمایه، توانایی در امر رسیدن به موفقیت در این روش و در عین حال برنامه ریزی شده و سنجیده برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان اقدام کنید.

استفاده از تجربیات اشخاص موفق

بهتر است در این امر، از تجربیات اشخاص موفق بهره مند شده و یا به بررسی انواع سرمایه گذاری ها بپردازید. مثلاً سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و یا اجاره کوتاه مدت آن می تواند سوددهی زیادی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، خرید حق امتیاز به شما در مسیر موفقیت و رشد سرمایه گذاری کمک می کند. در مجموع هر چقدر اطلاعات بیشتری در رابطه با سرمایه گذاری داشته باشید درصد ریسک شما کمتر شده و سرمایه گذاری موفق و بهتری را خواهید داشت.

شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره برای سرمایه گذاری در خارج از کشور است که با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارآمد، توضیحات لازم را در خصوص ملزومات موفقیت در سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می دهد. شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان
شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

پیش از توضیح در مورد شیوه های سرمایه گذاری، لازم است نکاتی را درباره استانداردهای این روش بیان کنیم.

گفتنی است که مطمئن ترین کشورها برای سرمایه گذاری، از مقیاس های معقولی همچون نرخ مصادره اموال و نرخ کنترل اموال پیروی می کنند.

سرمایه گذاری در کشورهای خارجی انواع متعددی دارد

سرمایه گذاری در کشورهای خارجی انواع متعددی دارد که هر یک از آنها به نوبه ی خود نتایج متفاوتی را به دنبال دارند. در ضمن زمینه و یا شرایط سرمایه گذاری بعضی از شیوه ها مانند روش خود حمایتی در کلیه کشورها مهیا نیست.

بعضی کشورها همچون Austria اتریش، نه تنها شیوه سرمایه گذاری خود حمایتی این کشور را ارائه می دهند، بلکه به مهاجرانی که از طریق فوق اقدام کرده اند، اقامت کشور اتریش را اعطا می کنند. در مجموع شما برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور می توانید از طریق یکی از شیوه های:

1)    ثبت شرکت 2) کارآفرینی و Startup  3) خرید ملک 4) خود حمایتی 5) حق امتیاز و یا رستوران های زنجیره ی اقدام کنید.

نکته در مورد سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان:

نکته در مورد سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان:
نکته در مورد سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان:

بعضی از مهاجران مقیاس نامعقولی مانند نرخ ارز را برای مهاجرت برمی گزینند. مهاجرت اقدامی پرتنش است که چنانچه عجولانه تصمیم بگیرید، شاید پیامدهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به تدریج شیوه های مهاجرتی برای سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی دشوارتر می شود و ممکن است کشورها براساس سیاست های خود تغییراتی را در تصمیمات شیوه های مهاجرتی خود ایجاد کنند که این امر، روند مهاجرتی را سخت تر و یا حتی نشدنی می کند.

شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

سرمایه گذاری با بیشترین سوددهی در خارج از کشور

سرمایه گذاری با بیشترین سوددهی در خارج از کشور
سرمایه گذاری با بیشترین سوددهی در خارج از کشور

همان طور که بیان کردیم، سرمایه گذاری امن با بالاترین سودآوری در خارج از کشور، مستلزم شرایط دقیق آن کشور است.

مثلاً به منظور سرمایه گذاری در یکی از بهترین کشورها، رسیدگی به شرایط کنترل فساد در دستگاه قضائی آن کشور بسیار مهم است به این علت که در هنگام بروز برخی مشکلات در این روش، لازم است بدون برتری بیجای مدیران آن کشور اقدام کنید.

مورد مهم دیگری که در سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان بایستی به آن دقت بسیار داشته باشید، موضوع عرضه در کنار تقاضا است. بایستی مناسب ترین شیوه سرمایه گذاری را به منظور دستیابی به سود دهی بالا انتخاب کنید.

طبق بررسی های انجام شده در شیوه کارآفرینی در برخی کشورها، احتمال موفق نبودن شرکت ها بسیار است و این موضوع منجر به از دست رفتن دارایی نخست شما می شود.

خرید ملک در یکی از کشورهای مورد نظر نسبت به سایر شیوه های سرمایه گذاری کم خطرتر است

خرید ملک در یکی از کشورهای مورد نظر نسبت به سایر شیوه های سرمایه گذاری کم خطرتر است. در شیوه فوق بایستی تحقیقات لازم در خصوص آن کشور انجام شود مثلاً Switzerland برای خرید ملک انتخاب مناسبی نیست و ممکن است شما با کمترین سود دهی مواجه شوید.

اما طبق نظر مشاوران با تجربه و خبره ما در شرکت الست گروپ، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در انگلستان با سود آوری بسیار در رابطه با ارزش ملک و یا حتی اجاره آن همراه است. به این علت که انگلستان بیشترین تقاضا را برای تهیه ملک و سرمایه گذاری مطمئن دارد.

در ضمن این فرصت برای شما فراهم می شود که آپارتمان کوچک و یا یک Hostel را در کشور مورد نظر ایجاد کنید و چنانچه کشور انتخابی شما از جمله کشورهای گردشگر و یا توریست پذیر است، می توانید به گردشگران و یا اشخاص دیگری اجاره دهید.

یکی از مزایای این آپارتمان ها این است که در مقایسه با Hotel مدیریت و یا مشکلات تاسیس هتل در Hostel وجود ندارد.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در خارج از کشور

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در خارج از کشور
سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در خارج از کشور

شیوه فوق از محبوب ترین و مطمئن ترین شیوه های سرمایه گذاری به شمار می آید.

این روش سرمایه گذاری از این رو می تواند برای درخواست کنندگان جذاب باشد که صحیح ترین انتخاب، در زمینه کشور مقصد انجام شود و در طولانی مدت و یا حتی کوتاه مدت، سود دهی مطلوبی را به همراه داشته باشد.

این شیوه سرمایه گذاری در بعضی از کشورها سبب دریافت اقامت می شود

این شیوه سرمایه گذاری در بعضی از کشورها سبب دریافت اقامت می شود ولی در اغلب کشورها پیامدهای اقامتی را به دنبال ندارد و درخواست کننده تنها می تواند با اجاره دادن ملک، درآمد کافی را کسب کند و یا در سفرهای مکرر خود به کشور مقصد از آن بهره مند شود.

هم اکنون در کشورهایی از جمله پرتغال، اسپانیا و یا یونان، با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک بیشتر از مبلغ مشخص شده، به درخواست کنندگان اقامتی با نام Golden visa تعلق می گیرد. درخواست کننده با گرفتن اقامت فوق، این امکان را دارد که در طول سال حداقل به مدت هفت روز در این کشور اقامت داشته باشد.

علاوه بر این، کشورهایی مانند قبرس جنوبی و یا ترکیه امتیازات دیگری را به غیر از خرید ملک به متقاضیان نظیر تابعیت از همان بدو ورود اعطا می کنند و همین امر سبب گردیده تا برای سرمایه گذاری، انتخاب جذابی به شمار آید.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور
سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور

از دیگر شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان، ثبت شرکت در کشور مقصد است. این سرمایه گذاری از طرق متعدد میسر است.

بعضی از کشورها مانند پرتغال، ترکیه، Santa و Germany در برابر به کارگرفتن نیروی کار و یا ثبت شرکت به درخواست کنندگان، اقامت اعطا می کنند.

این در حالی است که برخی درخواست کنندگان با خرید سهام بعضی از کمپانی های معتبر در کشورهایی مانند Spain، اقامت آن کشور را وصول می کنند.

در مورد دیگر، متقاضی این امکان را دارد که با ثبت شرکت در کشور اتریش، همسر خود را در همان کمپانی به فعالیت در حرفه مرتبط به رشته تحصیلی مشغول نموده و اقامت این کشور را بگیرد.

ضوابط و مقررات کشور مقصد را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید

مورد مهمی که در این رابطه بایستی متذکر شویم، این است که ضوابط و مقررات کشور مقصد را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و آگاهی کافی را نسبت به شیوه اقامتی خود در این کشور به روش فوق از مشاوران با تجربه ما در شرکت الست گروپ دریافت کنید.

از مهمترین عوامل موثر در ثبت شرکت برای سرمایه گذاری می توان به:

  • نرخ بیکاری 2) حداقل سرمایه لازم 3) دستگاه مالیاتی کشورها 4) سال های اقامت نخست 5) صنعت بازرگانی کشور 6) فهرست نیازمندی های حیطه شغلی بر مبنای آگاهی از بازار عرضه و تقاضا

شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نیز نمایید.

شرایط کلی ثبت شرکت در خارج از کشور

شرایط کلی ثبت شرکت در خارج از کشور
شرایط کلی ثبت شرکت در خارج از کشور

نخستین گام به منظور بهره مندی از مزایای این روش سرمایه گذاری، طراحی و همینطور تاسیس Business plan و یا طرح اقتصادی در زمینه تخصصی است.

در مجموع این روش، مناسب اشخاصی است که مایلند در بازار بین المللی خارج از کشور فعالیت اقتصادی داشته باشند. برای ثبت شرکت، رعایت موارد زیر الزامی است:

متقاضیان تاسیس کسب و کار در خارج از کشور، بایستی به شیوه ثبت شرکت اقدامات لازم را انجام دهند. برای انجام این امر، درخواست کننده بایستی ایده اقتصادی و CV به منظور تایید کسب و کار خود را ارائه دهد.

علاوه بر این، توانایی و مهارت کافی بسته به بیزینس و در عین حال بازار اقتصادی محدوده دلخواه، مورد نیاز است. لازم به ذکر است منطقه ای را برای فعالیت های اقتصادی انتخاب کنید که در آن کشور، لازم و پر تقاضا است.

چنانچه از شرایط مورد نیاز برای تاسیس ثبت شرکت برخوردارید

چنانچه از شرایط مورد نیاز برای تاسیس ثبت شرکت برخوردارید، می توانید به نماینده خود وکالت نامه رسمی را ارائه دهید تا روند ثبت شرکت را آغاز کند.

بعد از مراحلی نظیر اساسنامه، Business plan، دامنه فعالیت ها، معین کردن روال کاری و غیره، شرکت مورد نظر خود را در خارج از کشور تاسیس کنید.

بعد از آن، برای کار در زمینه کسب و کار ثبت شده، به فرد متقاضی دعوتنامه ای اعطا می شود تا اندیشه و مهارت خود را در آن کشور گسترش دهد.

آگاهی صحیح از بازار طرح های تجاری در کشور مورد نظر بسیار حائز اهمیت است. به منظور این که شرکت پر بازده و موفقی را ایجاد کنید، طراحی بیزینس پلن و تعیین کشور مقصد امری مهم تلقی می شود.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در خارج از کشور

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در خارج از کشور
سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در خارج از کشور

از دیگر شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج برای اشخاصی که مالک کسب و کار در کشور خود هستند و یا مقام بالای مدیریتی دارند، کارآفرینی است.

روش فوق این امکان را برای شما فراهم می کند تا کسب و کار خود را در کشور مورد نظر ایجاد و درآمد کسب نموده و اقامت آن کشور را دریافت کنید.

شما بایستی در این شیوه ثابت کنید که برنامه اقتصادی قوی دارید که سبب تشکیل کار در کشور مقصد می شود و در پی آن استخدام چند و یا حتی یک نفر نیروی کار را به دنبال دارد و همچنین می تواند سود آوری را به همراه داشته باشد.

در ضمن، فرد کارآفرین باید ثابت کند که مایل است تا مقدار سرمایه ای که از سوی دولت آن کشور به منظور تاسیس بیزینس پلن دریافت می کند را به کشور مورد نظر انتقال می دهد و در این راستا برای رسیدن به سوددهی بیشتر، هزینه می کند.

به طور کلی در حال حاضر شکل گیری کسب و کارها و مشاغل با کمترین نیروی کار و کارفرمای بیشتر پیش می رود

به طور کلی در حال حاضر شکل گیری کسب و کارها و مشاغل با کمترین نیروی کار و کارفرمای بیشتر پیش می رود. نوع نوینی از کسب و کارهای خودکار (مکانیزه)، دید متفاوتی را با توجه به سرمایه گذاری در ایده های قبلی دارند.

سرمایه ای که بدون هیچ گونه دخالت کارفرما، بعد از سرمایه گذاری، سوددهی و بازدهی مطلوبی را به دنبال دارد. کارواش های جدیدی که در اتریش مشاهده می کنید، نمونه ای از این کسب و کارها هستند.

در کارواش های فوق، سرمایه گذار فقط روی تجهیزات موجود در این مراکز سرمایه گذاری می کند، بدون این که به نیروی مجرب انسانی نیاز باشد.

از دیگر شیوه های مناسب برای اشخاصی که مایلند مشاغل جدیدی را با کمترین هزینه در خارج از کشور تاسیس نموده و گسترش دهند، Startup Visa است که بر پایه طرح های خلاقانه و اجرایی کردن آن ها در کشور مورد نظر استوار است. انگلستان، استرالیا، سوئیس، کانادا و نیوزلند، از جمله کشورهای جذاب به منظور کارآفرینی است.

شرایط تعیین بهترین پاسپورت کارآفرینی

شرایط تعیین بهترین پاسپورت کارآفرینی
شرایط تعیین بهترین پاسپورت کارآفرینی

در حال حاضر تجارت در هر جای دنیا براساس عریض شدن اقتصاد آزاد، نسبت به گذشته راحت تر شده است. با توجه به این که شروط و امتیازات هر کشور متفاوتی را به بینانگذار Startup نوبنیاد ارائه می دهد، نخست بایستی موقعیت فردی خود را برای مناسب ترین انتخاب برآورد کنید. به این ترتیب رعایت شروط زیر امری الزامی است:

بهتر است کشور و محدوده مورد نظر را برای طرح و صنعت مطلوب پیش از هر اقدامی مورد ارزیابی قرار دهید. بدون شک در گام نخست برای حفظ سرمایه، بازار هدف بایستی به گونه ای تعیین شود که پیاده سازی طرح و بیزینس شما در کشور مبدا امری سخت و دشوار باشد.

ممکن است هر کشوری به منظور پشتیبانی از انواع کسب و کارها بدون منابع کافی باشد

ممکن است هر کشوری به منظور پشتیبانی از انواع کسب و کارها بدون منابع کافی باشد. همچنین در صورتی که تمامی مآخذ موجود باشد، شاید شرایط شغلی مطلوبی ارائه نشود و سبب عدم موفقیت در کسب و کار شود.

لذا، در زمان تصمیم گیری درباره این که کدام پاسپورت کارآفرینی مطلوب است، بایستی بر مبنای شرایط و برنامه آن کشور اقدام کرد.

حال با توضیحات ارائه شده در خصوص شیوه های متعدد سرمایه گذاری، ممکن است این سوال مطرح شود که کار شرکت، نوآفرینی و کارآفرینی چه تفاوتی هایی با هم دارند؟

شیوه نوآفرینی

شیوه فوق از جمله سرمایه گذاری هایی است که فرد متقاضی، به سرمایه هنگفتی نیاز ندارد ولی مستلزم طرح اقتصادی و یا Business plan قوی است و برنامه شما بایستی طرحی خلاقانه باشد که سبب رشد اقتصادی آن کشور شود نظیر تاکسی های اینترنتی که می تواند کمک شایانی به این کشور کند.

شیوه کارآفرینی

شیوه کارآفرینی
شیوه کارآفرینی

خلاف شیوه قبلی؛ شما در روش کارآفرینی، به استطاعت مالی بالایی نیاز دارید و برای اجرایی کردن شیوه فوق، متقاضی بایستی حداقل سرمایه مشخصی را در اختیار داشته باشد.

همچنین لازم است که سوابق مدیریتی موثر و موثقی را در داخل کشور خود داشته باشد و به دولت آن کشور ارائه دهد.

در شیوه فوق، شما طرح اقتصادی نوینی را در کشور مورد نظر تاسیس می کنید. به عنوان مثال مزرعه و یا هتلی را با حداقل بودجه در اختیار داشته، خریداری می کنید و ریاست آن مجموعه را برعهده می گیرد.

یکی از بارزترین مزایای شیوه فوق، عدم ارائه مدرک زبان در برخی از کشورها است و متقاضی بدون ارائه گواهینامه زبان این امکان را دارد که به آن کشور مهاجرت نموده و با حفظ سرمایه، بیشترین سوددهی را به دست آورد.

شیوه کار شرکت

شیوه دیگری از سرمایه گذاری است که در حقیقت متقاضی از کسب و کار فعال خود شعبه دیگری را در کشور مورد نظر تاسیس می کند و یا اقدام به خریداری طرح اقتصادی آماده می کند و به آن کشور مهاجرت و سرمایه گذاری می نماید.

کارشناسان حقوقی با تجربه و حاذق ما در شرکت الست گروپ، پیوسته همراه شما بوده و با توجه به سرمایه در اختیار داشته، مناسب ترین و بهترین شیوه سرمایه گذاری در خارج از کشور را به شما ارائه می دهند.

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در خارج از کشور

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در خارج از کشور
سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در خارج از کشور

این روش یکی دیگر از شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور است که اغلب مورد توجه شماری از افراد خاص قرار گرفته است.

در شیوه فوق، درخواست کنندگان این امکان را دارند که توسط دولت، اوراق قرضه را خریداری نموده و در قبال آن سود بگیرند. درخواست کننده می تواند بعد از زمان مشخصی، کلیه اوراق قرضه خریداری شده را بفروشد و مجدداً سرمایه نخست خود را به دست آورد.

شما این فرصت را دارید که در کشورهای متعددی برای تهیه اوراق قرضه اقدام کنید ولی بایستی به این مورد دقت داشته باشید که شیوه فوق در کلیه کشورها سبب دریافت اقامت نخواهد شد.

ایرلند، انگلستان و بلغارستان از معروف ترین کشورهایی به شمار می آیند که شما با تهیه اوراق قرضه می توانید اقامت آن ها را دریافت کنید.

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی در خارج از کشور

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی در خارج از کشور
سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی در خارج از کشور

ممکن است در بین ایرانیان؛ خود حمایتی، یکی از محبوب ترین شیوه های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در یکی از برترین کشورهای خارجی باشد.

این شیوه بر پایه سرمایه داری است که درخواست کننده مکلف است تا به دولت آن کشور مدارکی دال بر تایید تمکن مالی را ارائه دهد.

در شیوه فوق، درخواست کننده باید به کشور مورد نظر ثابت کند که علاوه بر سرمایه نقدی که برای سرمایه گذاری عرضه می دارد، حقوق ثابتی هم به مقداری که دولت کشور مقصد مشخص کرده است، در اختیار دارد.

بعد از تایید موارد فوق، درخواست کننده باید مکانی را برای زندگی در آن کشور تهیه کنند و به غیر از خود، برای تمامی اعضای خانواده، بیمه خدمات درمانی دریافت کند.

بعد از بازبینی اسناد و دریافت گواهینامه های مورد نیاز، درخواست کننده و خانواده وی این امکان را دارند که در کشور مقصد اقامت به یادمانی را تجربه کنند.

استطاعت مالی

هم اکنون کشورهایی مانند سوئیس، اسپانیا، اتریش، یونان، پرتغال و فرانسه به درخواست کنندگانی که از طریق سرمایه گذاری مهاجرت می کنند، اقامت استطاعت مالی ارائه می دهند.

لازم به توضیح است که به غیر از کشور پرتغال، درخواست کننده مجوز کار به شکل کارآمد را تا قبل از وصول اقامت دائم نخواهد داشت و تنها به قسمت های متعدد برای سرمایه گذاری محدود می شود.

مشاوران و کارشناسان حقوقی ما در شرکت الست گروپ پیوسته همراه شما بوده و در خصوص هر یک از شیوه های سرمایه گذاری، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند تا علاوه بر انتخاب روشی مطمئن، بیشترین سوددهی را به دست آورید. شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

دریافت اقامت در خارج از کشور به شیوه سرمایه گذاری

دریافت اقامت در خارج از کشور به شیوه سرمایه گذاری
دریافت اقامت در خارج از کشور به شیوه سرمایه گذاری

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، شما از طرق متعدد می توانید در خارج از کشور سرمایه گذاری کنید. متذکر شدیم که هر کشور ضوابط و مقررات خاص خود را برای سرمایه گذاری دارد و احتمال دارد این روش مهاجرت برای متقاضیان،

پیامدهای اقامتی را به دنبال داشته باشد. لذا، گام نخست برای تعیین کشور مورد نظر با هدف سرمایه گذاری، معین کردن انگیزه شما از سرمایه گذاری است.

اغلب سرمایه گذاری هایی که در خارج از کشور انجام می شود، به مدیریت و بررسی شما نیاز دارد، از این رو به طور معمول بهتر است در کنار سرمایه گذاری در کشور مقصد، به شرایط و ضوابط اقامت هم توجه داشته باشید تا با تردد به آن کشور، به امور مربوطه رسیدگی کامل داشته باشید.

چنانچه امکان تردد میسر نیست، بایستی کسب و کارهایی را برای سرمایه گذاری برگزینید

چنانچه امکان تردد میسر نیست، بایستی کسب و کارهایی را برای سرمایه گذاری برگزینید که به نظارت کمتری نیاز دارد مانند خرید ملک که به حضور پیوسته شما نیازی ندارد. بهتر است برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، کشورهایی را انتخاب کنید که کلیه استانداردها و معیارهای سرمایه گذاری رعایت شود.

لذا، در صورتی که هدف شما به دست آوردن اقامت به شیوه فوق در یکی از بهترین کشورها است، بایستی در تعیین شیوه مطلوب و کشور مناسب برای انجام این امر دقت و توجه بسیار داشته باشید.

زیرا همان طور که بیان کردیم، تمامی شیوه های سرمایه گذاری در تمامی کشورها سبب اخذ اقامت نخواهد شد.

مثلاً شما با خریدن ملک در Spania این فرصت را دارید که اقامت آن کشور را دریافت کنید این در حالی است که این سرمایه گذاری در کشور اتریش سبب دریافت اقامت شما نمی شود. گفتنی است ثبت شرکت یکی از سخت ترین انواع سرمایه گذاری است.

مقررات بیشتر کشورها

معمولا مقررات بیشتر کشورها این گونه است که متقاضی با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت این امکان را ندارد که به تنهایی اقامت آن کشور را دریافت کنند و حتماً بایستی برنامه اقتصادی توانمند و موثری را عرضه دارند و مبلغ معینی را برای این امر پرداخت کنند.

دقت داشته باشید که اکثر طرح های تجاری قوی، بر اساس این که بیشتر درخواست کنندگان در آن کشور اقامت ندارند و عدم شناخت کافی از بازار کشور مقصد، موضوع بسیار مهمی به شمار می آید.

لازم به توضیح است که اغلب کشورها هزینه هنگفتی برای سرمایه گذاری به شیوه ثبت شرکت به منظور دریافت اقامت از شما دریافت می کنند و به طور معمول، اشخاصی که هنوز به کشور مورد نظر وارد نشدند، مایل نیستند از همان نخست از طریق سرمایه گذاری با ثبت شرکت به آن کشور مهاجرت کنند.

وکلای حقوقی ما در شرکت الست گروپ، سعی دارند از همان نخست تا پایان سرمایه گذاری پیوسته همراه شما باشند و اطلاعات لازم را در اختیار شما مهاجران عزیز قرار دهند.

بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور

بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور
بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور

لازم است در ادامه مقاله، سرمایه گذاری صحیح را با حفظ سرمایه و پول و از همه مهمتر سوددهی بیشتر معرفی کنیم:

سرمایه گذاری در :Hostel

سرمایه گذاری صحیح و درست است که نه تنها سرمایه اولیه را حفظ می کند، بلکه منجر به کسب درآمد با بیشترین سودآوری می شود.

بر اساس بررسی های انجام شده؛ کشور اتریش در سال قبل، دوازده درصد و مجارستان چهارده درصد ارزش افزوده را به دنبال داشته است.

به عبارتی شما با تهیه ملک و در عین حال سرمایه گذاری در این کشورها، علاوه بر حفظ ارزش سرمایه خود بین دوازده تا چهارده درصد سود دهی را هم به دنبال داشته اید.

البته لازم به ذکر است که برای این که شما به چنین سود دهی دست یابید، باید بدانید در کدام کشور و در چه زمانی سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

تاسیس خدمات الکترونیکی و یا Mechanized مانند کارواش مکانیزه

تاسیس خدمات الکترونیکی و یا Mechanized مانند کارواش مکانیزه از دیگر شیوه های سرمایه گذاری صحیح در خارج از کشور محسوب می شود.

هزینه اولیه این سرمایه گذاری بین سیصد و پنجاه تا پانصد هزار یورو است و با حفظ سرمایه، بیشترین سودآوری را برای شما دارد. معمولاً اغلب شیوه ها نظیر حرفه نامبرده، سود دهی بسیاری را به دنبال دارد.

برای توضیحات دقیق تر باید گفت که تاسیس یک شهربازی هم می تواند سرمایه گذاری صحیحی باشد به این شکل که شما در حوالی شهر، زمینی را با ارزش پایینی خریداری می کنید

و با تهیه دستگاه های مختلف و استاندارد در این مکان، به تدریج می توانید مجموعه تفریحی خود را گسترش دهید و با ارائه بلیط های متعدد برای بخش های مختلف این شهربازی، این امکان را دارید که سرمایه گذاری مطمئن و عالی را در خارج از کشور برای خود ایجاد کنید.

خرید کلبه برای اجاره:

از دیگر شیوه های صحیح سرمایه گذاری در خارج از کشور، تهیه کلبه با هدف اجاره و کسب درآمد است. با تهیه این نوع از مکان های تفریحی و اجاره آن ها به گردشگران، شما سود عالی را به دست می آورید.

در حال حاضر خریدن کلبه در کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، آلمان، سوئیس، سوئد و اتریش مورد توجه مهاجران بسیاری قرار گرفته است.

نکته مهمی که در این خصوص بایستی متذکر شویم، این است که اخیراً قیمت زمین با افزایش سی درصدی همراه بوده است که با در نظر گرفتن تمامی موارد در کنار هم، شما سرمایه گذاری سود آوری را در این کشورها انجام داده اید.

زیرا شما با این سرمایه گذاری، درآمد قابل توجهی را ماهانه به دست می آورید.

شرایط مهاجرت برای سرمایه گذاری

شرایط مهاجرت برای سرمایه گذاری
شرایط مهاجرت برای سرمایه گذاری

گفتیم که برای دریافت اقامت به شیوه فوق، بایستی در کشور مقصد یکی از روش های سرمایه گذاری نامبرده را انتخاب کنید.

لازم به توضیح است که این روش مهاجرتی بازه زمانی مشخصی دارد و در بیشتر کشورها پاسپورت سرمایه گذاری پنج ساله برای شخص متقاضی صادر می شود و بهتر است بدانید که تنها در برابر سرمایه گذاری انجام شده، شما اقامت آن کشور را دریافت خواهید کرد.

دقت داشته باشید که اقامت در کشور مورد نظر در مدت معین شده الزامی نیست

دقت داشته باشید که اقامت در کشور مورد نظر در مدت معین شده الزامی نیست و شخص می تواند تا علاوه بر سرمایه گذاری، اقامت به یادمانی را در کشور دیگر تجربه کند.

با به پایان رسیدن موعد مشخص شده پاسپورت فوق، فرد می تواند برای تمدید مجدد پاسپورت خود در آن کشور اقدامات لازم را انجام دهد.

هر کشوری برای اخذ ویزای فوق، حداقل سرمایه را در نظر گرفته است که با توجه به قوانین کشور مورد نظر، نرخ فوق یکسان نیست. در این شیوه مهاجرت، شخص متقاضی می تواند اقامت فرزندان و همسر خود را اخذ کند.

محدودیت سنی و گواهینامه معتبر زبان انگلیسی مانند IELTS در برخی از کشورها به منظور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان عنوان نمی شود.

در مواردی همچون کارآفرینی و یا ثبت شرکت و … که مرتبط به سرمایه گذاری و تاسیس یک برنامه اقتصادی و یا Business plan است، سوابق مدیریتی و داشتن تحصیلات مربوطه بسیار حائز اهمیت است.

مزیت های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور

مزیت های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور
مزیت های سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور

این سرمایه گذاری به شیوه خرید Franchise (حق امتیاز) مزیت های متعددی دارد که با توجه به کشور مقصد و مشخصه های شعبه دلخواه، برای تاسیس متفاوت است.

به عنوان مثال مزایای ایجاد بعضی حق امتیازات، به مبلغ ناچیز برای سرمایه گذاری نخست نسبت به بعضی از فرانچایزها نیاز دارد.

علاوه بر این، مقدار سوددهی حاصل از سرمایه گذاری در حق امتیازات متعدد، متفاوت است که همچون امتیاز بعضی بر دیگری به شمار می آید.

اغلب اشخاص مایلند در کشور ترکیه خرید ملک را انجام دهند که بایستی به این گروه از متقاضیان متذکر شد که دارندگان ویزای ترکیه، به آسانی نمی توانند به سایر کشورها مهاجرت کنند.

از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور عبارتند از:

  •       بالاترین رشد اقتصادی و اقتصادی پویا در اغلب کشورهای اروپایی، یکی از بارزترین مزیت های سرمایه گذاری است.
  •       امنیت بسیار بالای سرمایه گذاری در کشورهای فوق سبب گردیده که متقاضیان زیادی برای مهاجرت، از این شیوه استفاده کنند.
  •       اکثر کشورهای خارجی زیر ساخت های مطلوبی را برای این روش مهاجرتی در نظر گرفته اند.
  •       سود سرمایه شما در خارج از کشور کاملاً محفوظ می ماند حتی در شرایطی که کشورمان با نوسانات ارزی همراه باشد.
  •       مقدمات تاسیس Franchise از سوی شعبه های مرکزی و فراهم کردن مکان مناسب یکی، دیگر از مزایای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی است.
  •       بالا بودن سطح کیفیت زندگی در خارج از کشور یکی از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری است.
  •       کشورهای اروپایی همچون Switzerland و Austria از اعتبار بسیار ویزا برخوردار است و همین موضوع سبب گردیده که اغلب درخواست کنندگان برای سرمایه گذاری به این کشورها مهاجرت کنند.
  •       بارزترین مزیت شیوه فوق به تحصیل رایگان فرزندان شخص متقاضی در مدارس و یا حتی معتبرترین دانشگاه های اروپایی اختصاص دارد.

موثرترین شاخص های اقتصادی در سرمایه گذاری در خارج از کشور

موثرترین شاخص های اقتصادی در سرمایه گذاری در خارج از کشور
موثرترین شاخص های اقتصادی در سرمایه گذاری در خارج از کشور

 دقت داشته باشید که یکی از مهمترین موارد برای آگاهی از سرمایه گذاری در خارج، شاخص های اقتصادی آن کشور است. کشورهایی که با روند صعودی و یا پایدار شاخص اقتصادی همراه هستند، سرمایه گذاری با افزایش دارایی و بیشترین سوددهی همراه است. مهمترین عوامل تعیین کننده در سرمایه گذاری در خارج عبارتند از:

تولیدات ناخالص داخلی

مقدار بالای این تولیدات GDP در کشورها منجر به روند صعودی رشد اقتصادی در کشور مقصد می شود.

تورم

میزان تورم در کشورهایی که اقتصاد پایداری دارند، کمتر است. گفتنی است که نرخ تورم در کشورهایی که از نظر اقتصادی پایین تر از سه است، در شرایط پایداری قرار دارند.

مالیات

بازبینی میزان مالیات بر درآمد از مهمترین اقدامات برای سرمایه گذاری محسوب می شود. زیرا رابطه نابرابر مالیات دریافتی بر درآمد ناشی از روش فوق، سبب تحت تاثیر قرار دادن سود حاصل از سرمایه گذاری می شود.

نکات کلیدی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

نکات کلیدی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور
نکات کلیدی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور

اشخاصی که مایل به خرید ملک در خارج از کشور هستند، باید به این مورد توجه داشته باشند که به همان مبلغی که ملک خریداری کرده اید، همچون گارانتی یورو دریافت خواهید کرد که این امر ریسک سرمایه گذاری را تا حد بسیار کاهش می دهد. با اجاره دادن ملک خریداری شده در خارج می توانید ماهانه حقوقی را کسب کنید.

در تمامی کشورهای اروپایی، شما از طریق خرید ملک نمی توانید اقامت آن کشور را به دست آورید. در کشور ترکیه به دلیل این که کاهش ارزش پول خیلی سریع رخ می دهد، لذا این روش سرمایه گذاری انتخاب مناسبی نخواهد بود.

اساسی ترین مورد در سرمایه گذاری موفق شناخت و علم کافی از کشور مورد نظر همراه با ضوابط، کنترل و شرایط سود دهی و یا حتی ضرر است.

بایستی از نظر روحی آمادگی لازم برای دوری از خانواده و یا کشور خود را داشته باشید.

شما برای سرمایه گذاری مطمئن و ایمن در خارج از کشور، بایستی از نظر روحی آمادگی لازم برای دوری از خانواده و یا کشور خود را داشته باشید.

چنانچه مایل به خرید Franchises را در کشور مقصد دارید، بایستی شرایط را کاملاً مورد تحقیق و تفحص قرار دهید. زیرا برندهای متعدد شرایط متفاوتی را در نظر گرفته اند. در برخی موارد حضور در کشور مورد نظر و انجام بررسی های لازم، امری الزامی است.

در انتها خاطر نشان می شویم که متقاضیان عزیز بایستی شرایط پرداخت بیمه و مالیات را در کشور مورد نظر مورد بازبینی و تفحص قرار دهند تا با انجام سرمایه گذاری به سود دهی قابل توجهی دست یابند.

مدارک لازم برای وصول پاسپورت سرمایه گذاری

مدارک لازم برای وصول پاسپورت سرمایه گذاری
مدارک لازم برای وصول پاسپورت سرمایه گذاری

از مهمترین مدارک مورد نیاز برای دریافت گذرنامه فوق می توان به:

1)    ارائه ویزای معتبر 2) داشتن اسناد ملکی 3) اخذ تاییدیه عدم سوء پیشینه 4) ارائه مستندات مورد نیاز در خصوص استطاعت مالی 5) گواهی گردش حساب مالی چهار سال گذشته 6) ارائه سابقه شغلی 7) دارا بودن پروانه کسب 8) ارائه سهام شرکت (بیست و چهار ماه پسین) 9) گواهی آزمایشات پزشکی توسط پزشک معتمد کنسولگری 10) سوابق تحصیلی

اشاره کرد که متقاضی وصول پاسپورت سرمایه گذاری بایستی به دولت کشور مورد نظر ارائه دهد.

شیوه وصول پاسپورت سرمایه گذاری

امروزه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کلیه کشورها میسر نیست. اما در اغلب کشورها، قوانین پاسپورت سرمایه گذاری مهیا شده است و همه ساله اکثر کشورها سعی نموده اند که مقررات مهاجرتی خود را در خصوص پاسپورت فوق ارائه دهند.

همان طور که بیان کردیم، در حیطه مهاجرت از طریق شیوه فوق، هر کشوری ضوابط خاص خود را عرضه می دارد.

به این ترتیب برخی از کشورها برای سرمایه گذاری چندین شیوه را به متقاضیان ارائه می دهند و برخی دیگر تنها یک روش سرمایه گذاری را به مهاجران محترم با توجه به میزان سرمایه در اختیار داشته ارائه می دهند.

لازم به ذکر است که مزایای پاسپورت سرمایه گذاری در کشورهای متعدد، متفاوت است. برخی از کشورها به سرمایه گذاران حق شهروندی و یا اقامت دائم می دهند اما برخی دیگر، تنها اقامت موقت بین دو الی تا پنج سال را اعطا می کنند. گفتنی است که شیوه وصول پاسپورت سرمایه گذاری به کشور مورد نظر بستگی دارد.

خدمات شرکت الست گروپ در خصوص سرمایه گذاری

خدمات شرکت الست گروپ در خصوص سرمایه گذاری
خدمات شرکت الست گروپ در خصوص سرمایه گذاری

گفتیم که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی که در رابطه با سرمایه گذاری در خارج از کشور راهنمایی های لازم را با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص به شما ارائه می دهند، شرکت الست گروپ است.

شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید. حال در انتهای مقاله سعی داریم تا به برخی از خدمات این شرکت مهاجرتی اشاره کنیم:

بررسی موقعیت درخواست کننده و مشاوره برای تعیین بهترین شیوه سرمایه گذاری در خارج از کشور، یکی از مهمترین خدمات این شرکت است.

یافتن بهترین وضعیت مطلوب

یافتن بهترین وضعیت مطلوب و انجام کلیه امور مورد نیاز برای سرمایه گذاری و گردآوری اسناد به منظور وصول مجوزهای مورد نیاز و حتی ارسال تقاضای تابعیت و یا اقامت، از دیگر خدمات این شرکت به شمار می آید.

کامل کردن فرم ها و دنبال کردن تمامی امور مهاجرتی تا وصول اقامت و یا تابعیت در کشور مورد نظر و همچنین همراهی درخواست کننده در هنگام ورود برای سکونت، بازگشایی حساب بانکی، بیمه و غیره؛ بخشی از خدمات این شرکت در کشور مقصد است.

نتیجه گیری

در این مقاله، سعی کردیم درباره سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان در خارج از کشور اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. شما با کمک مشاوران حاذق و کارآمد شرکت الست گروپ می توانید با حفظ سرمایه اولیه خود و سوددهی بیشتر، بهترین شیوه سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری در خارج از کشور شرایط، مدارک و ضوابط خاص خود را دارد که بهتر است پیش از هر اقدامی در خصوص هر یک از آن ها شناخت کافی را پیدا کنید. شما علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، می توانید همراه با شرکت الست گروپ، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

در پایان تصویه می کنیم، صفحه با ده میلیارد چیکار میشه کرد را ببینید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest