alast logo

سرمایه گذاری با سود 50 درصد

سرمایه گذاری با سود 50 درصد

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله می خواهیم درباره سرمایه گذاری با سود 50 درصد با شما صحبت کنیم.

سرمایه گذاری با سود 50 درصد عبارتند از؛ خودرو، بورس، طلا، زمین و مسکن، ارزهای خارجی مثل دلار، سپرده های بانکی، سرمایه گذاری در خارج از کشور و برداشت سود بالاست.

در جهان امروزی که قیمت همه چیز چند برابر شده است و روز به روز تورم افزایش پیدا می کند، بلوکه کردن پول و ثروت، پیشنهاد مناسبی نیست. چون به سرعت از ارزش اولیه آن کاسته می شود.

بنابراین بهترین کار این می باشد که سرمایه گذاری با سود 50 درصد را با پول خود به انجام برسانید تا بتوانید در آینده ای نزدیک به ثروت قابل توجهی دست پیدا نمایید.

افراد زیادی قصد سرمایه گذاری در موارد بسیاری را دارند، اما فقط خواستن کافی نیست؛ بلکه باید در این راه از دانش و تجربه زیادی برخوردار باشید تا بتوانید گام های مناسبی را تا رسیدن به موفقیت بردارید.

اگر خودتان از چنین دانشی برخوردار نیستید، پس بهتر است از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کمک بگیرید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این حوزه به شمار می آید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

پیشنهاد می کنیم از پست با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم دیدن کنید.

اینفوگرافیک سرمایه گذاری با سود 50 درصد

اینفوگرافیک سرمایه گذاری با سود 50 درصد
اینفوگرافیک سرمایه گذاری با سود 50 درصد

انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟

انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟
انواع روش های سرمایه گذاری کدامند؟

در کشور ما چندین روش برای سرمایه گذاری وجود دارد که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. مثل بازار بورس، زمین و مسکن، خودرو، طلا و ارزهای خارجی. پس در ادامه مقاله، هر کدام از آن ها را به شکل مختصر برای شما شرح می دهیم که عبارتند از:

بورس

بورس
بورس

در جهان، کشورهای پیشرفته زیادی وجود دارد که سرمایه گذاری در بورس را انتخاب کرده اند و خرید و فروش سهام شرکت ها را به انجام می رسانند.

امروزه این موضوع حتی در کشورهایی که در حال توسعه می باشند نیز دیده می شود. چون در این شیوه سرمایه گذاری، بازدهی بیشتری می توان کسب کرد و رشد اقتصادی خود را بهبود بخشید.

با سرمایه گذاری با سود 50 درصد یا بیشتر از آن هم می توان پیشرفت کرد و به قله های موفقیت رسید. در این نوع سرمایه گذاری، احتیاجی نیست که حتما پول فراوانی را به کار بگیرید. با پول کم نیز امکان رشد و کسب سود وجود خواهد داشت.

نقد شوندگی در این شیوه نیز بسیار مطلوب است. در ضمن برای سرمایه گذاری می توانید به شکل غیر حضوری اقدامات لازم را انجام بدهید و اتلاف وقت کمتری را تجربه کنید.

در ضمن در این شیوه، به راحتی می توانید ریسک های موجود را مدیریت نمایید و شفافیت اطلاعاتی بالایی را در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید به کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در این رابطه، مشاوره کامل بگیرید و کارهای خود را به سادگی پیش ببرید.

لطفا از پست سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد دیدن کنید.

زمین و مسکن

زمین و مسکن
زمین و مسکن

سرمایه گذاری در این شیوه به پول زیادی نیاز دارد. مثلا سرمایه چند میلیونی و حتی چند میلیاردی برای این امر احتیاج می باشد. پس باید در هر بخشی از ماه که حقوق خود را دریافت کردید، مقداری از آن را برای سرمایه گذاری در این بازار کنار بگذارید. اما تحقق بخشیدن به این موضوع فقط یک راه دارد.

آن هم درآمد بالای شما می باشد. اگر از درآمد زیادی برخوردار باشید، استفاده از این شیوه سرمایه گذاری با سود 50 درصد شدنی می باشد؛ برای همین معمولا اکثر افراد در راه هایی سرمایه خود را خرج می کنند که نیاز به پول زیادی نداشته باشد.

مثل: بورس، طلا و سایر موارد دیگر. چنین افرادی قادر خواهند بود تا در زمینه های گفته شده، سود خود را چند برابر کنند و آن را به ۵۰ درصد یا بیشتر از آن برسانند، سپس تمامی سرمایه خود را بازار زمین و مسکن منتقل نمایند و از این شیوه میلیاردی سرمایه گذاری، به خوبی استفاده کنند. اما یکی از مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد، سرعت نقد شوندگی پایین این شیوه می باشد و حتی بازار شفافی در این رابطه مشاهده نمی شود.

منظور ما از مطالب گفته شده این می باشد که چنانچه قصد فروش زمین ها و مسکن های خود را داشته باشید، امکان دارد تا ماه های زیادی فرآیند پیدا کردن مشتری مناسب و فروش به قیمت مطلوب آن برای شما طول بکشد.

به همین خاطر شایسته است تا قبل از سرمایه گذاری و انتخاب روش های آن، از افراد با تجربه و متخصص در این حوزه کمک بگیرید که ما در این مقاله،
شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ را پیشنهاد می دهیم.

طلا

طلا
طلا

همان طور که می دانید، بازار خرید و فروش طلا حسابی داغ شده است؛ زیرا تورم در نوسان قیمت این عنصر با ارزش نیز تاثیر زیادی گذاشته است و نرخ معمولی آن را چندین برابر نموده است.

در ضمن بسیاری از افراد امیدوار هستند که این افزایش قیمت به زودی بسیار بالاتر از چیزی که می بیند، برود و سبب سود ۵۰ درصدی یا بالاتر از آن شود. به همین خاطر یکی دیگر از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری با سود 50 درصد به حساب می آید.

گذشته از آن ،سرمایه گذاری در این بازار با کمترین مبالغ نیز شدنی است و تقریبا اکثر افراد می توانند از عهده این کار بر بیایند.

اما یکی از چالش هایی که پیش روی سرمایه گذاران قرار دارد، اصل بودن طلا می باشد که دارای ریسک زیادی می باشد و در صورت تقلبی بودن، مقدار شایان توجهی از سرمایه افراد نابود خواهد شد.

همچنین برای نگهداری و محافظت از چنین سرمایه ای باید مکانی با امنیت بالا در نظر گرفت که به همین راحتی ها نتوان به آن نفوذ پیدا کرد. این موضوع به ارزش جهانی طلا و نرخ ارز ارتباط مستقیم دارد.

پس با کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، قادر خواهید بود در هر شیوه سرمایه گذاری که بخواهید، موفق تر از حد انتظار ظاهر شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان را مطالعه نمایید.

ارزهای خارجی مثل دلار

ارزهای خارجی مثل دلار
ارزهای خارجی مثل دلار

خرید و فروش ارز نیز چالش های زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه می آورد. چون ریسک فراوانی دارد و نوسان زیادی برای بهای ارزها مشاهده می شود. البته پارامترهای تاثیرگذار زیادی را باید روی آن در نظر بگیرید تا بتوانید با ریسک کمتری سود خود را از این بازار پر هیجان برداشت کنید.

مانند روابط خارجی، روابط اقتصادی مثل واردات و صادرات، سیاست های دولتی، سیاست های کلی بانک مرکزی. در این صورت کسب سود ۵۰ درصدی با این شیوه نیز امکانپذیر می باشد.

در ضمن این احتمال نیز وجود دارد که شرایط خاصی بر جامعه حاکم شود و نقل و انتقالات ارزهایی که نسبت به سایر ارزها کاربرد بیشتری دارند، دچار مشکل شود.

یعنی محدودیت هایی بر خرید و فروش آن ها در کشور اعمال شود، به گونه ای که نتوانید مانند سابق مقدار زیادی از آن را در نزد خود به عنوان سرمایه نگهداری کنید؛ زیرا ممکن است انجام دادن این کار بر خلاف قوانین باشد و جرم به حساب بیاید. منظور از ارزهای خارجی پر کاربرد، دلار و یورو می باشد.

اکنون بهتر است یک نکته جالب را برای شما شرح بدهیم تا به خوبی متوجه موضوع شوید:

اگر به عنوان یک ایرانی سرمایه خود را وارد بازار دلار و دیگر ارزهای خارجی کنید

اگر به عنوان یک ایرانی سرمایه خود را وارد بازار دلار و دیگر ارزهای خارجی کنید، مشابه شخصی عمل کرده اید که در کشورهایی مانند امریکا دارایی خود را همان طور دست نخورده نگه داشته اید و آن را به هیچ بازار سرمایه ای انتقال نداده اید!

در ضمن طبق آمار به دست آمده، مشخص شده است که اغلب امریکایی ها بخشی از درآمد خود را که مازاد حقوق می باشد، صرف سرمایه گذاری در بازارهای گوناگون می کنند مثل مسکن، بورس و … یعنی خود امریکایی ها هم سرمایه خود را روی دلار نمی بندند و آن را وارد این بازار نمی کنند. به نظر شما چرا چنین رفتاری از خود نشان می دهند؟ پاسخ واضح است.

این رفتار آن ها به دلیل وجود موضوع مهمی به نام تورم می باشد که به تدریج از ارزش این ارز خارجی پر استفاده می کاهد. در ضمن مردم کشورهای خارجی مانند امریکا برای هر یک سنت خود ارزش قائل می شوند و اجازه نمی دهند از ارزش آن ها کاسته شود و قدرت خرید سرمایه گذاران پایین بیاید.

خودرو

در ایران یک نوع سرمایه گذاری وجود دارد که مخالف کشورهای پیشرفته دنیا می باشد که آن بازار خودرو نام دارد. اما در این شیوه، محدودیت های متفاوتی موجود می باشد. به همین خاطر سرمایه گذاران زیادی انتخاب می کنند که از شیوه های دیگر سرمایه گذاری با سود 50 درصد استفاده کنند.

برخی از محدودیت های این بازار عبارتند از: محدودیت در خرید به قیمت خودرو از کارخانه، هزینه های نگهداری و تعمیرات، هزینه های بیمه و عوارض، ریسک پیشرفت تکنولوژی، نا اطمینانی در قیاس با واردات خودروهای خارجی در آینده، نقد شوندگی کمتر به نسبت طلا و سکه. همان طور که مشاهده کردید، این شیوه سرمایه گذاری بسیار پر خرج است و سرمایه میلیاردی احتیاج دارد.

یعنی اگر با سرمایه های پایین شروع به کار کنید، به احتمال زیاد سال ها طول می کشد تا وارد مسیر مورد نظر شوید و یا همان سرمایه اندک خود را نیز از دست بدهید. اما به کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، می توانید در این باره اطلاعات جامع تری به دست بیاورید و سرمایه گذاری خود را در یک شیوه مطمئن تر خرج نمایید.

توصیه می کنیم از صفحه سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا دیدن کنید.

سپرده های بانکی

اشخاص زیادی سپرده گذاری را به عنوان یک سرمایه گذاری می بینند و در قبال آن از بانک ها سود دریافت می کنند؛ ولی اگر به داده های تاریخی توجه کنید، متوجه می شوید که از سال های گذشته تا کنون، همیشه سود بانکی کمتر از شدت تورم به افراد اعطا شده است.

در واقع سپرده های بانکی شیوه مناسبی برای سرمایه گذاری با سود 50 درصد محسوب نمی شود و برای تحقق این امر زیاد کارآمد نیست، ولی می توانید به صورت راحت و بی دردسر سود سرمایه خود را دریافت کنید.

هر چند که قدرت خرید شما معادل افزایش تورم نخواهد بود و از ارزش آن کاسته خواهد شد. برای روشن شدن این موضوع و انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری با سود 50 درصد Tمی توانید به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه کنید.

سرمایه گذاری در خارج از کشور و برداشت سود بالا

یکی دیگر از بهترین شیوه های سرمایه گذاری با سود 50 درصد، همین موضوع به حساب می آید؛ مثلا آیا خرج کردن سرمایه در ترکیه پیشنهاد مناسبی است؟ یا حتی خرید ملک در کشورهای همسایه شما را به سود بالا خواهد رساند؟

پاسخ این سوال منفی می باشد؛ چون در این کشور نظام سرمایه پذیری مطلوبی مشاهده نمی شود و اقتصاد قدرتمندی در آن به چشم نمی خورد که بتوان مکان مناسبی برای سرمایه گذاری انتخاب کرد.

مشکلات دیگری نیز در این کشور وجود دارد که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید. مثلا تغییر ناگهانی قیمت ارز که چوب لای چرخ پیشرفت اقتصادی شما خواهد کرد و بیزینس شما را به زمین خواهد زد.

پس عاقلانه نیست که با چنین شرایطی در ترکیه و کشورهای این چنینی ملکی را خریداری کنید و اوضاع کسب و کار خود را در رابطه با سرمایه گذاری به خطر بیندازید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

سود بانکی و تجارت

حدود ۴ تا ۸ درصد سود بانکی برای کشورهای جهان اولی با اقتصاد توسعه یافته برآورد شده است.

اما توجه داشته باشید که این سود بر اساس ارزش یورو به شما تعلق می گیرد که ارزش آن از واحد پول کشور ما بالاتر می باشد، پس سود به دست آمده نیز بسیار بیشتر از سود بانک های ایرانی یا کشورهای این چنینی خواهد بود.

اما بهتر است بدانید که سود بانکی در ایران تقریبا ۱۸ درصد می باشد، ولی به دلیل وجود تورم شدید و نوسان قیمت ارزها، سود چندانی به جیب سرمایه گذاران وارد نمی شود و به احتمال بالا در بازه زمانی کوتاه، ارزش اصل سرمایه شما با کاهش قابل توجهی روبرو می شود.

پس اگر قصد انجام سرمایه گذاری با سود 50 درصد را دارید، بهتر است به کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، اقدامات لازم را به انجام برسانید و سرمایه خود را در کشورهای خارجی خرج نمایید تا سود قابل توجهی کسب کنید.

با ده میلیارد چیکار میشه کرد

استفاده از نفس پول اصولا صحیح نیست و در جریان بودن سرمایه بهترین کار ممکن می باشد

همان طور که می دانید، استفاده از نفس پول اصولا صحیح نیست و در جریان بودن سرمایه بهترین کار ممکن می باشد تا از طریق تجارت و مواردی از این قبیل، سود بالایی از آن به دست بیاید.

اگر حتی ذره ای از علم اقتصاد آگاهی داشته باشید، قادر خواهید بود تا نوسانات قیمت ارز را با وجود تحریم ها، منابع و اثرات، زیر نظر بگیرید و بهای آن ها را از قبل پیش بینی کنید.

اما باید هوش اقتصادی بالایی داشته باشید تا بتوانید حقوق تجارت بین الملل را یاد بگیرید و در کشورهای خارجی سرمایه گذاری کنید، در این صورت حفظ نمودن اصل سرمایه نیز کار راحتی می باشد.

اما بهتر است ریسک کنید و سرمایه خود را به چندین برابر دیگر تبدیل کنید. در این صورت سرمایه گذاری با سود 50 درصد از طریق روش سرمایه گذاری در خارج از کشور به سادگی امکانپذیر می باشد و حتی می توانید برای موفقیت بیشتر خود، با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه
گذاری الست گروپ مشورت کنید.

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری چیست؟
سرمایه گذاری چیست؟

بهترین سرمایه گذاری در علم اقتصاد این معنا را می دهد که منابع مالی خود را تخصیص نمایید و آن را به یک یا چند دارایی گوناگون دیگر تبدیل کنید تا بتوانید از این طریق منابع بیشتر و با ارزش تری را به دست بیاورید.

سرمایه گذاری انواع گوناگونی دارد مثل سرمایه گذاری مستقیم و سرمایه گذاری غیر مستقیم. این روش ها خود انواع مختلفی دارند که در مطالب بالا به آن ها اشاره کردیم.

مانند خرید و فروش سهام شرکت ها، اوراق درآمد ثابت، مسکن، زمین، طلا، خودرو، ارزهای خارجی. اما توجه داشته باشید که هدف از سرمایه گذاری، دستیابی به سود و منافع بیشتر در آینده می باشد، پس به صورت دائمی در معرض سود و زیان و ریسک قرار دارد.

پس اگر سرمایه گذاری درستی صورت نگیرد، درآمدی برای شما به دنبال نخواهد داشت و افزون بر آن، ارزش سرمایه اولیه شما نیز دچار کاهش خواهد شد. پس اگر قصد سرمایه گذاری با سود 50 درصد را در بازارهای گوناگون جهانی دارید، شایسته است در وهله اول با فنون و تکنیک های هر کدام از آن ها به خوبی آشنا شوید و قوانین آن ها را به خوبی فرا بگیرید تا جزو افراد موفق در زمینه مورد نظر به شمار بیایید. در این راستا نیز قادر خواهید بود از شرکت هایی همچون شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ استفاده کنید.

چرا باید سرمایه گذاری کنیم؟

چرا باید سرمایه گذاری کنیم؟
چرا باید سرمایه گذاری کنیم؟

همه مردم در جهان به طور پیاپی در حال تلاش هستند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود برسند و رفاه و آرامش را در زندگی خود افزایش بدهند. برای مثال خرید خانه، ماشین یا موارد دیگر، رفاه بیشتری را برای افراد فراهم می کند.

یا برای برخی افراد دیگر، آینده تحصیلی و شغلی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای همین هر فرد در هر کجا که مناسب می بیند، سرمایه گذاری خود را انجام می دهد تا روزی بتواند حاصل آن را برداشت کند و زندگی بهتری را تجربه نماید.

حتی خرید لوازم برقی نیز در زمینه رفاه و ایجاد احساسات بهتر انجام می شود، چون سبب افزایش کیفیت زندگی افراد می شود. موارد گفته شده می توانند جزو هدف های بزرگ یا کوچک برای هر فرد باشند، اما برای رسیدن به هر کدام در ابتدا باید یک منبع درآمد مطلوب به دست آورد تا از طریق آن به سرمایه مناسبی رسید و در راه رسیدن به اهداف آن را خرج نمود.

اما این موضوع کافی نیست، چون اگر منابع مالی خود را به دو یا سه منبع دیگر یا بیشتر از آن افزایش بدهید، به طور طبیعی در آمد بیشتری خواهید داشت و زودتر به اهداف کوچک و بزرگ خود خواهید رسید.

پس انجام سرمایه گذاری در راه رسیدن به خواسته های شما نقش مهمی دارد و می تواند نیازهای گوناگون شما را با شتاب بیشتری برطرف نماید. انجام سرمایه گذاری با سود 50 درصد به کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به طور قطع امکانپذیر می باشد و راه های زیادی در این رابطه وجود دارد.

چگونه برای درآمد خود برنامه ریزی کنیم؟

چگونه برای درآمد خود برنامه ریزی کنیم؟
چگونه برای درآمد خود برنامه ریزی کنیم؟

طبیعی است که همه افراد پس از دریافت حقوق، آن را به بخش های گوناگونی تقسیم می کنند تا بتوانند از پس هزینه های زندگی خود بربیایند، اما همیشه از این درآمد، مبلغی باقی می ماند که مازاد حقوق نام دارد. بنابراین برنامه ریزی برای این بخش از درآمد را می توانید به دو شیوه جداگانه انجام بدهید که عبارتند از:

  • پس انداز
  • سرمایه گذاری

پس انداز چیست؟

پس انداز چیست؟
پس انداز چیست؟

پس از آن که هزینه های مصرفی خود را از در آمد کلی خویش کسر نمودید، مبلغی به عنوان مازاد یا پس انداز برایتان باقی می ماند. معمولا نگهداری پس انداز به شکل وجه نقدی صورت می پذیرد و دسترسی به آن آسان است.

به همین دلیل بازدهی بالایی توسط آن برای شما وجود نخواهد داشت. به خصوص در کشور ایران که شدت تورم بالا است و شیوه پس انداز، آینده خوبی برای افراد ایجاد نمی کند.

برای مثال اگر در سال ۱۳۷۵ پس اندازی به ارزش ۱۰میلیون تومان در اختیار داشتید، می توانستید ملکی با متراژ ۶۰ متر در حدود مرکزی شهر تهران خریداری نمایید. اما در سال های اخیر با مبلغ ۱۰میلیون تومان، خرید یک متر خانه نیز در مرکز تهران شدنی نیست و غیر ممکن به نظر می رسد!

سرمایه گذاری چه مزایایی به دنبال دارد؟

سرمایه گذاری چه مزایایی به دنبال دارد؟
سرمایه گذاری چه مزایایی به دنبال دارد؟

رسیدن به اهداف مالی با سرمایه گذاری راحت تر است

همه افراد در زندگی خود هدف هایی را تعیین کرده اند و به دنبال رسیدن به آن ها می باشند؛ البته اغلب اهداف نیز به سرمایه بالایی نیاز دارد که بیشتر از توان افراد معمولی می باشد. چون تعداد ثروتمندان در جهان کم است و باقی افراد، معمولی به حساب می آیند.

هدف هر شخص با توجه به نیازهای او انتخاب می شود مثل خرید خانه، زمین، ویلا، وسیله نقلیه، لوازم منزل، تجهیزات کامپیوتری و … اگر هنگام سرمایه گذاری با سود 50 درصد به صورت هدفمند عمل کنید، قطعا باقیمانده درآمد مازاد خود را می توانید در زمینه رسیدن به هدف های خود کنار بگذارید و به موفقیت و پیشرفت برسید.

برای یادگیری درست این مرحله می توانید از متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کمک بگیرید.

در امان ماندن از تورم به کمک سرمایه گذاری

در امان ماندن از تورم به کمک سرمایه گذاری
در امان ماندن از تورم به کمک سرمایه گذاری

قبلا هم گفتیم که اگر سرمایه گذاری را به شکل صحیح انجام بدهید، قطعا می توانید ارزش سرمایه خود را بیشتر کنید و تورم را دور بزنید. در این صورت اصل سرمایه شما به همراه سود آن به راحتی حفظ خواهد شد.

در پاراگراف های قبلی مثال ۱۰میلیون تومان در سال ۱۳۷۵ را برای شما عنوان کردیم که با آن می توانستید خانه ای با متراژ ۶۰متر در بخش مرکزی تهران خریداری کنید.

اما اگر در همان سال این مبلغ را در دارایی که به صورت سالانه به شما ۳۰ درصد سود می داد سرمایه گذاری می کردید، امروز و در همین سال چیزی حدود ۷ میلیارد سرمایه برای خود جمع آوری کرده بودید. بنابراین اگر چنین کاری انجام می شد، امروز با همین مقدار پول در همان مرکز تهران قادر بودید خانه ای با متراژ ۲۴۰ متر خریداری کنید.

اگر سرمایه گذاری صحیح انجام بدهید، در سال های بازنشستگی به جای دغدغه مالی، در رفاه خواهید بود.

همان طور که می دانید، دوران بازنشستگی در زندگی همه اشخاص از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از حساس ترین دوران زندگی هر فرد به حساب می آید

مردم جهان چگونه دارایی های خود را سرمایه گذاری می کنند؟

مردم جهان چگونه دارایی های خود را سرمایه گذاری می کنند؟
مردم جهان چگونه دارایی های خود را سرمایه گذاری می کنند؟

تا این بخش از مقاله سرمایه گذاری با سود 50 درصد، در خصوص مفهوم و مزیت های سرمایه گذاری با شما صحبت کردیم. پس اکنون بهتر است شما را با شیوه های سرمایه گذاری مردم در سرتاسر دنیا و کشورهای توسعه یافته آشنا کنیم و با مرور این مطالب به شما، انگیزه سرمایه گذاری بدهیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید. همچنین در ادامه به نحوه سرمایه گذاری مردم در کشورهای گوناگون اشاره می کنیم که عبارتند از:

ایالات متحده آمریکا

در نمودارهای مختلفی می توانید دیدگاه مردم این کشور را در رابطه با بهترین شیوه های سرمایه گذاری در طی سال های اخیر مشاهده کنید. برای مثال در سال ۲۰۲۲، بازار املاک و مستغلات با حدود ۳۵ درصد جزو بهترین شیوه های سرمایه گذاری به حساب می آمده است.

پس از آن بورس با حدود ۲۱ درصد جایگاه دوم سرمایه گذاری را در میان مردم به خود اختصاص داده است. سپرده های بانکی نیز ۱۷ درصد از سرمایه گذاری افراد را مشخص می کند.

اما در آخر سرمایه گذاری با سود 50 درصد در حوزه خرید و فروش طلا با ۱۶ درصد جزو شیوه های مناسب سرمایه گذاری می باشد. درصد های گفته شده از نگاه مردم این کشور نسبت به روش های سرمایه گذاری به دست آمده است.

آلمان

اکنون نوبت کشور پیشرفته بعدی است. حتما کنجکاو هستید تا بدانید آلمانی های مشهور با مازاد درآمد خود چه می کنند؟ مثال می زنیم، اگر ۱۰۰،۰۰۰ یورو به شما بدهند، چه تصمیمی درباره سرمایه گذاری با آن می گیرید یا به عبارتی چه کاری با آن انجام می دهید؟ در واقع سوالی که مطرح نمودیم، متعلق به یک نظرسنجی مربوط به سال ۲۰۲۰ می باشد که تقریبا از ۱۰۳۶ فرد آلمانی زبان سوال شده است.

این کار از طریق یک وبسایت معتبر انجام شده است؛ از تعداد افراد گفته شده، حدوداً ۵۰ درصد آن ها بازار بورس را انتخاب کردند و ۵۰ درصد دیگر نیز سپرده های بانکی را جزو عالی ترین شیوه های سرمایه گذاری بیان نمودند.

البته روش های دیگر سرمایه گذاری نیز در این نظر سنجی امتیاز کسب کردند، مثلا بازار املاک و مستغلات ۴۵ درصد، اوراق بهادار درآمد ثابت ۳۲ درصد، تجارت کالا ۳۰ درصد.

در نظرسنجی گفته شده، افراد آلمانی اجازه داشتند تا روش های بیشتری را برای سرمایه گذاری به ترتیب انتخاب کنند، برای همین درصد ا به صورتی که می بینید برآورد شده است.

سنگاپور

این کشور جزو قاره آسیا می باشد که در حال توسعه و پیشرفت است تا در جهان جزو کشورهای سطح اولی محسوب شود. در این کشور نیز طبق نظرسنجی های صورت گرفته که در سال ۲۰۲۰ انجام شده است، ارقام جالبی به دست آمده است! مثلا بازار بورس ۵۲ درصد، املاک و مستغلات ۳۴ درصد، اوراق درآمد ثابت با ۳۱ درصد جزو محبوب ترین بازارهای سرمایه گذاری با سود 50 درصد به حساب می آیند و مردم این کشور با بیشترین رای، این گزینه ها را انتخاب نموده اند.

کدام سرمایه گذاری برای من بهتر است؟

کدام سرمایه گذاری برای من بهتر است؟
کدام سرمایه گذاری برای من بهتر است؟

هرگز نمی توان برای همه اشخاص یک نسخه پیچید و همه آن ها را در یک شرایط یکسان به منظور پولسازی قرار داد؛ زیرا هر فرد دارای عقیده، سلیقه، روحیات و نگاه متفاوت می باشد که نسبت به زندگی خود اعمال می کند؛

بنابراین برگزیدن یک روش خاص از بازارهای سرمایه گذاری، فکر چندان مناسبی نیست و پیشنهاد یکسان آن به تمامی افراد اشتباه محض است! پس باید قبل از هر گونه تصمیمی، در ابتدا فرد خودش را بشناسد، با روحیات خود آشنا شود و شخصیت کنونی خود را قبول کند، سپس باید افق سرمایه گذاری و سطح ریسک پذیری خود را تعیین کند و در پایان تمامی موارد را در کنار یکدیگر در نظر بگیرد تا بتواند مقایسه ای در بازارها انجام بدهد و بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

مشورت با افراد باتجربه

البته در این مرحله، مشورت با افراد باتجربه مثل شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به شدت توصیه می شود؛ چون نباید بی گدار به آب زد و سرمایه خود را به خطر انداخت. از اساسی ترین معیارهایی که برای ارزیابی شیوه های سرمایه گذاری از آن استفاده می کنند، می توانیم به مقدار بازدهی روش ها اشاره کنیم که در طول تاریخ و زمان گذشته از آن ها بر جای مانده است.

اگر تاریخ را تا بازه زمانی تیر ۱۴۰۰ در نظر بگیرید، شیوه سرمایه گذاری با بورس بازدهی ۱۶۶۰ درصدی داشته است که نمایانگر عملکرد فوق العاده آن نسبت به شیوه های دیگر می باشد. پس از بورس در جایگاه دوم می توانیم به طلا با ۸۶۰ درصد اشاره کنیم که یک عدد فوق العاده می باشد.

شیوه های دیگر نیز به ترتیب عبارتند از: مسکن ۶۱۵ درصد، دلار ۶۰۰ درصد، سپرده های بانکی ۱۱۵ درصد. تمامی موارد گفته شده به ترتیب مورد استفاده قرار گرفته اند تا بتوانید پرطرفدارترین شیوه های سرمایه گذاری با سود 50 درصد را به راحتی مشاهده کنید و با کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست
گروپ، یک یا چند شیوه را انتخاب نمایید و پولسازی خود را شروع نمایید.

 

مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور کدام است؟

مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور کدام است؟
مزایای سرمایه گذاری در خارج از کشور کدام است؟

تنوع بخشی:

تنوع بخشی:
تنوع بخشی:

سرمایه گذاری در خارج از کشور تنوع فراوانی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد. به این صورت که پخش نمودن بخش های گوناگون سرمایه خود در نواحی مختلف دنیا باعث می شود که وابستگی هر کدام از آن ها به یکدیگر پایین بیاید‌. یعنی اگر در یک ناحیه و یا بازار دچار نوسان شدید، این موضوع به احتمال زیاد بر بازارهای سرمایه گذاری دیگر شما تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.

طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری:

طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری:
طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری:

اگر سرمایه گذاری در خارج از کشور را انتخاب کنید، فرصت های سرمایه گذاری فراوان تری پیش روی شما قرار خواهد گرفت، به گونه ای که در داخل کشور خودتان چنین فرصت هایی هرگز برای شما فراهم نخواهد شد.

حفاظت از سرمایه گذاری:

حفاظت از سرمایه گذاری:
حفاظت از سرمایه گذاری:

شما با انتقال سرمایه و دارایی خود به خارج از کشور، به نوعی از آن مراقبت می کنید، مثلا تقلب و انحلال را از آن دور می سازید. در شرکت های بازارهای پیشرفته، قوانین قدرتمندی موجود می باشد که به صورت حاکمیت شرکتی صحیح است.

پس اگر کسی قصد سوء استفاده از بازار را داشته باشد، با مجازات شدید روبرو خواهد شد. این موضوع سبب می شود تا سرمایه گذاران خرده فروش به راحتی سرمایه خود را چند برابر کنند و از کلاهبرداری ها و ضررهای معاملات داخلی دور بمانند.

تنوع ارزی:

با به کارگیری این نوع از سرمایه گذاری در خارج از کشور، برای شما افزایش ارز اتفاق خواهد افتاد. با استفاده از این شیوه در خارج از کشور، پرتفوی ها به صورت کلی توانسته اند تمام منفعت های دوگانه بازارهای بی نظیر سطح اولی را از آن خود کنند و با افزایش ارز مواجه شوند.

شما نیز می توانید با به کارگیری شیوه سرمایه گذاری در خارج از کشور، از سرمایه گذاری با سود 50 درصد بهره مند شوید. در صورت لزوم می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مشورت نمایید.

2 پاسخ

  1. با توجه به وضعیت کنونی و شرایط اقتصادی،وتورم،ضعیت سیاسی،امروز ایران،پیشنهاد شما چیست
    09131074509

  2. برای رسیدن به سود 50 درصدی، باید در بازارهای پرنوسان و پرریسک سرمایه گذاری کرد. این بازارها معمولاً با نوسانات شدید قیمتی همراه هستند و احتمال ضرر در این بازارها بسیار زیاده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest