alast logo

سایت های سرمایه گذاری

سایت های سرمایه گذاری

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله، به بررسی سایت های سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

اگر به دنیال سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معمولاً در ارزهای دیجیتال و یا دیگر سایت های خارجی، اغلب اطلاعات قابل دسترس وجود دارد. از مهمترین موارد به منظور موفقیت در سرمایه گذاری های طولانی مدت، دستیابی به دانش کافی است تا بتوانید بررسی ها و ارزیابی های لازم را بر مبنای نظر فردی انجام دهید. در بیشتر سرمایه گذاری های ارزی که نوعی دارایی جدید به شمار می آیند، از blockchain technology استفاده می شود.

در این عرصه، افزایش دانش پایه مستلزم بررسی و تفحص بسیار است که شاید برای اکثر سرمایه گذاران همچون یک بازدارنده عمل کند. وجود سایت های سرمایه گذاری و همچنین منبع های موثق ارز دیجیتال، مهمترین و مفیدترین اطلاعات را در اختیار شما سرمایه گذاران محترم قرار می دهند تا با ذکر ویژگی ها و یا شیوه ثبت نام، انجام تحقیقات لازم برای شما آسان تر شود.

اگر مایلید در خصوص بهترین سایت های سرمایه گذاری اطلاعات لازم را دریافت کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این راستا می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین شرکت ها در این زمینه به شمار می آید.

پیشنهاد می کنیم از پست با ده میلیارد چیکار میشه کرد دیدن کنید.

بهترین سایت های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بهترین سایت های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین سایت های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

دقت داشته باشید برای انجام سرمایه گذاری در سایت های متعدد داخلی و یا حتی خارجی، اعتماد به نظرات اشخاص امری کاملاً غیر عقلانی است و بنا بر دلایل متعددی، ممکن است بسیار خطرناک باشد.

زیرا شاید بعضی از داده های موجود در سایت های سرمایه گذاری، قدیمی بوده و یا دستخوش تغییراتی باشد که با جدیدترین پیشرفت ها همراه است.

این امر به شکل قابل ملاحظه ای، کیفیت سرمایه گذاری را تحت تاثیر قرار می دهد و یا احتمال دارد شخص سوم با ارائه معیارها و شرایط خاصی و یا حتی راهبردهای خود نظراتی را به شما عرضه دارند که در چنین شرایطی، شما با از دست دادن سرمایه خود همراه خواهید شد.

لازم است متذکر شویم تنها موردی که می تواند در موفقیت طولانی مدت شما در سرمایه گذاری موثر باشد، مراجعه به منابع معتبر ارزهای دیجیتالی و تحلیل های لازم از طریق شما است.

البته در برخی موارد نمی دانید که برای داشتن یک سرمایه گذاری مطمئن بایستی از چه طریق اقدام کنید و یا برای تهیه داده ها، چه سایت هایی مناسب هستند، به همین منظور سعی داریم به بهترین سایت های سرمایه گذاری بپردازیم. یکی از بهترین شرکت های سرمایه گذاری، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ می باشد.

سایت :(CoinGecko)

چنانچه در مورد قیمت ها زمینه مناسبی برای تحقیق ندارید، اعمال هر بررسی معنایی ندارد. پلتفرم فوق همچون Coin Market Cap علاوه بر نشان دادن مفیدترین ابزارها، ارزش دارایی ها را هم عرضه می دارند.

همچون برنامه های موبایل، Website فوق کاملاً در دسترس است و شما این امکان را دارید که در هر مکان و یا زمانی از آن استفاده کنید. Portfolio از جمله اموری که است که شما در Platform فوق می توانید به آسانی بسازید و پیوسته از تغییرات جدید قیمت ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

همچنین سایت کوین گکو برای تفحص درباره ارز رمزی جدید بهترین منبع محسوب می شود. با کلیک کردن روی ارز دیجیتال می توانید از فهرست صرافی ها، حجم، ارزش بازار، عرضه و قیمت و توضیحات مرتبط به آن، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نخستین درکی که از داده های فوق به دست می آورید، Shitcoin بودن رمز ارز است. در ضمن در این سایت بعضی از آمارهای اجتماعی و یا توسعه دهندگان همراه با موشکافی های کوتاه که از طریق (Into The Block)  عرضه می شود را به دست می آورید.

البته شما می توانید در سایت کوین گکو که یکی از بهترین سایت های سرمایه گذاری است، در پی مواردی به غیر از ارزهای دیجیتال باشید. در این سایت شما پادکست ها، صرافی ها،NFT (توکن های بی همتا)، کشت سود، DeFi و دیگر اطلاعات ضروری را به دست خواهید آورد.

پلتفرم Coingecko برای اطلاع رسانی بیشتر به سرمایه گذاران، کتاب های متعددی را منتشر کرده اند.

پلتفرم Coingecko برای اطلاع رسانی بیشتر به سرمایه گذاران، کتاب های متعددی را منتشر کرده اند. اغلب امکاناتی که این سایت عرضه می دارد، رایگان است اما دو برنامه پولی هم به سرمایه گذاران ارائه می شود که عبارتند از:

نخستین طرح premium  (پریمیوم) و یا به عبارتی وثیقه است که در ماه تقریباً با هزینه چهار دلار از ارائه تبلیغات صرف نظر می کند. طرح دوم premium plus  (پریمیوم پلاس) است که ماهانه هشت دلار هزینه دارد و معمولاً امکانات متعددی مانند گزارشات تحقیقاتی، دسترسی آسان به کتب مرتبط، گپ با پژوهشگران پژوهشی و سایر موارد را به طور جامع و کامل ارائه می دهد.

نکته در مورد Website Coingecko:

پلتفرم فوق از بیست زبان متعدد محافظت می کند و به صرافی های Decentralized  (غیرمتمرکز)، جداسازی مبادلات انجام شده را ارائه می دهد. به این ترتیب هر صرافی با نام امتیاز اعتماد، امتیاز مشخصی را دریافت می کند تا ارزش آن برای تمامی کاربران کاملاً معین شود.

لیست شدن در Coingecko

به طور کلی ارزهای دیجیتال و همچنین صرافی هایی که در این پلتفرم قرار دارند، از اعتبار و ارزش بسیار بالایی برخوردارند. به این علت که عبور آن ها بایستی از فیلترهای مشخص انجام شود.

ارزهای دیجیتال با هدف قرار گرفتن در Website Coin Gecko حتماً بایستی از Website فعال و کاربردی که مهمترین داده های لازم در خصوص رمز ارزی برای سرمایه گذاران ارائه می شود را دارا باشند.

لازم به توضیح است که وب سایت فوق بایستی به گروه توسعه دهنده و حتی ارز دیجیتال تعلق داشته باشند و Website برنامه بایستی حاوی blockchain explorer (جست و جوگر بلاک) باشد و همچنین در صرافی های ارزشمند لیست شده، بایستی ارائه آن آگاهی شود. صرافی هایی که تنها ارزهای دیجیتال را عرضه می دارند هم بایستی از عامل هایی برای لیست شدن در این وب سایت برخوردار باشند. فاکتورهای فوق عبارتند از:

پلتفرم فعال که به شکل کاملاً صحیح و دقیق حجم معاملات را عرضه می دارد و همچنین اطلاعات آن با اطلاعات (API)  تطابق دارد. علاوه براین دارا بودن یک پشتیبان که عامل برقراری رابطه میان صرافی و Coin Gecko است و می توان گفت هر ارز رمزی که صفحه مرتبط به خود را داراست، داده های دقیق و مستندی را ارائه می دهد و از همه مهمتر داشتن blockchain explorer هم در این راستا امری ضروری است.

اطلاعات تکمیلی را از متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ دریافت نمایید.

دنبال کردن portfolio (پورتفو)

از بهترین مشخصه های این وب سایت که به عنوان یکی از پلتفرم های مناسب برای سرمایه گذاری معرفی می شود، به دست یافتن رهگیری portfolio کاربر اختصاص دارد.

بر خلاف اغلب بسترهای مناسب رهگیری سبد ارز دیجیتال، Coingecko بر پایه Web استوار است. لذا، از طریق هر دستگاهی که به نت وصل شوید، امکان دسترسی به پرتفوی را خواهید داشت.

به عبارتی نیاز نیست تا شما اقدام به دانلود برخی از اپلیکیشن های خاص کنید. همان طور که در بخش قبلی گفتیم، بهره مندی از این وب سایت رایگان بوده و بر خلاف دیگر وب سایت ها، شما با تبلیغات اینترنتی متعدد مواجه نخواهید شد.

به طور کلی شما با ورود به این Website اطلاعات کاملی را در صفحه اصلی در خصوص ارز رمزی دریافت خواهید کرد که تمامی آن ها برحسب رتبه بندی های متعدد قرار گرفته اند.

باید متذکر شد که در جلوی هر Cryptocurrency اطلاعاتی همچون قیمت، حجم بازار در یک روز گذشته، فرآیند رشدی در شصت دقیقه، market cap، مهمترین داده ها در یک روز و حتی یک هفته گذشته و نمودار تغییرات ارزی در یک هفته قبل را نشان می دهد که تمامی این موارد برای سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است.

سایتGlass Nude :

از دیگر وب سایت های مناسب برای سرمایه گذاری، گلسنود است که وسیله تجزیه و تحلیل (On-chain)  است که ملاک های متعددی را عرضه می دارد. گفتنی است اغلب Cryptocurrency (ارز رمزی) مانند LTC (لایت کوین)، ETH (اتریوم)، BTC (بیت کوین) و همچنین اغلب Tokens (DeFi),(ERC 20) را پشتیبانی می کند.

گفتنی است که عوامل متعددی همچون NULL، تمامی آدرس های فعال و … را می توانید در Website Glassnode جست و جو کنید. مورد مهمی که بایستی متذکر شویم، این است که چنانچه شما با مراجعه به این سایت ندانید که در پی چه داده هایی برای سرمایه گذاری هستید و یا به چه صورت نمودارها و یا ملاک های مورد نیاز را تشریح کنید، امری کاملاً بیهوده است.

تجزیه On-chain این درک را به شما می دهد که در کجای این چرخه بازار سرمایه گذاری قرار دارید زیرا این امر در زمان مدیریت portfolio شما بسیار مفید است. این وب سایت دو برنامه را به منظور به کارگیری توصیه می کند که طرح نخست ماهانه بیست و نه دلار و برنامه دیگر هفتصد و نود و نه دلار هزینه دارد.

بهترین قسمت فرصت های فراگیری فوق در سایت گلس نود این است که تا هنگامی که سرمایه گذار تمامی آموزش های لازم را فرا نگیرد، نیاز نیست تا هزینه ای را پرداخت کند. سپس زمانی که کلیه آموزش های مورد نیاز را فرا گرفتید و مایل بودید که بررسی های لازم را آغاز کنید، امکان بهره مندی از یکی از طرح های فوق را با هدف سرمایه گذاری مطمئن دارید.

کارشناسان حقوقی مجرب و کارآمد ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، سعی می کنند که تحلیل های اختصاصی بازار در هر هفته را از طریق اطلاعات On-chain  برای سرمایه گذاران محترم انتشار دهند.

گفتیم که کاربران می توانند شاخص های متعددی را با مراجعه به سایت فوق مورد بررسی قرار دهند، اما می بایست متذکر شد که به کارگیری از آن تنها مختص بازرگانان (معامله گران) نیست. به غیر از تحلیل on-chin سایت فوق کاربردهای دیگری همچون تدوین استراتژی و تهیه آمار برای مقاله ها و همایش ها است که از دیگر منابع نمی توان به دست آورد.

Website Messari:

یکی دیگر از سایت های سرمایه گذاری مطمئن برای سرمایه گذاران، سایت ماساری است. قطعاً سایت فوق مکانی برای یافتن جواهرات مخفی و نتایج بزرگ است.

ابزارهای جست و جوگر مساری، مناسب ترین جایگاه به منظور فیلتر کردن بررسی های شما است. شما این امکان را دارید که عملکرد را مطابق نقدینگی، حجم، اعتبار بازار، شاخص های زنجیره ای همچون مشترکین Reddit، آدرس های فعال و سایر موارد را فیلتر کنید.

همچنین پلتفرم فوق مقاله های پژوهشی بسیار مطلوبی را در راستای سرمایه گذاری موفق عرضه می دارد که موثر است. ممکن است بررسی درباره اغلب رمزنگاری های متعدد که شاید تا به حال نام هیچ یک از آن ها را نشنیده اید، کسالت آور باشد. به این دلیل که چنانچه حقیقی باشد، باید گفت که بیش از نود درصد از آن ها نا معتبر هستند.

بنابراین بهتر است در این راستا از افراد مجرب و حاذق در امر سرمایه گذاری همچون متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کمک بگیرید تا بدانید کدام یک از ارز رمز یا همان Cryptocurrency ارزشمند و کدام یک از آن ها بیهوده است.

این سایت سعی کرده است تا تمامی موارد نامبرده را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد. شما از طریق سایت ماساری این امکان را دارید که گروه های متعدد از انواع طرح ها و یا حتی portfolio مدیریت دارایی را پیدا کنید.

فیلترهای فوق مشتمل بر سرمایه گذاری هایی از جمله پژوهش آلامد (Alameda Research) و کوین بیس (Coinbase) می شود که باید متذکر شد از عناوین بسیار ارزشمند به شمار می آیند.

در صورتی که در پی طرح های بازی و یا metaverse هستید، برای هر یک از آن ها نمایش دهنده های جداگانه وجود دارد

در ضمن، در صورتی که در پی طرح های بازی و یا metaverse هستید، برای هر یک از آن ها نمایش دهنده های جداگانه وجود دارد. تغییری در نمایشگرهای فوق نمی توان ایجاد کرد، اما پیوسته می توانید به آسانی کپی نموده و بعد ادیت کنید تا برای مقاصد شما در سرمایه گذاری مناسب تر باشد. درباره برنامه ها هم بایستی دو گزینه مهم را متذکر شویم:

مورد نخست این که برای طرح premium ماهانه بایستی بیست و پنج دلار و همچنین برای طرح های سازمانی هم ششصد و بیست و پنج دلار بپردازید. در صورتی که شما جزء طرح سازمانی نیستید، برنامه بیست و پنج دلاری، گزینه مناسبی برای شما است.

مزایای Website Massari

این پلتفرم نه تنها از بهترین سایت های سرمایه گذاری است، بلکه به عنوان یکی از بهترین نمایش دهنده های نمودار و داده برای معامله گران و حتی کمپانی ها است. به همین منظور با در نظر گرفتن نکات منفی و یا مثبت این سایت، بدون شک مساری از بهترین بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری مطمئن است.

به طور کلی اطلاعات زنجیره ای (On-Chine) دقیق سکه، مقیاس های متعدد برای تمامی سکه ها و آنالیز و نمودار اطلاعات پیشرفته، از مهمترین مزیت های Website Massari است که به انتخاب دقیق شما در سرمایه گذاری کمک می کند.

Website CoinMarketCap:

Website CoinMarketCap:
Website CoinMarketCap:

ممکن است شما به عنوان یک سرمایه گذار موفق، درک مناسبی از کلیه پیشرفت های رمزنگاری و یا رویدادهای در حال انجام نداشته باشید. در این راستا این سایت سعی می کند شما را از تمامی موارد مرتبط به یک سرمایه گذاری امن مطلع سازد. در واقع شما از طریق وب سایت فوق این امکان را دارید که ارزیابی جامع با تمامی داده ها درباره ارز رمزی را به آسانی پیدا کنید.

شما می توانید از طریق Website CoinMarketCap مهمترین اتفاقات را بازبینی نموده و سپس به بیش از صد Coin برتر توجه داشته باشید. در بیشتر موارد ممکن است چیزهایی را از طریق این پلتفرم پیدا کنید که در سایت های خبری، اطلاع رسانی دقیقی انجام نشده است و این موضوع سبب گردیده که همچون یکی از مفیدترین ابزارها برای سرمایه گذاری معرفی شود.

Airdrop

بدون شک مایل نیستید که Airdrop را تنها به علت آگاهی نداشتن کافی از دست دهید، زیرا همان طور که همه شما می دانید، ایردراپ ها می تواند بسیار پرمنفعت و سودآور باشد.

به طور کلی می توان گفت که ابزار فوق برای افرادی که قصد دارند ) Tradeفروش و یا کسب سودآوری) داشته باشند، بسیار مناسب است. بررسی در سایت های فوق فرصت های تجاری مطلوبی را برای اتفاق های بزرگ مهیا می سازد.

زمانی که مطابق اتفاقات و یا خبرها، معاملات خود را انجام می دهید، بهتر است به این مورد توجه داشته باشید که مناسب ترین زمان برای رسیدن به سوددهی از اخبار، هنگامی است که درصد شایعه بودن رخداد خبری بسیار است و در نمودار قیمت گذاری اطلاع رسانی نشده است.

گفتنی است که تمامی مشخصه های پلتفرم فوق علاوه بر رایگان بودن، بسیار جامعه محور است. پست کردن رویدادهای خبری توسط هر شخصی امکانپذیر است و یا حتی نظر دادن در خصوص موثق بودن و یا عدم آن وجود دارد.

همین طور سیستم رای گیری فوق این امکان را به Website CoinMarketCap می دهد تا داغ ترین توصیه ها را از شخص دیگر مرتب کرده و حتی دست یافتن به فرصت های مهیج را برای شما به عنوان یک سرمایه گذار راحت تر کند. برای اطمینان بیشتر، با مشاورین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در تماس باشید.

Website Coin Metrics:

Website Coin Metrics:
Website Coin Metrics:

از دیگر سایت های سرمایه گذاری مناسب برای انتخاب مسیر و سرمایه گذاری موفق در بازار پلتفرم، کوین متریکس است. در حقیقت این سایت اغلب به علت

On-Change Date به روز و جامع بالغ بر چهارصد مقیاس و همین طور صد Digital Currency (ارز دیجیتال) حمایت شده به سرمایه گذاران معرفی می شود.

ابزار فوق اغلب انگیزه اشخاص حاذق و مجرب است. لازم به توضیح است که پلتفرم فوق بسیار ساده و شیک می باشد، اما به نظر می رسد هدف اصلی کوین متریکس، اغلب مشتریان سازمانی است؛ به این علت که بعضی از طرح های سایت فوق پولی هستند که امکان دسترسی Online برای شما وجود ندارد و بایستی به طور مستقیم با آن ها ارتباط داشته باشید.

در زمان خرید برنامه های فوق بایستی یک رابط برنامه نویسی نرم افزار کاربردی یا همان  (API) بگیرید که به وسیله آن امکان دسترسی بیشتر به اطلاعات و یا ابزارها وجود داشته باشد.

به این ترتیب چنانچه به عنوان یک مخاطب کوچک به این سایت مراجعه کرده اید و آنالیز In-China (داده های درون شبکه ی) را انجام می دهید، بهتر است به دلیل بهره مندی ارزان تر و همچنین راحت تر از Glassnode  استفاده کنید.

کوین متریکس از بهترین سایت های سرمایه گذاری است

بنابراین باید گفت که کوین متریکس از بهترین سایت های سرمایه گذاری است که سعی کردیم با توجه به عنوان مقاله، توضیحات لازم را در این باره بیان کنیم. ناگفته نماند که تا این زمان با سایت های خبری متعددی روبرو شده ایم که از پژوهش های سایت فوق همچون منبع استفاده می کنند.

لازم به توضیح است که به دلیل این که سایت فوق مهمترین اطلاعات را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد و حتی آموزش های لازم را ارائه می دهد که به تنهایی امکان آنالیز آن را داشته باشید، بسیار مفید و کاربردی شناخته می شود. به طور معمول سایت کوین متریکس هر نود روز نمودارهایی که اطلاعات متعدد مفیدی را عرضه می دارد، به شما نشان می دهد.

شما از طریق پلتفرم فوق می توانید درک مناسبی از رویدادهایی که در حال اتفاق افتادن هستند، داشته باشید. برای کسب آگاهی بیشتر، به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نمایید.

امکان بازبینی عوامل متعدد در Website EConoMetrics

امکان بازبینی عوامل متعدد در Website EConoMetrics
امکان بازبینی عوامل متعدد در Website EConoMetrics

نخست بایستی متذکر شد که این سایت با تحقیق عوامل متعددی از جمله ارزش بازار، نوسانات، تبحر و توانایی بازار و غیره مناسب ترین شیوه برای سنجش کارکرد Coins است.

در واقع معیارهای فوق داده های خاص و جامعی را در اختیار مخاطب قرار می دهد و به وسیله تشخیص داده های فوق، الگوهای مکرر تحرکات Digital Currency و بازبینی فرآیندها، راحت تر می شود.

هنگامی که آغاز کار خود را در راستای یک سرمایه گذاری مطمئن از طریق کوین ماتریکس انجام می دهید، امکان دسترسی به ابزارهای متعدد همچون:

1) عوامل مرتبط به اقتصاد کلان، داده و خواسته و miners 2) عوامل نوین نظیر سقف تحقق یافته و یا Free Float   (عرضه شناور آزاد) 3) تحقیق بسترهای مناسب مرتبط به Digital Assets  (دارایی های دیجیتالی) همچون استخرهای استخراج و مبادله  (Mining Pool) پیدا کنید.

Website LunarCrush:

Website LunarCrush:
Website LunarCrush:

یکی دیگر از سایت های سرمایه گذاری که ابزاری به منظور آنالیز احساسات بازار شناخته می شود، به پلتفرم فوق اختصاص دارد که کلیه داده های مهم را درباره استنباط کلی از Digital Currency را عرضه می دارد. سایت فوق، Galaxy Score و AltRank که از امتیازات اختصاصی هستند را مطابق عوامل متعدد ارزیابی می کنند.

بنابراین نیاز نیست به داده های فوق تکیه کنید، به این علت که سایت Lunar Crush این فرصت را برای شما کاربر عزیز فراهم می کند که به تنهایی ارز رمزی یا همان Cryptocurrency را بر حسب عوامل متعدد همچون حجم، احساسات نزولی و یا صعودی، ارزش بازار، حجم اجتماعی و سایر موارد دیگر آنالیز و منظم کنید.

تنها تفاوت این سایت با دیگر پلتفرم های نامبرده در این است که شما برای آنالیز دقیق تر با لونارکراش و امکان دسترسی بیشتر به اطلاعات، مستلزم پرداخت هزینه است. البته بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید حداکثر نمودار نود روزه را مشاهده کنید و به هیچ یک از نمودارهای اختصاصی ذکر شده دسترسی نخواهید داشت. پروسه فوق تحلیل شیوه های طولانی مدت را برای شما سخت تر خواهد کرد.

در زمان پرداخت هزینه، بایستی native token لونارکراش یعنی LUNR  را تهیه کنید. در پلتفرم فوق 3 سطح کاربری در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد که سطح نخست رایگان، دومی (سی لونار) و سطح پایانی هم در حدود صد لونار هزینه دارد.

در ماه های قبل، رمز لونار با روند نزولی همراه بوده است. به عبارتی چنانچه فرآیند فوق ادامه یابد، امکان این که در آینده سطوح کاربری را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید، بسیار است.

مهمترین نکات در مورد سایت لورنا کراش

مهمترین نکات در مورد سایت لورنا کراش
مهمترین نکات در مورد سایت لورنا کراش

طبق بررسی های انجام شده در چندین ماه پیش، هزینه سطح پایانی برای هر شخص تقریباً هزار و پانصد یورو و در حال حاضر تنها پنجاه یورو معامله می شود.

بر خلاف هزینه این سایت، باید گفت که لونارکراش به عنوان یک ابزار عالی در سرمایه گذاری است، ولی نیاز است درباره مهمترین مورد متذکر شویم:

اگر چه شما از طریق این پلتفرم می توانید دارایی های تبدیل شدنی و یا حتی جواهرات پنهان را کشف کنید، اما کلاهبرداری های بسیاری نیز از طریق آن امکانپذیر است. لذا بایستی به این نکته توجه داشته باشید که اغلب از پول بسیار و یا ربات ها برای بالا بردن شناخت درباره طرح خود استفاده می کنند.

به این ترتیب در سایت لورناکراش ارزش کوین های فوق به شکل طبیعی افزایش می یابد، این در حالی است که طرح های فوق ممکن است زباله تمام و یا حتی بی فایده باشد. لذا، خرید کوین ها همچون سرمایه گذاری تنها مطابق مقادیر ارائه شده در این سایت، اقدامی مناسب نخواهد بود.

Website Santiment:

Website Santiment:
Website Santiment:

این بستر که از دیگر سایت های سرمایه گذاری محسوب می شود؛ شما کاربر عزیز از این فرصت برخوردارید که تحلیل اجتماعی همسان را روی بالغ بر هزار ارز رمزی انجام دهید. علاوه بر این می توانید اطلاعاتی همچون آنالیز In-China، حجم و ارزش بازار را هم از طریق این سایت دریافت کنید. گفتنی است که سایت فوق ابزار عالی برای بررسی Cryptocurrency به شمار می آید.

پلتفرم فوق همچون گلسنود علاوه بر داده های ارزشمند، منظر عالی از بازار را عرضه می دارد و سعی می کند حمایت کافی از ارز رمزی پرطرفدار داشته باشد. بررسی هایی که به تازگی در دسامبر دوهزار و بیست و یک میلادی بر Basic Attention Token انجام شده است، نشان می دهد که بازدهی مطلوبی را به همراه داشته است.

همچنین سایت فوق روش خاص خود را دارد که از طریق آن می توانید موارد بسیاری درباره آن و در مجموع بازارها فرا بگیرید. لازم به توضیح است که این بستر بیش از آن که مرکزی برای تحلیل فنی و یا Technical باشد، منشاء مناسبی به منظور تحلیل Sentimental به شمار می آید.

مشخصه های Website Sentimental

مشخصه های Website Sentimental
مشخصه های Website Sentimental

پلتفرم فوق بهترین منابع برای تحلیل اجتماعی Digital Currency به طور جدا است. یکی از بارزترین مشخصه های سایت فوق، وارد کردن اطلاعاتی از جمله Market Cap، حجم معاملات و غیره است.

همان طور که در بخش قبلی گفتیم، پلتفرم فوق شبکه اینترنتی به خصوصی دارد که با اندکی سرچ در آن، می توانید داده های مناسبی در خصوص Digital Currency متعدد کسب کنید.

در بخش غربالگر خصوصی در وب سایت فوق می توانید طرح های پتانسیل دار و یا به عبارتی طرح هایی که مهمترین و قابل توجه بازار ارز است را بیابید. لازم به ذکر است که بهره مندی از اطلاعات این پلتفرم کاملاً رایگان بوده و شما کاربر عزیز می توانید به آسانی با مراجعه به آن، اطلاعات لازم را به دست آورید.

اما برای در اختیار داشتن نسخه PRO بایستی تقریباً چهل و نه دلار به صورت ماهانه پرداخت کنید. در حقیقت شما با خرید این نسخه، امکان بهره مندی از تحلیل های اجتماعی از طریق پلتفرم سنتیمنت را دارید.

برای دریافت اطلاعات جامع و کامل در رابطه با این پلتفرم، می توانید با کارشناسان حقوقی و مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

حال سوالی که ممکن است برای شما کاربر عزیز مطرح شود، این است که شیوه بهره مندی از Website Sentimental به چه صورت است؟

نخست برای یادگیری این پلتفرم بایستی به صفحه اصلی سایت فوق مراجعه کنید. بعد با کلیک بر گزینه Get Started وارد گام بعدی می شوید و Sign in  را کلیک کرده و اقدام به وارد کردن داده های حساب خود می نمایید.

با تعیین نام کاربری و انتخاب پذیرش، در واقع شما قوانین مرحله نام نویسی را کامل می کنید و در نتیجه امکان مشاهده محیط اصلی Site را خواهید داشت. پلتفرم فوق از قسمت های متعددی تشکیل شده است. قسمت Products به دو قسمت:

1) Sanbase  برای نشان دادن DB از بیش از دو هزار ارز دیجیتال متعدد 2) SanR  قرار دادن Signal  تشکیل شده است.

به منظور این که از قسمت sanR بهره مند شوید، از طریق Log in و متصل شدن به Ethereum Wallet خود، کلیه سیگنال ها را مشاهده و یا Signal مربوط به خود را ایجاد کنید.

بهتر است بدانید سیگنال هایی را که خودتان ساخته اید، همچون Non-Tangible tokens (NFT) برای Blockchain درج می شود و همواره بر جای می ماند. همچنین در قسمت Sanbase می توانید داده های متعدد و بسیاری در خصوص Digital Currency را به دست آورید.

دقت داشته باشید که داده های فوق از طریق فیلتر کردن ارز رمزی به دست می آید. به عنوان مثال برای اطلاع از محبوب ترین Cryptocurrency و حتی پرفروش ترین Digital Currency میان Social Media  (شبکه های اجتماعی) و غیره را درک کنید.

Website Coinglass:

Website Coinglass:
Website Coinglass:

سایت فوق که اغلب با نام سابق Bybt  معرفی می شود، از دیگر سایت های سرمایه گذاری است که در اختیار شما کاربران محترم قرار می گیرد.

پلتفرم فوق چشم اندازهای معتبری را نشان می دهد و به عبارتی همچون ابزاری برای اطلاعات مشتقات است. به منظور استفاده از اطلاعات فوق، نیاز نیست تا کارشناس مشتقات باشید.

به منظور استنباط احساسات بازار، اغلب اطلاعات موجود در Coinglass مفید است. گفتنی است که نسبت موقعیت های Short and Long از بهترین موارد سایت فوق است.

به این ترتیب شما می توانید از یک Digital Currency درک مطلوبی داشته باشید. مورد مهم دیگری که در این بخش بایستی متذکر شویم، این است که امکان تنظیم تا یک بازه پنج دقیقه ای را دارید که این زمان این امکان را برای شما فراهم می کند تا تشخیص بهتری از قله محلی داشته باشید.

مورد کاربردی دیگر در پلتفرم فوق مرتبط به آمار ETF  و Grayscale است که شیوه منظر موسسات به Cryptocurrency را ارائه می دهد. در سایت فوق، کاربر این امکان را دارد که بررسی های لازم را هر چند وقت یک بار انجام دهد، به عبارتی راندمان BTC در مقایسه با مدل (Stock-to-Flow) ارزیابی می شود.

در واقع مدل ارزش گذاری شده محسوب می شود که تا به امروز ثابت نموده است که در پیش بینی قیمت BTC از دقیق ترین ها است. بهتر است بدانید که تمامی امکانات موجود در این سایت، کاملاً رایگان در اختیار مخاطب قرار می گیرد. اطلاعات تکمیلی را از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بخواهید.

Website CryptoQuant:

Website CryptoQuant:
Website CryptoQuant:

معیارهای بسیار کاربردی از بازار را می توانید در این پلتفرم که یکی دیگر از بهترین سایت های سرمایه گذاری است، جست و جو کنید. در اصل سایت فوق اطلاعاتی را درباره Stable In، ETH  (اتریوم)، BTC و در مجموع Altcoin ها را نشان می دهد. اطلاعات فوق مشتمل بر جریان صرافی ها و یا اطلاعات زنجیره ای و بازار است.

باید گفت که اهرم معاملاتی از بهترین ملاک های پلتفرم فوق برای موقعیت کنونی است. افتی که اخیراً در December دو هزار و بیست و یک میلادی در بازار رخ داد، سبب گردید که BTC تا چهل و دو هزار دلار روند نزولی داشته باشد و این امر سبب گردید به علت نقدینگی، با تقلیل چشمگیر اهرم همراه شویم. البته بایستی به ذخایر صرافی ها هم در این سایت توجه بسیار داشته باشیم.

در رابطه با هزینه های سایت فوق هم بایستی متذکر شویم که دسترسی به اطلاعات نامبرده و همچنین سایر موارد رایگان، در اختیار کاربر قرار می گیرد. ایجاد حساب کاربری (Account) تنها موردی است که شما بایستی برای پلتفرم فوق اقدام کنید.

چنانچه مستلزم موارد بیشتری هستید، سایت کریپتوکوانت طرح پیشرفته ای دارد که با پرداخت ماهانه سی و نه دلار می توانید از شاخص های دقیق تر In-China بهره مند شوید. در ضمن، برنامه حرفه ای دیگری در پلتفرم فوق برای کاربر ارائه می شود که قیمت آن ماهانه صد و نه دلار و برنامه برتر دیگر که تنها با پرداخت ماهانه هفتصد و نود و نه دلار است.

اطلاعات ارائه شده از طریق CryptoQuant

اطلاعات ارائه شده از طریق CryptoQuant
اطلاعات ارائه شده از طریق CryptoQuant

به طور معمول اطلاعات این سایت عبارتند از:

  •   اطلاعات بازار Digital Currency که براساس اطلاعات قیمتی صرافی ها عرضه می شود.
  •   اطلاعات شبکه معمولاً مشتمل بر اطلاعات یک شبکه Blockchain مانند تعداد آدرس های فعال Digital Wallets می شود.
  •   جریان اطلاعات گردش داده ها یا به عبارتیentity flow data  که اثر نقدینگی در بین مهمترین فاکتورها نظیر صرافی های Digital Wallet و miners ارائه می دهد.

معامله گران با در اختیار داشتن تمامی این اطلاعات می توانند به آسانی به موثرترین خروجی ها در تحلیل On-China دست یابند. اطلاعات فوق این امکان را برای شما کاربران محترم فراهم می کند تا در برابر تحلیل های فوق، دید بهتری داشته باشید.

حال در رابطه با شیوه کار کاربران با این پلتفرم هم بایستی متذکر شویم که:

کاربرانی که مایلند از اطلاعات و قسمت های متعدد موجود در سایت کریپتوکوانت بهره مند شوند، در وهله نخست بایستی با ایجاد اکانت به سایت فوق مراجعه نموده و با ورود به قسمت Sing-up  نام نویسی کنید.

با وارد کردن داده های لازم کاربری و email می توانید مراحل مرتبط به نام نویسی و پذیرش را انجام دهید. به این ترتیب شما به کلیه قسمت ها دسترسی خواهید داشت و تصمیمات مدبرانه ای را همچون یک معامله گر موفق انجام خواهید داد.

Website Coin Dance:

Website Coin Dance:
Website Coin Dance:

شما به عنوان یک سرمایه گذار BTC این امکان را دارید که از طریق این سایت درباره مقدار پذیرش، سیاست، نودها و یا حجم مفیدترین آمار را به دست آورید.

در صورتی که از طرفداران BTC نیستید، توصیه می کنیم بررسی های لازم را با کمک مشاورین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در خصوص پلتفرم فوق انجام دهید. به این علت که BTC تا حد قابل توجهی روی بازار اثر می گذارد.

عواملی مانند سن و جنسیت از مهمترین پارامترهایی هستند که بر اطلاعاتی درباره توسعه پذیرش BTC ارائه می شود. هم اکنون BTC تا حد چشمگیری تحت تسلط اشخاص جوان و مردان است. با هدف این که ارز رمزی Cryptocurrency  تبدیل به جریان اصلی شود، بایستی به کاربران آموزش های لازم را ارائه دهیم که برای یاد گرفتن رمز ارزها، امکاناتی در اختیار دارند.

به جز موارد نامبرده، تمامی اشخاص می توانند با شناسایی رمز ارزها به دوستان و یا حتی خانواده خود سرمایه گذاری را آغاز کنند. چنانچه بر حسب کشور مورد نظر به نمودار پذیرش توجه داشته باشید، مشاهده خواهید کرد ونزوئلا که از جمله کشورهایی با ارز پایین معرفی می شود، اغلب به BTC روی آورده اند.

علاوه بر این، هر کشوری در خصوص Cryptocurrency دیدگاه های متفاوتی دارد که می توانید به آسانی مشاهده کنید. در ضمن پلتفرم فوق پشتیبانی گروه های متعددی را انجام می دهد که فهرست کرده است.

به منظور کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر در رابطه با ارز دیجیتالی فوق می توانید با کارشناسان مجرب و خبره ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

وب سایت Tether (USDT)

وب سایت Tether (USDT)
وب سایت Tether (USDT)

یکی دیگر از بهترین سایت های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، پلتفرم تتر است که پیوسته دارای قیمت ثابتی است. این وب سایت از جمله ارزهای باثبات و پایدار در بازار است که مشاوران با سابقه ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به تمامی کاربرانی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و امن هستند، توصیه می کنند. در واقع ارزهایی که ثبات بیشتری در بازار دارند، از اعتبار کالا و سایر دارایی ها برخوردار هستند.

قیمت این ارزها پیوسته به اعتبار دارایی های پشتوانه وابسته است و بدین وسیله روند نزولی و یا صعودی خواهد داشت. به غیر از Tether، تعداد بسیاری Digital Currency پایدار دیگر در بازار با اعتبار دلار آمریکا عرضه می شوند، ولی هم اکنون USDT  از جمله ارزهای دیجیتال قدرتمند و با ثباتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با توجه به عنوان مقاله، لازم است به دو کاربرد مهم این سایت برای معامله گران اشاره کنیم:

1)      مصون ماندن از تغییرات بسیار بازار Digital Currency  2) جابجایی راحت تر پول به صرافی ها و کریپتو والت به شکل دلاری

به این ترتیب در پلتفرم فوق می توانید Crypto Wallet را روی کامپیوتر و یا موبایل خود و یا حتی کریپتو والت صرافی ها به آسانی ذخیره کنید. لازم به توضیح است که دریافت و ارسال این سایت سرمایه گذاری خیلی آسان بود و سرعت ارسال آن به اندازه یک email است.

این مشخصه بارز سبب گردیده تا ارز دیجیتال فوق برای معامله گران به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و پرطرفدار شناخته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تماس بگیرید.

پشتوانه tether

پشتوانه tether
پشتوانه tether

با توجه به این که Stablecoin از نظر قیمتی اساساً با یورو و دلار برابری دارد، نخست سازمان این وب سایت مدعی بود که به شکل صد در صد از سوی بانک مرکزی کشور آمریکا (Federal Reserve) پشتیبانی شده و اعتبار ارز رمزی فوق دلار آمریکا است.

اما به تدریج که ویژگی های این پلتفرم برای کاربران مشخص شد و اموری که از طریق آن صورت می پذیرفت، وبگاه های خبری محدوده Crypto اظهار داشتند که Digital Currency فوق با یورو و یا دلار ارتباطی ندارند و حتی از طریق هیچ دولتی حمایت نمی شوند.

همچنین پیش از این، توسعه دهندگان این ارز دیجیتالی مدعی بودند که پشتیبانی تتر قطعاً از طریق دلار آمریکا انجام می شود. اما در 14 march دو هزار و نوزده میلادی، این وب سایت شرایط و موارد خود را به روزرسانی کرد تا از این طریق راندمان ذخایر خود را به طور کامل شفاف سازی کند.

لذا، این آپدیت نشان داد که USDT به شکل صد در صد توسط دلار آمریکا حمایت نمی شود و این مسئله سبب می گردد تا اغلب اشخاص از کمپانی فوق انتقاد کنند.

مزیت های Website tether

مزیت های Website tether
مزیت های Website tether

از مهمترین مزایای این پلتفرم عبارتند از:

سرعت بالای تراکنش ها

در حقیقت یکی از مزیت ها و یا به عبارتی مشخصه های این سایت، سرعت پایین جابجایی مالی است، به طوری که می توان گفت در دستگاه بانکی بین المللی ممکن است انجام هر تراکنش چند روز زمان ببرد تا نقل و انتقالات به شکل صحیح انجام شود.

ثبات داشتن قیمت ها

از دیگر مشخصه های این سایت که کریپتو فوق را از دیگر ارزرمزی ها مشخص می کند، ثبات قیمت ها است که در سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است. با این وجود ارزرمزهای دیگری وجود دارد که براساس میزان تقاضا و یا تراکنش کاربران، سیر صعودی و یا نزولی خواهند داشت.

کارمزد پایین

پایین ترین مقدار کارمزد مرتبط به Website tether است. در حقیقت کارمزد این پلتفرم به اندازه ای کم است که برابر با صفر است.

در اصل مزیت ها و یا مشخصه های این سایت که شامل کارمزد پایین، ثابت بودن قیمت ها و از همه مهمتر سرعت بسیار بالای آن است، سبب گردیده روز به روز به تعداد کاربران رمز شارژ فوق افزوده شود و مکانی محکم و پایداری در تبادلات بین المللی باشد.

  • کارمزد Website tether به چه صورت است؟

کارمزد Website tether به چه صورت است؟
کارمزد Website tether به چه صورت است؟

گفتیم که کارمزد این شبکه تقریباً در حد صفر است ولی برای ارزیابی دقیق تر کارمزد لازم است متذکر شویم که هزینه جابجایی دلار tether کریپتو والت مختص به Cryptocurrency فوق با سایر کیف پول های ارزی متفاوت است، ولی معمولاً کارمزد تبادلات در Crypto Wallet Tether موجود در حساب های بانکی نه تنها به یک کریپتو، بلکه به میزان بیست دلار لحاظ گردیده است. اطلاعات دقیق تر را از متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ طلب نمایید.

Website Polkadot

Website Polkadot
Website Polkadot

نسل بعدی Blockchain در سایت های سرمایه گذاری، پولکادات است که سبب متصل کردن دیگر شبکه های بلاک چینی می شود و در نتیجه شبکه کاملی از آن ها ایجاد می کند.

در واقع مشاوران با تجربه و متبحر شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ از سایت فوق همچون آسان کردن نسل آینده Web به عبارتیWeb 3  یاد می کنند که محدودیت های اینترنتی را از بین می برد و به آسانی در اختیار کاربر قرار می دهد. بهتر است متذکر شویم که این پلتفرم با مهمترین مزیت هایی که دارد، سعی می کند در بنیاد شبکه های Blockchain تغییراتی را ایجاد کند.

اغلب ارزهای دیجیتال به منظور رفع بعضی از اختلالات دنیای واقعی با بهره مندی از تکنولوژی Blockchain ایجاد شده است. از سویی دیگر این سایت که به عنوان یکی از بهترین سایت های سرمایه گذاری است، برای برطرف کردن مشکلات و سوالات خود، بلاک چین ایجاد شده است. طبق پلتفرم فوق، Polkadot از یک فناوری چند شبکه ای و زنجیره ای تشکیل شده است.

به بیان دیگر می توان گفت که Polka Dot یک Blockchain است که همان طور که گفتیم، اتصال بلاک چین های متعدد بسیاری را بر عهده دارد. طرح فوق برای حل بعضی از مسائل کلی طراحی شده است که سبب تقلیل استفاده شبکه های Blockchain با هدف به کارگیری در دنیای واقعی شده است.

صفجه بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023 را مشاهده کنید.

اثر ارز دیجیتال DOT

اثر ارز دیجیتال DOT
اثر ارز دیجیتال DOT

Digital Currency DOT در شبکه Polkadot سه هدف کلی را عرضه می دارد که عبارتند از:

  •   حاکمیت

دارندگان این ارز دیجیتال، روی قرارداد خود کنترل کاملی دارند. امتیازاتی که به طور معمول در سایر بسترها به ماینرها ارائه می شود مانند عملیات اضافه سازی، ساختار کارمزد، حذف Parachain در پروتکل فوق، تغییرات پروتکل و یا انتخاب قالب کارمزد به هولدرهای رمز DOT  تعلق دارد. با وجود این که به شکل معمول امتیازات فوق به هولدرهای محترم اختصاص نمی یابد، ولی به دلیل هولدر کردن رمزها، در روند تصمیم گیری شرکت دارند.

  • پرداخت

این سایت به صاحبان نشانه های DOT و اشخاصی که بیشترین فعالیت را در شبکه دارند، در قالب Digital Currency DOT پاداش هایی را اعطا می کند. همچنین، به منظور افزودن Parachan های جدید، لازم است که Token DOT پیوست شود.

  • عملیات

مالکان نشانه های DOT، ساختار اجماع Website Polkadot را آسان می کنند. به عبارتی دارندگان این ارزهای دیجیتال به منظور دو برابر کردن اختلالات ناگهانی بایستی علاوه بر هماهنگی و اتحاد، همکاری فعالی نیز داشته باشند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به معتبرترین پلتفرم ها اشاره کنیم که در برخی موارد تحلیل ها و یا گزارشاتی درباره Cryptocurrency منتشر می کنند. هر چند گزارشات فوق جامع و کامل هستند و در رابطه با سایت های سرمایه گذاری اطلاعاتی مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند، ولی بهترین اقدام تصمیم گیری بر مبنای تحلیل های فردی است. در این راستا توصیه می کنیم که حتما با متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

در پایان صفحات سرمایه گذاری با 100 میلیون و سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest