alast logo

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله مخواهیم راجع به بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران با شما صحبت کنیم تا با آن ها به خوبی آشنا شوید. ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

در این مقاله، به توضیح موضوعات زیر خواهیم پرداخت که عبارتند از:

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را توضیح دهید.

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران چه ویژگی هایی دارند؟

تغییرات مشاغل در ایران از گذشته تا کنون چگونه صورت گرفته است؟

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به چه مواردی نیاز دارند؟

تاثیر صنعت بر مشاغل در گذر زمان چیست؟

تاثیر نگرش مردم جامعه بر مشاغل گوناگون چیست؟

چه تغییراتی باید در مشاغل قدیمی ایجاد شود؟

چگونه بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را پیدا کنیم؟

 

همان طور که مشاهده می کنید، جهان با شتاب بالایی در حال تغییر و تحول می باشد. بنابراین باید خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم و از از دنیا، به اصطلاح عقب نمانیم.

چون فرصت تجربه کردن در این دنیا محدود است و نمی توانید به سراغ اشتباهات و راهکارهای قدیمی بروید؛ زیرا تکنولوژی به طرز شگفت انگیزی در حال پیشرفت است. به عنوان مثال، دیگر مراجعه متقاضیان به بانک ها بسیار کم شده است.

اینفوگرافیک بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

اینفوگرافیک بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران
اینفوگرافیک بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

چون با یک گوشی همراه هوشمند به راحتی می توانیم کارهای بانکی خود را به انجام برسانیم. یا مراجعه به انواع فروشگاه ها نیز پایین آمده است و اغلب افراد تمایل به خرید آنلاین دارند.

بنابراین احتمال دارد مراجعه و خرید از قصابی و نانوایی نیز بسیار کم شود و نان و گوشت را به صورت آنلاین بخریم. البته بهتر است بگوییم که هم اکنون نیز مشاغل گفته شده و امثال آن رونق کمتری نسبت به گذشته دارند. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا هر شغلی که به ورطه ی نابودی کشانده شود، یک جایگزین مناسب به جای آن روی کار خواهد آمد.

حتما جهت تکمیل مطالب این مقاله، صفحات سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان، سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون و با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم را مطالعه کنید/

ویدئو بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

در این راستا می توانید از تجربیات مشاورین شرکت هولدینگ الست گروپ، بهره مند شوید. شرکت هولدینگ الست گروپ، بهترین شرکت برای مشاوره سرمایه گذاری به شمار می آید. شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران کدامند؟

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران کدامند؟
بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران کدامند؟

در این بخش می خواهیم بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را برای شما توضیح بدهیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید؛ بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به شرح زیر می باشند:

تولید کننده محتوا در شبکه های اجتماعی:

تولید کننده محتوا در شبکه های اجتماعی:
تولید کننده محتوا در شبکه های اجتماعی:

همه ما می دانیم که شغل تولید کننده محتوا در شبکه های اجتماعی، از بهترین و آسان ترین شغل های آینده است و امروزه افراد زیادی در آن فعالیت دارند و از این راه زندگی خود را می گذرانند.

این شغل درآمد فوق العاده بالایی دارد، در حالی که برای انجام آن نیز به خواندن درس و تخصص آنچنانی نیاز نیست. به همین دلیل، به شدت محبوب شده و مورد توجه همگان قرار گرفته است.

البته طبق پیش بینی های انجام شده، در آینده ای نه چندان دور به محبوبیت و ارزش آن اضافه خواهد شد و به انواع مشاغلی تبدیل می شود که در کشور ما و سراسر جهان بسیار مهم و پر اهمیت می باشد.

امروزه گوشی هوشمند مانند یکی از اعضای بدن شده است و همه افراد از بزرگ و کوچک و پیر و جوان، حداقل دارای یک گوشی همراه متصل به اینترنت هستند. البته وجود اینترنت نیز تاثیر زیادی دارد و سبب می شود تا افراد بیشتر به سمت این وسیله کشیده شوند.

ممکن است در طول روز سوالات و مشکلاتی برای همگان به وجود بیاید

ممکن است در طول روز سوالات و مشکلاتی برای همگان به وجود بیاید یا کسی نیاز ضروری داشته باشد که همه این موارد را می توان با جست و جو کردن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رفع کرد. تقریبا راجع به همه چیز، محتوا سازی صورت گرفته است.

همچنین موضوعات جدیدی نیز همه ساله به وجود می آیند که افراد با محتوا سازی راجع به آن ها می توانند بستر کاری مناسبی برای خود فراهم کنند.

در قرن جدید، تقریبا همه کارهای خود را با گوشی همراه متصل به اینترنت می توانید انجام بدهید مثلا خرید آنلاین، کارهای بانکی، یافتن پاسخ مناسب سوال هایتان که انجام همگی آن ها در بستر اینترنت به سادگی امکانپذیر است.

یکی دیگر از کارهایی که می توانیم با گوشی هوشمند انجام بدهیم، دنبال کردن خبرهای جدید سراسر جهان می باشد. احتیاجی به تلویزیون و موارد دیگر نیست؛ زیرا صفحات خبری بسیاری وجود دارند که با دنبال کردن آن ها، همه روزه می توانید خبرهای داغ و تازه را مشاهده کنید.

این موضوع در آینده قطعا اهمیت بیشتری پیدا می کند و افراد باید نیروهای بیشتری را برای افزایش تولید محتوا به کار بگیرند.

شغل هایی که در این دسته قرار می گیرند، باید دارای برخی ویژگی های مشترک باشند

شغل هایی که در این دسته قرار می گیرند، باید دارای برخی ویژگی های مشترک باشند، مثلا برخورداری از خلاقیت در موفقیت چنین شغل هایی بسیار مهم می باشد یا به کار گرفتن نوآوری، به گونه ای که مخاطبان را به خوبی جذب کنید.

همچنین ایده پردازی و مهارت در نوشتن نیز می تواند تاثیر زیادی در پیشرفت شما داشته باشد. نویسندگی یک حرفه قدرتمند است و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین تفاوت چندانی ندارد که درتوییتر، متن های خود را انتشار دهید و یا عکس و فیلم های خود را در اینستاگرام و پینترست در معرض دید همگان قرار دهید.

البته ویدیوهای یوتیوب نیز از درآمد قابل توجهی برخوردار هستند. منظور ما از بیان این جمله این می باشد که زمینه فعالیت و شبکه اجتماعی مهم نیست.

اگر از مهارت و خلاقیت بالا برخوردار باشید، می توانید در هر شبکه اجتماعی به موفقیت برسید.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران هستید و می توانید با کمک هولدینگ الست گروپ به عنوان بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری، شغل مناسب با روحیات خود را انتخاب کنید. همچنین شغل هایی که در این دسته قرار می گیرند، تنوع بالایی دارند مانند: بلاگری، آموزش، معرفی کسب و کار و تاسیس فروشگاه آنلاین.

دیجیتال مارکتر:

دیجیتال مارکتر:
دیجیتال مارکتر:

گستردگی بازار دیجیتال مارکتر بر هیچ کس پوشیده نیست و به راحتی می توان در این شغل به درآمد مطلوب رسید. اغلب کسانی که در سئو، شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و … فعالیت دارند Tدیجیتال مارکتر نامیده می شوند‌.

مشاغلی که در این دسته قرار می گیرند، بسیار خاص می باشند و داشتن خلاقیت و بازاریابی و غیره در آن به تنهایی کافی نیست، بلکه باید از استراتژی های قدرتمندتری بهره بگیرید. این صنعت جزو بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران محسوب می شود و شرایط فراوانی برای توسعه و رشد آن لازم است.

کسی که یک دیجیتال مارکتر حرفه ای و توانا است، لیو را توسط شبکه های اجتماعی به تولید می رساند و برند را برای دستیابی و ساختن آگاهی ایجاد می نماید.

کانال های دیجیتالی که از آن ها صحبت کردیم، عبارتند از:

  • وبسایت شرکت
  • شبکه های اجتماعی
  • سئو (بهینه سازی و رتبه بندی موتورهای جست و جو)
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات آنلاین
  • وبلاگ های شرکتی

برخورداری از قدرت تحلیلگری بالا برای دیجیتال مارکترها بسیار مهم می باشد. چون باید ذهن خود را خالی نگهدارند و شرایط را با دقت کافی تجزیه و تحلیل نمایند و راهکارهای اساسی را به کار بگیرند. بهبود عملکرد کانال های گفته شده در بالا کاملا به قدرت تحلیل کنندگی و راه حل های دیجیتال مارکترها بستگی دارد.

کسانی که در این حرفه مشغول به انجام فعالیت هستند، هم می توانند از اعضای یک بخش بزرگ باشند و هم می توانند سرپرستی تمام بخش را بر عهده بگیرند و به پیشرفت و توسعه آن کمک کنند. شرکت های کوچکی که در این دسته بندی قرار می گیرند، دارای مدیر عمومی یا فرد متخصص هستند.

اما شرکت هایی که بسیار بزرگ هستند، همه مسئولیت های موجود در آن را در میان کل پرسنل و یا بخش های گوناگون شرکت پخش می نمایند.

اگر قصد دارید تا یکی از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را به دست بیاورید، بهتر است با بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری به نام هولدینگ الست گروپ مشورت کنید و به موارد زیر تسلط زیادی داشته باشید که عبارتند از:
  • پرفورمنس مارکتینگ
  • بهینه سازی موتور جست و جو یا SEO
  • بازاریابی موتور جست و جو یا SEM
  • طراح کمپین های تبلیغاتی
  • بازاریابی محتوا
  • آنالیز محتوا با گوگل آنالیتیکس
  • مدیریت شبکه های اجتماعی

مشاوره توسعه دیجیتال کسب و کار:

مشاوره توسعه دیجیتال کسب و کار:
مشاوره توسعه دیجیتال کسب و کار:

از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران، مشاوره توسعه دیجیتال کسب و کار می باشد. در دیجیتال مارکتینگ و بیزنس های آنلاین، مشاغل زیادی رشد و توسعه پیدا می کنند و مشاغل سنتی نیز باید از این موضوع پیروی نمایند و روندی رو به رشد داشته باشند تا از دیگر کسب و کارها عقب نمانند.

به همین خاطر، مشاغل این چنینی در وهله اول نیاز به یک مشاور کاربلد و زبده در زمینه توسعه دیجیتال دارند تا بتوانند تا جای ممکن به رونق کسب و کار خود بپردازند.

کسانی که در حوزه مشاوره توسعه دیجیتال مشغول به کار هستند، قطعا باید اطلاعات به روز و پر اهمیتی در زمینه های مختلف کاری داشته باشند و راهکارهایی که به مخاطبان خود می دهند، طبق آخرین متد روز دنیا باشد.

بنابراین حساسیت این شغل بالا است و به طور دائم باید در حال به روز کردن اطلاعات خود در بخش دنیای دیجیتال باشید. در این صورت می توانید به راحتی ترندها را ارزیابی کرده و یک راهکار عالی به متقاضیان پیشنهاد دهید.

معمولا مشاوران باتجربه از راه حل هایی استفاده می کنند که مخصوص همان بیزنس باشد

معمولا مشاوران باتجربه از راه حل هایی استفاده می کنند که مخصوص همان بیزنس باشد تا فرصت های لازم برای تغییر شیوه های سنتی به مدرن به وجود بیاید.

البته یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری، هولدینگ الست گروپ می باشد که با کمک آن قادر خواهید بود تا وارد کسب و کارهای دیجیتال شوید. شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

راه اندازی سایت، کار در دفتر و فعالیت در شبکه های اجتماعی، جزو شیوه هایی هستند که مشاوران توسعه دیجیتال می توانند از آن ها برای جذب مشتری استفاده کنند.

همچنین فردی که در این حرفه فعالیت می کند و خودش را مشاور حرفه ای معرفی می کند، باید در ابتدا قدرت را از راه های مختلف به مشتریان نشان بدهد؛ در واقع مخاطبان او باید کسانی باشند که می خواهند او را الگوی خود انتخاب کنند.

بنابراین باید در فضای آنلاین و دیجیتال بسیار فعال باشند. برند سازی دیجیتالی برای مشتریان نیز از وظایف دیگر این افراد می باشد.

چون برند سازی سبب می شود تا محصول آن ها شناخته تر شده و هویت پیدا کند. در نتیجه تعداد مشتریان و فروش آن ها بالاتر برود. راه اندازی کمپین های بازاریابی هم با کمک این افراد صورت می گیرد.

توسعه دهنده هوش مصنوعی:

توسعه دهنده هوش مصنوعی:
توسعه دهنده هوش مصنوعی:

امروزه متخصصان بسیاری در زمینه هوش مصنوعی مورد نیاز هستند، چون هر چقدر که در این حوزه پیشرفت حاصل می شود، میزان تولید و طراحی آن بالا می رود. در نتیجه باید متخصصین بیشتری استخدام کرد تا بتوانند از عهده انجام آن بربیایند.

همچنین کشور ما در رابطه با این موضوع هنوز به جایگاه مطلوبی دست نیافته است و پیشرفت و قرارگیری آن در میان بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران احتمال فراوانی دارد. پس نیروی کار در این حوزه بسیار بیشتر از گذشته احساس خواهد شد.

شغل های پرسود زیادی وجود دارند که در حالت اشباع شده قرار دارند

شغل های پرسود زیادی وجود دارند که در حالت اشباع شده قرار دارند، در حالی که این صنعت حالا حالاها با اشباع شدن فاصله دارد. همزمان با پیشرفت تکنولوژی در این روزها، طلب کردن افراد متخصص در زمینه هوش مصنوعی نیز در حال افزایش است.

فرصت های جدید بسیاری در این بین ایجاد می شود و در مقابل، مشاغل زیادی به ورطه نابودی کشانده می شوند. هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ در طول ۱۰ سال دیگر توسعه فراوانی پیدا می کنند و در آن زمان درخواست های استخدام متخصصان هوش مصنوعی نیز بالاتر می رود؛ به طوری که این افراد به سادگی صاحب شغل می شوند و مانند بسیاری از حرفه های پردرآمد، حقوق تقریبا بالایی دریافت می کنند.

همچنین کسانی که در زمینه AI تخصص کامل دارند، شبکه های عصبی و الگوریتم ها را بهبود می بخشند و پروژه های گوناگون را قبول می کنند.

بنابراین تفاوتی ندارد که پروژه مورد نظر ضعیف و ساده یا سخت و پیچیده باشد، به هر حال تمامی آن ها توسط متخصصان حل و فصل می شود اما باید علم و آگاهی خود را در موارد زیر بالا ببرند که عبارتند از:
  • ریاضی، آمار و جبر خطی
  • علوم کامپیوتر
  • تکنولوژی اطلاعات
  • معماری شبکه های عصبی
  • سرمایه گذاری
  • و …

و البته به زبان های گوناگون برنامه نویسی زیر آشنایی کامل داشته باشند:

  • پایتون Python,
  • جاواJava,
  • C++
  • R
  • Lisp
  • Prolog

همان طور که متوجه شدید، کسب علم و دانش برای موفقیت در این زمینه بسیار ضروری می باشد اما همه چیز به این موارد ختم نمی شود؛ چرا که باید علاوه بر موارد بالا، در حل مسائل گوناگون مهارت بالایی داشته باشند.

همچنین تفکر خلاقانه، برقراری ارتباط موثر و دانش صنعتی نیز برای متخصصان لازم می باشد. به طور کلی آن ها به طور دائم باید آموزش و یادگیری را تجربه کنند و خود را به روز نگه دارند.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری هولدینگ الست گروپ، در این زمینه شما را بهتر یاری کرده و بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را به خوبی برای شما تحلیل می کند. شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

توسعه دهنده ماشین لرنینگ:

توسعه دهنده ماشین لرنینگ:
توسعه دهنده ماشین لرنینگ:

در ادامه بحث هوش مصنوعی، باید به ماشین لرنینگ یا یادگیری ماشینی اشاره کنیم که جزو بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران خواهد بود.

البته این صنعت نسبت به هوش مصنوعی دارای پیچیدگی های بیشتری است. کسانی که تخصص هوش مصنوعی را دریافت کرده اند، می توانند ربات بسازند و آن ها را برنامه ریزی نمایند.

اما در صنعت ماشین لرنینگ، متخصصان توانایی آن را دارند که هوشی بسازند تا به صورت اتوماتیک از مهارت یادگیری خود استفاده کند و در فکر کردن و تصمیم گیری، شباهت های زیادی به انسان ها داشته باشد.

توضیحاتی که در این بخش ارائه کردیم، نشان از پیچیدگی کامل این حرفه دارد و حساسیت و دشواری زیادی برای موفقیت در آن نیاز می باشد. در کشور ما تعداد متخصصین این صنعت اندک است و باید با افزایش آن ها به رشد این حرفه کمک کرد تا از کشورهای دیگر عقب نمانیم و زندگی راحت تری را تجربه کنیم.

همچنین برخورداری از مهارت ها و توانایی های گوناگون در این حرفه بسیار پر اهمیت است که سختی و دشواری های زیادی را برای یادگیری آن ها باید تحمل کرد.

مثلا علوم ریاضی، آمار، احتمال و کامپیوتر را باید به صورت پیشرفته یاد بگیرید و علاوه بر آن باید به یادگیری فاکتورهای زیر بپردازید که عبارتند از:
  • رگرسیون خطی و لجستیک
  • خوشه بندی
  • درخت تصمیم
  • جنگل تصادفی
  • CART
  • Apriori
  • K_means
  • و …

فقط یادگیری عنوان های بالا کافی نیست و دانش بسیاری برای این صنعت لازم است. مثلا برنامه نویسی R و پایتون نیز جزو واجبات می باشد. همچنین باید با ساختمان داده، طراحی الگوریتم و معماری کامپیوتر هم آشنایی کامل داشته باشید.

اصول بیگ دیتا نیز در این شغل حائز اهمیت می باشد

اصول بیگ دیتا نیز در این شغل حائز اهمیت می باشد. چون داده هایی که با آن ها برخورد خواهید داشت را بهتر می توانید به کار بگیرید. ذخیره بیگ دیتا، فراخوانی و پذیرش آن به متخصصان در این زمینه یاری می بخشد. همچنین شغل های زیادی با این صنعت ارتباط دارند مانند:

مهندس ماشین لرنینگ، دانشمند رباتیک، مهندس دیپ لرنینگ، دانشمند داده و متخصص بینایی ماشین. شما می توانید توسط شرکت مشاوره سرمایه گذاری هولدینگ الست گروپ، راجع به بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران اطلاعات جامع تری کسب کنید. شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

صرافی ارز دیجیتال:

صرافی ارز دیجیتال:
صرافی ارز دیجیتال:

امروزه ارزهای دیجیتال به خوبی در حال توسعه و رشد هستند و ارزش آن ها به صورت لحظه ای در حال افزایش می باشد. رمزارزها علاقه مندان بسیاری دارد و افراد زیادی تمایل به فعالیت در این صنعت دارند.

این موضوع به همراه دلایل دیگر سبب پیدایش صرافی های ارز دیجیتال می باشد. اگر نمی دانید صرافی ارز دیجیتال چیست، بهتر است بگوییم که به صورت وبسایت و اپلیکیشن هایی، به مردم عرضه می شوند تا بتوانند ارزهای دیجیتال خود را دخیره کرده یا به فروش برسانند.

سایت بایننس

امروزه اشخاصی که با این صنعت در ارتباط هستند سایت بایننس را انتخاب می کنند؛ اما در آینده ای نزدیک، تعداد سایت های داخلی و استفاده از آن ها افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه نیز تعداد چنین سایت هایی کم نیست ولی اغلب مردم ترجیح می دهند تا از همان سایت های معتبر خارجی بهره ببرند.

ارزهای دیجیتال دنیای خود را دارند و فرصت های بی شماری نصیب افراد می کنند. به همین خاطر در آینده، توسعه ای چشمگیر خواهد داشت. با توسعه این صنعت، میزان تراکنش نیز به بالاترین حد خود می رسد و کسانی که صرافی آنلاین تاسیس کرده بودند، به درآمد قابل توجهی خواهند رسید.

در صورتی که بتوانید به خوبی تبلیغات را برای شغل خود انجام بدهید و برندسازی کنید، مردم نیز به شما اعتماد کرده و برای انجام کارهای خود به شما مراجعه می کنند. بنابراین به سود بالایی دست پیدا می کنید.

صرافی های ارز دیجیتال، شغل خود را به دو صورت پیش می برند که عبارتند از:

  • کاربرانی که صرافی شما را انتخاب کرده اند، اگر بخواهند ارزهای دیجیتال را خرید و فروش نمایند، با خود شما وارد معامله می شوند.
  • یا اگر بخواهند با فروشندگان و خریداران دیگر معامله انجام بدهند، به شما درصدی از آن تعلق پیدا می کند.

البته موردی که در ابتدا ذکر شد، در صرافی های ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و مورد دوم در صرافی های خارجی بیشتر به چشم می خورد.

این نکته دارای اهمیت بالایی برای افراد است که قصد دارند تا صرافی تاسیس کنند. انجام معامله بین خود اشخاص می تواند برای شما سود بیشتری به همراه داشته باشد.

میزان کارمزد، حجم معاملات بالا، امنیت قابل قبول و رابط کاربری ساده، از ویژگی های یک صرافی خوب و مطلوب است.

اگر اپلیکیشن نداشته باشید و قیمت های دقیق لحظه ای ارزها را اعلام نکنید، نمی توانید در شغل خود به جایگاه های بالا برسید، همچنین اگر کارمزد خود را بیش از حد بالا ببرید و تعداد معدودی از ارزها را در لیست خرید و فروش خود قرار بدهید، مردم برای دفعات بعدی صرافی شما را انتخاب نخواهند کرد.

برای این که این شغل را به خوبی مدیریت کنید، بهتر است تا با شرکت مشاوره سرمایه گذاری هولدینگ الست گروپ مشورت نمایید و بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را به خوبی بشناسید.

متخصصان حوزه اینترنت اشیا:

متخصصان حوزه اینترنت اشیا:
متخصصان حوزه اینترنت اشیا:

این صنعت نیز در پیش بینی بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران قرار گرفته است. این شغل هنوز در کشور ما به درستی وجود ندارد اما احتمال می رود تا در آینده وجود آن بسیار پر رنگ تر شود.

چون اینترنت همه روزه در حال پیشرفت است و روز به روز وسایل بیشتری با اتصال به آن توسعه پیدا می کند؛ بنابراین مشاغل متخصصان حوزه اینترنت اشیا هم در کشور ما بیشتر نیاز می شوند.

زمانی که تعداد اشیاء منزل و محیط اطراف که با اتصال به اینترنت کار می کنند بیشتر شود، باید افرادی را نیز در دست داشته باشیم که بتوانند به تعمیر و تنظیم آن ها بپردازند. البته اگر امنیت را هم در نظر بگیریم، حفاظت از آن ها نیز ضروری است.

مشورت با شرکت هولدینگ الست گروپ که به نوعی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد، شما را در انتخاب بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران کمک می کند.

پس با مراجعه به مشاورین شرکت هولدینگ الست گروپ، هر چه زودتر قادر خواهید بود تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به موفقیت برسید. شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

متخصصان بلاکچین:

متخصصان بلاکچین:
متخصصان بلاکچین:

متخصصان بلاکچین یکی از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران می باشد که وابستگی ملموسی به شغل های دیگر دارد که یکی از آن ها، رمزارزها است. با زیاد شدن اهمیت رمزارزها و اشخاصی که با آن ها سر و کار دارند، باید متخصصان بلاکچین نیز افزایش پیدا کنند.

مثلا تحلیلگران و تریدرها که در صنعت رمزارزها فعالیت گسترده ای دارند و باعث می شوند تا نیاز به تخصص بلاکچین بیشتر از پیش در کشور احساس شود.

اگر می خواهید دارایی های دیجیتال خود را انتقال بدهید، باید از روش یا فضای بلاکچین بهره ببرید

اگر می خواهید دارایی های دیجیتال خود را انتقال بدهید، باید از روش یا فضای بلاکچین بهره ببرید؛ زیرا دارای امنیت فوق العاده ای است و منتقل کردن دارایی ها توسط آن تضمین شده می باشد. از طرفی هیچ سازمانی حق دخالت در انتقالات این روش را ندارد.

بهتر است بدانید که بلاکچین تحت نظر سازمان های مخصوصی نمی باشد و ایمنی بانک ها را ندارد ولی جای نگرانی نیست و می توان آن را با احتیاط استعمال کرد.

همچنین شما پایگاه داده ای که در بلاکچین موجود است را نمی توانید دوباره بنویسید و یا تغییر و تحولاتی در اطلاعات ذخیره شده آن ها ایجاد کنید. به همین علت اطلاعات ثبت شده در آن دائمی و همیشگی خواهند بود.

همان طور که مشاهده می کنید، میزان پیچیدگی در این صنعت و پروتکل های آن نیز بسیار است و باید متخصصان حرفه ای وظیفه مدیریت آن را بر عهده بگیرند که البته باید با عنوان های زیر آشنایی کامل داشته باشند که عبارتند از:
  • استخراج یا ماینینگ
  • تشکیل زنجیره بلوک
  • ذخیره سازی اطلاعات

انجمن بلاکچین در کشور ما در سال های اخیر راه اندازی شده است و به همین خاطر احتمال می رود که این صنعت در آینده رونق بیشتری پیدا کند.

اگر بخواهیم کاربردهای این حرفه را در صنایع دیگر نام ببریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حمل و نقل دریایی
  • فناوری مالی
  • پزشکی
  • پرداخت الکترونیکی
  • بانکداری
  • بهداشت و درمان
  • قانون کپی رایت
  • انتخابات
  • اینترنت اشیا

افیلیت مارکتینگ:

افیلیت مارکتینگ:
افیلیت مارکتینگ:

این شغل نیز امروزه علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است و یکی از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به حساب می آید.

نام دیگر آن همکاری در فروش می باشد و یک روش جدید برای پولسازی است که محبوبیت زیادی در میان اشخاص دارد. در کشورهای خارجی، سال هاست که انجام می گیرد و در کشور ما نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این شغل به نوعی سیستم همکاری در فروش به حساب می آید که داشتن تخصص و یا مدرک خاصی احتیاج ندارد و همه می توانند محصولات شرکت مورد نظر را تبلیغ کنند و به مشتریان فراوانی معرفی نمایند.

گرفتن حقوق در این صنعت به صورت پورسانتی با سقف نامحدود می باشد

گرفتن حقوق در این صنعت به صورت پورسانتی با سقف نامحدود می باشد. فرد با دریافت کمیسیون به طور نامحدود می تواند کسب و کار خود را بیشتر از حد انتظار توسعه ببخشد و به درآمدزایی بالا برسد. همچنین در مطالب زیر به برخی از مزیت های این شغل اشاره می کنیم:

  • می توانید پورسانت های بالا دریافت نمایید.
  • ساعت کاری در دست خودتان است.
  • سن و سال شما اهمیتی ندارد و حتی نوجوان هایی که سن کمی دارند نیز می توانند در این حرفه تعامل و همکاری داشته باشند.
  • می توانید کالاها و خدمات گوناگون را به مشتریان معرفی نمایید.

این شغل در سرتاسر جهان رواج دارد

این شغل در سرتاسر جهان رواج دارد و حتی اشخاص مشهور و معروف نیز برای افزایش درآمد زایی در این حرفه فعالیت مستمر و مفید دارند مانند: سلبریتی ها، فوتبالیست ها و … این افراد خدمات و کالاهای شرکت های دیگر را تبلیغ کرده و از این طریق دستمزدهای بالایی به دست می آورند.

البته از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، سایت و وبلاگ نیز می توانید به معرفی محصولات مورد نظر خود بپردازید. شرکت های مشاوره سرمایه گذاری فراوانی در کشور ما در حال فعالیت هستند که هولدینگ الست گروپ جزو برترین ها در این حوزه محسوب می شود و بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را به راحتی به شما معرفی می نماید.

طراحی سایت:

طراحی سایت:
طراحی سایت:

شغل طراحی سایت نیز از گذشته تا کنون بسیار پراهمیت بوده است و امروزه نیاز به متخصصین این حوزه بیشتر از گذشته احساس می شود؛ زیرا استفاده از اینترنت و دنیای مجازی افزایش قابل توجهی داشته است.

البته در آینده نیز شاهد توسعه بیشتر آن خواهیم بود. اگر می خواهید طراحی سایت را یاد بگیرید، باید ابعاد گوناگون آن را آموزش ببینید و تبدیل به یک متخصص حرفه ای شوید.

پس از یادگیری آموزش ها، به عنوان یک طراح و متخصص قادر خواهید بود تا پروژه های فریلنسری را قبول کنید و یا به استخدام شرکت های معتبر دربیایید.

این شغل حاوی دو قسمت جداگانه است

همچنین این شغل حاوی دو قسمت جداگانه است که یک قسمت آن مربوط به کارهای زیباسازی سایت می باشد و فرد متخصص وظیفه دارد تا ظاهر سایت را به عالی ترین شکل ممکن دربیاورد و یک قسمت دیگر آن طراحی کدهای سرور و کدگذاری ها می باشد که باید توسط این افراد به انجام برسد.

در واقع کسی که قسمت دوم طراحی سایت را انجام می دهد، مدیریت پشت صحنه آن را نیز برعهده می گیرد. شما می توانید توسط شرکت مشاوره سرمایه گذاری هولدینگ الست گروپ به رونق کسب و کار خود کمک کنید و با بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به راحتی آشنا شوید.

همچنین شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

ساخت بازی موبایل:

ساخت بازی موبایل:
ساخت بازی موبایل:

یکی دیگر از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران، ساخت بازی موبایل است که محدود به شرایط و سنین خاصی نمی باشد؛ زیرا همگان می توانند با یک گوشی هوشمند، چنین بازی هایی را نصب کرده و با آن سرگرم شوند.

این شغل از آینده دارترین مشاغل در آینده پیش بینی شده است و طرفداران بسیاری نیز دارا می باشد. استفاده از ایده های جهانی برای ایرانیان ضروری نیست! می توان با به کارگیری بازی های قدیمی و سنتی که در گدشته رواج داشت، یک بازی آنلاین و خاطره ساز طراحی کرد و آن را به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار داد.

ساخت بازی درآمدزایی فوق العاده ای برای متخصصین این حوزه در پی دارد و تا کنون به آن صورت پیشرفت چشمگیری در این صنعت مشاهده نشده است و علاقه مندان فرصت های بی شماری را در اختیار دارند. برای ساخت بازی خودتان، می توانید از شرکت مشاوره سرمایه گذاری هولدینگ الست گروپ مشورت بگیرید و به سود قابل توجهی برسید.

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران چه ویژگی هایی دارند؟
بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران چه ویژگی هایی دارند؟
  • عدم محدودیت در درآمد زایی
  • در برخی از مشاغل می توانید بدون محدودیت زمانی فعالیت کنید.
  • راحتی و آسانی
  • در بعضی از مشاغل نیز رده سنی افراد مهم نمی باشد.

تغییرات مشاغل در ایران از گذشته تا کنون چگونه صورت گرفته است؟

تغییرات مشاغل در ایران از گذشته تا کنون چگونه صورت گرفته است؟
تغییرات مشاغل در ایران از گذشته تا کنون چگونه صورت گرفته است؟

امروزه مشاغل زیادی از بین رفته اند و شغل های جدیدی جایگزین آن ها شده است یا همان مشاغل توسعه پیدا کرده و به صورت مدرن تری در حال انجام هستند. دلیل به وجود آمدن شغل های جدید شاید شرایطی بوده است که درآمد زایی از طریق آن ها را آسان تر نموده است.

در زمان های گذشته یک سوال معروف وجود داشت که جواب آن از بیان همه افراد یکسان بود. وقتی که از کسی می پرسیدند چگونه پولدار شویم؛ به طور قطع جواب این گونه بود:

باید درس بخوانیم و دکتر و مهندس شویم! البته در آن زمان هنوز چنین شغل هایی اشباع نشده بودند و افراد با تکمیل تحصیلات خود می توانستند به سرعت شاغل شده و به درآمدزایی بی نظیری برسند.

در جهان امروزی متقاضیان زیادی دانشجوی این رشته ها هستند و تعداد دکتر و مهندس ها در کشور ما به بی شمار رسیده است

در جهان امروزی متقاضیان زیادی دانشجوی این رشته ها هستند و تعداد دکتر و مهندس ها در کشور ما به بی شمار رسیده است.

این به آن معنا نیست که درس خواندن در این رشته ها آینده ای ندارد، اتفاقا اگر افراد بتوانند مهارت بالایی در شغل خود کسب کنند، به درآمد شایان توجهی خواهند رسید.

توسعه اینترنت سبب شده است تا شغل های سنتی که در گذشته وجود داشتند، ظاهری امروزی به خود بگیرند و برای فعالیت یا فروش از بستر اینترنت بهره بگیرند.

لازم نیست مانند قدیم حتما مغازه اجاره کنید، بلکه داشتن یک سایت یا پیج کافی می باشد تا بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید. مهم ترین چیزی که مشاغل گوناگون را تغییر داده است، به وجود آمدن اینترنت و استفاده گسترده از آن می باشد؛ زیرا شغل های بسیاری به آن وابستگی پیدا کرده اند.

به همین خاطر همه افراد با هر توانایی می توانند از این فضا به خوبی بهره بگیرند و به کمک شرکت مشاوره سرمایه گذاری هولدینگ الست گروپ، کسب و کار خود را هر چند کوچک راه اندازی نمایند و حتی از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران نیز استفاده کنند. شما می توانید علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به چه مواردی نیاز دارند؟

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به چه مواردی نیاز دارند؟
بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به چه مواردی نیاز دارند؟

آشنایی با اینترنت

همه شغل هایی که در پاراگراف های قبلی توضیح دادیم، نیاز مبرم به اینترنت دارند و بدون آن نمی توانید کاری از پیش ببرید. پس باید قبل از وارد شدن به آن ها فضای اینترنت را به طور کامل بشناسید و نحوه کار کردن با آن را به خوبی یاد بگیرید و به طور کلی باید به تمام جزئیات کار خود توجه کنید. تعداد کسب و کارهای موفقی که در کشورهای گوناگون به صورت آنلاین راه اندازی شده است، فراتر از حد تصور است.

همچنین بیشتر آن ها دارای درآمدهای نجومی می باشند. البته در دنیا دیگر کسی وجود ندارد که با مفهوم اینترنت آشنا نباشد. نسل جوان که معمولا از بدو تولد با این تکنولوژی آشنایی پیدا کرده اند و با افزایش سن میزان فعالیت و آشنایی آن ها با این فضا نیز بیشتر شده است.

همچنین اشخاص پیر و میانسال هم برای برقراری ارتباط با دیگران و حتی فعالیت های کاری، از این بستر مجازی به طور کامل بهره مند می شوند‌. با شناخت هر چه بیشتر اینترنت و جنبه های مختلف آن، احتمال موفقیت در مشاغل گوناگون بالا می رود و توجه به جزئیات را راحت تر می کند.

آشنایی با هدف شغل

در همه مشاغل باید با هدف و برنامه ریزی مطلوب پیشروی کرد. توجه به هدف در طول مسیر بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر شغل همکاری در فروش را انتخاب نموده اید، باید در وهله اول یک هدف مالی ثابت برای خود مشخص نمایید تا بتوانید در رابطه با آن تلاش کرده و به موفقیت برسید.

زمانی که هدف خود را تعیین کردید، می توانید انواع کالاها و خدماتی را انتخاب کنید که شما را برای رسیدن به هدف یاری می کنند. اگر از استعداد بازاریابی به خوبی بهره مند هستید و می توانید افراد مختلف را برای خرید محصولات خود ترغیب نمایید، قطعا سود مطلوبی به جیب خواهید زد.

ایده پردازی مناسب

انسان های عادی بی تفاوت هستند و به ایده خاصی فکر نمی کنند؛ در حالی که اشخاص موفق دائما ایده ها و خلاقیت های جدیدی در دهن خود می پرورانند. در شغل های امروزی نیز برخورداری از ذهن خلاق و متفکر، یک امتیاز مثبت برای افراد محسوب می شود و به کمک آن ها می توانند به درآمد زایی قابل توجهی برسند.

به عنوان مثال کسانی که در حوزه تریدری فعالیت مستمر دارند، از تکنیک های خاص و جدیدی برای ترید کردن بهره می برند. آن ها با توجه به خلاقیت های خود و کار و تجربه های به دست آمده، تکنیک های جدیدی را خلق می کنند‌. برای این که افراد تریدر به طور دائمی به درآمد و سود مناسبی برسند، باید همیشه تکنیک منحصر به فرد خود را داشته باشند.

اهمیت تلاش

شما به هر حوزه ای که رجوع کنید، نمی توانید بدون تلاش مستمر به موفقیت برسید، تلاش و ممارست بر آن یکی از مهم ترین نیازهای بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران می باشد. همه شغل هایی که در مطالب قبلی برایتان شرح دادیم، بدون تلاش و کوشش، راه به جایی نخواهند برد.

اما فقط تلاش کردن کافی نیست و شما موظف هستید تا با یادگیری جدیدترین مطالب و تکنیک ها، همواره به روز باشید و از اطلاعات روز دنیا با خبر شوید. مثلا کسانی که در طراحی سایت مشغول هستند، برای به روز کردن سایت ها باید اطلاعات دقیقی داشته باشند.

یا کسانی که همکاری در فروش را انتخاب کرده اند نیز باید محصولات خود را طبق نیاز روز مردم کشور خریداری کرده و به فروش برسانند. همچنین باید از شیوه های جدید برای تبلیغات برند خود استفاده کنند تا با افزایش مشتریان، پورسانت بالاتری دریافت نمایند.

همچنین دریافت راهنمایی از هولدینگ الست گروپ به عنوان بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری، برای افزایش کمیسیون شما در همه مواقع امکانپذیر می باشد.

تاثیر صنعت بر مشاغل در گذر زمان چیست؟

تاثیر صنعت بر مشاغل در گذر زمان چیست؟
تاثیر صنعت بر مشاغل در گذر زمان چیست؟

یکی از شغل های محبوب و پر درآمد در گذشته، تجارت به حساب می آمد. اما اغلب افراد جامعه به کشاورزی و دامداری مشغول می شدند.

تجارت و موارد دیگری که گفته شد، همگی به شیوه های قدیمی و سنتی انجام می شدند، اما با روی کار آمدن صنایع مختلف به دلیل توسعه تکنولوژی، شغل های سنتی قدیمی نیز دستخوش تغییرات گوناگون شدند و به مشاغل امروزی تبدیل شدند.

چون کشاورزی و دامداری به حالت مکانیزه درآمدند و برای سرعت بخشیدن به روند آن ها، استفاده از ابزارهای صنعتی رواج پیدا کرد. بدین ترتیب تمامی روش های سنتی و دشوار کنار گذاشته شد و مشاغل نام برده شده به شکل مدرن امروزی درآمدند.

به دلیل به وجود آمدن موج عظیم صنعت و تکنولوژی، مخالفان دنیای مدرن نیز دوام زیادی نیاوردند و در انتها خود را همرنگ جماعت کردند.

تاثیر نگرش مردم جامعه بر مشاغل گوناگون چیست؟

تاثیر نگرش مردم جامعه بر مشاغل گوناگون چیست؟
تاثیر نگرش مردم جامعه بر مشاغل گوناگون چیست؟

یکی از اساسی ترین مواردی که روی ایجاد تغییر و تحول مشاغل بسیار حائز اهمیت می باشد، تاثیر نگرش و تفکر مردم به علاوه فرهنگ جوامع می باشد.

به عنوان مثال اگر در یک جامعه توجه به زیبایی و کارهای مربوط به آن بسیار زیاد است، پس کسانی که در این راستا مشغول هستند، سود مطلوبی به دست می آورند و در دسته مشاغل پر درآمد قرار می گیرند.

همچنین اگر در جامعه دیگر توجه به سلامت فردی مهم ترین چیز از نظر مردم باشد، قطعا شغل پزشکی و مشاغل وابسته به آن از درآمد خوبی برخوردار خواهند بود. پس نگرش افراد جامعه باعث ایجاد احتیاجات آن ها می باشد.

در واقع انتظار هر چیزی را که داشته باشید چه در حال و چه در زمان آینده، همان اتفاق می افتد. چون به هر چیزی که توجه نشان بدهید، آن چیز نیز به شما توجه نشان میدهد.

چه تغییراتی باید در مشاغل قدیمی ایجاد شود؟

چه تغییراتی باید در مشاغل قدیمی ایجاد شود؟
چه تغییراتی باید در مشاغل قدیمی ایجاد شود؟

گرایش مردم به مشاغل متفاوت بستگی به زمان دارد. چون در جهان امروزی، شغل های سنتی دیگر طرفداران زیادی ندارند و باید با ایجاد تغییرات به خصوص سعی در به روز کردن مشاغل و یا جایگزین کردن آن ها داشته باشیم.

همچنین برای این که در شغل های امروزی مشغول به کار شوید، باید از شیوه های جدید روز دنیا استفاده کنید تا به درآمدزایی مطلوبی برسید.

اما در مطالب زیر، انواع تغییراتی که باید در شغل های قدیمی لحاظ شوند را برای شما توضیح می دهیم:

  • باید از روش های جدید و امروزی برای ارائه خدمات و محصولات خود استفاده کنید. مثلا فروش غیر حضوری و اینترنتی یکی از آن ها می باشد.
  • استفاده از بازاریابی نوین و دیجیتال مارکتینگ به جای تبلیغات سنتی که هم هزینه زیادی احتیاج دارند و هم انرژی زیادی از افراد طلب می کنند.
  • استفاده از فرآیند اتوماسیون سازی در تولیدات و خدمات
  • افزایش تعامل و همکاری با مشتریان از طریق وبلاگ سایت و دریافت نظرات آن ها

همچنین بیان این نکته ضروری است که ایجاد تغییرات در مشاغل قدیمی باید به گونه ای انجام شود که تعداد نیروی کار انسانی پایین بیاید و ارائه خدمات به شکل گسترده تری صورت پذیرد.

در ضمن با شرکت هولدینگ الست گروپ می توانید تغییرات دلخواه خود را روی مشاغل مورد نظر به سادگی ایجاد کنید و علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نمایید.

چگونه بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را پیدا کنیم؟

چگونه بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را پیدا کنیم؟
چگونه بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران را پیدا کنیم؟

در دنیا از گذشته تا به امروز، شغل ها همواره در حال تغییر یا جایگزین شدن هستند. از اساسی ترین دلایل این امر؛ پیشرفت تکنولوژی، تغییرات اجتماعی، نوع نگرش مردم به محیط پیرامون خود و ایجاد نیازهای نو می باشد.

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران و جهان به شغل هایی گفته می شود که قادر هستند تا ماهیت خود را مانند سابق نگهداری کنند و تحت هر شرایطی، جای پیشرفت زیادی داشته باشند.

نیاز مردم به این شغل ها باید دائمی باشد و دارای بازار فصلی یا موقت نباشد. پیشرفت این مشاغل باید همسو با پیشرفت علم و تکنولوژی باشد و افرادی که در این مشاغل فعالیت می کنند، باید خود و خدماتشان را به روز نگه دارند.

به روزرسانی مشاغل گوناگون باید به گونه ای انجام شود که پیشرفت تکنولوژی سبب نابودی آن نشود

به روزرسانی مشاغل گوناگون باید به گونه ای انجام شود که پیشرفت تکنولوژی سبب نابودی آن نشود و شغل جدیدی را به جای آن جایگزین نکنند.

در این صورت آینده شغلی شما به سرعت دچار آسیب می شود و نمی توانید شرایط جدید را مدیریت کنید؛ در نتیجه با شکست مواجه می شوید. شغل های آینده دار به مشاغلی گفته می شود که هیچ ماشن آلاتی نتواند خدماتی همانند آن به مشتریان ارائه کند.

از آنجا که در سال های اخیر، بسیاری از صنایع از ماشین آلات پیشرفته و اینترنت استفاده می کنند، مشاغل  زیادی به ورطه ی نابودی کشانده شده اند و یا دارای بازار ضعیف با مشتریان اندک می باشند.

مثلا در خط تولید کارخانه های متعددی، شاهد کم شدن کارگران هستیم. چون سیستم های رایانه ای و سامانه های اینترنتی در ادارات و سازمان ها بسیار زیاد شده اند.

کم شدن تعداد کارمندان

همچنین کم شدن تعداد کارمندان هم می تواند مثال مناسبی باشد. اگر به کشورهای پیشرفته دقت کنید، مشاهده می کنید که مشاغل موجود در آن ها به آهستگی در کشور ما به وجود آمده اند یا در حال ایجاد شدن هستند.

بنابراین باید به شیوه های جدید انجام چنین شغل هایی دقت کنیم  تا بتوانیم احتمال موفقیت خود را در کسب و کارها افزایش بدهیم. یکی از وظایف مهم شما، شناسایی بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران و جهان می باشد تا با انتخاب و راه اندازی آن ها بتوانید شغلی را ایجاد نمایید که به نوعی آینده دار باشد و به پیشرفت شما در هر زمینه ای کمک برساند.

دغدغه مالی

به خصوص در زمینه مالی که دغدغه ی افراد زیادی می باشد. همچنین یکی از مهم ترین دلایل آن ها برای ایجاد بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران، موضوع مالی می باشد.

چون زمانی که بتوانند از نظر مالی به خوبی خود و خانواده را تامین نمایند، قادر خواهند بود تا رفاه و آرامش خاطر را به سادگی تجربه کنند و نگران وضعیت آینده خود نباشند.

همچنین با افزایش تعامل و همکاری با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری مانند شرکت هولدینگ الست گروپ، علاوه بر مشاوره سرمایه گذاری، همراه هولدینگ الست گروپ سرمایه گذاری نیز نمایید. همچنین می توانید بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران و جهان را بیابید و در آن ها مشغول به کار شوید.

در پایان توصیه می کنیم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023 را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest