alast logo

بهترین سرمایه گذاری

بهترین سرمایه گذاری

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

بهترین سرمایه گذاری شامل سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات، کالاها و ارزهای دیجیتال است. هر یک پاداش‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

از مناسب ترین شیوه های مهاجرتی که اغلب متقاضیان به منظور سفر به کشورهای خارجی می توانند از آن بهره مند شوند، سرمایه گذاری است. هر کشوری ضوابط خاص خود را برای سرمایه گذاری افراد در نظر می گیرد.

با مراحل این روش در بعضی شرایط، متقاضی امکان وصول تابعیت و همچنین اقامت دائم کشور مقصد را دریافت خواهند کرد. اما بایستی به بازبینی فرآیند خاصی با هدف سرمایه گذاری، اقدامات لازم را انجام داد.

شیوه های متعددی برای انجام این روش مهاجرتی وجود دارد که هر شخصی با توجه به موقعیت خود می تواند مناسب ترین پروسه را برگزیند.

به این ترتیب اغلب ایرانیان در پی تعیین بهترین کشورها برای سرمایه گذاری هستند تا علاوه بر حفظ و افزایش سرمایه اولیه خود، امکان وصول اقامت دائم را از اکثر کشورها به دست آورند.

ویدئو بهترین سرمایه گذاری

البته بنا بر موقعیت اقتصادی، کشورهای متعددی خواستار جذب سرمایه از سرمایه گذاران بین المللی هستند.

لذا، با کمی آگاهی و اطلاع از بازارهای مالی اغلب کشورهای مورد نظر، ایرانیان متقاضی این امکان را دارند که برای سرمایه گذاری، اقدامات لازم را انجام دهند.

در این راستا می توانید با شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت سرمایه گذاری الست گروپ، از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری به شمار می آید.

لطفا از پست سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان دیدن کنید.

اینفوگرافیک بهترین سرمایه گذاری

اینفوگرافیک بهترین سرمایه گذاری
اینفوگرافیک بهترین سرمایه گذاری

شما به همراه شرکت سرمایه گذاری الست گروپ، می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری به ویژه در خارج از کشور، ثبت شرکت می باشد.

با ما همراه باشید تا در خصوص بهترین سرمایه گذاری، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط عمومی سرمایه گذاری در خارج از کشور

شرایط عمومی سرمایه گذاری در خارج از کشور
شرایط عمومی سرمایه گذاری در خارج از کشور

همان طور که گفتیم، از مناسب ترین شیوه های دریافت اقامت در کشورهای پیشرفته و در عین حال صنعتی، سرمایه گذاری است.

اشخاص به منظور وصول اقامت به شیوه فوق، بایستی یکی از انواع سرمایه گذاری مانند خرید سهام کمپانی، احداث کارخانه، ثبت شرکت، کارآفرینی و یا حتی خرید ملک در کشور مورد نظر را با در نظر گرفتن شرایط کلی انجام دهند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در بعضی کشورها مدت مشخصی دارد و دائمی نیست. در اغلب کشورها، پاسپورت فوق به شخص سرمایه گذار فقط تا پنج سال اعطا می گردد.

باید بدانید که در مدت فوق، درخواست کننده سودی از سرمایه گذاری انجام شده دریافت نمی کند و تنها در قبال آن، اقامت کوتاه مدت کشور مورد نظر را وصول می کند.

بعد از پایان مدت گذرنامه، فرد برای تمدید مجدد آن می تواند اقدامات لازم را انجام دهد

هر چند بعد از پایان مدت گذرنامه، فرد برای تمدید مجدد آن می تواند اقدامات لازم را انجام دهد. در رابطه با ایجاد بهترین سرمایه گذاری باید گفت که حداقل مقدار دارایی که شخص برای آغاز این اقدام در کشور مقصد به آن احتیاج دارد، مبلغ قطعی و مشخصی نیست و هر کشور میزان متفاوتی را برای سرمایه گذاری در نظر می گیرد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری این امکان را برای متقاضی فراهم می کند تا فرزندان، همسر و اعضای درجه یک خانواده را هم در این سفر همراه داشته باشد و اقامت کوتاه مدت را برای هر یک از آن ها دریافت کند.

فرصت سرمایه گذاری در بعضی از کشورها مهیا شده است

فرصت سرمایه گذاری در بعضی از کشورها مهیا شده است و در این راستا گواهینامه زبان موثق مانند IELTS یا TOEFL و حتی محدودیت سنی برای این گروه از متقاضیان را از شروط دریافت پاسپورت در نظر نمی گیرند.

اگر چه در برخی موارد همچون کارآفرینی و یا سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، درخواست کننده مهاجرت باید از تحصیلات دانشگاهی مربوطه و سوابق مدیریتی خاص برخوردار باشد. باید گفت که بارزترین مزیت بهترین سرمایه گذاری، کسب اقامت دائم آن کشور است.

با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

بهترین شیوه های سرمایه گذاری در خارج

بهترین شیوه های سرمایه گذاری در خارج
بهترین شیوه های سرمایه گذاری در خارج

در بخش قبلی، بهترین روش های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری را متذکر شدیم.

هر یک از متدهای فوق شرایط خاص خود را دارند که گفتیم هر کشوری شرایط متفاوتی را برای این روش در نظر گرفته است. به طور مثال خرید ملک در کشور Russia نسبت به جمهوری فدرال آلمان متفاوت است.

حتی پروسه ثبت شرکت در Japan در مقایسه با کشور France متفاوت است. به همین منظور بهتر است پیش از هر اقدامی با مشاوران مجرب و خبره ما در شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید تا در این خصوص اطلاعات لازم را کسب کنید.

به منظور آموزش در کشور ایتالیا و یا اشتغال در Brazil اقدامات دیگری صورت پذیرفته که شناخت در مورد هر یک از آن ها امری الزامی است.

سرمایه گذاری با 100 میلیون را لطفا مطالعه نمایید.

در حال حاضر امکان سرمایه گذاری به جغرافیا محدود نمی شود

باید گفت که در حال حاضر امکان سرمایه گذاری به جغرافیا محدود نمی شود. چنانچه شما متقاضی محترم در پی بهترین سرمایه گذاری با رشد آباد و پیشرفته و در عین حال اقتصادی تازه و جدیدی در بازارهای جهانی هستید، شاید قصد سرمایه گذاری در بعضی از آن ها را داشته باشید.

در واقع انجام چنین اقدامی دغدغه های زیادی را برای فرد به دنبال دارد و با وجود ارزهای متعدد، موانع بسیار، یادگیری زبان جدید و دیگر شرایط سخت، باید گفت که این اقدام بزرگ، به مشاوره و تحقیقات گسترده تری نیاز دارد.

افراد دلایل متعددی برای سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی دارند

افراد دلایل متعددی برای سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی دارند، مثلاً بهترین فرصتی که سرمایه گذاران می توانند از آن برخوردار شوند، خرید سهام بین المللی است.

همان طور که همه شما می دانید، بیشتر کمپانی های تولید و فروش لوازم خانگی در کشورهایی همچون برزیل و یا کره جنوبی قرار دارند. از بُعد مدیریتی، این روش در بازارهای بین المللی شیوه ای مطمئن برای متنوع سازی  (Diversification) به شمار می آید.

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری
بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

با این که سرمایه گذاری یکی از بهترین شیوه های مهاجرتی شناخته می شود، اما باید متذکر شد که سرمایه گذاران با آگاهی دقیق و مطمئن از نیازهای اقتصادی کشور مورد نظر، این فرصت را دارند که اقدامات لازم را برای سرمایه گذاری و اقامت دائم از طریق شیوه فوق اخذ کنند.

علاوه بر مزایای ذکر شده در بخش قبلی؛ بهترین سرمایه گذاری در خارج در مقایسه با دیگر معاملاتی که در داخل کشور انجام می شود، سود بیشتری را برای فرد به دنبال دارد.

لذا چنانچه قصد اقامت دائم و یا مهاجرت به کشوری را ندارید، پیشنهادات برون مرزی هم انتخاب مناسبی است.

زیرا این امر سبب می گردد تا شما با گزینه های متعددی همراه باشید، برای این که هنگامی که هدف شما تنها سرمایه گذاری است و قصد اقامت دائم ندارید، علاوه بر انتخاب کشورهای پیشرفته، می توانید تمرکز خود را روی کشورهای در حال توسعه معطوف کنید.

به همین منظور در این راستا به چند ویژگی از بهترین کشورها با هدف سرمایه گذاری اشاره خواهیم کرد:
  • نیاز است تا در ازای قسمتی از سرمایه گذاری که در کشور مقصد در راستای گسترش اشتغالزایی انجام می دهید، ویزای معتبر آن کشور را هم وصول کنید.
  • تقلیل و یا معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاران بین المللی در خارج از کشور، مهمترین مزیت به شمار می آید.
  • شفاف و روشن بودن اقتصاد کشور انتخابی شما برای سرمایه گذاری، مناسب ترین اقدام محسوب می شود.
  • در کشور انتخابی شما، بایستی ایجاد بیزینس پلن و یا کارآفرینی برای سرمایه گذاران، امری راحت و دست یافتنی باشد.

گسترده تر بودن چشم انداز مالی آن کشور

گسترده تر بودن چشم انداز مالی آن کشور، مورد مهم دیگری است که بایستی دقت بسیار به آن شود. در حقیقت پیشرفت مالی در وهله نخست بایستی از طریق مردم آن کشور انجام شود تا به جای نگرانی ها و یا سنجش وام های بانکی، در پی سرمایه گذاری سودآور و در عین حال مطمئن باشید.

دقت به تجارت ها و یا خرید و فروش الکترونیکی هم امری قابل توجه است

دقت به تجارت ها و یا خرید و فروش الکترونیکی هم امری قابل توجه است. به این ترتیب بالا بودن سرعت اینترنت در کشور مقصد و پیشرو بودن سیستم های الکترونیکی می تواند انتخاب مناسب تری باشد.

در انتها خاطر نشان می شویم که دقت به مهمترین نکات ذکر شده در امر بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور، سبب می گردد تا شما سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری را به دنبال داشته باشید.

در این راستا می توانید ضمن مشاوره با شرکت سرمایه گذاری الست گروپ، به همراه این شرکت نیز اقدام به سرمایه گذاری نمایید. شرکت سرمایه گذاری الست گروپ، از بهترین موسسات مشاوره ای برای سرمای گذاری به شمار می آید.

با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟

انواع سرمایه گذاری در خارج از کشور

انواع سرمایه گذاری در خارج از کشور
انواع سرمایه گذاری در خارج از کشور

اساسی ترین مورد در رابطه با سرمایه گذاری در بهترین کشورهای خارجی، به استطاعت مالی فرد اختصاص دارد.

دقت داشته باشید که سرمایه گذاری در هر منطقه از جهان، ممکن است با خطرات و یا زیان هایی همراه باشد که بهتر است در این امر با کارشناسان حقوقی ما در شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید تا با اطلاعاتی که در اختیار دارند، مناسب ترین شیوه سرمایه گذاری را به شما معرفی کنند.

در حوزه بین المللی محدودیت هایی برای ایرانیان در نظر گرفته شده است

بنا بر این که در حوزه بین المللی محدودیت هایی برای ایرانیان در نظر گرفته شده است، بایستی برای تعیین کشورهایی که برای این گروه از متقاضیان ضوابط و محدودیت های کمتری را در نظر گرفته اند، تحقیقات گسترده تری را انجام دهید.

البته ثبات اقتصادی و سیاسی و داشتن امنیت در کشور مورد نظر، یکی دیگر از مهمترین مواردی است که در رابطه با سرمایه گذاری بایستی به آن توجه بسیار داشته باشید. از بهترین و پرطرفدارترین شیوه های سرمایه گذاری در خارج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرمایه گذاری به شیوه خرید سهام و Government bonds

سرمایه گذاری به شیوه خرید سهام و Government bonds
سرمایه گذاری به شیوه خرید سهام و Government bonds

این روش سرمایه گذاری به دو شیوه غیر مستقیم و مستقیم در خارج انجام می شود به این صورت که:

در شیوه مستقیم (Direct)در مرکز معاملات اوراق بهادار خارجی، سرمایه گذاری بایستی به شیوه کارگزاری موثق و ایمن اقدامات لازم را انجام دهید. Broker (کارگزاری) بازارهای بورسی (Stock markets)  و سرمایه گذار است.

محدودیت های بسیاری برای این نوع سرمایه گذاری برای متقاضیان ایرانی اعمال می شود که نخست بایستی در کارگزاری اقدام به نام نویسی کنید که نسبت به ملیت شما حساسیت بسیاری دارند.

اما در روش غیر مستقیم (Indirect) سرمایه گذاری از طریق شما انجام نمی شود و دارایی شما به فرد با اعتبار دیگری سپرده می شود تا اقدامات لازم به وسیله وی انجام شود و در این راستا سود قابل توجهی از این سرمایه گذاری به شما تعلق گیرد.

توصیه می کنیم از صفحه اقامت آلمان از طریق خرید ملک دیدن کنید.

مزایای خرید Bonds در قبال سهام

مزایای خرید Bonds در قبال سهام
مزایای خرید Bonds در قبال سهام

این خرید در مقابل Buy Shares (خرید سهام) مزیت هایی نظیر حمایت های حقوقی، نوسانات کم، اشکال متعدد و نقدینگی بسیار را به دنبال دارد.

طی توافقی که میان نماینده دولت و یا سرمایه گذار با کمپانی انجام می شود، اوراق قرضه صادر می گردد.

گفتنی است که مهاجرت به کشور مورد نظر از طریق این سرمایه گذاری علاوه بر وصول سرمایه اولیه، سود ثابتی را هم به همراه دارد که توصیه می شود در این راستا مشاوره های لازم را با وکلای مالی شرکت سرمایه گذاری الست گروپ انجام دهید.

سرمایه گذاری به شیوه استارتاپ (Startup)

به کسب و کارهای نوبنیاد و جدید که با نشان دادن راهکاری مبتکرانه به منظور برطرف کردن نیازهای خیلی سریع رشد نموده و سبب کسب درآمد می شوند، Startup می گویند.

چنانچه قصد سرمایه گذاری و یا ایجاد طرح تجاری در کشور مورد نظر را دارید، بهترین سرمایه گذاری، استارتاپ است. گفتنی است که اغلب مشاغل و کمپانی های قدیمی و حتی تازه در جهان توسط سرمایه گذاری مهاجران تاسیس شده است.

براساس تحقیقات انجام شده، تقریباً بالغ بر پنجاه و پنج درصد از برنامه های اقتصادی موفق و مشهور کشور آمریکا توسط سرمایه گذاران راه اندازی شده است.

ویزای استارتاپ (Startup Visa)

ویزای استارتاپ (Startup Visa)
ویزای استارتاپ (Startup Visa)

همان طور که گفتیم، پاسپورت فوق از جمله گذرنامه های اقامتی برای کارآفرینان به شمار می آید که به منظور اندیشه و استعدادهای مبتکرانه و یا جذب سرمایه گذاری ارائه می شود.

در طرح فوق، این گروه از متقاضیان با نشان دادن ایده های ارزشمند و قابل سرمایه گذاری می توانند از پشتیبانی های معنوی و یا مالی کشور مورد نظر برخوردار شوند.

هدف کلی

هدف کلی از ارائه طرح فوق؛ گسترش نوآوری، رشد اقتصادی و بهره مندی از علم و حتی استعدادهای اشخاص علاقه مند از سراسر دنیا است. این سرمایه گذاری همچون دیگر سرمایه گذاری ها در کشور مقصد از شرایط و ضوابط به خصوصی برخوردار است.

بنا بر دلهره ها، کمبودها و همچنین ظرفیت های اقتصادی، برخی کشورها شرایط و یا مقررات خود را در راستای ویزای استارتاپ بومی سازی می کنند. بنابراین سرمایه گذاری و ارائه طرح نوآورانه، مزیت های بسیاری را به دنبال دارد و از بهترین سرمایه گذاری ها به شمار می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید گفت که در سیستم مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری، سی کشور دنیا طرح Startup Visa را ارائه می دهند.

البته ایجاد بیزینس پلن جدید که قصد تاسیس آن را در کشور مورد نظر دارید، به گرایشات فردی، شرایط و یا نگرانی های شما بستگی دارد.

مزیت های Startup Visa

مزیت های Startup Visa
مزیت های Startup Visa

ممکن است برای بعضی از درخواست کنندگان، نگرانی هایی نظیر مهاجرت به کشورهای خارجی و کسب تجارب تازه، هدف کلی در مسیر فوق باشد.

اما در مسیر فوق، مزایای بسیاری وجود دارد که با اهمیت تر از مهاجرت به آن کشور است.

از اساسی ترین مزایای Startup Visa می توان به:

پشتیبانی معنوی و مالی سرمایه گذاران و دولت آن کشور اشاره کرد.

امکان دسترسی به دانش فنی و صنعتی روز دنیا با هدف گسترش طرح های خلاقانه و نو که شاید ترقی آن در کشور مبداء امکانپذیر نباشد، از دیگر مزیت های این پاسپورت محسوب می شود.

مهمترین مزیت ویزای استارتاپ، به پشتیبانی از خدمات و تولیدات مبتکرانه و در عین حال دسترسی آسان به گروه های سرمایه گذاری است.

کدام کشورها برای تاسیس Startup مناسب هستند؟

کدام کشورها برای تاسیس Startup مناسب هستند؟
کدام کشورها برای تاسیس Startup مناسب هستند؟

با این که روش فوق از بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور به شمار می آید، اما باید گفت که ایجاد طرح تجاری در کشوری دیگر، امری آسان نخواهد بود.

به خصوص زمانی که ثبات اقتصادی، ریسک ناکامی، بازبینی بازار کار، پشتیبانی های مالی دولتی و یا بانکی و موقعیت سوددهی و دیگر موارد مرتبط در آن دخیل باشد.

در این راستا سازمان ها و یا منابع متعدد، ملاک ها و دلایل خاص خود را برای تعیین بهترین کشور به منظور تاسیس برنامه های اقتصادی دارند، اما نام برخی کشورها مانند انگلیس، کانادا، آلمان و آمریکا در تمامی فهرست های فوق ثابت است.

مدارک مورد نیاز برای STARTUP VISA

مدارک مورد نیاز برای STARTUP VISA
مدارک مورد نیاز برای STARTUP VISA

همچون شرایط اخذ گذرنامه کارآفرینی، مستندات لازم پاسپورت فوق براساس ضوابط مهاجرتی که کشورهای خارجی برای متقاضیان در نظر گرفته اند، متفاوت است. از متداولترین اسناد لازم برای تقاضای ویزای فوق می توان به:

1) مدارک شناسایی(خود+همسر+فرزندان) 2) اسناد مرتبط به سلامت (خود+ خانواده) 3) مستندات مرتبط به استطاعت مالی 4) اسناد بیمه 5) گواهی عدم سوء سابقه 6) اسناد تایید سهام حرفه دلخواه اشاره نمود.

نکته در مورد بهترین سرمایه گذاری از طریق :Startup

گفتنی است که در اغلب کشورها، تبدیل Startup Visa به اقامت دائم امکانپذیر است. ولو کشوری همچون Canada که اخذ این پاسپورت به منزله گرفتن اقامت دائم این کشور است.

شرایط دریافت Golden Visa با سرمایه گذاری در املاک

شرایط دریافت Golden Visa با سرمایه گذاری در املاک
شرایط دریافت Golden Visa با سرمایه گذاری در املاک

به درخواست کنندگانی که قصد سرمایه گذاری به شیوه خرید ملک در کشور مورد نظر را دارند، ویزای طلایی تعلق می گیرد.

به عبارتی، پاسپورت فوق این فرصت را برای درخواست کنندگان و همچنین اعضای خانواده وی فراهم می کند تا با در اختیار داشتن آن، اقامت کشور مزبور را دریافت نموده و همچنین از دیگر خدماتی نظیر خدمات درمانی و آموزش در معتبرترین مراکز آموزشی نیز بهره مند شوند.

اساسی ترین شرایط مهاجرت به شیوه فوق و اخذ Golden Visa عبارتند از:

شخص سرمایه گذار به تنهایی بایستی برای خرید منزل و ملک مناسب در کشور مقصد، از سرمایه و پول کافی برخوردار باشد.

به موجب ضوابط هر کشور، ملک خریداری شده و یا مبلغی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود، در یک بازه زمانی معین در کشور مقصد حفظ شود.

درخواست کننده بایستی با ارائه مدارکی دال بر اثبات آن ها متذکر شود که مبلغ لازم را برای سرمایه گذاری به طور قانونی کسب نموده است.

سرمایه گذاری در کشور آلمان

سرمایه گذاری در کشور آلمان
سرمایه گذاری در کشور آلمان

شاخص های متعددی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور در رتبه بندی برترین کشورها وجود دارد که مهمترین آن ها نیروی کار مجرب، مقدار اخذ مالیات، نقدینگی و همچنین فساد اقتصادی است. به همین منظور سعی داریم تا در ادامه به سرمایه گذاری در این کشور اروپایی بپردازیم:

ابتدا بایستی متذکر شویم امکان هر نوع سرمایه گذاری براساس بودجه و سرمایه در اختیار داشته در این کشور امکانپذیر نیست.

با این که ممکن است از طریق سرمایه گذاری به آلمان مهاجرت کنید، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان وصول اقامت و یا دریافت پاسپورت برای شما میسر نخواهد بود.

برای توضیحات جامع و دقیق تر به شیوه های سرمایه گذاری که در این کشور اروپایی اقامت، مهاجرت و یا پاسپورت تعلق نمی گیرد، موارد زیر را متذکر می شویم:

خرید ملک در آلمان:

محدودیتی برای خرید مستغلات در کشور آلمان برای متقاضیان بین المللی وجود ندارد و ممکن است به عنوان یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در خارج از کشور به شمار آید، اما با انجام این امر، امکان مهاجرت و یا دریافت اقامت سرمایه گذاری در این کشور را ندارید.

پیوسته اعتدالی میان بازار املاک این کشور اروپایی وجود ندارد

پیوسته اعتدالی میان بازار املاک این کشور اروپایی وجود ندارد و به طور معمول، قیمت ها با روند افزایشی همراه است.

باید بدانید که پنجاه درصد از آلمانی ها مستاجر هستند که شما با انجام این سرمایه گذاری و اجاره دادن آن، سود مطلوبی را در طی سال به دست خواهید آورد.

اما رعایت برخی از ضوابط سخت، پرداخت مالیات، هزینه نقل و انتقالات و یا خرید ملک و دیگر مشکلاتی که در این سرمایه گذاری ممکن است فرد با آن روبرو شود، باید گفت که شیوه مناسبی برای سرمایه گذاری در این کشور اروپایی در نظر گرفته نمی شود.

حساب پس انداز، Passive Investment (سرمایه گذاری غیر فعال)، خرید Bonds و خرید ETF

حساب پس انداز، Passive Investment (سرمایه گذاری غیر فعال)، خرید Bonds و خرید ETF از دیگر مواردی است که اصلی ترین موارد مانند اقامت و یا مهاجرت را برای شما فراهم نمی کند.

اما هم اکنون، تنها شیوه مهاجرت به این کشور و سرمایه گذاری به شیوه Self-employment Visa (پاسپورت خود اشتغالی) امکانپذیر است. گذرنامه فوق تنها به دو شیوه اصلی Business Set-up (ثبت شرکت) و یا  ) Freelance فعالیت فریلنسر) و وصول اقامت منتهی می شود.

بهترین سرمایه گذاری در کشور آلمان به شیوه ثبت شرکت

بهترین سرمایه گذاری در کشور آلمان به شیوه ثبت شرکت
بهترین سرمایه گذاری در کشور آلمان به شیوه ثبت شرکت

در واقع این روش به عنوان یکی از بهترین شیوه های سرمایه گذاری در این کشور اروپایی محسوب می شود که از طریق آن امکان مهاجرت و اقامت دائم را دریافت خواهید کرد.

پیوسته آلمان از طرح های تجاری مبتکرانه و ویژه پشتیبانی می کند و برای دارندگان ایده های فوق و کارآفرینان، شرایط مطلوبی را در نظر می گیرد.

شرایط ثبت شرکت در کشور آلمان عبارتند از:

کارآفرینان رده های سنی هجده تا چهل و پنج سال می توانند برای این سرمایه گذاری اقدام کنند.

  • ارائه گواهینامه معتبر زبان آلمانی برای ثبت شرکت در این کشور الزامی نیست.
  • داشتن Business plan و یا طرح های تجاری خلاقانه برای بهره مندی از مزایای این کشور امری ضروری است.
  • گواهینامه تحصیلی بایستی مربوط به کسب و کار مورد نظر و سطح نامحدودی باشد.
  • این گروه از متقاضیان سرمایه گذاری در کشور آلمان بایستی با توجه به ارائه طرح اقتصادی خود، سوابق کاری مرتبط را نشان دهند.
  • شرط دیگر در این روش، مبلغ سرمایه گذاری است که نامحدود است.

به منظور ایجاد این سرمایه گذاری در کشور آلمان، بایستی طرح اقتصادی مبتکرانه و موثری را عرضه دارید

به منظور ایجاد این سرمایه گذاری در کشور آلمان، بایستی طرح اقتصادی مبتکرانه و موثری را عرضه دارید و در این راستا کمپانی که تاسیس می کنید هم بایستی در اقتصاد ملی و یا محلی، اثر مثبتی را برای کشور آلمان به دنبال داشته باشد.

لازم به ذکر است که کمپانی شما می بایست حداقل برای پنج تبعه آلمانی، کسب و کار ایجاد کند. از رایج ترین کمپانی هایی که امکان تاسیس آن ها در کشور آلمان وجود دارد:

1)  GmbH (شرکت با مسئولیت محدود) 2) Branch Offices (شعب شرکت) 3) AG ( شرکت سهامی) 4) Partnership (شرکت مشارکتی) می باشد.

بایستی متذکر شد در میان درخواست کنندگان دریافت اقامت سرمایه گذاری در این کشور، GmbH از پرطرفدارترین شرکت ها برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

اقامت کشور آلمان به شیوه Freelance

اقامت کشور آلمان به شیوه Freelance
اقامت کشور آلمان به شیوه Freelance

عمدتاً شیوه فوق به عنوان مهاجرت کاری به کشور آلمان معرفی می شود و زیرمجموعه Self-employment Visa است.

در حقیقت از ساده ترین شیوه های مهاجرتی است که شما همچون سرمایه گذار می توانید به شکل Freelance و خود اشتغال در تخصص های مختلف در این کشور اروپایی به اشتغال مشغول شوید. کلیه فعالیت های شما در آلمان با نام شخصی شما و تحت برند به مشتریان متعدد عرضه می گردد.

دقت داشته باشید که بیمه تامین اجتماعی، مالیات و سایر هماهنگی های متعدد که بایستی با وزارت کار این کشور انجام شود، بر عهده شما می باشد.

در شیوه سرمایه گذاری فوق همچون ثبت شرکت در آلمان، به شما سرمایه گذاران محترم پاسپورت سه ساله ارائه می شود که پس از این مدت کار و زندگی در این کشور اروپایی، برای اقامت دائم می توانید اقدام کنید و حتی پس از (8-6) سال هم با هدف تابعیت و اخذ ویزای کشور آلمان تقاضا دهید.

مراحل روند خود اشتغالی در کشور آلمان

مراحل روند خود اشتغالی در کشور آلمان
مراحل روند خود اشتغالی در کشور آلمان

همان طور که در بخش قبلی گفتیم، از جمله مواردی که در روند خود اشتغالی در این کشور تاثیر قابل توجهی را به دنبال دارد:

گام نخست:

داشتن بیزینس پلن یا برنامه اقتصادی توانمند و موثق

گام دوم:

درخواست کننده این پاسپورت کشور آلمان بایستی ثابت کند که شغل و برنامه اقتصادی لازم وی از سوی شهروندان این کشور تا به حال اجرایی نشده است و اجرای آن امکانپذیر نیست.

به بیان دیگر بیزینس پلن شما بایستی خلاقانه، جدید و در عین حال مبتکرانه باشد تا بهترین سرمایه گذاری را در آلمان در پی داشته باشد.

تفحص و بازبینی بیشتر

درخواست کنندگان به این نکته توجه داشته باشند که دولت این کشور مواردی از جمله گواهینامه تحصیلی، سابقه شغلی، شرایط کاری، میزان تجارب شغلی درخواست کننده در داخل کشور خود را مورد تفحص و بازبینی بیشتر قرار می دهند.

در فرآیند فوق در این کشور که شما درخواست ایجاد بیزینس پلن را از اداره مهاجرت شهری دارید، اسنادی را درخواست نموده و رسیدگی تمامی آن ها را انجام می دهد.

سپس مشاوره های لازم را با سایر سازمان های مرتبط و اتاق بازرگانی در رابطه با میزان توانایی و اقتصادی بودن طرح تجاری شما انجام می دهد. با تایید بیزینس پلن، درخواست کننده مجوز اقامت خود را اخذ می کند.

وصول اقامت کشور آلمان به شیوه Self-employment Visa

وصول اقامت کشور آلمان به شیوه Self-employment Visa
وصول اقامت کشور آلمان به شیوه Self-employment Visa

در اصل هدف اصلی درخواست کنندگان این پاسپورت، کارآفرینی و خود اشتغالی و دریافت اقامت آلمان است. گفتنی است که فقط خود اشتغالی و کارآفرینی در این کشور سبب وصول اقامت دائم در کشور آلمان نمی شود.

درخواست کنندگانی که از شیوه های متعدد مهاجرتی مانند ازدواج، تحصیل و یا سایر شیوه ها به این کشور، مهاجرت و اقامت موقت دریافت می کنند، برای کارآفرینی در کشور آلمان بایستی بیزینس پلن قوی و موثری را به کنسولگری آلمان ارائه دهند تا بدین وسیله کارشناسان اداره بازرگانی و اقتصادی این کشور، با دقت بسیار تحقیقات لازم در این زمینه را انجام داده و نظر نهایی خود را بیان کنند.

بعد از تایید بیزینس پلن، درخواست کننده اخذ Self-employment Visa می توانند اقدام به تاسیس طرح تجاری خود کنند

بعد از تایید بیزینس پلن، درخواست کننده اخذ Self-employment Visa می توانند اقدام به تاسیس طرح تجاری خود کنند.

درخواست کنندگان وصول این گذرنامه کشور آلمان بعد از گذشت 4 سال فعالیت و پرداخت مالیات های لازم در این کشور می توانند اقامت دائم این کشور اروپایی را وصول نموده و به تدریج بعد از 3 سال از این اقامت، برای گرفتن شهروندی و ویزای کشور آلمان تقاضا دهند.

مزیت های بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور

مزیت های بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور
مزیت های بهترین سرمایه گذاری در خارج از کشور

تسریع در دریافت اقامت دائم کشور مقصد از بارزترین مزایای سرمایه گذاری به شمار می آید. فرد با وصول این گذرنامه می تواند در هر منطقه از آن کشور که قصد سرمایه گذاری دارد، اقامت نموده و به کسب و کار مشغول شود تا از این طریق بتواند سود مناسبی را از سرمایه گذاری به دست آورد.

همسر فردی که به شیوه فوق به آلمان مهاجرت می کند، به طور جداگانه مجوز ادامه تحصیل و یا کار را دارد و همچنین فرزندان وی هم این امکان را دارند که همچون دیگر تبعه آن کشور، از امکانات تحصیلی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که فرزندان رده سنی کمتر از بیست و یک سال، از این فرصت برخوردارند تا از شرایط پاسپورت والدین استفاده کنند.

غیر از آن بایستی این اشخاص به شکل جداگانه برای دریافت پاسپورت اقدام کنند تا از سایر مزایای این کشور برخوردار شوند.

خدمات شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در بهترین سرمایه گذاری

خدمات شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در بهترین سرمایه گذاری
خدمات شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در بهترین سرمایه گذاری

شرکت الست گروپ، پیوسته در تمامی مراحل سرمایه گذاری همراه شما سرمایه گذاران محترم است تا با اطمینان کامل، سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری را در کشور مورد نظر انجام دهید.

شرایط درخواست کننده برای انجام سرمایه گذاری بایستی به طور دقیق و کامل مورد ارزیابی قرار گیرد و بهتر است در این راستا، مشاوره های لازم با کارشناسان مجرب و حاذق انجام دهید. اسناد فرد درخواست کننده با کمک مشاوران این مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد.

دریافت گذرنامه برای سرمایه گذار و همینطور تهیه ) Business plan طرح تجاری) و اخذ پاسپورت کاری از دیگر خدماتی است که کارشناسان خبره و کارآمد ما در این شرکت به متقاضیان سرمایه گذاری در خارج از کشور ارائه می دهند.

روند ثبت شرکت به دلیل تاثیر اقتصادی مثبت امری سخت و پیچیده است

روند ثبت شرکت به دلیل تاثیر اقتصادی مثبت امری سخت و پیچیده است که بایستی توسط افراد مجرب در این امر انجام شود تا بازدهی و سوددهی مطلوبی را به همراه داشته باشد.

مشاوران ما برای تقاضای اقامت دائم کشور مورد نظر از طریق سرمایه گذاری، اطلاعات لازم را در اختیار شما سرمایه گذاران عزیز قرار می دهند. شما ضمن مشاوره با شرکت سرمایه گذاری الست گروپ، به همراه این شرکت نیز می توانید اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این نوشتار، سعی کردیم به بهترین سرمایه گذاری در مناسب ترین کشورها که سوددهی و اثرات مثبت بسیاری را به دنبال دارد، با ذکر مزایا و شرایط هر یک از آن ها در اختیار شما قرار دهیم.

در این راستا برای حفظ سرمایه اولیه و سودآوری بالا، بهتر است با کمک کارشناسان خبره و حاذق که در این امر تخصص و مهارت های لازم را دارند، بهترین شیوه سرمایه گذاری را در کشورهای پیشرفته انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest