alast logo

بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده

بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله، سعی می ‌کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده چیست؟ با ما همراه باشید.

در این مقاله تصمیم داریم به صورت جامع و کامل به این پرسش پاسخ دهیم که بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده شامل چه مواردی می شود؟ در واقع این پرسش یکی از پرتکرارترین سؤالاتی است که اکثر ایرانیان با توجه به تورم زیاد، تحریم، رکود در اوضاع مالی، افزایش تورم سالانه و غیره مد نظر دارند و همواره به دنبال پاسخی برای آن می باشند.

اندیشیدن به سرمایه گذاری برای سال های آتی ممکن است در زمانی کوتاه، نگرش مناسبی در مورد سرمایه گذاری ایجاد نکند، اما یک دید کلی و بلند مدت را برای افراد به وجود می آورد که انتخاب بهترین نوع سرمایه گذاری به صورت سالانه برای افرادی که قصد پیشرفت از طریق سرمایه‌ گذاری را دارند، راحت تر می نماید. مناسب ترین سرمایه گذاری در ده سال، بدون شک سرمایه گذاری است که قادر باشد امتیاز خود را در میان مردم ارتقاء بخشیده و تثبیت نماید.

به عنوان نمونه بازارهای ارز دیجیتالی که حدود ۱۰ سال گذشته بسیار محدود بودند، در این سال ها با پیشرفت و استقبال بسیار چشمگیر و کم سابقه روبرو شده اند و چنانچه در سال های گذشته در بیت کوین سرمایه گذاری خود را آغاز نموده بودید، هم اکنون یکی از میلیاردرهای جهان محسوب می شدید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

در واقع همین مورد است که ارزش تعیین بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده را برای همه افراد مشخص می نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید، قطعاً در پایان مطلب علت این توصیه را متوجه می شوید. (همچنین حتما نگاهی به صفحه سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا بیاندازید.)

پیشنهاد می کنیم از پست با صد میلیارد چیکار میشه کرد دیدن کنید.

اینفوگرافیک بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده

اینفوگرافیک بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده
اینفوگرافیک بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این راستا به شمار می آید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

حتما صفحات سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان، با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم و سرمایه گذاری با 100 میلیون را مشاهده کنید.

بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده شامل چه مواردی می شود؟

بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده شامل چه مواردی می شود؟
بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده شامل چه مواردی می شود؟

تعیین ارزنده ترین بازار به منظور سرمایه گذاری، همواره دغدغه افرادی است که نگران آینده اقتصادی خود می باشند. ارائه پاسخ درست برای این پرسش به جست و جوهای زیاد و اطلاعات دقیقی نیازمند می باشد چرا که اکثر افراد پس از سرمایه گذاری در بازارهای گوناگون، دچار خسارت های زیادی شده اند. چگونه می توانیم مناسب ترین سرمایه گذاری را بیابیم؟

مسلماً تجربه ی یک سرمایه گذاری سودمند برای همه افراد لذت بخش می باشد. بنابراین صرف زمان و هزینه برای تخصصی ترین و بهترین سرمایه گذاری، اقدام بسیار مؤثری خواهد بود.

از این رو در این قسمت از مقاله بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده، با استفاده از راهنمایی های متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ به صورت مجزا و کامل به بیان موارد موفق و مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت می پردازیم.

بدون شک برای یافتن یک سرمایه گذاری سودمند در این اوضاع اقتصادی، مطالعه ی این قسمت می تواند به آسانی و بدون هیچ گونه هزینه ای، شما را به اهدافتان نزدیکتر نماید.

همان گونه که در بخش های مختلف جامعه مشاهده می نمایید، تعداد زیادی از حرفه ها هستند که در این سال ها به منظور دستیابی به درآمد و سرمایه گذاری مناسب، انتخاب ایده آلی به شمار می روند. اما می بایست توجه نمود که عملکرد این نوع سرمایه گذاری در این مشاغل طی سال های آینده، دچار چه تغییراتی می شود.

به عنوان نمونه بهترین سرمایه گذاری برای ایرانیان در بلند مدت و در بازه زمانی ۱۰ ساله چیست؟ آیا مشاغلی که در این سال ها دارای پیشرفت هایی بوده اند را می‌ توان به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب نمود؟

در ادامه می خواهیم فعالیت ها و شغل های مناسب به منظور سرمایه گذاری در یک بازه بلند مدت را معرفی نماییم.

آیا سرمایه گذاری در خارج از کشور را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا سرمایه گذاری در خارج از کشور را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا سرمایه گذاری در خارج از کشور را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

افزون بر حدود دویست کشور در سراسر دنیا می باشند که می توان در آن ها سرمایه گذاری نمود. مسلماً سرمایه گذاری در همه این کشورها دارای نتایج یکسانی نبوده و قطعاً همه این کشورها مناطق ارزشمندی به منظور سرمایه گذاری نمی باشد. بهتر است بگوییم که حدود ۱۰ درصد از این کشورها به منظور اقدام به سرمایه گذاری مناسب و سودمند، شرایط مساعدی را دارند.

منطقه‌ ای به منظور سرمایه گذاری مناسب است که در وهله نخست، خیال سرمایه گذاران در مورد حفظ سرمایه خود آسوده باشد. در ارزیابی این موضوع، نخستین نکته امنیت می باشد که می بایست مورد بررسی قرار گیرد زیرا در مناطقی از جهان که درگیر جنگ و ناامنی هستند، آرامش و ثبات به حداقل خود می رسد.

قطعاً سرمایه تمام افراد، نتیجه سال ها تلاش و کوشش آن ها می باشد. به همین دلیل افراد می بایست در گزینش کشورهای مناسب، حساسیت زیادی را به خرج دهند. گزینش یک کشور شایسته به منظور سرمایه گذاری می تواند تغییرات بنیادی و بی ‌شماری را در زندگی افراد ایجاد نماید.

البته این تغییرات می توانند مؤثر یا مخرب باشند. به مفهوم ساده تر، با گزینش مناسب کشور مورد نظر به منظور اقدامات سرمایه گذاری، بدون شک این تغییرات مثبت و مؤثر خواهند بود ولی چنانچه گزینش افراد نادرست باشد، باعث تحولات منفی در زندگی آن ها می شود. انجام یک سرمایه گذاری مناسب در کشوری رو به پیشرفت می ‌تواند زندگی افراد و خانواده آن ها را لذت بخش تر نماید.

بنابراین پارامترهای متعدد و مهمی در این رابطه وجود دارند که در این قسمت، به شرح آن ها خواهیم پرداخت. در این خصوص، به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نمایید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

کدام فاکتورها به منظور سرمایه گذاری خارجی حائز اهمیت می باشند؟

کدام فاکتورها به منظور سرمایه گذاری خارجی حائز اهمیت می باشند؟
کدام فاکتورها به منظور سرمایه گذاری خارجی حائز اهمیت می باشند؟

در ابتدا خوب است یادآور شویم که سرمایه گذاری در داخل کشور و یا خارج از آن تفاوتی ندارند؛ برای اثربخشی آن ها می بایست با مبانی اصلی آن آشنا باشید. سرمایه گذاری از ضوابط و اصول خاصی برخوردار است.

به وسیله سرمایه گذاری در کشورهایی از جهان که دارای شرایط مساعدی می باشند، افراد دارای یکی از شرایط موفقیت می باشند. برای برخورداری از سودآوری کامل می بایست اطلاعات خود را درمورد کشور مورد نظر و قانون های مالی و اقتصادی حاکم در آنجا افزایش دهید.

بنابراین در این قسمت، به مواردی که برای سرمایه گذاری امن در یک کشور مورد نیاز هستند، اشاره می نماییم. این موارد شامل ریسک سرمایه گذاری، امنیت سرمایه گذاری، رفاه و آسایش در منطقه مورد نظر، ضوابط و شروط زندگی در کشور مورد نظر، اینده خانواده و فرزندان، مقدار نقدینگی برای سرمایه گذاری می شوند.

امنیت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی:

امنیت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی:
امنیت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی:

نخستین موردی که به عنوان فاکتورهای ارزشمند برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی باید به آن اشاره نماییم، سطح امنیت لازم برای سرمایه گذاری در دیگر نقاط جهان است. در واقع مفهوم این موضوع در کسب سود صددرصدی از سرمایه گذاری نیست، بلکه در این قسمت می خواهیم به یک گام قبل تر از این مورد اشاره نماییم. به این مفهوم که امنیت سرمایه گذاری به موضوع جایگاه امن برای پول و دارایی های شما می پردازد.

در هر صورت هر میزان از نقدینگی که افراد به یک کشور وارد می کنند، بسیار حائز اهمیت بوده و برای آن منطقه، از ارزش زیادی برخوردار می باشد. بایستی خاطر افراد از میزان امنیت سرمایه گذاری در کشور مد نظر آسوده و راحت باشد.

اقدام به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی بدون وجود امنیت، به هیچ وجه منطقی نمی باشد. بنابراین افراد باید در گزینش کشور و نوع سرمایه گذاری خود، توجه لازم را داشته باشند و در منطقه ی قابل اطمینانی سرمایه گذاری نمایند.

ریسک های سرمایه گذاری:

ریسک های سرمایه گذاری:
ریسک های سرمایه گذاری:

همان گونه که بیان شد، کشوری را که افراد برای سرمایه‌ گذاری انتخاب می نمایند، می بایست مورد اطمینان باشد. همین‌ طور فعالیت های سرمایه گذاری در آن منطقه، افزون بر کمک به وضعیت اقتصادی آن کشور، باعث پیشرفت اقتصادی افراد نیز شود.

به عنوان نمونه چنانچه از کشورهای سراسر جهان، کمپانی های بزرگ و افراد متقاضی در ایران سرمایه گذاری نمایند، طی زمان اندکی با حجم زیادی از سرمایه گذاری ها در ایران، اوضاع اقتصادی کشور دچار تغییرات زیادی می شود.

در نتیجه پیشرفت اقتصادی چشمگیری برای سرمایه گذاران و کشور به وجود می آید. کشورهای متعددی در سراسر جهان می باشند که پیشرفت اقتصادی بی نظیری را در این سال ها تجربه کرده اند.

ولی شاید خطر سرمایه گذاری در آن ها زیاد باشد. بنابراین افراد علاقه مند باید در گزینش یک کشور بسیار توجه نمایند و علاوه بر اطمینان از سطح امنیت در اقدامات مرتبط با سرمایه گذاری، از خطرات آن هم با خبر شوند.

آسایش و رفاه در کشور مورد نظر:

شاید یکی از موضوعاتی که افراد توجه کمی به آن می نمایند، آسایش و رفاه در کشور منتخب برای سرمایه گذاری است. افراد علاوه بر مطمئن بودن از امنیت سرمایه گذاری و خطرات موجود، نیازمند خاطری آسوده در آن کشور می باشند. تفاوت های موجود در فرهنگ و سطح رفاه آن کشور می ‌تواند آسایش و رفاه مناسب یا نامناسبی را برای افراد ایجاد نماید.

در واقع افراد باید از همه جوانب در کشور مورد نظر خود برای سرمایه گذاری تأمین شوند. همچنین همه تجهیزات رفاهی می بایست با سلیقه و نیاز افراد هماهنگ شوند.

نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره نماییم، این است که افراد در اغلب کشورها می توانند از طریق سرمایه گذاری، اقامت آن کشور را به دست آورند. بنابراین باید تلاش نموده و کشوری را برگزینند که با روحیات آن ها برای زندگی مطابقت داشته باشد.

شرایط حاکم در کشور موردنظر به منظور ادامه زندگی:

شرایط حاکم در هر کشور ممکن است مرتبط با تفاوت های فرهنگی، نوع اقلیم آب و هوایی، وضعیت اقتصادی و غیره باشد. در واقع به منظور ادامه ی زندگی در کشورهای مختلف، شرایط متنوعی وجود دارد و احتمال دارد این وضعیت باسلیقه ایرانیان هماهنگ نباشد. در واقع تعداد زیادی از افراد تصمیم دارند از طریق سرمایه گذاری آن کشور، اقامت دائمی داشته باشند.

به همین دلیل ایشان می بایست به یکی از اصلی ترین فاکتورها که شرایط زندگی در کشور مقصد می باشد نیز دقت نمایند. از این رو چنانچه افراد در پی ارتقاء شرایط زندگی خود هم می باشند، صرفاً می توانند با مهاجرت به هر نقطه از جهان به آن دست یابند. اطلاعات تکمیلی را می توانید از کارشناسان خبره شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کسب نمایید.

آینده فرزندان:

مهاجرت و اقامت در کشورهای خارجی کار آسانی نیست. چرا که افراد علاوه بر آینده خویش، مسئولیت آینده و زندگی خانواده خود را نیز بر عهده دارند. بنابراین در گزینش کشور مورد نظر می بایست توجه ویژه ای نمایند تا در آینده با مشکلات جبران ناپذیر مواجه نشوند.

همچنین باید علاوه بر این که یک منطقه قابل اطمینان برای سرمایه گذاری در خارج را انتخاب می نمایند، کشوری را برگزینند که بتوان آینده ای روشن و رو به رشد برای فرزندان رقم بزنند. به طور کلی افراد باید این موضوع را مشخص نمایند که در ده سال آینده، چه دستاوردهایی را کسب خواهند کرد.

مقدار نقدینگی ضروری به منظور سرمایه گذاری:

مقدار نقدینگی ضروری به منظور سرمایه گذاری:
مقدار نقدینگی ضروری به منظور سرمایه گذاری:

اغلب افراد، نقدینگی قابل توجهی ندارند و یا علاقه مند به سرمایه گذاری نیستند. در حقیقت این افراد می خواهند از طریق سرمایه گذاری در کشورهای خارجی با کمترین میزان سرمایه، از امکانات رفاهی خوبی بهره مند شود.

ممکن است برخی از مشاورین در امور مرتبط با مهاجرت بر این باور باشند که چنین کشوری وجود ندارد. اما مشاورین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ معتقد هستند که برخی از کشورها هستند که می توان با کمترین سرمایه گذاری، اقامت و وضعیت زندگی ایده آلی را تجربه نمود. بنابراین مقدار نقدینگی افراد به منزله سرمایه گذاری، موضوع بسیار با اهمیتی می باشد.

مزیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور، شامل چه مواردی می شود؟

مزیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور، شامل چه مواردی می شود؟
مزیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور، شامل چه مواردی می شود؟
  • ایجاد تنوع: یکی از اصلی ترین و بدیهی ترین مزایای سرمایه گذاری در خارج، ایجاد تنوع می باشد. زمانی که سرمایه های خود را در سرتاسر جهان منتشر می نمایید، وابستگی کمتری میان آن ها به وجود می آید به این مفهوم که نوسان های موجود در یک بازار ممکن است روی سایر دارایی های شما بی تأثیر باشند.
  • گستره وسیعی از گزینه های سرمایه گذاری: فعالیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور این توانایی را به افراد می ‌دهد تا به فرصت های سرمایه گذاری که ممکن است در داخل کشور فراهم نباشند، دسترسی پیدا کنند.
  • حفظ سرمایه: محافظت از سرمایه گذاری در مواجهه با سوء استفاده های احتمالی، مورد دیگری از مزیت های حائز اهمیت سرمایه گذاری در خارج می باشد. کمپانی های بازارهای رو به رشد اغلب دارای ضوابط قوی می ‌باشند که جریمه های سختگیرانه ای برای اشتباهات احتمالی تعیین می نمایند. این اقدام، افراد مبتدی در سرمایه گذاری را در مقابل سوء استفاده های احتمالی و خسارات موجود در کسب و کارهای داخلی تضمین می نماید.

در ادامه به صورت مختصر به موارد دیگری از مزایای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی اشاره می نماییم.

  • وضعیت اقتصادی فعال و رشد روز افزون اقتصاد
  • وجود زیرساخت متناسب به منظور سرمایه گذاری
  • تضمین ارزش سود سرمایه با وجود نوسان های بازار ارز در ایران
  • تأمین مکان و پیش نیازهای ایجاد فرانچایزها
  • اخذ اقامت بعضی از سرمایه گذاری‌ های خارجی
  • افزایش سطح کیفیت زندگی
  • ادامه تحصیل فرزندان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در مراکز علمی و کالج های برتر کشورهای خارجی

 

آیا خرید و فروش سهام را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا خرید و فروش سهام را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا خرید و فروش سهام را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

در حال حاضر بازار خرید و فروش سهام و بورس در ایران بسیار رایج شده و می توان گفت افراد زیادی به آن می پردازند. به خصوص در این سال ها که تجهیزات و سیستم ها به منظور آموزش و تحلیل بازار در اختیار همه مردم قرار دارد.

بنابراین اکثر افراد با کمک این ابزارها و تجهیزات تحلیلی قادر هستند زیان و خسارت خود را کاهش داده و به صفر برسانند و با خاطری آسوده در بازار بورس سرمایه گذاری نمایند.

از سوی دیگر کمپانی های بزرگ برای کم شدن خطر ورشکستگی به منظور جذب مشتری بیشتر، به سوی این بازارها سوق پیدا می کنند و سهام کارخانه یا کمپانی خود را از این طریق به فروش می رسانند.

افرادی که به بازار سرمایه علاقه مند هستند، می توانند با صرف هزینه و وقت بسیار اندک و با شرکت در جلسات حضوریدر شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، آموزش های لازم را فرا گیرند. همچنین در این سال ها کلاس هایی نیز به صورت آنلاین برای علاقه مندان تشکیل شده است.

در این جلسات آموزشی روش های مرتبط با این نوع معاملات به افراد آموزش داده می شود و بعد از آن در هر مکانی با تجهیزاتی مانند رایانه، لپ تاپ یا موبایل خود می توانند اقدام به خرید و فروش سهام نمایند و از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

امور معاملات مرتبط با سهام و بازار سرمایه نیاز به حضور افراد در محل خاصی ندارد. از این رو تعداد زیادی از افراد جامعه این فعالیت را به عنوان امری درآمدزا در کنار شغل اصلی خود انتخاب می نمایند و به معامله سهام در این بازار مشغول می شوند.

متخصصان این حوزه پیش بینی می نمایند که با بهتر شدن وضعیت کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی و مالی، بازار بورس کشور تا حدود ده سال دیگر به یکی از مناسب ترین فعالیت های سرمایه گذاری در داخل تبدیل می شود. علاقه مندان و سرمایه ‌گذاران قادرند نقدینگی های خود را به این بازار منتقل نمایند.

آیا خدمات حوزه گردشگری را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

خدمات مرتبط با حوزه گردشگری جزء یکی از سرمایه گذاری های آینده دار در کشور ایران محسوب می شود. پیش بینی می شود در سال ‌های آینده، خدمات این حوزه به عنوان جایگزینی مناسب برای اقتصاد مرتبط با نفت در ایران تبدیل شود.

به همین دلیل این نوع کسب و کار در سال های آتی می تواند به عنوان یکی از ایده آل ترین حوزه های سرمایه گذاری داخلی محسوب گردد. خوب است بدانید که کشور ما تا سال ۲۰۱۸ میلادی تعداد ۲۳ اثر ثبت شده در سازمان میراث جهانی یونسکو داشته است که با این رقم، کشور ایران از نظر رتبه دارای جایگاه ممتاز در جهان می باشد. رتبه ایران از این منظر در جهان در رده دهم قرار گرفته است.

 این موضوع نیز برای همه مردم قابل مشاهده است که یکی از علت های بسیار مهم برای عدم بهره برداری مناسب از پذیرش گردشگران در ایران، اقدامات سیاسی و تحریم هایی می باشد که به ایران اعمال شده است.

البته با امید به ایجاد و تسهیل روابط  و پیشرفت وضعیت کشور و بهبود مشکلات سیاسی در منطقه، فعالیت های مرتبط با حوزه گردشگری به عنوان یکی از اقدامات و مشاغل به منظور سرمایه گذاری مناسب در ۱۰ سال آینده به شمار می رود.

آیا خرید مسکن را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا خرید مسکن را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا خرید مسکن را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

در کشور ایران سرمایه گذاری در حوزه مسکن بسیار حائز اهمیت می باشد که مواردی از قبیل عوامل اقتصادی و فرهنگی جزء مهمترین دلایل این امر می باشند. به نحوی که برخی از افراد بر این باور هستند که مناسب ترین سرمایه گذاری همگام با افزایش تورم، سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن می باشد.

می توان گفت مسکن علاوه بر این که کالای مصرفی به شمار می رود، قیمت آن نیز با گذشت زمان افزایش می یابد. بنابراین اغلب افرا،د بهترین سرمایه گذاری در ایران را برای ده سال آینده، تهیه مسکن می دانند. همان گونه که بیان شد، هر کدام از بازارهای اقتصادی مزیت ها و معایب و خطرات مختص به خود را دارند.

در ادامه و با کمک مشاورین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به مزایا و معایب سرمایه گذاری در این حوزه به خصوص در زمان تورم می پردازیم.

مزایای سرمایه گذاری در بازار مسکن

مزایای سرمایه گذاری در بازار مسکن
مزایای سرمایه گذاری در بازار مسکن
  1. از خطرات کمی به منظور حفظ نقدینگی برخوردار می باشد.
  2. دارای کاربرد مصرفی بوده و می توان از طریق رهن و اجاره از آن کسب درآمد نمود.
  3. ارزش آن با گذشت زمان افزایش می یابد.

مشکلات سرمایه گذاری در حوزه مسکن

  1. سرمایه گذاری در این بازار جزء فعالیت هایی محسوب می شوند که در زمان نسبتاً طولانی ممکن است سودآوری داشته باشد.
  2. براساس قوانینی که در سال های اخیر به تصویب رسیده است، چنانچه خانه ای بدون سکنه باشد، صاحب ملک می بایست بابت آن به دولت مالیات بپردازد.
  3. مورد بعدی از معایب سرمایه گذاری در بازار مسکن، نقدشوندگی نسبتاً پایین می باشد.
  4. افرادی که تصمیم دارند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند، می بایست دارای نقدینگی زیادی باشند در حالی که اغلب مردم این میزان از نقدینگی را در اختیار ندارند.
  5. در شرایط کنونی، وضعیت مسکن و معامله ملک همسو با میزان تورم به صورتی روزافزون در حال زیاد شدن می باشد. ولی به علت عدم توانایی افراد خریدار در پرداخت هزینه ملک، بازار مسکن گرفتار رکود است.
  6. کمترین نقدینگی مورد نیاز برای تهیه مسکن حدودا مبلغ بالایی می باشد و همچنین دریافت وام به منظور خرید مسکن حتی در شرایطی که بخواهیم از مشکلات و قسط های بسیار زیاد آن صرف نظر کنیم، نمی تواند به طور کامل هزینه های آن را پوشش دهد.

آیا سرمایه گذاری در حوزه ارزی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا سرمایه گذاری در حوزه ارزی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا سرمایه گذاری در حوزه ارزی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

همان طور که مطلع هستید، بازار ارز و دلار همواره طرفداران مختص به خود را داشته است، علاوه بر این باید بگوییم که بازار ارز یکی از عمده ترین راه های سرمایه گذاری در کشور است و به علت تغییرات قیمتی، حوزه بسیار مناسبی به منظور سرمایه گذاری در هنگام تورم محسوب می شود. ولی بازار ارز هم مانند سایر بازارهای سرمایه گذاری، مشکلات مختص به خود را دارد که به بیان آن ها می پردازیم.

معایب سرمایه گذاری در بازار ارز و دلار

  1. فعالیت در حوزه ارز با خطرات بسیار فراوانی همراه می باشد.
  2. می توان گفت به نوعی سرمایه گذاری در بازار سیاه محسوب می شود چرا که از شفافیت لازم در خرید و فروش ها برخوردار نمی باشد.
  3. سرمایه گذاری در این بازار، فاقد دوام و پایداری لازم است.
  4. این حوزه به میزان زیادی تحت تأثیر حوادث و رخدادهای داخلی و کشورهای اطراف قرار دارد.
  5. کارشناسان معتقد هستند که پیش بینی قیمت دلار و ارز همیشه با ابهام مواجه است.
  6. ممکن است حوزه دلار و ارز یکی از مناسب ترین سرمایه گذاری ها در هنگام تورم محسوب شوند ولی سرمایه گذاری در آن به علت این که اثرات مخربی روی شرایط زندگی دیگر افراد جامعه دارد، پیشنهاد نمی شود. در واقع معامله در این بازار سبب بالا رفتن هزینه ها و کاسته شدن از توانایی خرید افراد خواهد شد.

برای کسب آگاهی بیشتر، به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نمایید.

آیا سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

از زمان های گذشته تا کنون، سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه همیشه مورد علاقه اغلب مردم ایران بوده است. همچنین سرمایه گذاری در این بازار مورد توجه دولت نیز می باشد.

بازار سکه و طلا در کشور ما شیوه مناسب و مطمئنی برای سرمایه گذاری است و در حقیقت یکی از راه های امن برای سرمایه گذاران در زمان بحران های مالی به شمار می رود.

اغلب مردم معتقد هستند که سکه و طلا به هیچ وجه ارزندگی خود را از دست نمی دهد. در نتیجه سرمایه گذاری در این بازار همیشه قادر است سودآوری مناسبی را برای افراد داشته باشد.

همانند سایر بازارها برای سرمایه گذاری در این حوزه، مزایا و معایب مختلفی وجود دارد که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.

مزیت های سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا

مزیت های سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا
مزیت های سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا

یکی از مزایای سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه این است که در این بازار، محدودیت زمانی وجود ندارد. به این مفهوم که هر زمانی می ‌توانید نسبت به خرید و فروش طلا اقدام نمایید.

همچنین سرمایه گذاری روی طلا و سکه فاقد استهلاک بوده و از میزان نقد شوندگی نسبتاً بالایی برخوردار است. چنانچه بخواهید در این بازار خرید و فروش نمایید، مخارجی را به کارگزاری یا مشاور نمی پردازید و یا در صورت پرداخت هزینه به دلیل مقدار بسیار اندک، می توان از آن صرف نظر نمود.

مشکلات سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا

  1. سرمایه گذاری در این حوزه نسبت به نوسانات قیمت ارز و دلار واکنش نشان می دهد.
  2. تغییرات قیمت سکه و طلا متناسب با قیمت جهانی این کالا می باشد.
  3. خطرات جعل یا تقلب فروشنده در فاکتورهایی مانند وزن یا عیار طلا امکانپذیر می باشد. البته در مورد خرید و فروش سکه ریسک کمتری وجود دارد.
  4. می‌توان گفت عمده ترین مشکل سرمایه گذاری در این بازار، خطرات نسبتاً زیاد آن می باشد، زیرا از دو عامل داخلی یعنی قیمت برابری دلار به ریال و عامل خارجی که قیمت اونس جهانی می باشد، تأثیر می پذیرد.

آیا تأسیس شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا تأسیس شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا تأسیس شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

حرفه هایی مانند برنامه نویسی، طراحی سایت، تبلیغات اینترنتی، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت و غیره، جزء مشاغلی هستند که طی ده سال گذشته توانسته اند پیشرفت بسیار خوبی در کشور داشته باشند.

با گذشت زمان نیز میزان تقاضا در این بازار افزایش یافته است. بنابراین می ‌توان گفت که تأسیس یک شرکت طراحی سایت، طراحی نرم افزارهای موبایلی، تیم برنامه نویسی یا کمپانی دیجیتال مارکتینگ می ‌تواند ایده سودآوری برای سال ‌های آینده محسوب شوند.

افراد علاقه مند در راستای سرمایه گذاری در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت باید دو موضوع مهم را مد نظر قرار دهند.

مورد اول این است که افراد می توانند با قرار دادن مقدار مناسبی از نقدینگی و با کمک افزایش تعداد کارمندان، تمام خدمات هماهنگ با این نوع مشاغل را ارائه نمایند. به این مفهوم که تعداد مشتریان زیادتری را جذب کرده و سود بالاتری را کسب نمایند.

مورد بعدی این است که افراد می بایست اطلاعات شرکتی که تأسیس نموده اند را به صورت مداوم آپدیت نمایند و همسو با تحولات جهانی در موضوع آی تی و فناوری اطلاعات گام بردارند.

در واقع این اقدام بسیار پرطرفدار و جذاب می باشد. چنانچه برخی از افراد به حوزه هایی از قبیل بازار سرمایه یا طلا و ارز علاقه مند نمی باشند، این روش سرمایه گذاری می تواند در ده سال آینده برای آن ها پر سود باشد. در این راستا، با متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید.

آیا بازار خودرو را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا بازار خودرو را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا بازار خودرو را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

در اغلب کشورهای دنیا، خودرو جزء کالاهای مصرفی دسته بندی می شود. ولی در کشور ما به علت وجود تورم و کاهش ارزندگی ریال، اتومبیل تبدیل به کالایی مختص سرمایه گذاری شده است به طوری که حتی اتومبیل های فرسوده و دست دوم هم دچار افزایش نرخ شده اند.

در نتیجه می توان گفت یکی از بازارهایی که مناسب سرمایه گذاری در دوران تورم می باشد، حوزه معاملات اتومبیل است که قادر می باشد سطح توانایی خرید افراد را حفظ نماید.

علاوه بر این، مطابق با ارزیابی سودآوری حاصل از سرمایه گذاری در بازارهای گوناگون داخلی، به این نتیجه دست می یابیم که بازار اتومبیل در مقابل سایر بازارهای سرمایه گذاری میزان بازدهی پایین تری را تجربه کرده است.

از سوی دیگر خرید اتومبیل و سرمایه گذاری کردن از این طریق در بازار خودرو، برای افراد سود سالانه ایجاد نخواهد کرد و تنها بازدهی این بازار از طریق افزایش نرخ خودرو می باشد. به عنوان نمونه؛ سرمایه گذاری کردن در اوراق بهادار یک کمپانی یا کارخانه پرسود، افزون بر حفظ نقدینگی در مواجهه با تورم، در مجامع سالانه این کارخانه ها هم سودهای تقسیمی نسبتاً زیادی را نصیب افراد می نماید.

در حوزه مسکن نیز افزون بر افزایش قیمت خانه، افراد می توانند از طریق اجاره دادن ملک خود به صورت ماهانه هم سود دریافت نمایند. ولی در بازار اتومبیل مواردی از این قبیل وجود ندارد.

آیا حوزه خدمات و فناوری آب را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا حوزه خدمات و فناوری آب را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا حوزه خدمات و فناوری آب را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

بر اساس آمارهای موثق، فقط در مدت چهارده روز ابتدای فصل بهار در سال ۱۴۰۱، کشور ما از بارش های حدود پانصد متر مکعب برخوردار بوده که می توان گفت تقریباً با همه ی ذخایر سفره های آب زیرزمینی معین شده در کل ایران برابری داشته است.

آن گروه از فناوری ها و خدماتی که در رابطه با توزیع و مدیریت استفاده از آب می باشند، تا ده سال آینده و در سال ۱۴۱۲ به احتمال زیاد رونق بسیار فراوان و کاملی را تجربه خواهند کرد. در عین حال همان طور که مطلع می باشید، بهار امسال می تواند سرآغاز آینده ای پرسود و روشن برای خدمات حوزه آب باشد.

لازم است به این موضوع مهم اشاره نماییم که پژوهش ها و ارزیابی های زیاد و چالش برانگیز در ایران حاکی از آن می باشد که کشور ما با گذر زمان دچار افزایش روند خشکسالی می شود و متأسفانه سطح برداشت های ما از سفره های آب زیرزمینی نیز در بازه زمانی چهار دهه اخیر، وضعیت منابع آبی را با مشکلات زیادی مواجه نموده است.

از سوی دیگر در دهه های گذشته آمارهای سکونت در شهرها، مهاجرت از مناطق روستایی و انتخاب سبک زندگی شهرنشینی و افزایش استاندارهای بهداشتی و درمانی هم سبب بالا رفتن تقاضا برای مصرف آب خواهد شد.

در نتیجه، آن دسته از اقداماتی که در حوزه خدمات و فناوری های مدیریتی توزیع و استفاده از آب فعال هستند، تا ده سال آینده یا سال ۲۰۳۲ میلادی با سودآوری چشمگیری مواجه خواهند شد.

کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهند نمود.

آیا راه اندازی مشاغل اینترنتی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

در این سال ها با توجه به پیشرفت های بسیار چشمگیر تکنولوژی و فناوری، اکثر افراد به خصوص در سال های اوج شیوع بیماری کرونا استقبال بسیار زیادی از خریدهای اینترنتی نمودند.

همین موضوع سبب شد که کارشناسان این حوزه پیش بینی نمایند که تا چندین سال بعد، اکثر کسب و کارها با شیوه مدیریت اینترنتی بسیار پررونق خواهند بود. همان طور که مطلع هستید، فعالیت ها و مشاغل اینترنتی فقط به تأسیس مراکز خرید آنلاین محدود نمی شوند، بلکه هم اکنون صفحه های اینترنتی پورتال و تخصصی زیادی فعال می باشند که از طریق تولید محتواهایی ویژه، بازخوردهای بسیار زیادی دارند.

همچنین این سایت ها می توانند با دریافت آگهی های تبلیغاتی، سطح درآمد خود را افزایش دهند. سودآوری کسب و کارهای اینترنتی تا سال های آینده همچنان رو به رشد و پابرجا خواهند بود چرا که می توان گفت این مشاغل هنوز در ابتدای راه خود می باشند.

آیا طراحی مد و لباس را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

چنانچه بخواهیم یکی از مشاغل پر رونق را در حال حاضر نام ببریم، می توانیم به حوزه طراحی مد و پوشاک اشاره کنیم. البته این دسته از مشاغل قادر هستند باز هم ارتقاء یافته و پیشرفت زیادتری داشته باشند.

اگر بخواهیم این پیش بینی را از جوانب مختلفی مورد بررسی قرار دهیم، باید به موضوع افزایش تنوع طلبی در میان افراد جامعه بپردازیم. مسلماً تهیه پوشاک گوناگون یکی از مواردی است که می بایست به شیوه ای دقیق به آن پرداخت.

مراکز تهیه پوشاک در این سال ها بسیار افزایش یافته است و می توان درآمد فردی را که صاحب یک تولیدی پوشاک بوده و به حرفه ی طراحی لباس اشتغال دارد را مبالغ بسیار هنگفتی تخمین زد.

افزون بر این، اغلب طراح های حرفه ای به شیوه ی دورکاری فعالیت نموده و طرح های لباس را از طریق اینترنت برای خریداران ارسال می کنند و از این طریق درآمدزایی می نمایند. می توان این حوزه را جزء بهترین سرمایه گذاری ها در سال های آینده معرفی نمود. به خصوص افرادی که به این شغل علاقه مند هستند، بدون شک آینده کاری پر رونقی را تجربه خواهند کرد.

آیا کشاورزی مدرن را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

دو عامل بسیار مهم در تأمین نیازهای ضروری جامعه، تولید و صنعت همراه با یکدیگر می باشند. نیاز به مواد غذایی، یکی از اساسی ترین احتیاجات انسان ها می باشد که در همه دوران ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل حرفه کشاورزی از سال های بسیار دور به عنوان حرفه ای بسیار ارزشمند و حیاتی شناخته می شود. اما تکنیک های مرتبط با آن با گذشت زمان دچار تحولات فراوانی شده است.

کشاورزی مدرن با استفاده از تجهیزات صنعتی و روش های پیشرفته و ماشینی انجام می شود. این نوع صنعت کشاورزی نه تنها نیاز به نیروهای انسانی را کاهش داده و باعث افزایش سرعت در انجام فعالیت ها شده است، بلکه سبب شده تا کیفیت و تنوع محصولات تولیدی نیز افزایش یابند. افرادی که در حوزه کشاورزی مدرن مشغول به فعالیت هستند، می توانند از طریق تکنیک های گلخانه ای در طی ۱۲ ماه سال سودآوری داشته باشند.

یکی از دلایلی که می توان کشاورزی مدرن در ایران را بهترین سرمایه گذاری در سال های آتی قلمداد نمود، افزایش جمعیت و همسو با آن نیاز به تولید محصولات بیشتر می باشد. اطلاعات تکمیلی را از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بخواهید.

آیا خدمات مشاوره ای آنلاین و آفلاین را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

یکی از دلایلی که اغلب افراد برای برطرف نمودن مسائل خود به مشاورین متخصص به ویژه شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نمی نمایند، این است که مایل به مکالمه حضوری و صحبت پیرامون مسائل خود نمی باشد.

به همین دلیل خدمات مشاوره ای آنلاین و آفلاین می تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای این قشر از افراد باشد. این فعالیت با بهره مندی از تجهیزاتی مانند اینترنت و تلفن انجام می شوند.

مطابق با آمار به دست آمده به این نتیجه می رسیم که خدمات مشاوره ای غیر حضوری به هر نحوی که انجام شوند، آفلاین یا آنلاین، در مقایسه با مشاوره های حضوری از استقبال و رونق بیشتری برخوردار هستند.

بنابراین می‌ توان به سود آفرینی این حیطه در بازار مشاغل آینده تکیه نمود. هم اکنون سایت های متعددی در این زمینه مشغول به ارائه خدمات می باشند که توانسته اند موفقیت های زیادی را در این سال ها به دست آورند.

آیا تدریس هنر و علم به صورت اینترنتی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا تدریس هنر و علم به صورت اینترنتی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا تدریس هنر و علم به صورت اینترنتی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

استقبال از فعالیت های غیر حضوری و اینترنتی، یکی از تحولات مهمی است که در حال حاضر برای دورکارها ایجاد شده که قطعاً سال های طولانی پایدار خواهد بود. از این تکنیک می توان در آموزش های زیادی هم استفاده نمود.

بعد از گذشت چندین سال، این فعالیت گسترش بیشتری پیدا می کند. آموزش از طریق اینترنت باعث می شود تا افراد بتوانند زمینه شغلی خود را تقویت نمایند. همین طور علاقه مندان بیشتری را در سراسر جهان در یک ساعت مشخص آموزش دهند.

بنابراین سطح درآمد افراد افزایش یافته و در عین حال در مخارج و زمان نیز صرفه جویی می شود. آموزش موضوعات مختلف به صورت آنلاین می تواند جزء یکی از پررونق ترین مشاغل ایران در سال های پیش رو باشد. به عنوان نمونه سایت های فرادرس و آچار از مواردی هستند که در بستر اینترنت، آموزش های بسیار کارآمدی را به افراد ارائه می دهند.

آیا خدمات وابسته به امور خرده فروشی را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

مورد دیگر از بهترین سرمایه گذاری ها طی ده سال آینده، انواع فعالیت های وابسته به خرده فروشی می باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شغل یکی از عمده ترین صنایع در جهان به شمار می رود.

در واقع این مورد بسیار طبیعی است که همه افراد اغلب برای خرید کالاهای مورد نیاز خود به سوپرمارکت ها مراجعه می کنند. در عین حال در این سال ها با تحولات زیادی در این حوزه روبرو هستیم، به این صورت که روش قدیمی در ارائه خدمات این مشاغل تغییر یافته و به خریدهای اینترنتی که به راحتی و با سرعت زیادی انجام می شوند، تبدیل شده است. این مورد هم یکی از عوامل افزایش اعتبار خرده فروشی و سرمایه گذاری مناسب در این گونه مشاغل تا ده سال آینده در ایران است.

آیا خدمات مربوط به سالمندان را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

آیا خدمات مربوط به سالمندان را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟
آیا خدمات مربوط به سالمندان را می ‌توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده انتخاب نمود؟

اکثر کشورهای درحال توسعه با سرعت زیادی در حال پیر شدن می‌ باشند. کشور ایران هم یکی از جوامعی است که در آینده ای نزدیک با آمار بالای پیری جمعیت روبرو خواهد شد.

پژوهش های مرتبط با شناخت جمعیت نیز بیانگر این موضوع می باشند که درصد افرادی که در سنین بیشتر از ۶۵ سال هستند، بیشتر از کل جمعیت کشور است و این آمار در حال رشد سالیانه می باشد.

از سویی با پیشرفت علم پزشکی، اکثر بیماری ها به خصوص بیماری های صعب العلاج، به طور کامل درمان می شوند و در نتیجه آمار مرگ و میر نیز بسیار کاهش یافته و همین موضوع باعث خواهد شد تا در سال های آینده نیازمند خدمات نگهداری از افرادی که در سنین بالا هستند، در جامعه احساس شود.

تأسیس مشاغلی که در ارتباط بسیار نزدیکی با خدمات مراقبتی از سالمندان قرار دارند، تا حدود ده سال آینده می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای ایرانیان محسوب شود.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسساتی است که می توانید در خصوص بهترین روش سرمایه گذاری، اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

در این مقاله، پیرامون موضوع بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده مطالبی را خدمت شما خوانندگان عزیز ارائه نمودیم. همچنین در مورد انواع تکنیک های سرمایه گذاری پر بازده، اطلاعات جامعی را بیان کردیم.

در مورد برخی از موارد نیز به بیان مزایا و معایب سرمایه گذاری در آن زمینه پرداخته شد. مشاغلی را که ذکر کردیم، جزء کسب و کارهای سودده در ایران به شمار می روند اما می توان گفت بعضی از سرمایه گذاری ها مانند سرمایه گذاری در خارج از کشور به خصوص در زمان تورم، از بازدهی بسیار بیشتری برخوردار هستند.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد بیشترین اطلاعات را پیرامون بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده در اختیار شما قرار دهد. چنانچه علاقه مند هستید در این رابطه اطلاعات جامع و کامل تری را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تماس حاصل نمایید.

متخصصان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با مهارت و سابقه درخشان خود در این زمینه، همواره آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سؤالات شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest