alast logo

با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد

با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد

فهرست موضوعات این مقاله:

در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ؟ با ما همراه باشید.

با در نظر گرفتن اقتصاد پر نوسان ایران، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا، انجام یک سرمایه گذاری خردمندانه و هوشمندانه است.

ایده های سود آور بسیاری برای سرمایه گذاری با پنجاه میلیارد وجود دارد که با توجه به شرایط نا به سامان اقتصادی کشور، انتخاب یک ایده مناسب و سودآور که علاوه بر حفظ سرمایه اصلی، بتواند سود قابل توجهی را نصیب سرمایه گذار کند، کاری بسیار دشوار می باشد و نیاز به دریافت مشاوره از افراد متخصص و با تجربه در امر سرمایه گذاری دارد.

متخصصان و مشاوران آشنا به امور اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران، با داشتن آگاهی کامل به نوسانات بازار در شرایط تحریم ها و با اطلاع کافی از اقتصاد پر تلاطم کشور، می توانند در حفظ سرمایه و در عین حال افزایش آن نقش حیاتی را ایفا نمایند و از بروز هر گونه ریسک سرمایه، جلوگیری نمایند.

اینفوگرافیک با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد

در همین راستا، به منظور ارتقاء سطح آگاهی سرمایه گذاران، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، اقدام به ارائه مقاله ای در ارتباط با موضوع با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد نموده است. چنان چه شما از علاقه مندان به این مبحث و امر سرمایه گذاری می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

لازم به ذکر است که در هر لحظه، برای دریافت مشاوره در امر سرمایه گذاری با 50 میلیارد، می توانید با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان در راستای تحقق اهداف سرمایه گذاری خود، بهره مند شوید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این حوزه به شمار می آید.

پیشنهاد می کنیم از پست با صد میلیارد چیکار میشه کرد دیدن کنید.

ضرورت سرمایه گذاری پنجاه میلیارد

ضرورت سرمایه گذاری پنجاه میلیارد
ضرورت سرمایه گذاری پنجاه میلیارد

با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی امروز ایران و با وجود تورم سنگین و تحریم های حاکم بر کشور، انتخاب یک روش صحیح برای یک سرمایه گذاری امن، کاری بسیار دشوار می باشد.

در دوره پیش از تحریم ها به دلیل بالا بودن سود بانکی و نیز مساعد بودن سرمایه گذاری در بانک ها، بسیاری از سرمایه گذاران، تمایل بیشتری به سپردن سرمایه خود به بانک ها، از خود نشان می دادند.

یکی از فواید عمده سرمایه گذاری بدین روش، بیشتر بودن میزان سود دریافتی به نسبت تورم و کاهش ارزش ارز ایران بوده است.

با شروع دوره تحریم ها و افت شدید ارزش پول ایران، رکود اقتصادی شدیدی سرتاسر کشور را فرا گرفت

اما با شروع دوره تحریم ها و افت شدید ارزش پول ایران، رکود اقتصادی شدیدی سرتاسر کشور را فرا گرفت به طوری که میزان سود بانکی سالانه روی سپرده های سرمایه گذاری، تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرد.

در نتیجه نا امیدی بسیاری از افراد از سپرده گذاری در بانک، هر روزه بر تعداد افرادی که اقدام به سرمایه گذاری بر بورس و مسکن و حتی خودرو می نمودند، افزایش یافت.

اما تاثیر شدید تورم بر قیمت مسکن و خودرو و ناتوانی بسیاری از افراد در سرمایه گذاری در این حوزه، توجه بسیاری را به بازار ارز و طلا جلب نمود.

با کاهش روز افزون ارزش پول و با میزان بالای تورم، تنها گزینه اشتباه در این شرایط اقتصادی، نگه داشتن پول به تصور انجام یک  سرمایه گذاری، روی نقدینگی می باشد. در ادامه مبحث ” با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” بیشتر به روش های مختلف سرمایه گذاری با این میزان سرمایه خواهیم پرداخت.

با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد؟

با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد؟
با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد؟

با پنجاه میلیارد، می توان سرمایه گذاری های کلانی انجام داد. این سرمایه گذاری می تواند در حوزه بورس، طلا، مسکن و … انجام گیرد که در ادامه به این موارد پرداخته ایم.

سرمایه گذاری روی یک کسب و کار با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری روی یک کسب و کار با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری روی یک کسب و کار با پنجاه میلیارد

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری با پنجاه میلیارد، راه اندازی یک کسب و کار بزرگ می باشد که در آن با ایجاد کارآفرینی، اقدام به ارائه خدمات و یا تولید یک محصول خاص که تقاضای بسیاری در کشور دارد، نمود.

راه اندازی یک کسب و کار جدید، نیاز به اطلاعات کامل و کافی در زمینه مورد نظر دارد. چنان چه این سرمایه گذاری با اطلاعات کافی انجام نگیرد، خطر ریسک سرمایه را در پی خواهد داشت.

اما در صورت انجام انتخاب صحیح برای سرمایه گذاری روی تولید، می تواند سود کلانی را نصیب سرمایه گذار کرده و در مدتی کوتاه، بازگشت سرمایه اولیه و سود قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

به عنوان نمونه، راه اندازی خط تولید مواد غذایی و یا فعالیت در زمینه محصولات مورد نیاز جامعه که تقاضا برای خرید آن ها بسیار می باشد، می توانند انتخاب های مناسبی برای سرمایه گذاری روی یک کسب و کار به شمار روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی سرمایه گذاری روی کسب و کار، با کارشناسان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

سرمایه گذاری در بانک با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در بانک با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری در بانک با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری با پنجاه میلیارد در بانک، شاید به نظر یک روش سرمایه گذاری بی دردسر برسد؛ اما باید در نظر داشت که با کاهش نرخ سود بانکی و افزایش تورم، این روش سرمایه گذاری، سود چندانی را نصیب سرمایه گذار نخواهد کرد و از طرفی، با کاهش ارزش پول، ارزش سرمایه فرد، روز به روز کاهش می یابد.

از طرف دیگر، میزان نقد شوندگی سپرده بانکی، بسیار بالا می باشد و سود سرمایه در دوره های زمانی مشخص، به حساب سرمایه گذار واریز می گردد. سرمایه گذاری در بانک، می تواند به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت و در هر یک از شعب بانکی انجام شود.

علاوه بر ابن، سرمایه گذار پس از مدت مشخصی به صلاحدید بانک، می تواند اصل سرمایه خود را از بانک بازپس گیرد. از سوی دیگر، برای سرمایه گذاری در بانک، هیچ نیازی به داشتن تخصص خاصی وجود ندارد.

سرمایه گذاری در بانک، در حال حاضر با شرایط اقتصادی امروز و نرخ پایین سود بانکی، امری غیر منطقی می باشد

لازم به ذکر است که همان طور که به آن اشاره شد، سرمایه گذاری در بانک، در حال حاضر با شرایط اقتصادی امروز و نرخ پایین سود بانکی، امری غیر منطقی می باشد. علاوه بر این، برای این که سود بانکی به سرمایه گذار تعلق بگیرد، باید مبلغ سرمایه گذاری شده در بانک بلوکه شود.

با توجه به میزان رو به رشد تورم و سود پایینی که بانک به ازای مبلغ سرمایه گذاری شده دریافت می کند، سرمایه گذاری در بانک، نمی تواند یک سرمایه گذاری پر سود به شمار رود.

چنان چه شما تمایل به انجام یک سرمایه گذاری سود آور با پنجاه میلیارد می باشید، می توانید با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

مشاوران و متخصصان زبده شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با در نظر گرفتن تمایلات و شرایط سرمایه گذار، بهترین و سودآورترین روش سرمایه گذاری را به سرمایه گذار پیشنهاد خواهند نمود و در مسیر سرمایه گذاری تا رسیدن به سوددهی، همواره همراه ایشان، قدم به قدم، خواهند ماند.

سرمایه گذاری در حوزه خودرو با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در حوزه خودرو با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری در حوزه خودرو با پنجاه میلیارد

در ادامه مقاله با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” به یکی از روش های پرطرفدار سرمایه گذاری، یعنی خرید خودرو می پردازیم.

با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو در کشور، شاید یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری که سود بسیار زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت، خرید خودرو باشد. البته، باید در نظر داشت که خرید خودرو، مشکل نقد شوندگی دارد و نیز نوسانات بازار، تاثیر بسیار زیادی بر تغییرات قیمت آن دارد.

البته نمی توان کاهش ارزش خودرو را به دلیل استهلاک و یا ضربه، نادیده گرفت. سرمایه گذاری در حوزه خودرو، ریسک بسیار بزرگی می باشد.

در همین راستا، لازم است که پیش از اقدام به سرمایه گذاری در حوزه خودرو، ابتدا با افراد مجرب در این زمینه مشورت کنید و اطلاعات و آگاهی های لازم را در زمینه خرید خودرو، با توجه به شرایط اقتصادی امروز، مورد بررسی دقیق قرار دهید و سپس در این حوزه سرمایه گذاری نمایید.

مشاوران و متخصصان در امر مشاوره از شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به تمامی علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه خودرو، می توانند مشاوره های لازم را در رسیدن به سوددهی سریع تر و افزایش سرمایه در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه داده و گام به گام این افراد را تا رسیدن به سود، همراهی نمایند. در عین حال، نمی توان از ریسک این نوع از سرمایه گذاری غافل شد.

سرمایه گذاری در حوزه ارز با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در حوزه ارز با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری در حوزه ارز با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در حوزه ارز، پاسخی بر سؤال ” با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” می باشد. البته با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، این نوع از سرمایه گذاری، ریسک بسیار بالایی دارد. یکی از محبوب ترین انواع ارز که بسیار مورد توجه سرمایه گذاران می باشد، دلار است.

اما، خرید دلار، با مشکلات بسیاری روبرو می باشد. یکی از این موارد، کاهش حجم معاملاتی می باشد که در این حوزه انجام می شود. همچنین خرید دلار با حجم بالا، تورم شدید و کاهش رشد نقدینگی را به همراه خواهد داشت.

سرمایه گذاری در حوزه دلار، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، شاید با توجه به ارزش دلار باعث افزایش سرمایه شود، اما از طرفی باعث کاهش ارزش پول ملی می شود که این امر، اثرات ناگواری را بر تمامی حوزه های مختلف در کشور خواهد داشت.

سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه با پنجاه میلیارد

یکی از سنتی ترین روش های سرمایه گذاری در میان ایرانیان، سرمایه گذاری در حوزه طلا می باشد. طلا و سکه به دلیل نوسانات شدید بازار، گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار نمی روند.

برای سرمایه گذاری در این حوزه، لازم است که نوسانات بازار را در طول یک دوره زمانی به دقت مورد بررسی قرار داد و در زمان مناسب، سرمایه گذاری خود را انجام داد. لازم به ذکر است که در صورت خرید طلا و یا سکه، باید ریسک فروش آن را نیز در نظر گرفت.

لازم به ذکر است که پیش از خرید سکه، می بایست حتماً به سال ضرب آن دقت نمود. سکه های با سال ضرب جدیدتر، قیمت بالاتری به نسبت سایرین دارند و افزایش قیمت نیز در آن ها، بیشتر مشاهده می شود.

خوب است که برای سرمایه گذاری، سکه انتخابی جزو پرتقاضاترین انواع سکه در بازار باشد تا شرایط نقدینگی بهتری داشته باشد

همچنین خوب است که برای سرمایه گذاری، سکه انتخابی جزو پرتقاضاترین انواع سکه در بازار باشد تا شرایط نقدینگی بهتری داشته باشد. در میان انواع سکه، سکه بهار آزادی طرح امامی با توجه به تقاضای بالای آن در بازار فعلی، بیشترین نوسانات افزایشی را تجربه می کند.

در هر صورت، می بایست پیش از خرید سکه و سرمایه گذاری در حوزه طلا و سکه، ابتدا اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه کسب نمود تا ریسک سرمایه گذاری را بتوان به حداقل رساند.

چنان چه تمایل به سرمایه گذاری در حوزه طلا و یا سکه را دارید، توصیه می کنیم که پیش از هر اقدامی، ابتدا با مشاوران و متخصصان مجرب و کاردان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مشورت نمایید.

سرمایه گذاری در بازار بورس با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در بازار بورس با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری در بازار بورس با پنجاه میلیارد

یکی از انواع سرمایه گذاری کلان، سرمایه گذاری در بازار بورس می باشد. بازار بورس، شاید یک فرصت استثنایی برای افزایش سرمایه در حد بسیار بالا باشد. اما باید در نظر داشت که سرمایه گذاری در بازار بورس، نیاز به اطلاعات لازم و کافی در این زمینه دارد.

پای نهادن بر بازار بورس، بدون داشتن آگاهی کافی از تغییرات و نوسانات این بازار، سرمایه را در معرض ریسک عظیمی قرار می دهد.

باید در نظر داشت که تعداد افرادی که به دلیل سرمایه گذاری در این بازار و نیز بازار ارز دیجیتال و بازارهای این چنینی، سرمایه خود را از دست داده اند، کم نیست.

لذا، چنان چه تمایل به سرمایه گذاری در بازار سودآور بورس را دارید، پیش از سرمایه گذاری، ابتدا با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مشورت نمایید. در صورت انجام سرمایه گذاری عاقلانه و هوشمندانه در بازار بورس، سود عظیمی نصیب سرمایه گذار خواهد شد.

در این مقاله، موضوع ” با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات با پنجاه میلیارد

سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات با پنجاه میلیارد
سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات با پنجاه میلیارد

بدون تردید، یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری با توجه به اقتصاد پیچیده امروز کشور، سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات می باشد. سرمایه گذاری در داخل کشور و یا در خارج از آن روی زمین و ملک، سودآوری فراوانی را برای سرمایه گذار به همراه داشته و یکی از امن ترین انواع سرمایه گذاری می باشد.

شخصی با سرمایه 50 میلیاردی، می تواند اقدام به خرید خانه، زمین، زمین کشاورزی و یا هر نوع ملک دیگری کند. ارزش ملک، نه تنها در ایران، بلکه در سرتاسر جهان، روز به روز در حال افزایش می باشد.

حتی در دوران رکود اقتصادی، نه تنها هیچ رکودی در آن مشاهده نشده است، بلکه ارزش آن، بیشتر نیز شده است. بهترین روش سرمایه گذاری، نوعی از سرمایه گذاری می باشد که مطمئن و سودآور باشد.

سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات، تضمینی بر یک سرمایه گذاری امن و سود بالا می باشد. امروزه نه تنها در ایران، بلکه خرید ملک در کشورهایی نظیر قبرس، ترکیه و امارات، بازار بسیار خوبی را پیدا کرده است.

خرید ملک در یک کشور معتبر و موجه خارجی

خرید ملک در یک کشور معتبر و موجه خارجی، علاوه بر افزایش میزان سرمایه، فواید بیشمار دیگری را نیز برای سرمایه گذار و خانواده وی به همراه خواهد داشت که از آن جمله می توان به اخذ اقامت و دریافت پاسپورت معتبر کشور مقصد اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برای خرید ملک چه در داخل کشور و چه در خارج از آن با پنجاه میلیارد، نیاز به برنامه ریزی دقیق خواهد داشت.

مشاوران و متخصصان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با توجه به تجربه بسیار خود در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در داخل و یا خارج از کشور، گزینه ای برتر برای اخذ مشاوره به شمار می روند.

این شرکت با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت سرمایه گذار، بهترین روش سرمایه گذاری را به وی پیشنهاد نموده و در این راه پر چالش، تا رسیدن به سوددهی، در کنار وی خواهند ماند. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به دلایل ذیل، یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری با پنجاه میلیارد را خرید ملک بیان می نمایند:

  • ارزش همیشگی خاک

خرید خاک، حتی در دورترین نقطه،اما با آینده ای روشن، سود کلانی را در طول زمان نصیب سرمایه گذار می کند. از سوی دیگر، بازار املاک و مستغلات، کمترین میزان نوسان را در طول زمان داشته است و میزان سوددهی آن، از هر نوع سرمایه گذاری دیگری بالاتر بوده است.

این در حالی است که بسیاری از سرمایه گذاران بزرگی که سرمایه خود را در زمینه های مختلف سرمایه گذاری نموده اند، بیشترین میزان سوددهی را در بازار املاک می دانند. خاک، هیچ گاه ارزش حقیقی خود را از دست نمی دهد.

حتی با توجه به پیشرفت روز افزون مناطق شهری، خرید یک ملک در مکانی در خارج از شهر، یک سرمایه گذاری سودآور در طولانی مدت خواهد بود که یک سرمایه گذاری برای آیندگان و فرزندان به شمار می رود و هیچ گاه ارزش خورد را از دست نخواهد داد.

سرمایه گذاری یک عمل آینده نگرانه و هوشمندانه است که در صورتی که به صورت صحیح انجام شود، سود کلانی را نصیب سرمایه گذار می نماید. از همین رو، در این مقاله، سعی کرده ایم به سؤال ” با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” پاسخ دهیم.

  • کم دردسرترین روش سرمایه گذاری

یکی از مشکلات سرمایه گذاری روی خرید ارز و یا طلا، نگرانی دائمی از سرقت آن می باشد. همچنین خرید خودرو به دلیل استهلاک، صدمه دیدن و یا حتی سرقت، یک سرمایه گذاری عاقلانه به نظر نمی رسد.

در عین حال، این مشکلات برای خرید ملک وجود ندارد. خاک همواره پا برجاست و در صورتی که تمامی اسناد و مدارک خرید آن بدون نقص و کامل باشد، همواره متعلق به فرد سرمایه گذار بوده و گذر زمان، نه تنها از ارزش آن نمی کاهد، بلکه بدون این که نیاز به انجام فعالیت و کار خاصی باشد، روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود.

  • رونق همیشگی بازار املاک و مستغلات

با نگاهی کوتاه بر روش های مختلف سرمایه گذاری، مشاهده می شود که تغییرات مختلف سیاسی، جغرافیایی، اقتصادی و … تاثیرات بسیار شدیدی بر قیمت طلا، ارز و خودرو داشته اند. در بسیاری از نوسانات شدید اقتصادی، کاهش ارزش این موارد، بسیار به چشم می خورد.

عموماً، افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه ها نموده اند، چنان چه تمایل به سرمایه گذاری کوتاه مدت داشته باشند و یا تصمیم به نقد کردن سرمایه خود در زمانی کوتاه بگیرند، سود چندانی نصیب ایشان نخواهد شد و در مواردی حتی متضرر می گردند.

این در حالی است که چنین نوساناتی در حوزه املاک وجود ندارد. این در حالی است که در دوره های رکود اقتصادی نیز، ارزش ملک ثابت مانده و یا همچنان در حال افزایش بوده است.

اگر سرمایه شما مقادیر کمتر است، صفحات با ده میلیارد چیکار میشه کرد، با 5 میلیارد چه کاری راه بندازم و سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را مطالعه کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مقاله، موضوع ” با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” را مورد بررسی قرار دادیم و به ذکر روش های مختلف سرمایه گذاری با این میزان سرمایه پرداختیم.

بدیهی است که بسیاری از انواع سرمایه گذاری نظیر سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات، کمترین میزان ریسک را به نسبت سایر انواع سرمایه گذاری در پی خواهند داشت. این در حالی است که سرمایه گذاری روی کسب و کار جدید با پنجاه میلیارد، می تواند بیشترین میزان ریسک و در عین حال بالاترین میزان سود را نصیب سرمایه گذار نماید.

سرمایه گذاری در بانک و در حوزه های بورس، طلا و سکه، خودرو و … را نیز در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. به صورت کلی، سرمایه گذاری در هر یک از زمینه های فوق الذکر، می بایست با توجه به شرایط و روحیات فرد و نیز میزان تجربه وی، انجام گیرد.

اخذ مشاوره از افراد با تجربه

علاوه بر این، برای سرمایه گذاری های کلان، اخذ مشاوره از افرادی با تجربه در انجام امور سرمایه گذاری، عملی هوشمندانه و منطقی است.

در این راستا، در این مقاله، به معرفی معتبرترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری در کشور، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، پرداخته ایم.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ با سال ها سابقه درخشان، به هدف ارتقاء سطح آگاهی سرمایه گذار و همراهی وی در انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری با در نظر گرفتن سرمایه اولیه وی، بهترین و مناسب ترین گزینه های ممکن را به سرمایه گذار پیشنهاد نموده و در این راه پر چالش، همواره تا رسیدن به کسب سود سرمایه و موفقیت در امر سرمایه گذاری، همگام با سرمایه گذار، به پیش خواهد رفت.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ” با پنجاه میلیارد چیکار میشه کرد ” با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest