alast logo

با صد میلیارد چیکار میشه کرد

با صد میلیارد چیکار میشه کرد

فهرست موضوعات این مقاله:

با صد میلیارد چیکار میشه کرد ؟ این سوال به طور معمول برای آن دسته از افرادی پیش می آید که به دنبال بهترین روش سرمایه گذاری با صد میلیون تومان هستند. در صورتی که ندانید چه کا هایی می توانید با صد میلیارد انجام دهید به طور تقریبی می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری شما با شکست روبرو می شود و به اهداف خود نخواهید رسید.

این می تواند بدترین اتفاق برای شما باشد. به دلیل اینکه نه تنها نمی توانید آینده خود را جلوتر از تورم برنامه ریزی کنید بلکه از تورم نیز عقب خواهید ماند. در نتیجه چالش های بزرگی در حال و آینده خود بر سر راهتان قرار می گیرد که غلبه بر آن ها بسیار دشوار خواهد بود و به احتمال زیاد موفق نمی شوید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

در مقاله های قبل به سوالات زیر پاسخ داده ایم:

با ده میلیارد چیکار میشه کرد

با دو میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم

سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

اینفوگرافیک با صد میلیارد چیکار میشه کرد

اینفوگرافیک با صد میلیارد چیکار میشه کرد
اینفوگرافیک با صد میلیارد چیکار میشه کرد

به همین جهت برای جلوگیری از شکست دانستن اینکه با صد میلیارد چیکار میشه کرد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هولدینگ الست گروپ به عنوان یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری به شمار می آید.

 

منظور از سرمایه گذاری چیست؟

منظور از سرمایه گذاری چیست؟
منظور از سرمایه گذاری چیست؟

قبل از اینکه به سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ پاسخ دهیم بهتر است ابتدا با مفهوم سرمایه گذاری آشنا شویم.
در علم اقتصاد سرمایه گذاری عبارت است از تخصیص منابع مالی به یک یا چند دارایی متنوع با امید به دست آوردن منابع ارزشمندتر در آینده. انواع سرمایه گذاری شامل خرید و فروش سهام شرکت، اوراق با درآمد ثابت، مسکن، زمین، طلا، خودرو، ارز و غیره است.

البته باید توجه داشت که از آنجایی که سرمایه‌گذاری‌ها با هدف کسب بازدهی بالا در آینده انجام می‌شوند همواره ریسک‌های مشخصی وجود دارد. به عبارت دیگر این احتمال وجود دارد که با سرمایه گذاری اشتباه سرمایه گذار نه تنها درآمدی نداشته باشد بلکه از ارزش سرمایه گذاری نیز کاسته شود.

بنابراین اگر می خواهید در بازارهای مختلف سرمایه گذاری کنید بهتر است ابتدا با قوانین و ویژگی های هر کدام آشنا شوید. در ادامه هر یک از روش های رایج سرمایه گذاری در ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم. به خاطر داشته باشید که اگر با صد میلیارد در ایران سرمایه گذاری کنید احتمال تجربه شکست بسیار زیاد خواهد بود.

این در حالی است که با صد میلیارد از طریق سرمایه گذاری در خارج از کشور می توانید دارایی خود را حفظ کرده و حتی آن را افزایش دهید. هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد.

چرا باید سرمایه گذاری کرد؟

چرا باید سرمایه گذاری کرد؟
چرا باید سرمایه گذاری کرد؟

به غیر از سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ ممکن است این سوال نیز برای شما پیش آید که سرمایه گذاری کردن چه ضرورتی دارد؟ در دنیای امروز اشتغال و درآمد مهمترین معیار کیفیت زندگی است.

اگر درآمد معینی برای پرداخت قبوض، تامین سرپناه دارید و مشکلی برای تامین غذای کافی ندارید می توانید با خیال آسوده بر روی صندلی بنشینید و در روز تعطیل خود از یک فنجان چای لذت ببرید. دادن چیزهای ضروری در زندگی به شما آرامش می دهد.

اما اگر به طور ناگهانی با یک بحران مالی مواجه شدید چه؟ اگر برای مدت طولانی خانواده را به یک سفر پرهزینه می برید، در صورت از دست دادن شغل خود چه باید کرد؟

آیا دوباره احساس آرامش خواهید کرد؟ در واقع بدون حمایت مالی کافی واضح است که نمی توان به آینده و زندگی واقعاً مرفه فکر کرد. بسیاری از ما توانایی پرداخت هیچ چیز دیگری جز نیازهای اولیه را نداریم.

اینجاست که اهمیت سرمایه گذاری مشخص می شود. سرمایه گذاری چنین فرصتی را فراهم می کند. با بازدهی اندک می توانید کمتر سرمایه گذاری کنید و از سودهای آتی بهره مند شوید.

مهم نیست که سرمایه‌گذاری شما کوچک باشد. مهم این است که بتوانید به طور مداوم سرمایه‌گذاری کنید و روی شیب مثبت سود مستمر در بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید.

هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در خارج از کشور با صد میلیارد یکی از مطمئن ترین راه ها برای ماندگاری سرمایه اصلی می باشد.

با صد میلیارد چگونه می توانیم سرمایه گذاری کنیم؟

با صد میلیارد چگونه می توانیم سرمایه گذاری کنیم؟
با صد میلیارد چگونه می توانیم سرمایه گذاری کنیم؟

اکنون به اصلی ترین قسمت مقاله می رسیم و آن پاسخ به این سوال است که با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ در پاسخ باید گفت که روش های  گوناگونی برای سرمایه گذاری موجود می باشد که با توجه به شرایط مختلف می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

روش صحیح سرمایه گذاری این است که ابتدا گزینه های مختلف را بررسی کنید و مزایا و معایب هر کدام را بشناسید. سپس بررسی کنید که کدام یک برای شرایط شما مناسب تر است.

پس از آن می توانید با کسب اطلاعات لازم و یا با کمک گرفتن از کارشناسان سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. در این مقاله به بررسی مهمترین کارهایی که می توانیم با صد میلیارد کنیم و همچنین راه های کسب درآمد بیشتر می پردازیم.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

سرمایه گذاری در ملک

سرمایه گذاری در ملک
سرمایه گذاری در ملک

در پاسخ به سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ باید بگوییم که یکی از روش های سرمایه گذاری ورود به بازار ملک است. به طور کلی روند قیمت ملک در ایران روندی صعودی دارد و با واردات ملک خود به این بازار در دراز مدت ضرر نخواهید کرد. اما دو مشکل وجود دارد.

اول اینکه در بازار مسکن در کشور ما پس از یک دوره افزایش قیمت، انجماد بازار به وجود می آید که به معنای کاهش خرید و فروش است. بنابراین طبیعی است که اگر ارزش ملک شما در حال افزایش باشد، هر روز از تعداد خریداران احتمالی آن کاسته می شود.

بنابراین در زمان رکود بازار نمی توانید سرمایه خود را پس بگیرید. بنابراین اگر سرمایه گذاری محکمی در دست دارید و عجله ای برای پول نقد ندارید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در طلا و سکه

با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ یکی دیگر از کارهایی که می توان با صد میلیارد انجام داد سرمایه گذاری در طلا و سکه می باشد. اگر در مسیر آموزش سرمایه گذاری هستید احتمالا به شما می گویند که یکی از امن ترین بازارها در بلندمدت بازار طلا و سکه است و این درست است.

این بازار در کشور ما بسیار پرطرفدار است و اکثر افراد حتی تازه واردان این بازار را به سایر صنایع ترجیح می دهند.

دلیل این موضوع نیز کاملا روشن است. هر کسی می تواند با پول کمی در این بازار شرکت کند. علاوه بر این، خرید جواهرات سفارشی دارای عملکرد و هزینه است. موفقیت درازمدت یکی از مزایای این روش است.

البته به خاطر داشته باشید که بازدهی نقره بالاتر از طلا است و اغلب می توانید سود سالانه ای را بیش از نرخ تورم در بازار پول محاسبه کنید. هر زمان که بخواهید می توانید تمام یا بخشی از سرمایه خود را برداشت کنید که فرصت بسیار مهمی است.

اما از طرفی باید بدانید که نوسانات بازار ارز و طلا بسیار زیاد است. بنابراین، در کوتاه مدت ممکن است چیزی به دست نیاورید، اما ضرر هم می کنید.

قیمت حبابی در بازار طلا و ارز در کشور ما موضوع ناشناخته ای نیست. بنابراین، در کوتاه مدت، این بازار ممکن است ریسک را افزایش دهد. به ویژه، کل بازار می تواند تحت تأثیر مسائل سیاسی قرار گیرد.

هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری است که برای سرمایه گذاری در طلا و سکه می توانید با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

سرمایه گذاری روی ارزها

ارزها نیز مانند طلا فرصت خوبی برای افراد متخصص و حرفه ای می باشند تا با سرمایه کمتر سودهای بلندمدت یا میان مدت خوبی کسب کنند. اما اگر تازه وارد این مسیر شده اید، می توانید تمام سرمایه خود را خرج کنید.

این بازار علیرغم مزایایی که دارد، در کوتاه مدت می تواند بسیار پر نوسان و ریسک باشد. همچنین به این دلیل که از نظر دولت دست آن برای سرمایه گذاری آزاد در بازار ارز چندان باز نیست.

سرمایه گذاری در بانک

سرمایه گذاری در بانک ساده ترین و مطمئن ترین راه برای حفظ ارزش پول است. در این روش بانک نرخ سود سالانه سپرده شما را با توجه به نرخ تورم تنظیم می کند. البته گاهی اوقات آن نرخ بهره می تواند کمتر از نرخ تورم باشد.

یعنی مقداری از ارزش پول خود را از دست می دهید. اگر تورم و سود سالانه برابر باشد تنها مزیت چنین روشی این است که ارزش پول شما حفظ می شود اما تغییر نمی کند. اگر نرخ سود سالانه بانک از تورم بیشتر شود می توانید انتظار بازگشت سرمایه گذاری معادل تفاوت را داشته باشید.

سرمایه گذاری در بورس

با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ اگر صد میلیارد و این سوال برایتان پیش آمده است می توانید مقداری از این پول را در بورس سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در بورس یکی از مهم ترین انواع روش های سرمایه گذاری است که می تواند بسیار سودآور باشد.

این بازار بستری جذاب برای افراد مختلف است که هر کدام با سرمایه 500 هزار دلاری می توانند وارد آنجا شده و شروع به سرمایه گذاری کنند.

بازارهای سرمایه این امکان را برای هر کسی با هر درآمدی فراهم می کند که بتواند بخش کوچکی از این مخاطبان گسترده را به دست آورد. اما مراقب باشید که بازار سهام می تواند بسیار خائنانه باشد.

اگر فریب تظاهر را بخورید و بدون اعتماد به دانش خاصی وارد این عرصه شوید سرمایه خود را در معرض خطر بزرگی قرار داده اید. در بورس می توانید با پیشنهادات اولیه شروع کنید که نیاز به سرمایه کمی دارد و سود تضمینی می دهد.

علاوه بر این صندوق های سرمایه گذاری هستند که به جای شما سرمایه گذاری های تخصصی انجام می دهند و در ازای آن سود دریافت می کنند. هولدینگ الست گروپ که یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری است تمام راهنمایی های لازم در زمینه سرمایه گذاری در بورس را به شما ارائه می دهد.

روش های مختلف سرمایه گذاری در بازار مالی کدامند؟

روش های مختلف سرمایه گذاری در بازار مالی کدامند؟
روش های مختلف سرمایه گذاری در بازار مالی کدامند؟

در این بخش مطلب با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ قصد داریم انواع روش های سرمایه گذاری در بازار مالی را بررسی کنیم.

سرمایه گذاری به طور مستقیم

سرمایه گذاری به طور مستقیم
سرمایه گذاری به طور مستقیم

سرمایه گذاری مستقیم توسط خود فرد انجام و مدیریت می شود. به عنوان مثال، شما شخصا سهام می خرید و سبد سهام خود را مدیریت می کنید. در این روش سطح تجربه و دانش شما تعیین کننده سودی است که از این روش سرمایه گذاری به دست خواهید آورد.

سرمایه گذاری به صورت غیر مستقیم

سرمایه گذاری به صورت غیر مستقیم
سرمایه گذاری به صورت غیر مستقیم

در روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار مالی شخص یا شرکتی از طرف شما سرمایه گذاری می کند. این فرآیند که در بورس بسیار رایج است به نوعی توسط واسطه ها کنترل می شود.

به این ترتیب زمان یا دانش کافی برای مدیریت سرمایه خود ندارید. بنابراین صندوق سرمایه گذاری مشترک فهرست شده را بررسی کنید و از یکی از آنها بخواهید سرمایه گذاری را برای شما انجام دهد.

به این ترتیب تیمی از متخصصان بر مدیریت سرمایه شما نظارت خواهند داشت و سود تضمینی ناچیزی خواهید داشت. کارشناسان هولدینگ الست گروپ که بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری می باشد مناسب ترین روش سرمایه گذاری در بازار مالی را به شما پیشنهاد می دهد.

مزایای سرمایه گذاری چیست؟

دست یافتن به اهداف مالی خود از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است

شکی نیست که هرکدام از ما انسان ها برای خود اهدافی را تعیین کرده ایم و بیشتر آن ها بیش از آنچه در دسترس داریم به سرمایه نیاز دارند. از جمله این اهداف می توان خرید خانه، زمین، خانه تعطیلات، وسیله نقلیه، لوازم خانگی، تجهیزات کامپیوتری و غیره را نام برد.

سرمایه گذاری هدفمند برای شما شرایطی را به وجود می آورد تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه لازم برای دستیابی به اهدافتان را با مدیریت صحیح درآمد اضافی خود دارید.

در صورتی که بدانید با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ و یک روش سرمایه گذاری خوب در ایران و خارج از کشور را انتخاب کنید به هدف های مالی خود و منافع قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد.

با سرمایه گذاری از تورم در امان خواهید ماند

سرمایه گذاری صحیح نه تنها ارزش ملک شما را در شرایط تورمی حفظ می کند بلکه باعث افزایش آن نیز می شود.

3- بعد از بازنشستگی با سرمایه گذاری های مناسب نگرانی مالی نداشته باشید
بازنشستگی یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فرد است و باید از سنین پایین برنامه ریزی شود. زیرا در این مرحله از زندگی ما توانایی کار ما کاهش یافته و هرگز نمی توانیم درآمد خوبی کسب کنیم. به همین دلیل توصیه می شود از سنین پایین بخشی از درآمد خود را در بازار مناسب سرمایه گذاری کنید تا در دوران بازنشستگی و سالمندی دغدغه مالی نداشته باشید و در کنار عزیزانتان راحت زندگی کنید.

آیا با صد میلیارد می توان در خارج از کشور سرمایه گذاری کرد؟

در جواب به سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ باید بیان کرد که سرمایه گذاری در خارج از کشور نیز می تواند به عنوان یکی از روش های کارآمد سرمایه گذاری به شمار می آید.

امروزه سرمایه گذاری در خارج از کشور محبوبیت زیادی پیدا کرده است. زیرا هر روز شاهد تقاضای مردم برای سرمایه گذاری در خارج از کشور هستیم. اما سوال اینجاست که سرمایه گذاری چه زمانی انجام می شود؟

سرمایه گذاری به طور معمول زمانی اتفاق می افتد که شخص پولی را برای کار یا چیز دیگری کنار بگذارد. و انتظار دریافت پول بیشتر از سرمایه یعنی دریافت بهره را دارد بنابراین می توان نتیجه گرفت که امکان با صد میلیارد امکان سرمایه گذاری در خارج از کشور وجود دارد.

قابل ذکر است سرمایه گذاری هایی که در خارج از کشور انجام می شود اغلب به منظور اقامت یا راه اندازی کسب و کار در کشوری با سود خوب و بالا است.

هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در خارج از کشور به شما این امکان را می دهد تا ارزش پول شما بیشتر شده و در مدت زمان کوتاهی سود بالایی به دست آورید.

چه راه هایی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور وجود دارد؟

فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور وجود دارد که برخی ارزان و برخی بسیار گران هستند. به همین دلیل داوطلب می تواند با توجه به شرایط مالی و بودجه خود یکی از روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور را انتخاب کند.

سرمایه گذاری در خارج از کشور یکی از بهترین کارهایی است که می توانید با صد میلیارد انجام دهید. زیر به بررسی روش های سرمایه گذاری ایرانیان در خارج از کشور و شرایط این روش ها می پردازیم.

الزامات سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور

اگر سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد ؟ باید بدانید که ثبت شرکت در خارج از کشور به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری به شمار می آید. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به روش های مختلفی امکان پذیر است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. برخی از کشورها پس از ثبت شرکت و استخدام به متقاضی اقامت می دهند.

در حالی که در برخی دیگر از کشورها متقاضی می تواند با خرید سهام در برخی کشورها اقامت خود را دریافت کند. در غیر این صورت متقاضی می تواند از طریق ثبت شرکت و همچنین فعالیت همسر خود در این شرکت اجازه اقامت اخذ نماید.

اما نکته مهم این است که قبل از هر سرمایه گذاری باید قوانین کشور مقصد را مطالعه کرده و از طریق ثبت شرکت اطلاعات لازم و کافی را از شرایط سرمایه گذاری به دست آورید.

شما می توانید در این زمینه از ما مشاوره بگیرید:

شرایط سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و استارتاپ

کارآفرینی به متقاضی این امکان را می دهد که در کشور مقصد کسب و کار راه اندازی کرده و در آنجا کسب درآمد نماید. از این طریق متقاضی می تواند حق اقامت کشور مورد نظر را کسب کند.

به منظور سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی یا استارتاپ متقاضیان باید نشان دهند که یک طرح تجاری قوی برای ایجاد شغل در کشور جذب نیروی کار محلی و کسب سود دارند.

کسانی که می خواهند با هزینه کم یک کسب و کار جدید راه اندازی و توسعه دهند باید به دنبال ویزای استارت آپ بر اساس ایده و اجرای یک ایده خلاقانه در کشور باشند.

هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری از طریق استارتاپ با صد میلیارد در خارج از کشور به شما امکان افزایش دارایی تان را می دهد.

شرایط سرمایه گذاری با خرید ملک در خارج از کشور

شرایط سرمایه گذاری با خرید ملک در خارج از کشور
شرایط سرمایه گذاری با خرید ملک در خارج از کشور

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به عنوان یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور شناخته شده است. با رعایت تمامی شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می توانید بازدهی بسیار خوبی در کوتاه مدت یا بلند مدت داشته باشید. در برخی کشورها خرید ملک منجر به اقامت می شود.

در برخی دیگر اینگونه نیست. در این صورت متقاضی ملک خود را اجاره می دهد و تنها با سفر به کشور و استفاده از ملک خود درآمد کسب می کند. در برخی کشورها تابعیت با خرید ملک بالاتر از مقدار مشخصی نیز اعطا می شود. برای دست یابی به سود زیاد بهتر است با صد میلیارد به جای سرمایه گذاری در ایران با این مقدار پول در خارج از کشور سرمایه گذاری نمایید.

شرایط سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

هنگام سرمایه گذاری برای خود حمایتی متقاضی باید توانایی مالی خود را به دولت کشور مربوطه ثابت کند. متقاضی باید مبلغی را که کشور مقصد به عنوان هزینه زندگی استاندارد در سال تعیین می کند، به صورت نقدی در حساب یکی از اعضای خانواده خود داشته باشد.

او همچنین باید درآمد ثابتی داشته باشد که توسط کشور مقصد تعیین شده است. پس از اثبات این موارد، متقاضی باید محل اقامت خود را در کشور مقصد بیابد و بیمه درمانی خود و خانواده اش را دریافت کند. در نهایت پس از بررسی مدارک و تایید، متقاضی می تواند به همراه خانواده خود در کشور مقصد اقامت داشته باشد.

سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق فرنچایز و رستوران های زنجیره ای

یکی دیگر از کارهایی که با صد میلیارد می توان انجام داد سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق فرنچایز و رستوران های زنجیره ای می باشد. از وضعیت سرمایه گذاری از طریق فرانچایز و رستوران های زنجیره ای می توان به تهیه مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری از این طریق اشاره کرد.

البته این مقدار از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. در برخی کشورها برای سرمایه گذاری از طریق فرنچایزها، فرد باید ابتدا در کشور اقامت داشته باشد و سپس حق امتیاز خریداری کند.

یکی دیگر از شروط رایج برای خرید فرنچایز برای مقاصد سرمایه گذاری در خارج از کشور، شرکت در دوره ها و آموزش های برگزار شده توسط برندها و رستوران های زنجیره ای است.

پس از خرید و شروع یک فرنچایز، افراد باید در یک محیط کاری باشند. با این روش سرمایه گذاری، داشتن امکانات و تجهیزات لازم برای راه اندازی شعبه مورد نظر حائز اهمیت است.

شرایط سرمایه گذاری در هاستل های خارج از کشور

یکی دیگر از پاسخ هایی که می توان برای سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ ارائه داد این است که در هاستل های خارج از کشور سرمایه گذاری کنید.

سودآورترین و در عین حال پرخطرترین نوع سرمایه گذاری برون مرزی، سرمایه گذاری در هاستل هاست. این سرمایه گذاری ها زیرمجموعه ای از سرمایه گذاری های ملکی هستند.

هاستل ساختمانی است با اتاق های مجزا که فقط با کد دسترسی به گردشگران و مسافران اجاره داده می شود. یکی از مزیت های سرمایه گذاری در هاستل های خارج از کشور این است که می توانید با اجاره هاستل در وب سایت های خصوصی درآمد زیادی کسب کنید.

خرید اوراق قرضه دولتی و شرایط سرمایه گذاری در خارج از کشور

خرید اوراق قرضه دولتی یکی از راه های سرمایه گذاری در خارج از کشور است. در واقع فقط برخی افراد شرایط سرمایه گذاری در خارج از کشور را از طریق خرید اوراق قرضه دولتی دارند. در این نوع سرمایه گذاری، مردم در نتیجه خرید اوراق قرضه دولتی سود می گیرند.

پس از مدت معینی، فرد می تواند تمام اوراق خود را بفروشد و سرمایه اصلی خود را نیز پس بگیرد. شایان ذکر است که سرمایه موقت با این روش منجر به زندگی در برخی کشورها نمی شود. هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد.

خصوصیات بهترین کشورها جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور چیست؟

خصوصیات بهترین کشورها جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور چیست؟
خصوصیات بهترین کشورها جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور چیست؟

پس از پاسخ دادن به سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ باید بیان کرد که اگر قصد دارید در خارج از کشور برای مثال با ثبت شرکت سرمایه گذاری کنید لازم است تا در انتخاب بهترین کشور دقت زیادی به خرج دهید.

در واقع داوطلبان قبل از هر اقدامی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور باید در مورد کشورهایی که در این صنعت فعالیت می کنند تحقیق جدی انجام دهند.

از بین 200 کشوری که سرمایه گذار خارجی را جذب می کنند باید بدانید که برخی از آنها بهترین شرایط و بهترین انتخاب را برای سرمایه گذاری در خارج از کشور دارند. بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در خارج از کشور دارای شرایط زیر هستند.

به سرمایه گذاران امتیازهایی از قبیل اقامت دائم و شهروندی در مقابل سرمایه گذاری ارائه می دهد.
بهترین کشور برای سرمایه گذاري کشوری می باشد که یک سیستم حقوقی و مالی سالم داشته باشد.
از سرمایه گذاران خارجی به طور قانونی حمایت کند.
کشور هدف دارای ارزش ارزی پایدار است.
میزان مصادره اموال در بهترین کشور برای سرمایه گذاري پایین است.
در کشور مقصد نباید تبعیض و نژادپرستی وجود داشته باشد.

سرمایه گذاری در خارج از کشور دارای چه مزیت های است؟

سرمایه گذاری در خارج از کشور دارای چه مزیت های است؟
سرمایه گذاری در خارج از کشور دارای چه مزیت های است؟

اگر می دانید با صد میلیارد چیکار میشه کرد و تصمیم گرفتید تا از طریق یکی از روش ها در خارج از کشور سرمایه گذاری کنید باید بگوییم که سرمایه گذاری در خارج از کشور به خصوص در کشورهای اروپایی مزایای زیادی دارد. در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

امنیت سرمایه گذاری بالا، اقتصاد پویا و رشد اقتصادی بالا، زیرساخت مناسب برای سرمایه گذاری، حفظ ارزش سود سرمایه با وجود نوسانات در بازار ارز ایران، تامین فضا و آمادگی لازم برای تاسیس شرکت، اقامت برخی از سرمایه گذاری های خارجی، بهره مندی از کیفیت بالا زندگی و تحصیل رایگان برای فرزندان در مدارس و دانشگاه های کشورهای اروپایی. هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری در ایران و خارج از کشور می باشد.

سرمایه گذاری در خارج از کشور چه استانداردهایی دارد؟

سرمایه گذاری در خارج از کشور چه استانداردهایی دارد؟
سرمایه گذاری در خارج از کشور چه استانداردهایی دارد؟

بسیاری از افراد می دانند که با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ تعداد زیادی از آنها با صد میلیارد برلی سرمایه گذاري در خارج از کشور اقدام می کنند. اما باید گفته شود یکی از مهم ترین مواردی که قبل از سرمایه گذاری در خارج از کشور باید مورد بررسی قرار گیرد ایمنی سرمایه گذاری و وضعیت استانداردهای آن در خارج از کشور است.

سرمایه گذاری در کشورهایی که استانداردهای سرمایه گذاری را رعایت نمی کنند منجر به از دست رفتن سرمایه اولیه می شود. از مهمترین استانداردهای سرمایه گذاري در خارج از کشور می توان خطر مصادره اموال، کنترل فساد و کیفیت نظارت را می توان نام برد.

خطر مصادره دارایی ها

این شاخص اجرای سیستم قضایی کشورهایی را که با توقیف حقوق مالکیت سرمایه گذاران بین المللی سروکار دارند ارزیابی می کند. در صورتی که کشور مورد بررسی از امنیت سرمایه گذاری بالایی برخوردار باشد شاخص ریسک توقیف باید نزدیک به یک باشد. در صورت نزدیک بودن تعداد خطرات توقیف به هفت، یعنی خطر تصرف اموال در کشور رو به افزایش است.

کنترل فساد

کنترل فساد
کنترل فساد

کنترل فساد به معنای کاهش نفوذ مردم در سیستم های اداری و قضایی کشور است. امنیت سرمایه گذاری در کشور وجود دارد و جلوگیری از فساد در سیستم های اداری و قضایی آن با ریسک کمتری همراه است. همچنین شاخص کنترل فساد با عددی در محدوده مثبت و منفی 2.5 اندازه گیری می شود.

استاندارد کیفیت نظارت

برای نشان دادن توانایی دولت در اجرای قوانین و پیروی از آن و همچنین توسعه بخش اقتصادی کشور مورد نظر شاخص کیفیت نظارتی را مورد استفاده قرار می دهند. در واقع شرایط حمایت از سرمایه گذاری خارجی را فراهم می کند و بازه عددی ارقام آنها بین مثبت و منفی 2.5 اندازه گیری خواهد شد.

برای سرمایه گذاری در خارج از کشور چه نکاتی را باید درنظر گرفت؟

برای سرمایه گذاری در خارج از کشور چه نکاتی را باید درنظر گرفت؟
برای سرمایه گذاری در خارج از کشور چه نکاتی را باید درنظر گرفت؟

برنامه مالی خود را تنظیم کنید:

قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در خارج از کشور، بنشینید و به طور صادقانه یک نگاه به وضعیت مالی خود بیندازید. به خصوص اگر برنامه مالی ندارید. پس قبل از سرمایه گذاری در خارج از کشور سوالاتی را از خود بپرسید و بررسی پاسخ آنها را با یک منبع بی طرف انجام دهید.

بنابراین مشاوران هولدینگ الست گروپ که بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاري است آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اولین قدم برای سرمایه گذاری موفق، تعیین اهداف و سطح تحمل ریسک است.

اگر حقایقی در مورد پس انداز و سرمایه گذاری در خارج از کشور به دست آورید و از یک برنامه هوشمندانه پیروی کنید باید بتوانید به امنیت مالی دست یابید و از مزایای پول خود برای سال های آینده لذت ببرید.

سطح ریسک را ارزیابی کنید:

همه سرمایه گذاری ها درجاتی از ریسک را شامل می شوند. قبل از سرمایه گذاری در خارج از کشورمهم است که بدانید ممکن است مقداری یا تمام پول خود را از دست بدهید. در عوض، پاداش ریسک، پتانسیل بازده سرمایه‌گذاری بالاتر است.

اگر هدف مالی با افق زمانی طولانی‌تری دارید می‌توانید به جای محدود کردن، با سرمایه‌گذاری دقیق در طبقات دارایی با ریسک بالاتر، مانند سهام یا اوراق قرضه، سود بیشتری کسب کنید.

ترکیب مناسبی از سرمایه‌گذاری‌ها را در نظر بگیرید:

سرمایه‌گذاری در خارج از کشور می‌تواند با سرمایه‌گذاری در طبقه های دارایی با بازده سرمایه‌گذاری متفاوت بسته به شرایط بازار، از شما در برابر ضررهای قابل توجه محافظت کند. محتوایی که عملکرد خوبی دارد اغلب باعث می شود نوع دیگری از محتوا ضعیف عمل کند.

با سرمایه گذاری در خارج از کشور در دارایی های مختلف، ریسک از دست دادن پول را کاهش می دهید و عملکرد کلی سبد شما پایدارتر می شود. اگر سرمایه‌گذاری شما در یک طبقه دارایی کاهش یابد در موقعیتی قرار می‌گیرید که می‌توانید ضررهای خود را در آن طبقه دارایی با بازدهی بهتر از سرمایه‌گذاری در دیگری جبران کنید.

یک صندوق اضطراری ایجاد و نگهداری کنید:

افرادی که می دانند در خارج از کشور با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ و قصد انجام سرمایه گذاری در خارج از کشور را دارند باید با برخی استانداردها آشنایی داشته باشند. یکی از این نکات ایجاد و نگهداری یک صندوق اضطراری می باشد. اکثر سرمایه گذاران باهوش پول کافی را در محصولات پس انداز سرمایه گذاری می کنند تا شرایط اضطراری مانند بیکاری ناگهانی را پوشش دهند.

بدهی های کارت اعتباری با بهره بالا را پرداخت نمایید:

هیچ استراتژی سرمایه گذاری در هیچ کجا نمی تواند به اندازه پرداخت تمام بدهی های با بهره بالا که ممکن است داشته باشید بازده یا با ریسک کمتری را به همراه داشته باشد. وضعیت این است که موجودی کامل را در اسرع وقت پرداخت کنید.

از پول رایگان کارفرمای خود استفاده کنید:

در بسیاری از برنامه های بازنشستگی که کارفرما از آن حمایت می کند، در صورتی که کارفرمای شما طرح بازنشستگی ارائه دهد و شما به اندازه کافی برای برآورده کردن حداکثر مطابقت کارفرمای خود مشارکت ندهید، کارفرمای شما بخشی یا تمام سهم شما را پرداخت خواهد کرد.

از موقعیت هایی که می تواند منجر به کلاهبرداری شود خودداری کنید:

حتی سرفصل ها هم توسط کلاهبرداران خوانده می شوند. آنها اغلب از اخبار پر هیاهو برای جذب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور استفاده می کنند و فرصت های خود را قانونی تر می کنند. هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد.

چه افرادی با صد میلیارد شرکت در خارج از کشور ثبت می کنند؟

چه افرادی با صد میلیارد شرکت در خارج از کشور ثبت می کنند؟
چه افرادی با صد میلیارد شرکت در خارج از کشور ثبت می کنند؟

با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ در صورتی که دارای صد میلیارد سرمایه هستید و این سوال در برایتان پیش آمده توصیه می شود ابتدا در این زمینه با مشاوران حرفه ای گفتگو کنید.

هولدینگ الست گروپ بهترین شرکت مشاوره سرمایه گذاری می باشد.  به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شیوه های مهاجرت به خارج از کشور به شمار می آید.

در حقیقت به معنای آغاز نمودن و گسترش فعالیت اقتصادی در بازار بین المللی می باشد. این شیوه مهاجرتی یکی از بهترین راه حل ها برای افراد تجاری محسوب می شود.

به طور معمول افرادی که دارای ایده ها و کسب و کارهای متفاوتی می باشند و تا به امروز به نتایج ایده آل و کاملا مطلوب در بازار داخلی دست پیدا نکرده اند نیازمند عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی و بین المللی هستند و سپس تصمیم می گیرند تا ویزای ثبت شرکت در خارج از کشور را دریافت نمایند.

به همین جهت به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند. به منظور موفق شدن در حوزه ثبت شرکت در کشورهای اروپایی و خارجی می بایست سرمایه لازم و تجربه کافی در زمینه فعالیت های اقتصادی در بازارهای بین المللی را داشته باشید.

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چیست؟

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چیست؟
مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چیست؟

با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ ثبت شرکت در خارج از کشور یکی از کارهایی است که با صد میلیارد می توان انجام داد. به خاطر داشته باشید که انجام دادن چنین کاری به مشورت کردن با افراد ی نیاز دارد که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند. هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که ثبت شرکت در خارج از کشور مزایای زیادی دارد و مهمترین مزیت آن در واقع اخذ اقامت و پاسپورت کشور است. همچنین افرادی که موفق به اخذ اقامت خارج از کشور برای ثبت شرکت می شوند، وارد سیستم بانکی و حواله بین المللی شده و آینده روشن و رشد اقتصادی را برای آنها فراهم می کنند.

از طرفی چنین افرادی می توانند با ایجاد و فعالیت در زمینه های سرمایه گذاری به شرکت های سهامی بین المللی بپیوندند و از این شرکت ها سهام دریافت کنند.

از رایج ترین مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• یافتن محل اقامت در کشورهای اروپایی و سایر کشورها
• امکان افتتاح حساب پس انداز در کشورهای خارجی و بانک های بزرگ بین المللی
• دسترسی به بازارهای بین المللی و امکان تولید و فروش انواع محصولات در بازارهای جهانی
• امکان استفاده از معافیت مالیاتی در خارج از کشور
• توانایی بیشتر برای مدیریت موثر منابع انسانی

ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چه شرایطی دارد؟

ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چه شرایطی دارد؟
ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چه شرایطی دارد؟

افرادی که سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ برایشان پیش آمده و مایل به اخذ ویزای ثبت کسب و کار در خارج از کشور هستند باید اطلاعات لازم را در مورد فرآیند ثبت کسب و کار و شرایط خاص آن داشته باشند.

راه اندازی کسب و کار با روش های سرمایه گذاری خارجی در بازارهای بین المللی سختی های خاص خود را دارد و معمولا افراد دانش چندانی در این زمینه ندارند. بنابراین کمک گرفتن از مشاوران حقوقی در این زمینه و جدی گرفتن این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

از طرفی شرکت های مهاجرتی که به آنها مراجعه می کنید یا وکلایی که در این زمینه از آنها کمک می گیرید باید متخصص و دارای تجربه کافی در زمینه کاری خود باشند.

قوانین و شیوه های تجاری از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و یک وکیل مناسب به بهترین وجه شما را در این زمینه راهنمایی می کند و مدارک را تکمیل می کند و در طی مراحل ثبت کسب و کار می توانید اقامت خارج از کشور را از طریق ثبت کسب و کار دریافت کنید.

هولدینگ الست گروپ

هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد.اگر با وضعیت ثبت شرکت در کشورهای خارجی آشنایی ندارید، توصیه می کنیم به نکات زیر توجه کافی داشته باشید. این گزینه ها از جمله الزامات اساسی برای ثبت شرکت در خارج از کشور هستند که عبارتند از:

•  آماده و ثبت شدن نام شرکت از قبل آماده
• آدرس حقوقی شرکت با توجه به زمینه فعالیت و ارائه آدرس دفتر شرکت
• ارائه ساختار سازمانی شرکت
• ارائه اساسنامه و بیانیه اهداف سود برای شرکت
• تعیین میزان سرمایه ثبت شده (توجه داشته باشید که در ثبت شرکت برون مرزی هزینه ها و سرمایه لازم در این زمینه لازم است.)
• مشارکت شرکت در تاسیسات و شرکتهای تولیدی
• ثبت نام در اداره امنیت عمومی
• ثبت نام در محل مبادله
• تامین مالی، یعنی افتتاح حساب بانکی و حساب سرمایه اصلی شرکت
• ثبت نام در اداره امور مالیاتی و ایجاد سیستم مالیاتی شما
• استخدام حسابدار و صندوقدار در شرکت تاسیس شده
• تهیه کتابچه راهنمای کارکنان برای کارکنان شرکت تاسیس شده

مهمترین مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چیست؟

مهمترین مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چیست؟
مهمترین مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور با صد میلیارد چیست؟

با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ همانطور که ذکر کردیم روش های زیادی برای سرمایه گذاری با صد میلیارد وجود دارد. اما سرمایه گذاری با صد میلیارد در خارج از کشور به ویژه با استفاده از شیوه ثبت شرکت امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از جمله مهمترین مراحلی که برای ثبت شرکت در خارج از کشور باید طی کنید شامل موارد زیر می شود.
1. ابتدا برای تکمیل مراحل پیش ثبت نام، باید نام شرکت و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید.
2. شما باید از وزارت بازرگانی کشوری که قصد انتقال به آن را دارید درخواست و تاییدیه بگیرید و مدارک مورد نیاز را دریافت کنید.
3. در مرحله سوم لازم و ضروری است که حوزه کاری خود را انتخاب و مشخص کنید.
4. اکنون باید مدارک خود را جمع آوری کرده و سپس از دولت ایالت تاییدیه بگیرید.
توجه داشته باشید که مراحل فوق به این معنی نیست که شما می توانید به تنهایی مراحل ثبت شرکت خارجی را طی کنید و مشورت با کارشناسان و مشاوران حقوقی در این زمینه مهم و ضروری است. زیرا مراحل ثبت نام شرکت در خارج از ایران به حوزه فعالیت و مکانی که انتخاب می کنید بستگی دارد. هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد.

بهترین و ارزان ترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج از کشور کدامند؟

بهترین و ارزان ترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج از کشور کدامند؟
بهترین و ارزان ترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج از کشور کدامند؟

به طور کلی افرادی که شرکت خود را در خارج از کشور ثبت می کنند در مورد هزینه های ثبت آن کشور سوال می کنند و در برخی موارد به دنبال ارزان ترین شرکت می گردند. در این قسمت از مقاله با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ به بررسی ارزان ترین کشورها برای دریافت ویزای تجاری خارج از کشور می پردازیم.

در صورتی که در زمینه ثبت شرکت در خارج از کشور به مشاوره نیاز دارید می توانيد از مشاوران هولدینگ الست گروپ که یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاري است مشورت نمایید. در زیر برخی از بهترین و ارزان ترین کشورها برای را معرفی خواهیم کرد.

گرجستان ارزان ترین کشور برای ثبت شرکت است

هزینه ثبت شرکت در گرجستان نسبت به اروپا و آسیا با توجه به موقعیت جغرافیایی این کشور بسیار ارزان است، از طرفی خدمات در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان بوده و هزینه های مالیاتی نیز بسیار بالاست. پایین، از طرف دیگر، نیروی کار نیز بسیار کم است، آنها در این کشور دستمزد پایینی دریافت می کنند.
باید این نکته را ذکر کنیم که مرحله های به ثبت رساندن شرکت در گرجستان نیز بسیار راحت و آسان می باشد. شما از طریق دریافت کردن پاسپورت گرجستان قادر به سفر کردن به  بیش از 100 کشور جهان هستید.

اسپانیا کشوری مناسب برای ثبت شرکت می باشد

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از اصلی ترین و آسان ترین روش های مهاجرت است و ثبت شرکت یکی از آسان ترین و بهترین راه های سرمایه گذاری است. اسپانیا همچنین قوانین آسانی برای پذیرش سرمایه گذاران مهاجر برای ثبت شرکت دارد و مشمول درآمد در این زمینه است. از مزایای ثبت شرکت در اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• دسترسی رایگان به بازارهای اروپایی
• ثبت شرکت نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد
• اخذ ویزای شینگن
• قوانین گمرکی و تجارت آزاد
• تحصیل در اسپانیا

ثبت شرکت در مجارستان

اگر تمایل به مهاجرت از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور وجود دارد، اما سرمایه نسبتا کمی وجود دارد، مجارستان گزینه خوبی برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است. مهمترین مزایای ثبت شرکت در مجارستان عبارتند از:
• شما می توانید 100% مالک خصوصی یک شرکت بدون شریک محلی باشید.
• ثبت شرکت در این کشور طی سه تا چهار روز کاری انجام می شود.
• به سرمایه زیادی نیاز ندارید.
• مجارستان کمترین نرخ مالیات را در اروپا دارد و درصد ارزش افزوده آن 9 درصد است.
• از طریق مجارستان به بازار اروپا دسترسی دارید.
• می توانید ویزای شینگن دریافت کنید.
• شما می توانید از علائم تجاری اروپایی استفاده کنید.

ثبت شرکت در ترکیه

از دیگر کشورهای ارزان قیمت برای ثبت شرکت می توان به ترکیه اشاره کرد که به شدت از سرمایه گذاران ایرانی حمایت می کند. از مزایای ثبت شرکت در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• امکان دریافت اقامت دائم پس از مدت 5 سال
• حضور بسیاری از ایرانیان در ترکیه
• در ترکیه نیروی کار زیاد است
• امکان ثبت شرکت با هزینه بسیار کم
• دریافت نمودن پاسپورت ترکیه و امکان سفر کردن به بیشتر از 130 کشور دنیا

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مطلب با معرفی روش های سرمایه گذاری مختلف سعی کردیم به سوال با صد میلیارد چیکار میشه کرد؟ به طور جامع و دقیق پاسخ دهیم. سرمایه گذاری در خارج از کشور اگر به درستی انجام شود و از اطلاعات و دقت کافی در این زمینه استفاده شود، فواید زیادی برای فرد به همراه خواهد داشت.

مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در خارج از کشور با صد میلیارد شامل امکان اخذ اقامت کشور مورد نظر و اخذ تابعیت آن کشور، سودآوری بالا و حفظ سرمایه اصلی، امنیت سرمایه گذاری بالا در یک کشور امن و کمک به کسب سود و وارد شدن ارز به داخل کشور، دریافت کردن سود به یورو یا دلار می شود.

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری با صد میلیارد در خارج از کشور برای افزایش دارایی وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

همانطور که متوجه شدید یکی از روش های خوب سرمایه گذاری در خارج از کشور و مهاجرت با صد میلیارد ثبت شرکت است. اما چنین سرمایه گذاری همیشه منجر به اقامت نمی شود و تنها زمانی می توانید اقامت بگیرید که علاوه بر ارائه یک طرح تجاری قوی، بازار کشور هدف و تجارت بین المللی را به خوبی بشناسید و بتوانید به زبان انگلیسی تجاری صحبت کنید.

بنابراین بهتر است قبل از ثبت شرکت و حتی در صورت نیاز به سفر به آنجا تحقیقات لازم را در مورد کشور مورد نظر انجام دهید و با مشاوران مجرب سرمایه گذاری مشورت نمایید تا با آگاهی بیشتر تصمیم ایده آل را بگیرید. اگر همه چیز خوب پیش برود، با ثبت شرکت، اقامت دائم و تابعیت کشور مقصد را برای خود و خانواده خود دریافت خواهید کرد.

هولدینگ الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری می باشد که برای انتخاب یکی از روش های مناسب سرمایه گذاری در خارج از کشور می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

در پایان توصیه می کنیم، سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد ۵۸
شرکت افق بین الملل یاسمین (الست گروپ)

الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود.

alast-invest